DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina

GoldMD
post 6 Nov 2012, 16:58
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Daca ai vrea sa elaborezi putin...


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 6 Nov 2012, 23:01
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Nu sunt nici pro nici contra la aprinderea electronica,dar va spun sincer,ca de cel putin 5 ani nu am s-a schimbat platina la dacia mea.Am aprindere clasica,si nu am avut probleme nicio data cu ea,nici iarna trecuta la -25 de grade.


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Nov 2012, 11:24
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cu aprinderea de la gotronic scapi de platina


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 18 Nov 2012, 18:01
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Se pare ca membrana capsulei mele vacumatice era impuscata rau, Am de gand sa schimb capsula, dar nu stiu la ce dinte trebuie pusa rozeta respectiva. Ce se modifica in comportamentul masinii cand e mai al drepta sau mai la stanga?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 30 Jun 2013, 16:02
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Trebuie sa schimb furtunele de frana pe ambele parti in fata. N-ar fi mare problema daca n-ar fi ambele aerisitoare rupte. Am inteles ca se poate aerisi pe la furtun, tinand etrierul cu gaura de la furtun in sus. E destula aerisisrea asa?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 30 Jun 2013, 18:50
Post #126


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(GoldMD @ 30 Jun 2013, 17:02)
Am inteles ca se poate aerisi pe la furtun, tinand etrierul cu gaura de la furtun in sus. E destula aerisisrea asa?
*



Iti dau un sfat:
Nu te juca cu franele! nono.gif

pentru a-ti rezolva problema aerisitoarelor rupte, poti folosi extractoare de suruburi rupte.. images.jpeg ( Size: 7.4k ) Number of downloads: 597


Attached thumbnail(s)
set_de_extractoare_pentru_suruburi_rupte_6_buc_453_c04de138458d850a16_650_500_1_95_1.jpg ( Size: 44.86k ) Number of downloads: 633


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 30 Jun 2013, 19:20
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Cam dificil de scos un "ciot" din aluminiu (sudat chimic - acum si cu CaCl2 aruncata din abundenta iarna pe strazi intru ajutorul bezmeticilor si a celor cu permise "tip Pitesti"). Chiar daca se reuseste, adio filet de 7 ! Cea mai sigura este gaurirea, recalibrarea, refiletarea pentru un aerisitor cu filet de 8 sau 10. Ceea ce am spus este valabil pentru cei cu rabdare si ceva indemanare.

This post has been edited by B17XGG: 30 Jun 2013, 19:21


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 30 Jun 2013, 19:27
Post #128


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life






--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu33
post 30 Jun 2013, 19:49
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 24 October 12




QUOTE(GoldMD @ 30 Jun 2013, 16:02)
Trebuie sa schimb furtunele de frana pe ambele parti in fata. N-ar fi mare problema daca n-ar fi ambele aerisitoare rupte. Am inteles ca se poate aerisi pe la furtun, tinand etrierul cu gaura de la furtun in sus. E destula aerisisrea asa?
*



Da se poate face aerisire daca ai aerisitoarele rupte.
ATENTIE ACEASTA METODA ESTE FOARTE PERICULOASA O FACI PE RISCUL TAU NU ESTE NIMENI RESPONSABIL PENTRU CE TI SE INTAMPLA.

Pui pe cineva in masina sa iit faca pedale aerisesti spatele si dupai cand vi pe fata ii spui celui din masina sa tina apasat pe frana puternic,cu o cheie de 17 slabesti frutunul care intra in etrier si o sa inceapa sa curga lichid,cel din masina o sa simta ca pedala se duce la fund cand ajunge aproape de fund strangi inapoi furtunul,daca este nevoie repeti operatia pana cand ti se pare ca este teapana.

REPET ESTE O METODA FOARTE PERICULOASA!!!

Te sfatuiesc sa inlocuiesti acele etriere nu merita sa mori pt 100 lei (costa 50 lei unu nou)


--------------------
Dacia 1310 SPORT 2000 - B-90-NMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 30 Jun 2013, 21:38
Post #130


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




N-am probleme cu franele momentan si furtunele mai tin pana strang bani de etrieri buni, nu are rost sa dau 50 de lei pe cei de asam si sa fac tot o branza.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 12 Jul 2013, 12:02
Post #131


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Se poate cumva schimba yala de la hayon? Am deschis hayonul fara sa vreau cu cheia de la portiere smile.gif)

Si inca o treaba, mi se deschide greu de tot usa de la sofer de dinauntru. Trag de dansa cu amandoua mainile de reusesc sa o deschid, am rupt si o nuca pana acum. Ce naiba are?

This post has been edited by GoldMD: 12 Jul 2013, 12:41


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 12 Jul 2013, 20:58
Post #132


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Hai sa va spun eu o lata metoda de scos aerisitoarele rupte, metoda pe care o aplicam cu succes de cativa ani. Avand in vedere faptul ca etrierul este de aluminiu si aerisitorul e din metal feros se plaseaza o piulita/surub pe aerisitorul rupt si se da punct de sudura. Ulterior se ia o cheie si se indeparteaza problema. In prima faza n-as fi crezut ca merge dar ...


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 12 Jul 2013, 21:47
Post #133


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




GoldMD cate chei vrei sa ai pentru masina?cate una pentru fiecare usa?
O masina Dacia are 2 chei una pentru contact si una pentru usi<ambele fata,hayon sau bortbagaj(depinde de modelu masinii)si busonu de benzina>
se deschide greu usa prin interior?nu cred ca poti(stii)sa scoti broasca din usa si so repari(inlocuiesti),este uzata si din cauza asta tragi cu 2 maini de nuca de deschidere
dar poti incerca ,asa se invata meserie

This post has been edited by nikuniku: 12 Jul 2013, 21:48


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 12 Jul 2013, 22:11
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




La mine am 3 chei - contact, portiere si hayon/rezervor. Broasca cred ca am busit-o putin asta iarna cand am fortat-o sa se deschida (era inghetata). De atunci imi face figuri. Ciudat e ca uneori se deschide aproape normal, alte ori imi e si jena ca se uita cineva si ma vede cum trag ca disperatul cu doua maini de saraca nuca.

13 Jul 2013, 16:49:
Vreo smecherie de schimbat sonda de ulei ceas? Nu vad cum as putea sa bag o chele pe langa dansa sa o pot scoate. Curge ulei cand se scoate?

13 Jul 2013, 16:59:
Vad ca la multi sonda ceas este situata langa filtrul de ulei. La mine este langa pompa de benzina. De ce oare?

This post has been edited by GoldMD: 13 Jul 2013, 16:59


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Jul 2013, 21:08
Post #135


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




GoldMD fixa de 19 indoita la 90*,da curge putin,10-20 grame
o fi fost inlocuita/schimbata de altcineva


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 13 Jul 2013, 22:12
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Sa traiesti. Cat de curand bag cheia in menghina si o indoi. Nu pot sta fara sa am tot bordul functional. OCD-ul.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Jul 2013, 22:42
Post #137


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nu uita so incalzesti inaite(vezi sa nu-ti ramana pielea de pe degete pe ia)sar putea rupe
o poti indoi la un unghi mai deschis de 90* _/ cam asa


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 13 Jul 2013, 22:48
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Sa vad si ce cheie am ca am dinalea cu buza, cam late, si nu cred ca intra intre bloc si sonda. Cred ca o sa trebuiasca polizat din ea.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abz.iulian
post 15 Jul 2013, 16:43
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 17 August 12




Nici dupa un an nu ai putut sa pui o poza cu masina wacko.gif


--------------------
Dacia Logan Dacia 1300 2004 LAUREATE/1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 15 Jul 2013, 17:12
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




DSC00126.jpg
Poza cu coasca.

SI inca o mica treaba. Am observat ca la mine, dupa ce infiletez jiclorul de relanti la maxim (cu simt de raspundere) ramane ceva spatiu intre capul surubului si corpul carbului. Asa e normal sau ar trebui sa mearga pana la capat?

16 Jul 2013, 16:17:
Si de ce naiba dupa ce mi se incalzeste masina bine imi falfaie becurile din bord (adicabec ulei, bec apa si bec avarie), palpaie ca o lumanare la ralanti. Imi face viata iad.

This post has been edited by GoldMD: 16 Jul 2013, 16:17


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 16 Jul 2013, 16:28
Post #141


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Cat timp a trecut de la ultimul schimb de ulei? Cati kilometri? Cat de cald e afara? Cam de-asta-ti palpaie.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 16 Jul 2013, 18:32
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Schimbai acu 2 minute pinionul din delcou. N-am apucat sa fac un drum mai lung, dar deja dupa doua invarteli la demaror mi se stinge becul de la ulei. MARE imbunatatire fata de inainte cand imi stateau becurile aprinse si 2-3 secunde dupa ce pornea motorul. Intr-adevar, palele pinionului erau tocite, unele erau de-a dreptul ascutite. Sa fi fost de la atata banalitate de lucru?

Acesta este bastardul -
DSC02624.jpg
DSC02625.jpg
Am facut bine ca l-am schimbat?

<span class='edit'>16 Jul 2013, 18:34:</span>
AH, si uleiul e relativ recent pus, am vreo 700 de KM cu el.

This post has been edited by GoldMD: 16 Jul 2013, 22:26


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 18 Jul 2013, 15:48
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Astazi am incercat si eu chestia cu desfacutul capacului de unde se toarna ulei de motor , cu motorul pornit, sa vad daca scuipa ulei. Mirarea mea a fost ca nu scuipa deloc, nici turata pe la 2000, si scoate un debit constant de aer (nu fum, e incolor) . Din ce am citit pe aici, faptul ca nu scuipa nu e un lucru bun. Sa imi fac griji?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 18 Jul 2013, 18:03
Post #144


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nasol ca nu arunca ulei,in timp se uzeaza axu la culbutori si chiar culbutorii
ca sa verifici daca ajunge ulei la axu culbutorilor,scoti capacu de la culbutori(chiulasa),desfaci rampa culbutorilor(axul)din cele 2 suruburi si cele 2 piulite cu cheia de 11,scoti axu cu grija scoti si tijele si le pui in ordine,1-2-3,etc,sa stii sa le pui la loc de unde leai scos
scoti si bujiile,acum dai la automat,nu mult timp,ar trebui sa arunce ulei pe gaura din chiulasa,daca arunca axu este infundat,daca nu arunca pompa de ulei este pe duca
acum la montare trebuie sa reglezi si culbutorii


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 18 Jul 2013, 18:46
Post #145


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(GoldMD @ 18 Jul 2013, 15:48)
Sa imi fac griji?
*



DA!


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 18 Jul 2013, 18:52
Post #146


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Ulei vine, balteste prin zona asta


Attached thumbnail(s)
fara_producator_rampa_culbutori_echipata_dacia_5017d19bebe6c.jpg ( Size: 68.25k ) Number of downloads: 272


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 18 Jul 2013, 20:53
Post #147


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




atunci stai linistit si bea o bere rece in cinstea noastra cheers.gif


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 18 Jul 2013, 21:00
Post #148


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Deci sa inteleg ca asa e si normal? Pe acolo trebuie sa curga? Pe la imbinarea aia (in lipsa de termeni mai buni) se vede cum erupe/curge in continuu ulei. Ma gandeam ca ar trebui sa fie un fel de lac sa stropeasca si arcurile alea dintre ele. Stateam cam cu emotii. Daca ziceti ca e bun asa, acu dau cepu jos la una rece si va multumesc pentru sfaturi. Conteaza foarte mult parerea cuiva impartial.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 18 Jul 2013, 21:31
Post #149


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




pe culbutor este o gaura de 1mm normal ar trebui sa picure ulei si pe acolo,dar tinand cont ca axa culbutorilor se uzeaza mai repede decat culbutoru sa zicem ca este bine sa curga/picure ulei si pe langa ei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 18 Jul 2013, 21:52
Post #150


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Eu zis efectiv ce am putut sa vad prin gaura de la capacul culbutorilor. Maine ma duc pe la mecanic sa imi regleze culbutorii pentru nu au fost reglati niciodata de cand e masina la mine. Cu ocazia asta o sa il rog sa isi dea si dansul cu parerea.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 21:12
Forum Renault