ceasuri temperatura apa si presiune ulei, cum se monteaza?
![]() ![]() ![]() |
ceasuri temperatura apa si presiune ulei, cum se monteaza?
mariusmoraru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
Attached thumbnail(s) 245301429_4981722_700_700.jpg ( Size: 101.07k ) Number of downloads: 834 |
||
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai cautat? informatia exista dar nu stiu daca pentru 1,9D dar in principiu iti trebuiesc sondele de la dacia
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#3
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
vreau sa stiu ce sonde imi trebuiesc si unde trebuiesc montate, la bordul de papuc diesel apa si uleiul sunt pe becuri, in cazul asta mai pot pune doua sonde, una de apa si una ulei?
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
tynn |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ai nevoie de niste T-uri adaptoare ca sa poti monta cele 2 sonde suplimentare, insa nu stiu cum e la motorul tau, daca iti permite spatiul. Daca nu, in locul sondelor actuale pt. martorii din bord poti monta noile sonde pt. ceasuri, asta daca au acelasi filet.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#5
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
cum pot verifica daca ceasurile functioneaza corect?
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu un termometru si un manometru , montate in locurile respective si compari indicatiile
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#7
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
eu vreau sa stiu cum pot afla daca ceasul mai este bun
![]() cel de apa in special This post has been edited by mariusmoraru: 29 Aug 2013, 15:23 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pui firul la masa de la sonda si trebuie sa indice maxim , sau scoti sonda (cu firul pe ea) , o atingi de masa si o incalzesti cu ceva o bricheta de ex
contactul trebuie sa fie pus |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#9
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
adica trebuie sa leg firul roz la +
firul negru la - si firul de la sonda sa-l pul tot la minus? sau sonda cu firul conectat sa o pun la masa sau la - si dupa sa o incalzesc? si atunci daca acul se duce spre maxim ceasul este bun,nu? This post has been edited by mariusmoraru: 30 Aug 2013, 09:02 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci , la ceas ai 3 fire + , - si sonda , alimentezi ceasu ci +si - , si firul de sonda il pui la minus , acul trebuie sa indice maxim
la firul de sonda montezi sonda , carcasa sondei o pui la minus , o incalzesti , trebuie sa urce acul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#11
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
am facut ce mi-ai zis tu si totul a mers perfect, dar mai am o problema eu sonda de apa n-o voi monta in bloc/chiloasa pentru ca nu am cum ci pe un t-eu pe furtunul de la iesirea din chiuloasa, problema e ca nu trebuie sa-i dau masa si sondei? ca daca ea va fi pe furtun nu va avea de unde sa-si ia si dupa cum mi-ai spus tu sa fac ea fara masa nu mi-ar fi indicat, daca era montata in chiyloasa ca la dacia normala atunci avea masa dar asa cred ca trebuie sa-i dau eu,nu?
This post has been edited by mariusmoraru: 30 Aug 2013, 10:06 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
exact , pui un fir la masa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#13
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
mai am o problema, am montat ceasul si merge zic eu bine (acul sta intre 80 si 95)dar problema e alta, eu nu l-am alimentat direct de la baterie ci de la firul care era alimentat casetofonul crezand ca este legat la contact deoarece casetofonul mergea numai cu contactul pus si am legat ceasul la firul acela si cand pun contactul acul ceasului e la 0 si cand pornesc masina el incepe sa-mi arate temperatura normal dar cand opresc motorul si iau contactul acul nu ar trebui sa se duca la 0 si sa nu-mi mai indice? pentru ca el indica in continuare
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
val2011 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Pai da, normal trebuie sa se opreasca. Cuta in alta parte, daca nu gasesti poti veni si cu un fir de pe + bobinei dar este "aiurea" ...
This post has been edited by val2011: 14 Sep 2013, 16:27 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#15
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
eu cand ii dau curent fie prin contact sau direct de la baterie acul revine la 0 dar normal daca nu ii mai dau curent nu ar trebui sa revina acul la 0? atunci cand nu ii mai dau curent acul nu se duce la o dar cand ii dau curent si pornesc masina acul e la 0 si incepe sa se ridice odata cu cresterea temperaturii apei, ce ar putea avea? ca atunci cand nu are curent si misti de ceas acul sare pe la jumate dar daca ii dau curent si incerc sa-l misc ramane la 0 deci eu cred ca ceasul e bun
This post has been edited by mariusmoraru: 14 Sep 2013, 18:28 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Asa sunt ceasurile facute , cand nu sunt alimentate , stau la jumatea cadranului , "asa fac toate" daca motorul e rece si contactu nu e pus ,si acul sta pe mijloc , si cand pui contactu vine la zero , acul urca dupa cum se incalzeste apa e totul in regula
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
val2011 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
gresit, ceasul daca nu mai este alimentat se duce jos asta chiar daca tem la apa este mare.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#18
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
la mine daca nu este alimentat sau contactul luat sta acul pe la mijloc dar cum pun contactul imi arata temperatura, chiar in seara asta am facut o proba si am pornit masina si am lasat-o pornita pana a ajuns acul intre 40 si 80 de grade, am oprito si acul s-a dus pe la jumate, apoi am pus contactul si imi indica ca inainte sa opresc motorul, deci cum pun contactul ceasul functioneaza, cum iau contactul acul se duce la jumate
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dragis mosului, pentru a incheia aceste discutii sterile va atasez o poza din care rezulta cum trebuie sa stea ceasurile atunci cind motorul este oprit si alimentarea este taiata. Succes.
Attached thumbnail(s) Picture_017.jpg ( Size: 573.45k ) Number of downloads: 537 |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mariusmoraru |
![]()
Post
#20
|
![]() Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea ![]() |
asa sta si la mine cel de apa(cel de ulei nu l-am montat) deci sa inteleg ca totul e in regula,nu?
This post has been edited by mariusmoraru: 14 Sep 2013, 19:51 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
val2011 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Stai linistit , nu ai pt ce sa iti ceri scuze , e posibil sa ai ceas jaeger , nu seri jaeger ep , la alea din ce am vazut si cand iei contactu cad jos
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu va mai contraziceti, ca acele stau aiurea cand nu sunt conectate, datorita faptului ca nu au nimic in interior, care sa le aduca la zero. Nu au niciun arc sau altceva, decat campul elecromagnetic, care e numai atunci la conectare. Un ceas are doua bobine incrucisate, una da acul la zero, iar cealalta in functie de cum e sonda de fierbinta sau cea de presiune cum da la masa, o contrazice pe prima, si misca acul catre valoarea ce i-o dicteaza sonda. Deci, acul e dat la zero, de una din bobine. Fara contact, n-are cum sa stea la zero, ci sta acolo unde il aseaza echilibrul greutatii acului. Ori mult sub zero, ori pe jumatate sau chiar la maxim. Neconectat, daca bati in el, de fiecare data poate sa se aseze in alt loc. Deci, doua bobine incricisate, miezul magnetic de pe ac fiind in interiorul lor, se va deplasa catre centrul bobinei care are campul mai puternic. Fiind rece apa, una din ele nu e data la masa aproape deloc, deci nu e alimentata sau campul e foarte slab in ea, datorita sondei care nu-i face legatura la masa, face ca cealalta de aducere la zero, care e alimentata direct cu "+ "si "-" sa aiba campul puternic, si neinfluientat de cealalta, aducand acul la zero. Daca la punerea contactului, acul nu e la zero perfect, se poate regla prin deplasarea-rotirea uneia din bobine, pana acul e la zero. Acul sta in pozitia care vrea, si in functie de inclinatia ceasurilor (neconectate).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:04 |