DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Merge ,dar nu prea

B17XGG
post 24 Aug 2012, 18:03
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Daca nu este montata aprindere electronica nu trebuie neglijata verificarea calitatii condensatorului (substitutie).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 25 Aug 2012, 22:46
Post #32


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Maine voi reveni cu noutati dupa ce verific o parte din lucrurile mentionate aici .

Pana atunci insa , am mers cu masina si am observat doua lucruri :

1 . Fisele sunt terminate , fura curent intr-o veselie .

2 . La aprox 80 de grade mersul motorului este rotund. Temp insa creste pana aproape de 95 grade pe ceas .Mersul motorului se deregleaza la temp asta .
Ma gandesc sa schimb termostatul cu unul mai rece . In cazul asta trebuie schimbata si termocupla de la Elv?


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 Aug 2012, 13:01
Post #33


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Da,trebuie schimbata daca vrei sa ti motorul mai rece. Altfel,atata timp cat mergi la drum intins,temperatura nu va urca,dar in oras sau cand stationezi mai mult va urca inevitabil pana la temperatura de plecare a termocuplei. De cat ai acum termostat si termocupla?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 26 Aug 2012, 22:37
Post #34


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Am reglat culbutorii la 0,25 si in afara de un tacanit mai pronuntat mersul motorului nu s-a schimbat.

Pe langa asta , am curatat ca lumea carbul , ca sa fiu sigur, am reglat nivelul in CNC la jumatatea planului inclinat si am testat debitul pompei de benzina.

Cantitatea a fost de 701ml de benzina pana la terminarea benzinei din carburator , cu nivelul de mai sus . Din ce am citit , este o valoare normala.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 26 Aug 2012, 23:01
Post #35


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Eu te intrebasem de soc pentru ca de multe ori am auzit oameni plangandu-se ca le merge prost masina pana se incalzeste, dar nu trageau socul. Verifica acum si comportarea in sarcina. Vezi ca problemele pe care le are motorul la 95 de grade si nu le are la 80 s-ar putea sa fie tot din cauza fiselor.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 16 Sep 2012, 22:06
Post #36


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Am incercat si cu o alta bobina si cu un alt condensator dar fara rezultat.

Am schimbat fisele si mersul motorului a devenit un pic mai rotund . relantiul este ceva mai ok.

Insa am cateva nelamuriri:

1. Daca aprind farurile se deregleaza relantiul si masina tremura zdravan.

2. Acel mers rotund mentionat mai sus este valabil doar la temp optima de 80 de grade.

Masina o pornesc cu socul tras, si cand temp apei trece de 40 de grade elimin socul insa masina merge foarte urat .

La celalalte doua dacii pe care le-am avut imediat dupa 40 de grade masina avea un mers rotund si nu era nevoie de soc.


Am asa un sentiment ca e posibil sa fie o chestie banala...

Pe sistemul doar surprize placute, acuma a inceput sa se inece cand merg cu ea ceva mai turat. ( Vit. IV - 80 km/h)




17 Sep 2012, 09:32:
Am uitat sa mentionez. Cand este rece motorul da numai rateuri.

This post has been edited by Adrian.: 17 Sep 2012, 09:32


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 18 Sep 2012, 09:14
Post #37


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




De curiozitate,la cat ai reglat tu ralantiul ala? ca daca il ai la 800,e clar ca atunci cand aprinzi farurile se duce dracu',mai ales daca cumva ai si becuri mai maricele in faruri si/sau pe pozitii in spate iti merg filamentele de 21w nu cele de 5w. Regleaza avansul asa: cu motorul cald,tureaza la 3000rpm si tine-o asa. Misca in acelasi timp de delco stanga-dreapta pana gasesti turatia maxima si lasi delco-ul asa. Vezi ce zice apoi si ralantiul,daca e mic,mareste-l la 850-900rpm,nu mai mult. A,pentru linistea ta si a motorului,daca nu o ai deja,monteaza o aprindere electronica AT011,e 35-40 de lei dar isi face toti banii. Nu te incapatana pe ideea ca trebuie sa mearga si clasic cum am patit cu multi. Da,trebuie sa mearga si poate sa mearga,dar la fel de bine poate face figuri,plus ca platinele sunt de toata jena si se impusca f.des,condensatorii sunt facuti cine stie din ce materiale,etc.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 27 Sep 2012, 22:21
Post #38


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Salutare !

Am rezolvat problema prioritara . Am inlocuit delcoul cu totul .Acum merge rotund la aprox 2min dupa pornire, practic atunci cand temp atinge 40C. Mersul motorului a devenit mai regulat, pot sa merg cu 80 km/h fara sa imi fie mila de masina ca se chinuie.

Sunt nedumerit care a fost cauza problemei tinand cont ca pe vechiul delcou am schimbat condensator, platina , capac, lulea, fara rezolvare. Inclin sa cred ca a fost de vina avansul vacuumatic.

Seby multumesc pt sfaturi , avansul il reglez exact cum ai spus tu . O sa montez o aprindere electronica in curand.

O intrebare: la scurt timp dupa ce o opresc ( max 1min) daca dau la cheie porneste greu . Ce ar trebui sa verific. ?

Mai fac drumuri si revin cu feedback smile.gif

This post has been edited by Adrian.: 27 Sep 2012, 22:23


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 28 Sep 2012, 13:09
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Daca ai gpl verifica sa nu ii vina prea mult gaz.
Oricum nu stiu cat de buna este metoda avansului cu 3000 rpm. Avansul se regleza prin invartirea motorului pana ajunge volanta la semn dupa care invarti delcoul invers acelor de ceasornic tinand totodata si fisa de la bobina aproape de masa pana da scateia.


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 28 Sep 2012, 14:52
Post #40


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Nu am gpl .

Problema cu avansul am mentionat-o in primele posturi . Cu el la 0 nu porneste.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 28 Sep 2012, 16:27
Post #41


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pai fie face vapor-look,fie nu inchide bine cuiul poantou si baga benzina in galerie si ti-o ineaca,fie da pe langa ciocul de la spritz benzina,la fel problema de etansare,de care mai scria cineva nu demult intr-un post. Ai tavita de sub carbelitor?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 11 Oct 2012, 20:33
Post #42


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Se apropie ITP-ul si vreau ca masina sa fie brici . Nu neaparat de dragul inspectiei , ci pt mine .

Astfel, am intampinat doua probleme in aranjarea masinii:

1. Cum verific jocurile la roti / pivoti etc?

Am miscat de roata cu mainile amplasate in dreptul orelor 12 si 6 pt jocul de pivoti -rulment => foarte putin joc

Am miscat de roata cu mainile amplasate in dreptul orelor 9 si 3 pt jocul bieletei. => la fel , foarte putin joc.

Asta pe partea stanga . Pe dreapta exista si mai putin joc , aproape insesizabil .

Eu stiam ca nu trebuie sa existe joc absolut deloc . Este corect cum am procedat ?

Exista alte metode?

2. O sa schimb tot ce e necesar la sistemul de franare. Cu ocazia asta as dori sa testez repartitorul de frana. Masina a stat destul de mult.
A circulat putin in ultimii ani si atunci doar cu o singura persoana. Ma gandesc sa nu fie blocat .

Cum il testez?

Cateva observatii :

Masina nu trage in nicio directie indiferent de viteza ; la fel, atunci cand plec de pe loc lasand volanul liber sau la franare .

Bucsele / burdufele nu prezinta crapaturi rupturi etc. Sunt in stare buna.

Va multumesc smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 12 Oct 2012, 04:22
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Daca nu ai indemanare in a simtii jocurile mai bine te duci si dai 30 lei si iti verifica un mecanic. joc mic poate fi dat si din rulmenti, nu doar din, pivoti si capete de bara. Cand ai mainile la ora 9 si 3 verifici jocul bieletei de directie, invers al pivotilor. La bucsi bascule verifici cu un levier pe care il pozitionezi intre bascula si lonjeron, ma rog trebuie cumva sa misti bascula in spre fata masini si sus jos ( scuze dar nu prea stiu cum sa iti explic ) Pivotul il verifici bagand levierul sau surubelnita mai lunga si mai rezistenta intre fuzeta si bascula si tot asa....


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 12 Oct 2012, 09:54
Post #44


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Asta era. Am inteles acuma .Multam

12 Oct 2012, 17:41:
Iar limitatorul frustrat.gif ?

This post has been edited by Adrian.: 12 Oct 2012, 17:41


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 12 Oct 2012, 18:32
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Ridici masina pe spate (puntea sa fie libera; urmaresti ca tija ce apasa sa fie putin departata de tablita cu arc interpusa). Apesi puternic pedala de frana si trebuie sa auzi un zgomot in zona repartitorului. Pentru mai mare acuratete, pui pe cineva la pedala si te uiti daca exista deplasare la pistonas. Daca nu se misca, poate fi blocat cu rugina si trebuie sa rotesti tachetul (care are burduful pe el) cu un papagal pana se misca. Este bine sa scoti tachetul, sa-l cureti si sa-l ungi cu putina vaselina. Daca nu actioneaza se va schimba cu unul bun (atentie, nu risc sa spun "nou"!). Reglarea este ceva mai complicata, necesita aparatura si nu ti-o face nici in service. Eu am facut reglarea din aproape in aproape pana cand rotile din spate nu s-au mai blocat la franare brusca (pe un drum betonat fara trafic !).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 19:26
Forum Renault