Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina
GoldMD |
![]()
Post
#121
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|||
BennyORWO |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Nu sunt nici pro nici contra la aprinderea electronica,dar va spun sincer,ca de cel putin 5 ani nu am s-a schimbat platina la dacia mea.Am aprindere clasica,si nu am avut probleme nicio data cu ea,nici iarna trecuta la -25 de grade.
|
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
ghitza |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cu aprinderea de la gotronic scapi de platina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#124
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Se pare ca membrana capsulei mele vacumatice era impuscata rau, Am de gand sa schimb capsula, dar nu stiu la ce dinte trebuie pusa rozeta respectiva. Ce se modifica in comportamentul masinii cand e mai al drepta sau mai la stanga?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#125
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Trebuie sa schimb furtunele de frana pe ambele parti in fata. N-ar fi mare problema daca n-ar fi ambele aerisitoare rupte. Am inteles ca se poate aerisi pe la furtun, tinand etrierul cu gaura de la furtun in sus. E destula aerisisrea asa?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(GoldMD @ 30 Jun 2013, 17:02) Am inteles ca se poate aerisi pe la furtun, tinand etrierul cu gaura de la furtun in sus. E destula aerisisrea asa? Iti dau un sfat: Nu te juca cu franele! ![]() pentru a-ti rezolva problema aerisitoarelor rupte, poti folosi extractoare de suruburi rupte.. images.jpeg ( Size: 7.4k ) Number of downloads: 597 Attached thumbnail(s) set_de_extractoare_pentru_suruburi_rupte_6_buc_453_c04de138458d850a16_650_500_1_95_1.jpg ( Size: 44.86k ) Number of downloads: 633 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
B17XGG |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Cam dificil de scos un "ciot" din aluminiu (sudat chimic - acum si cu CaCl2 aruncata din abundenta iarna pe strazi intru ajutorul bezmeticilor si a celor cu permise "tip Pitesti"). Chiar daca se reuseste, adio filet de 7 ! Cea mai sigura este gaurirea, recalibrarea, refiletarea pentru un aerisitor cu filet de 8 sau 10. Ceea ce am spus este valabil pentru cei cu rabdare si ceva indemanare.
This post has been edited by B17XGG: 30 Jun 2013, 19:21 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Danezu33 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 24 October 12 ![]() |
QUOTE(GoldMD @ 30 Jun 2013, 16:02) Trebuie sa schimb furtunele de frana pe ambele parti in fata. N-ar fi mare problema daca n-ar fi ambele aerisitoare rupte. Am inteles ca se poate aerisi pe la furtun, tinand etrierul cu gaura de la furtun in sus. E destula aerisisrea asa? Da se poate face aerisire daca ai aerisitoarele rupte. ATENTIE ACEASTA METODA ESTE FOARTE PERICULOASA O FACI PE RISCUL TAU NU ESTE NIMENI RESPONSABIL PENTRU CE TI SE INTAMPLA. Pui pe cineva in masina sa iit faca pedale aerisesti spatele si dupai cand vi pe fata ii spui celui din masina sa tina apasat pe frana puternic,cu o cheie de 17 slabesti frutunul care intra in etrier si o sa inceapa sa curga lichid,cel din masina o sa simta ca pedala se duce la fund cand ajunge aproape de fund strangi inapoi furtunul,daca este nevoie repeti operatia pana cand ti se pare ca este teapana. REPET ESTE O METODA FOARTE PERICULOASA!!! Te sfatuiesc sa inlocuiesti acele etriere nu merita sa mori pt 100 lei (costa 50 lei unu nou) |
--------------------
Dacia
1310 SPORT
2000
- B-90-NMM
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#130
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
N-am probleme cu franele momentan si furtunele mai tin pana strang bani de etrieri buni, nu are rost sa dau 50 de lei pe cei de asam si sa fac tot o branza.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Se poate cumva schimba yala de la hayon? Am deschis hayonul fara sa vreau cu cheia de la portiere
![]() Si inca o treaba, mi se deschide greu de tot usa de la sofer de dinauntru. Trag de dansa cu amandoua mainile de reusesc sa o deschid, am rupt si o nuca pana acum. Ce naiba are? This post has been edited by GoldMD: 12 Jul 2013, 12:41 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Hai sa va spun eu o lata metoda de scos aerisitoarele rupte, metoda pe care o aplicam cu succes de cativa ani. Avand in vedere faptul ca etrierul este de aluminiu si aerisitorul e din metal feros se plaseaza o piulita/surub pe aerisitorul rupt si se da punct de sudura. Ulterior se ia o cheie si se indeparteaza problema. In prima faza n-as fi crezut ca merge dar ...
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
nikuniku |
![]()
Post
#133
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
GoldMD cate chei vrei sa ai pentru masina?cate una pentru fiecare usa?
O masina Dacia are 2 chei una pentru contact si una pentru usi<ambele fata,hayon sau bortbagaj(depinde de modelu masinii)si busonu de benzina> se deschide greu usa prin interior?nu cred ca poti(stii)sa scoti broasca din usa si so repari(inlocuiesti),este uzata si din cauza asta tragi cu 2 maini de nuca de deschidere dar poti incerca ,asa se invata meserie This post has been edited by nikuniku: 12 Jul 2013, 21:48 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#134
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
La mine am 3 chei - contact, portiere si hayon/rezervor. Broasca cred ca am busit-o putin asta iarna cand am fortat-o sa se deschida (era inghetata). De atunci imi face figuri. Ciudat e ca uneori se deschide aproape normal, alte ori imi e si jena ca se uita cineva si ma vede cum trag ca disperatul cu doua maini de saraca nuca.
13 Jul 2013, 16:49: Vreo smecherie de schimbat sonda de ulei ceas? Nu vad cum as putea sa bag o chele pe langa dansa sa o pot scoate. Curge ulei cand se scoate? 13 Jul 2013, 16:59: Vad ca la multi sonda ceas este situata langa filtrul de ulei. La mine este langa pompa de benzina. De ce oare? This post has been edited by GoldMD: 13 Jul 2013, 16:59 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#135
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
GoldMD fixa de 19 indoita la 90*,da curge putin,10-20 grame
o fi fost inlocuita/schimbata de altcineva |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#136
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Sa traiesti. Cat de curand bag cheia in menghina si o indoi. Nu pot sta fara sa am tot bordul functional. OCD-ul.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#137
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nu uita so incalzesti inaite(vezi sa nu-ti ramana pielea de pe degete pe ia)sar putea rupe
o poti indoi la un unghi mai deschis de 90* _/ cam asa |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#138
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Sa vad si ce cheie am ca am dinalea cu buza, cam late, si nu cred ca intra intre bloc si sonda. Cred ca o sa trebuiasca polizat din ea.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
abz.iulian |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 August 12 ![]() |
Nici dupa un an nu ai putut sa pui o poza cu masina
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Dacia 1300
2004 LAUREATE/1971
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#140
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
DSC00126.jpg
Poza cu coasca. SI inca o mica treaba. Am observat ca la mine, dupa ce infiletez jiclorul de relanti la maxim (cu simt de raspundere) ramane ceva spatiu intre capul surubului si corpul carbului. Asa e normal sau ar trebui sa mearga pana la capat? 16 Jul 2013, 16:17: Si de ce naiba dupa ce mi se incalzeste masina bine imi falfaie becurile din bord (adicabec ulei, bec apa si bec avarie), palpaie ca o lumanare la ralanti. Imi face viata iad. This post has been edited by GoldMD: 16 Jul 2013, 16:17 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#141
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Cat timp a trecut de la ultimul schimb de ulei? Cati kilometri? Cat de cald e afara? Cam de-asta-ti palpaie.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#142
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Schimbai acu 2 minute pinionul din delcou. N-am apucat sa fac un drum mai lung, dar deja dupa doua invarteli la demaror mi se stinge becul de la ulei. MARE imbunatatire fata de inainte cand imi stateau becurile aprinse si 2-3 secunde dupa ce pornea motorul. Intr-adevar, palele pinionului erau tocite, unele erau de-a dreptul ascutite. Sa fi fost de la atata banalitate de lucru?
Acesta este bastardul - DSC02624.jpg DSC02625.jpg Am facut bine ca l-am schimbat? <span class='edit'>16 Jul 2013, 18:34:</span> AH, si uleiul e relativ recent pus, am vreo 700 de KM cu el. This post has been edited by GoldMD: 16 Jul 2013, 22:26 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#143
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Astazi am incercat si eu chestia cu desfacutul capacului de unde se toarna ulei de motor , cu motorul pornit, sa vad daca scuipa ulei. Mirarea mea a fost ca nu scuipa deloc, nici turata pe la 2000, si scoate un debit constant de aer (nu fum, e incolor) . Din ce am citit pe aici, faptul ca nu scuipa nu e un lucru bun. Sa imi fac griji?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#144
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nasol ca nu arunca ulei,in timp se uzeaza axu la culbutori si chiar culbutorii
ca sa verifici daca ajunge ulei la axu culbutorilor,scoti capacu de la culbutori(chiulasa),desfaci rampa culbutorilor(axul)din cele 2 suruburi si cele 2 piulite cu cheia de 11,scoti axu cu grija scoti si tijele si le pui in ordine,1-2-3,etc,sa stii sa le pui la loc de unde leai scos scoti si bujiile,acum dai la automat,nu mult timp,ar trebui sa arunce ulei pe gaura din chiulasa,daca arunca axu este infundat,daca nu arunca pompa de ulei este pe duca acum la montare trebuie sa reglezi si culbutorii |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
4x4 |
![]()
Post
#145
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#146
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Ulei vine, balteste prin zona asta
Attached thumbnail(s) fara_producator_rampa_culbutori_echipata_dacia_5017d19bebe6c.jpg ( Size: 68.25k ) Number of downloads: 272 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#147
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
atunci stai linistit si bea o bere rece in cinstea noastra
![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#148
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Deci sa inteleg ca asa e si normal? Pe acolo trebuie sa curga? Pe la imbinarea aia (in lipsa de termeni mai buni) se vede cum erupe/curge in continuu ulei. Ma gandeam ca ar trebui sa fie un fel de lac sa stropeasca si arcurile alea dintre ele. Stateam cam cu emotii. Daca ziceti ca e bun asa, acu dau cepu jos la una rece si va multumesc pentru sfaturi. Conteaza foarte mult parerea cuiva impartial.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#149
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pe culbutor este o gaura de 1mm normal ar trebui sa picure ulei si pe acolo,dar tinand cont ca axa culbutorilor se uzeaza mai repede decat culbutoru sa zicem ca este bine sa curga/picure ulei si pe langa ei
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#150
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Eu zis efectiv ce am putut sa vad prin gaura de la capacul culbutorilor. Maine ma duc pe la mecanic sa imi regleze culbutorii pentru nu au fost reglati niciodata de cand e masina la mine. Cu ocazia asta o sa il rog sa isi dea si dansul cu parerea.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 21:12 |