kilometraj
![]() ![]() ![]() |
kilometraj
alexxutzu02 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|||
pcostica |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
in afara de zgomotul enervant ceasul ala nu are nimic iti indica MILE pe ora.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
aliceman |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
eu cred ca iti arata mai putin pentru ca ai cauciucurile prea mari, verifica dimensiunea cauciucurilor si vazi daca corespunde cu ce scrie in talon.
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Daca ceasu' ala indica in mile,eu ma calugaresc... Ori e defect,caz in care dai jos panoul de instrumente(ceasurile) si pui alt kilometraj ori pinionul din cutie nu e bun... Presupun ca aia 120km/h i-ai masurat cu un gps,ceva. De la cauciucuri nu-ti poate da asemenea diferenta,nu cred ca ai roti de ARO....
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Eu am roti de ARO 10 dar nu e nici decum diferenta aia astronomica. Mie imi bate acu' de la kilometraj si trebuie sa schimb ceasul. E simplu de schimbat.
Sau cumperi tot ansamblu de ceasuri si il schimbi cu totul. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
pcostica |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Poi si de unde are el prietene ceas in MILE? Eu ma indoiesc sa fi venit din fabrica masina asa.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
pcostica |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
nu ceasul e problema ci pinionul si melcul din cutie.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
nu am ceas in mile
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
si la mine vine un zgomot de plastic care se freaca
![]() ![]() ce trebuie sa i fac? ![]() |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu cred ca schimbarea pinionului (piulita), si a reductorului, poate duce la o asa eroare. Ca face zgomot la toate trei vitezometre, se poate ca pe cablu sa fie o piedica care sa lase cablul sa mearga in suturi, si rotirea cablui facanduse greu, inertia acului nu poate indica maximul cand scapa cablul, ci face media. Incearca si alt cablu. Doua blocuri de aparate am si eu, daca ii trebuie cuiva. Vitezimetrul se poate regla in anumite limite (poate +/- 20km/h), dar nu de la 70 la 120, numai daca intre discul de aluminiu si magnet, nu a patruns cumva, vaselina (ca se poate, si am intalnit). Undeva langa talerul de aluminiu, care e rotit de magnet, e o saiba care separa campul magnetic, prin reglarea cu ajutorul unui surub. Prin apropiere sau departarea ei, se regleaza forta campului magnetic, facand sa se roteasca acul, in functie de reglaj.Daca diferenta intre Nr de dinti ai reductorului si al piulitei de pe balador, ar fi asa de mare, nici nu s-ar cupla intre ele. Deci, tot cablul sau ceasurile au ceva. La fel si la roti, nu se poate sa fie diferenta mai mare de 5-6km/h, pe cand la tine, e la jumatate (chiar in mile, dupa formula de mai sus). Ca la rece face zgomot, vaselina de pe cablu devine vascoasa, dublata de fire rupte la cablu sau curbe inchise ale cablului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Am impresia ca trebuie sa schimbi si ceasul de kilometraj.Cutia in 4 trepte are,daca nu ma insel ceas de 160km iar cea in 5 trepte,de 180.De acolo si eroarea.Succes
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Inainte de a mai tot schimba ceasuri , vezi daca nu cumva ai gresit la montarea cablului .
Se monteaza intii cablul la ceas in timp ce altcineva roteste usor de celalalt capat al cablului ptr. a intra corect capatul patrat al cablului in locasul sau , asa se poate verifica si daca apar sunete anormale in ceas la rotirea cablului . De abia pe urma se cupleaza la cutie ( preferabil in viteza si cu o roata suspendata si rotita usor in timp ce bagi cablul ) . Daca si asa mai indica eronat sau se mai aud zgomote suspecte din ceas in timpul mersului , ar trebui pusa problema repararii - schimbarii ceasului . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:08 |