DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina

ORIJINAL21
post 19 Jul 2013, 09:57
Post #151


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




unde mergi in iasi pentru "reglarea lor" ?
la service autorizat sau la mecanicul personal. biggrin.gif


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 Jul 2013, 16:48
Post #152


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.504
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(GoldMD @ 16 Jul 2013, 19:32)
Schimbai acu 2 minute pinionul din delcou. N-am apucat sa fac un drum mai lung, dar deja dupa doua invarteli la demaror mi se stinge becul de la ulei. MARE imbunatatire fata de inainte cand imi stateau becurile aprinse si 2-3 secunde dupa ce pornea motorul. Intr-adevar, palele pinionului erau tocite, unele erau de-a dreptul ascutite. Sa fi fost de la atata banalitate de lucru?
*



Uita-te la dintii din interiorul lui. Aia antreneaza pompa de ulei, si foarte posibil ca ei sa fi fost uzati. Caz in care se explica tot.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 19 Jul 2013, 21:08
Post #153


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




La mecanicul personal, mi i-a reglat cu lera, ca la carte. Mi-a desfundat axa de la culbutori si gaurelele din culbutori. Dar mie tot imi palpaie la ralanti dupa ce ii dau oleaca de forja. S-ar putea sa ma pasca o schimbare de pompa de ulei. E nasol de realizat operatiunea? Vreau sa ma pun sa o schimb eu, am unde ma desfasura. Este ceva mai avansat decat de scos niste suruburi si de etansat bine?

This post has been edited by GoldMD: 19 Jul 2013, 21:36


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 19 Jul 2013, 21:47
Post #154


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Nu e rocket science,nu te alarma. Totusi daca la rece ai presiune,e posibil ca si uleiul sa fie de vina,de care i-ai pus? Daca chiar vrei sa demontezi pompa: demontare_pompa_ulei.jpg ( Size: 170.7k ) Number of downloads: 337

Ai grija ce pompa cumperi daca e cazul,sa nu fie vre-una facuta pe la coltul blocului,ia ceva la un raport pret-calitate cat mai bun,nu o schimbi in fiecare zi.

This post has been edited by sebymesteru: 19 Jul 2013, 21:49


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 19 Jul 2013, 21:56
Post #155


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Momentan am 10w40 in ea. La rece am cam 3 la ralanti si 5 in ture. I-am bagat si un tub de aditiv dinala gros ca am zis ca poate e de la ulei, ca e prea subtire, dar la cald e 40, ca si inainte, cand era 20w40 si la fel facea.
Mecanicul spunea ca ori e sorbul pompei infundat, ori e pompa in sine uzata. Am sa incerc totusi sa o scot intr-o zi la tara sa vad care e treaba. E ceva la ce trebuie sa fiu in mod deosebit atent cand scot baia si pompa?

<span class='edit'>20 Jul 2013, 12:53:</span>
De unde imi dau seama daca am palier normal sau marit? Ca sa stiu ce garnituri imi trebuie. Daca ati sti sa imi spuneti exact ce garnituri sa cer sa am tot ce imi trebuie cand ma duc la tara sa scot baia, ar fi nemaipomenit.

This post has been edited by GoldMD: 20 Jul 2013, 13:07


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 26 Jul 2013, 18:02
Post #156


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Am rezolvat si problema presiunii.
O mica intrebare - cum reglez, dupa ureche/incercari, avansul vacumatic?
De exemplu daca sunt cu a II-a pe la 2000 de ture si las acceleratia brusc, face ca si cum ar da in nas, nu face frana de motor lin. Am inteles ca e la avansul vacumatic ar fi. Mai trebuie strans arcul de la avans sau mai larg lasat ca sa contracarez problema asta??


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo34
post 13 Aug 2013, 23:31
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 August 13




Salutare tuturor,tot un nou posesor de break sunt si eu,asta cam de un an dry.gif
Fapta buna ce a facut ex propietarul a fost ca i-a facut set-motor dupa care a circulat cam juma de an,antr-e timp achzitionand un logan...
happy.gif
Toate bune si frumoase pana an timp i-am descoperit hibele pe care le-am anlaturat.gen: frana spate dreapta era deficitara,mergea anfranata(pistonas blocat an cilindru frana) am schimbat ambele cilindre,cu aceasta ocazie descoperind ca frana mana era lipsa,cumparat si montat/reglat si asta... wacko.gif
Tot an acea zona(spate)constat ca acel regulator de presiune frana/punte,era blocat blink.gif dar dupa chin si truda sa-l dau jos,rup o nenorocita de conducta din el,si gata... fuguta an targ sa-mi iau conducte+reg/presiune wacko.gif
Zis si facut toate astea(an timp)... La aerisire dau sa bag inelul de 8 si stupoare... nu era-u aerisitoare pe etriere(rupte) Scapina-te gheorghe si cumpara-ti si etriere fata acum,ca de... lucru nou.ai nou si trebe wacko.gif La motor toate bune,precizez k am curatat carburatorul,i-am reglat jocul la tacheti,delcoul l-am schimbat cu unu minunat dintr-un remat,ba chiar am reglat si acel avans vacumatic... rolleyes.gif Mentionez ca nu am avut nevoie de ajutor ptr.toate astea,doar cunostintele despre mecanica/electrica/electronica m-au ajutat cool.gif
Dar uite ca descopar ca si clasica Dacie e minunata daca-s toate ,ori majoritatea OK rolleyes.gif Uleiul l-am schimbat cu cel de la Petrom+filtru(strainez wink.gif ) Chiar dupa asta la un drum pe autostrada constat ca motorul mere cam rece la 27grade temp/ext. acum 3zile(a doua liniuta de jos wacko.gif ) ete ca sarmanul termostat a cam cedat...) In bucuresti nu-mi dadea-m seama datorita caldurii,dar la drum antins,a aparut surpriza ce a fast examinata si andepartata a 2-a zi... e ok cu noul termostat tinand cont ca am elicia pe pompa blink.gif ...gandul fiind la o adaptare de electroventilator+temocupla... Azi la o plimbare de vreo10km.prin buc.antr-e orele 16-18,indicatorul de temp.apa nu a sarit putin peste jumate... e bine oare tinand cont si de faptul ca nu am EV?

This post has been edited by geo34: 13 Aug 2013, 23:33


--------------------
Dacia 1400 break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 16:55
Forum Renault