Supraincalzire apa
![]() ![]() ![]() |
Supraincalzire apa
Davala23 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 19 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|||
Koffy |
![]() ![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 501 Joined: 8 August 08 From: Bucuresti-Militari ![]() |
QUOTE(Davala23 @ 6 Feb 2009, 19:27) Salut, In timpul mersului, astazi mi s-a ridicat apa foarte mult,pana pe zona hasurata.Am observat, m-am gandit ca poate nu merge electroventilatorul, am dat drumul la AC si temperatura apei a scazut. Intrebarea este ce e posibil sa se fi intamplat si ce ar trebui verificat intai. Multumesc. Cautati si voi k doar nu va obositi asa de tare daca dati un search! http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=121079&hl= |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima
- B 20 SVG
|
|
andrew14_maverick |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru resemnat cu DSN... Group: Members Posts: 255 Joined: 14 November 07 From: Bucuresti ![]() |
E mai mult ca sigur de la vara asta care a venit peste noi. Si mie acum pe seara mi s-a incalzit apa si mi-a pornit GMV-ul. Inainte cand era frig, nici nu ajungea acul la jumatate. Deci nu-ti face griji, daca porneste GMV-ul, e totul in regula.
Am vazut abia acum ca ai zis ceva de zona hasurata, asta nu e prea bine. Eu mai pateam asa vara trecuta, am schimbat senzorul de temp apa si s-a rezolvat. La mine mai e o chestie, daca dau drumul la ventilator, acul se ridica putin. Daca dau pe treapta 3 acul o ia razna, se ridica cu vreo 3-4 mm pe scala. Daca tot ai probleme, poti incepe sa verifici rezistenta pt treapta 1 a GMV sau releele pt treapta 1 si 2. Apoi senzorul de temperatura apa. This post has been edited by andrew14_maverick: 7 Feb 2009, 00:52 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima Rosie
- VL 09 DDD Ignorance is bliss.
|
|
Koffy |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 501 Joined: 8 August 08 From: Bucuresti-Militari ![]() |
QUOTE(andrew14_maverick @ 6 Feb 2009, 19:52) E mai mult ca sigur de la vara asta care a venit peste noi. Si mie acum pe seara mi s-a incalzit apa si mi-a pornit GMV-ul. Inainte cand era frig, nici nu ajungea acul la jumatate. Deci nu-ti face griji, daca porneste GMV-ul, e totul in regula. Am vazut abia acum ca ai zis ceva de zona hasurata, asta nu e prea bine. Eu mai pateam asa vara trecuta, am schimbat senzorul de temp apa si s-a rezolvat. La mine mai e o chestie, daca dau drumul la ventilator, acul se ridica putin. Daca dau pe treapta 3 acul o ia razna, se ridica cu vreo 3-4 mm pe scala. Eu ce sa mai zic k circul cu Dsn-ul meu stiind k gmv-ul porneste dar indicatorul de temeperatura(acul ceasului) sta numai in zona hasurata si nu coboara de loc. Este bine ca porneste desi nu ai cum sa iti dai seama daca are vre-o defectiune.Pana in vara vreau sa reconditionez si eu acest mic dar mare defect Am auzit ca starea acului de la ceasul de temepartura mai tine si de termostatul care este montat depinzand de gradele la care el deschide si permite apei sa circule prin motor. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima
- B 20 SVG
|
|
Davala23 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 19 February 08 ![]() |
Deci, nu-mi porneste ventilatorul decat daca dau drumul la AC.Care ar fi rezistentele si releele in cauza?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
andrew14_maverick |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru resemnat cu DSN... Group: Members Posts: 255 Joined: 14 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Releele sunt in cutia neagra de sub capota, iar rezistenta este pe cadrul GMV in coltul de jos dinspre cutia de viteze. Poate ca si mufa aia de la rezistenta sa aiba vreo problema.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima Rosie
- VL 09 DDD Ignorance is bliss.
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
dar daca scoti mufa de la senzorul de temperatura, porneste ventilatorul?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Davala23 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 19 February 08 ![]() |
Si care ar fi concluziile in caz ca porneste sau nu ?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
mosu86 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 January 09 ![]() |
Senzorul de temperatura este cauza,daca zici ca porneste ventilatorul cand cuplezi ac nu ai treaba cu sigurantele s-au releul.Senzorul are mai multe functii dar numai partea de ventilator nu lucreaza,oricum trebuie schimbat.
|
--------------------
mazda
323f
-
- -
|
|
Davala23 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 19 February 08 ![]() |
Revin, sper sa imi dati idei.
Daca scot senzorul de turatie, porneste automat electroventilatorul. Dupa faza in care nu pornea deloc, a inceput iar sa porneasca la temperatura respectiva (prima liniuta) dar porneste cu viteza mare, vibreaza foarte rau si se opreste repede dupa cateva zeci de secunde. Care ar putea fi solutia? Multumesc. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand asta se intampla cand scoti mufa senzorului de temperatura, nu a celui de turatie.
In al doilea rand asta indica faptul ca merge treapta a 2-a a ventilatorului, si dat fiind ca vibreaza tare, e si ventilatorul dezechilibrat (are niste greutati pe el care se duc in timp) In al treilea rand nu merge treapta I. Ori releul, ori siguranta, ori rezistenta de pe ventilator |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Davala23 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 19 February 08 ![]() |
Scuze , la cel de temperatura ma refeream, am gresit din graba.
Am observat ca pe cateva pale ale ventilatorului sunt niste cleme, de centrare cred eu.Ventilatorul poate fi reechilibrat si cum? Am sa verific la un electrician releul si rezistenta.. Am pus-o pe tester si nu a dat nicio eroare. Multumesc pentru ajutor, klaus! |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
cmn |
![]()
Post
#13
|
![]() ... Group: Members Posts: 276 Joined: 2 June 08 From: Pitesti ![]() |
klaus, care e treapta 1 a ventilatorului? Si mie mi se incalzeste foarte repede apa imediat ce se face putin mai cald afara desi cand ajunge la prima liniuta porneste ventilatorul..desi se incalzeste f. repede. Ma gandesc ca e posibil sa nu deschida termostatul? Sper sa nu zic prostii. Si din cauza asta ca se incalzeste foarte rau motoru asta de dsn, vara trecuta am fost in cateva plimbari pe la munte si pornea GMV din 2 in 2 minute iar mai tarziu peste vre`o 2 luni am vazut niste ulei prelins pe sub galerie(?) si mi`a zis cineva ca e din cauza garniturii de chiuloasa. Oare s`o fi intamplat ceva la ea din cauza incalzirii prea tare a motorului?
This post has been edited by cmn: 4 Mar 2009, 23:52 |
--------------------
Dacia Logan
Prestige 1.6 16v
2008
- AG-10-ZWU
|
|
cmn |
![]()
Post
#14
|
![]() ... Group: Members Posts: 276 Joined: 2 June 08 From: Pitesti ![]() |
nimic nu se intampla?
|
--------------------
Dacia Logan
Prestige 1.6 16v
2008
- AG-10-ZWU
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ventilatorul are 2 trepte pentru masinile dotate cu AC (cum e DSN Clima), celelalte au ventilator doar cu o viteza.
cmn, posibil sa nu ti se deschida corespunzator termostatul, sau sa fie lichidul de racire deficitar. Eu as schimba termostatul odata cu lichidul de racire. Si as mai curata si radiatorul si m-as uita daca are toate "dispersoarele" de aer pe langa el (care colecteaza aerul spre radiator) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cmn |
![]()
Post
#16
|
![]() ... Group: Members Posts: 276 Joined: 2 June 08 From: Pitesti ![]() |
si radiatorul cum as putea sa il curat? o sa schimb lichidul de racire si probabil odata cu el si termostatul..dar de uleiul ala prelins pe acolo ce zici? e posibil cu garnitura de chiuloasa sau daca era ea trebuia sa imi faca deja probleme mari masina?
This post has been edited by cmn: 6 Mar 2009, 16:15 |
--------------------
Dacia Logan
Prestige 1.6 16v
2008
- AG-10-ZWU
|
|
suchea |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
Va rog frumos ajutati-ma si pe mine?
Intr-o zi am calcat-o pana pe la 4000rpm(treptele 1,2,3).Am obs k apa e la maxim.Ventilatorul porneste.Dar am gasit ulei in filtrul de aer(dak desfaci filtrul are gaura prin care intra aerul in motor,iar alaturi are o gaura prin care se sufla aer cald-din asta iese ulei).Ce sa fac ? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
adythekiller |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 11 November 08 ![]() |
Cu racirea am avut si eu probleme dar am schimbat releele si sigurantele de sub capota langa baterie si a revenit la normal. Din cate stiu eu la SRN 1.4 motorul se incalzeste greu si e suficienta numai racirea din mers. Rar cupleaza termocupla...vara prin oras in aglomeratie la viteza mica 1-2.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002
|
|
marduk8602 |
![]()
Post
#19
|
![]() 4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti ![]() |
am si io o problema asemanatoare... de fapt vreau niste lamuriri...
1 gmv porneste doar pe treapta 1, nu l-am mai auzit de mult pe treapta 2... poate cineva sa faca o poza si sa mi arate si mie care s releele de la gmv pt treapta 1 si treapta 2 ? 2 care e mai exact rezistenta de pe gmv si eventual la ce foloseste? (ce se ntampla dc nu mai functioneaza corect, detalii dc stie cineva) 3 se poate o poza cu senzorul de temperatura sau o explicatie cu unde il gasesc? e cumva cel cu 3 fire de pe blocul motor, fix deasupra senzorului de turatie? dc ala e, atunci la mine nu se ntampla niimc cand scot mufa aia... ce nseamna asta 4 exista la dsn termostat care porneste gmv??? eu stiam ca gmv e comandat de calculator(langa baterie) in functie de ce temperatura simte senzorul de temperatura. dc totusi exista termostat, vreau si eu eventual o poza cu el in motor sau o explicatie cu unde l gasesc ms anticipat:), nici nu vreau multe ![]() |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
mitzone |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 24 May 06 From: Bucuresti ![]() |
klaus. poti te rog sa ne spui cum sa testam daca merg ambele trepte ale gmv? daca scot releul pentru treapta I si dupa scot si senzorul de temperatura gmv-ul ar trebui sa porneasca pe treata 2? sau orice alta metoda de a vedea daca functioneaza ambele trepte. mersi.
marduk8602. releele sunt unul langa altul in cutia de sigurante de la motor. la mine sunt ultimele doua de jos. senzorul de temperatura este cel de pe blocul motor de care spui si tu. gmv-ul e pornit de calculator in functie de temperatura din bloc (senzorul zice asta). termostatul, din cate stiu eu are doar un rol mecanic. exista termostat, si e undeva in dreapta cum te uiti la motor. intra (sau iese ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III GT 4Control
2009
- -- -- --
|
|
mr. black |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am o Supernova Clima din 2003 si am probleme cu GVM-ul. Acesta porneste cand vrea el, nu-mi dau seama daca in treapta 1 sau 2. Am dat cu spray de contacte pe conectorul de la sonda de temperatura (cea care este deasupra senzorului de turatie), pe toate sigurantele si releele din cutia neagra de langa baterie, am schimbat busonul de la borcanul cu antigel. NIMIC. Maine o sa schimb toate sigurantele din cutia neagra de langa baterie, poate si releele. Se mai intampla o chestie ciudata. Azi am forjat-o nitel prin oras, cand am ajuns acasa GMV a pornit la prima linie (treapta 1 sau 2 nu stiu exact). Am scot cheia din contact si GMV s-a oprit (eu zic ca nu trebuia sa se opreasca, trebuia sa mearga pana se racea motorul). Deschid capota, mai dau cu putin spray de contacte, trantesc capota si porneste GMV !!!!. Deschid din noi capota, ma mai uit pe acolo, mai trag de senzorul de temperatura, inchid capota... GMV se opreste ![]() This post has been edited by mr. black: 19 Apr 2009, 21:24 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
2007
- -
|
|
cmn |
![]()
Post
#22
|
![]() ... Group: Members Posts: 276 Joined: 2 June 08 From: Pitesti ![]() |
Si mie mi-a facut asa de multe ori, adica sa porneasca gmv cand stau pe loc cu motorul pornit iar cand opresc motorul sa se opreasca si gmv ul. Am si eu o intrebare, senzorul de temperatura e acelasi lucru cu termostatul? Adica ce ar trebui sa schimb daca mie imi porneste gmv ul pe la liniutele alea hasurate in loc sa porneasca la prima liniuta cum ar fi normal? Mi se incalzeste prea repede apa deci termostatul nu deschide cum ar trebui iar senzorul de temperatura, cred ca de la el se duce comanda la gmv ca sa porneasca..si imi porneste gmv mai tarziu decat ar trebui..
|
--------------------
Dacia Logan
Prestige 1.6 16v
2008
- AG-10-ZWU
|
|
mr. black |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat lichidul de racire, senzorul de temperatura din blocul motor, busonul de la borcanul de antigel, termostatul.... HELP !!! Ce sa-i mai fac? GMV nu merge. UNde se afla grupul de rezistente de care vorbeste Klaus aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1401208 This post has been edited by mr. black: 28 Apr 2009, 23:29 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
2007
- -
|
|
Dic |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate ca vorbesc prostii, dar de cand am DSN din 2001 (fara A/C) pot spune urmatoarele:
- daca circuitul de racire nu este perfect etans, apar probleme cu pornirea GMV. Circuitul nu este etans daca se pierde lichid de racire (radiator sau calorifer gaurit/preforat/are pori) sau daca s-a scos arcul din dopul de la vasul de expansiune; - daca se arde siguranta GMV, cea de 40A care se afla in cutia neagra de sigurante din motor; - daca antigelul (care in mod normal trebuie sa fie verde-galbui) s-a invechit si este deja maro, motorul se incalzeste mai repede. O inlocuire a antigelului va imbunatati vizibil racirea motorului. Pentru inlocuirea antigelului se urmeaza pasii: - se desface dopul de la vasul de expansiune - se desface furtunul de jos conectat la radiator (trebuie un cleste special pentru colier) - dupa ce se varsa lichidul (mai ramane ceva prin motor, nu va curge tot), se conecteaza la loc furtunul in radiator si se completeaza cu 3L de antigel si restul cu apa distilata. - se porneste motorul la relanti si se face aerisirea - pentru aerisire se foloseste surubul care se gaseste pe furtunul care intra in vasul de expansiune (undeva in dreapta filtrului de aer). Se desface usor nu de tot, pentru ca riscati sa il pierdeti prin motor (lichidul are ceva presiune). - se completeaza cu apa distilata pana la max. Vreo 2 zile trebuie verificat nivelul de lichid si completat cu apa distilata (circuitul se aeriseste singur in mers, vasul de expasiune fiind cel mai sus, va prelua aerul din circuit). Pentru inlocuirea radiatorului (la versiunea fara A/C), pasii sunt simplii: - se desfac furtunele cele doua de la radiator, se desface GMV-ul si se inlocuieste radiatorul. - apoi se pune totul la loc, vezi mai sus cum se face aerisirea circuitului de racire. Pentru inlocuirea caloriferului (va trebuie multa rabadare; la sfarsit probabil ca veti ajunge la concluzia ca era mai bine sa dati 100-200ron sa faca mecanicul treaba...): - phui, este destul de complicat, dar nu nerealizabil. - se desfac cele doua furtunase care intra in calorifer (pe la motor). - se da jos bordul cu acte, se da jos bordul din mijloc unde intra casetofonul, se da jos toata aeroterma (este prinsa cu 4 piulite/suruburi de 10 parca). - se desfac toate clemele aerotermei, cele 4 suruburi ale scutului de la ventilator, inca un surub pe undeva si se desfac jumatatile. Se inlocuieste caloriferul si se incearca montarea la loc a aerotermei. Trebuie avuta mare atentie si grija la paletele de acolo ca sa nu ramana intepenite pentru ca puteti avea probleme (sa nu mai baga aer cald, etc). - se monteaza totul la loc si se face o verificare. Inlocuirea sigurantei de 40A (la modelele fara A/C) nu este complicata. Mai complicata este gasirea unei sigurante de 40A (toate seturile de sigurante se opresc la 30A parca). Asa ca unde gasiti, luati 2-3 sigurante de rezerva, ca nu se stie cand se poate arde. Mult succes! |
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|
dracu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 June 09 ![]() |
Sa intreb si eu : momentan nu pot da de un electrician, dar problema e ca nu porneste ventilatorul de pe radiator, indiferent de cat de calda e apa. Rezistentele sunt toate verificate, releele sunt bune, ventilatorul alimentat direct merge (l-am alimentat si scotand releul de la motor si facand contact in partea de sus si jos unde vine bagat releul). Mufa de la senzorul de temperatura e pusa, curatata, dar daca o scot nu porneste singur ventilatorul.
Ce mai pot sa verific, fara aparate de masura, pana dau de electrician ? SuperNova Europa, 2003 (fara A/C ![]() |
--------------------
dacia
supernova
2003
- BN-57-BUT
|
|
nicolaem |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dracu @ 25 Jun 2009, 12:37) Ce mai pot sa verific, fara aparate de masura, pana dau de electrician ? SuperNova Europa, 2003 (fara A/C ![]() Incearca sa vezi daca releul este actionat in momentul in care creste temperatura. Este foarte posibil sa fie contactul dintre electroventilator si releu, la mufa de conexiune. |
--------------------
Dacia
DSN Confort
- B-...
|
|
SERGIULICA04FUX |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.357 Joined: 9 November 08 From: Satu Mare/Cluj Napoca ![]() |
salut as dori si eu sa-mi spuna codu de referinta de pe dioda ce se afla in rezistenta de pe electroventilator.mie mi s-a ars si cineva a scoso si a inlocuit-o cu o dioda si imi merge permanent treapta 1 iar treapta 2 nu imi porneste deloc.daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna exact ce scrie pe acea dioda din rezistenta.precizez k am SN Clima 2002.multumesc anticipat!
|
--------------------
Skoda
Fabia
2005/Confort Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#28
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(dracu @ 25 Jun 2009, 10:37) Sa intreb si eu : momentan nu pot da de un electrician, dar problema e ca nu porneste ventilatorul de pe radiator, indiferent de cat de calda e apa. Rezistentele sunt toate verificate, releele sunt bune, ventilatorul alimentat direct merge (l-am alimentat si scotand releul de la motor si facand contact in partea de sus si jos unde vine bagat releul). Mufa de la senzorul de temperatura e pusa, curatata, dar daca o scot nu porneste singur ventilatorul. Ce mai pot sa verific, fara aparate de masura, pana dau de electrician ? SuperNova Europa, 2003 (fara A/C ![]() Pune mana pe 2 firee si verifica releu. Atentie bobina releului se pune in serie cu un bec, daca se aprinde becul inseamna ca e dioda busita. Daca nu e perfect functional. Daca te mananca rau, ia un fir pe plusul releului si punel la plusul bateriei. Daca pleaca inseamna ca astepti electricianu ![]() QUOTE(SERGIULICA04FUX @ 12 Jul 2009, 14:24) salut as dori si eu sa-mi spuna codu de referinta de pe dioda ce se afla in rezistenta de pe electroventilator.mie mi s-a ars si cineva a scoso si a inlocuit-o cu o dioda si imi merge permanent treapta 1 iar treapta 2 nu imi porneste deloc.daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna exact ce scrie pe acea dioda din rezistenta.precizez k am SN Clima 2002.multumesc anticipat! Ce dioda tia pus omu ala ![]() This post has been edited by tilix_boss2008: 12 Jul 2009, 20:34 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
SERGIULICA04FUX |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.357 Joined: 9 November 08 From: Satu Mare/Cluj Napoca ![]() |
cand ii pornit AC electroventilatoru merge pe treapta intai si nu cupleza deloc tr 2. iar cand este oprit ac pleaca tr 2 da cand trece acu mult de jumate pe ceas. dak ma puteti ajuta cu codu ala de pe dioda aia sau rezistenta cum so numi, aia mica din interioru electrorezistentei
13 Jul 2009, 08:18: dupa cat m-am documentat eu am inteles k e o rezistenta cu siliciu iar cand ajunge acea rezistenta la temp de 170 grade cupleza tr 1 iar dupa ce trece de 200 cupleaza tr 2, nu stiu dak e adevarat ce spun dar asta am aflat de la electr lu peste This post has been edited by SERGIULICA04FUX: 13 Jul 2009, 08:18 |
--------------------
Skoda
Fabia
2005/Confort Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
|
|
nicolaem |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Mi-ar putea cineva confirma daca intr-adevar cand se scoate mufa senzorului de temperatura porneste ventilatorul ?
14 Jul 2009, 11:10: QUOTE(dracu @ 25 Jun 2009, 12:37) Sa intreb si eu : momentan nu pot da de un electrician, dar problema e ca nu porneste ventilatorul de pe radiator, indiferent de cat de calda e apa. Rezistentele sunt toate verificate, releele sunt bune, ventilatorul alimentat direct merge (l-am alimentat si scotand releul de la motor si facand contact in partea de sus si jos unde vine bagat releul). Mufa de la senzorul de temperatura e pusa, curatata, dar daca o scot nu porneste singur ventilatorul. Ce mai pot sa verific, fara aparate de masura, pana dau de electrician ? SuperNova Europa, 2003 (fara A/C ![]() Ai rezolvat ceva ? This post has been edited by nicolaem: 14 Jul 2009, 09:10 |
--------------------
Dacia
DSN Confort
- B-...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:45 |