Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|||
bucatzel |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.504 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(GoldMD @ 16 Jul 2013, 19:32) Schimbai acu 2 minute pinionul din delcou. N-am apucat sa fac un drum mai lung, dar deja dupa doua invarteli la demaror mi se stinge becul de la ulei. MARE imbunatatire fata de inainte cand imi stateau becurile aprinse si 2-3 secunde dupa ce pornea motorul. Intr-adevar, palele pinionului erau tocite, unele erau de-a dreptul ascutite. Sa fi fost de la atata banalitate de lucru? Uita-te la dintii din interiorul lui. Aia antreneaza pompa de ulei, si foarte posibil ca ei sa fi fost uzati. Caz in care se explica tot. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#153
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
La mecanicul personal, mi i-a reglat cu lera, ca la carte. Mi-a desfundat axa de la culbutori si gaurelele din culbutori. Dar mie tot imi palpaie la ralanti dupa ce ii dau oleaca de forja. S-ar putea sa ma pasca o schimbare de pompa de ulei. E nasol de realizat operatiunea? Vreau sa ma pun sa o schimb eu, am unde ma desfasura. Este ceva mai avansat decat de scos niste suruburi si de etansat bine?
This post has been edited by GoldMD: 19 Jul 2013, 21:36 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu e rocket science,nu te alarma. Totusi daca la rece ai presiune,e posibil ca si uleiul sa fie de vina,de care i-ai pus? Daca chiar vrei sa demontezi pompa: demontare_pompa_ulei.jpg ( Size: 170.7k )
Number of downloads: 337
Ai grija ce pompa cumperi daca e cazul,sa nu fie vre-una facuta pe la coltul blocului,ia ceva la un raport pret-calitate cat mai bun,nu o schimbi in fiecare zi. This post has been edited by sebymesteru: 19 Jul 2013, 21:49 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#155
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Momentan am 10w40 in ea. La rece am cam 3 la ralanti si 5 in ture. I-am bagat si un tub de aditiv dinala gros ca am zis ca poate e de la ulei, ca e prea subtire, dar la cald e 40, ca si inainte, cand era 20w40 si la fel facea.
Mecanicul spunea ca ori e sorbul pompei infundat, ori e pompa in sine uzata. Am sa incerc totusi sa o scot intr-o zi la tara sa vad care e treaba. E ceva la ce trebuie sa fiu in mod deosebit atent cand scot baia si pompa? <span class='edit'>20 Jul 2013, 12:53:</span> De unde imi dau seama daca am palier normal sau marit? Ca sa stiu ce garnituri imi trebuie. Daca ati sti sa imi spuneti exact ce garnituri sa cer sa am tot ce imi trebuie cand ma duc la tara sa scot baia, ar fi nemaipomenit. This post has been edited by GoldMD: 20 Jul 2013, 13:07 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#156
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am rezolvat si problema presiunii.
O mica intrebare - cum reglez, dupa ureche/incercari, avansul vacumatic? De exemplu daca sunt cu a II-a pe la 2000 de ture si las acceleratia brusc, face ca si cum ar da in nas, nu face frana de motor lin. Am inteles ca e la avansul vacumatic ar fi. Mai trebuie strans arcul de la avans sau mai larg lasat ca sa contracarez problema asta?? |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
geo34 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 August 13 ![]() |
Salutare tuturor,tot un nou posesor de break sunt si eu,asta cam de un an
![]() Fapta buna ce a facut ex propietarul a fost ca i-a facut set-motor dupa care a circulat cam juma de an,antr-e timp achzitionand un logan... ![]() Toate bune si frumoase pana an timp i-am descoperit hibele pe care le-am anlaturat.gen: frana spate dreapta era deficitara,mergea anfranata(pistonas blocat an cilindru frana) am schimbat ambele cilindre,cu aceasta ocazie descoperind ca frana mana era lipsa,cumparat si montat/reglat si asta... ![]() Tot an acea zona(spate)constat ca acel regulator de presiune frana/punte,era blocat ![]() ![]() Zis si facut toate astea(an timp)... La aerisire dau sa bag inelul de 8 si stupoare... nu era-u aerisitoare pe etriere(rupte) Scapina-te gheorghe si cumpara-ti si etriere fata acum,ca de... lucru nou.ai nou si trebe ![]() ![]() ![]() Dar uite ca descopar ca si clasica Dacie e minunata daca-s toate ,ori majoritatea OK ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by geo34: 13 Aug 2013, 23:33 |
--------------------
Dacia
1400 break
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 16:55 |