DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina

GoldMD
post 22 Oct 2012, 18:55
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




smile.gif biiine, maine promit ca ii fac si vreo doua poze. Asa ca sa nu ziceti ca sunt rau, sper ca o sa va placa.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 22 Oct 2012, 20:24
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(GoldMD @ 22 Oct 2012, 16:49)
Iar probleme cu tigaia. Azi cand m-am urcat intr-ansa si am vrut sa curat parbrizul, am constatat ca nu mai vrea sa functioneze. La pozitia 1 se mica in hopuri stergatoarele, iar la pozitia doi o ia tarziu.
*


e motorasu de la stergator isi ia concediu
verifica totusi si fire electrice/relee. Masoara cum zicea bygy pe aici tensiuni/rezistente /caderi de tensiune/amperi si pune rezultatele aicea ca sa le analizam

legat de
QUOTE(GoldMD @ 22 Oct 2012, 16:49)
De stropit, iarasi nu mai vrea. Ce s-a intamplat? E maneta sau altceva?
*


vezi ca e pompita de la vasul de stropitor, ori nu ai contact la firele electrice ori te-a lasat pompita
bafta


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 22 Oct 2012, 20:40
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




sa incerc aprinderea electronica ?

cand montez platina noua, motorul merge perfect si toarce superb. urca in acceleratie super bine si urca pana in 120 foarte repede.

dupa 1 saptamana treaba se cam schimba..devine puturoasa si merge nergegulat la relanti.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 22 Oct 2012, 20:54
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Daca e aprindere cu senzor, care inlocuieste platina, eu zic ca se merita, ar trebui sa te scape de toate problemele cu aprinderea, daca zici ca toate sunt bune cu platina noua. Poate se deregleaza in timp, cum am vazut la cineva aici pe forum.


In legatura cu stergatoarele mele, cum naiba sa se strice motorasele toate odata? Tind sa cred ca e ceva electric. Am sa investighez maine ca azi am fost cam cu treaba si n-am mai apucat sa pun platina noua. Sunt curios daca scap de hopurile de la turatii.

O intrebare, vroiam sa reglez si avansul initial, ideea e urmatoarea, cum stau in aprtea stanga a masinii cu mainile pe delcou, in ce parte se invarte intai de tot? Eu am inteles in stanga, dar am citit si dreapta. Pana la urma cum e corect?

This post has been edited by GoldMD: 22 Oct 2012, 20:56


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abz.iulian
post 22 Oct 2012, 20:55
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 17 August 12




QUOTE(GoldMD @ 20 Oct 2012, 21:57)
Am asteptat sa ii fac o baie, ca sa o pozez. Nu cred ca ar fi drept sa apara cu praful strans de pe sosele pe dansa. Poze cat de curand, uit de fiecare data aparatul smile.gif).
*


Vezi ca se pune prafu` pana faci poza aia wacko.gif


--------------------
Dacia Logan Dacia 1300 2004 LAUREATE/1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 22 Oct 2012, 20:57
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




La mine se depune praful intr-o zi imediat, stau al o strada mare, des circulata. In doua zile zici ca am fost la raliul Dakar.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 22 Oct 2012, 21:34
Post #97


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Seamana cu a meu??? biggrin.gif e mai batran cu un an decat al tau,dar isi face treaba smile.gif

Attached thumbnail(s)
IMAG0273.jpg ( Size: 939.45k ) Number of downloads: 562


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 22 Oct 2012, 22:02
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Ce o fi asa greu sa pui niste poze...nu stiu,dar tare curios sa vad si eu tigaia/bidonu/roaba,ce o fi ea smile.gif


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 24 Oct 2012, 19:36
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Delcoul il invarti spre dreapta (in sensul orar, vazut de sus; impingi de capsula vac. spre stg.), apoi spre stg. (sens antiorar, vazut de sus; impingi de capsula spre dr.) pentru a veni cu patina platinei mobile in intampinarea camei. Cand o va atinge, contactul platinei se deschide si se produce scanteia, pozitie la care blochezi delcoul. Alte detalii cred ca le cunosti.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Oct 2012, 16:28
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Am desfacut astazi ceea ce eu cred ca este jiclorul de ralanti. La inceput l-am desfacut cu mana, statea balanganindu-se acolo. Cand sa il pun la loc, dupa curatare, nu intra cu totul inauntru, adica intra pana la un anumit punct, cand arr mai trebui vreo doua turatii de surub, dar nu ami vrea. E normal sa fie asa?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Oct 2012, 16:56
Post #101


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ai desfacut intai "laba de urs" ? (Tubul prin care vine aer de la filtru, spre carburator). Ca daca nu, am impresia (din ce spui) ca ai umblat la alt jiclor, nu la cel de relanti.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Oct 2012, 17:07
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Nu am desfacut-o, am reusit sa strecor surubelnita pe langa ea. Jiclorul arata cam ca al doilea din aceasta poza - un surub in care intra jiclorul.



This post has been edited by GoldMD: 29 Oct 2012, 17:10

Attached thumbnail(s)
set_jiglore.jpg ( Size: 842.67k ) Number of downloads: 475


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Oct 2012, 17:15
Post #103


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Da, asa arata, presupun c-ai avut o surubelnita foarte scurta, de-a incaput pe linga tub.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Oct 2012, 17:17
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Tosusi e normal sa nu se infileteze pana ajunge surubul la capat? AM strans bine deci nu cred ca e alta treaba. Celelalte jicloare sunt la vedere ca sa le pot curata? Adica se pot scoate din afara carburatorului?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Oct 2012, 17:37
Post #105


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




E normal, surubul ala are rol de sustinere a tubului din el intr-o anumita pozitie, nu de strangere a ceva.
Da, se pot scoate, sunt pe stanga (fata de pozitia din care ai umblat la cel de relanti). Daca insa nu stii ce faci, mai bine nu umbla la ele (sansele sa ti se infunde altul decat cel de relanti sunt mici, mai ales daca ai filtru de benzina), ca o sa strici amestecul benzina - aer.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Oct 2012, 17:50
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Nu pot sa zic ca as sti ce fac, ma gandeam ca e la fel de usor de scos si bagat la loc. Ar ajuta cu ceva daca as baga putin spray de curatat carburatorul in gaura din care am scos jiclorul de ralanti?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Oct 2012, 17:59
Post #107


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




De fapt care e problema ? Daca esti convins ca trebuie curatit carburatorul, cauta un topic cu "ciorba carburator", exista asa ceva, explica in detaliu curatirea.
Pe la "tutoriale, de ex. aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...orba+carburator

This post has been edited by maho: 29 Oct 2012, 18:04


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Oct 2012, 18:24
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Incerc sa vad cum pot scapa de variatiile de turatie de la ralanti. Pana acum nimic nu a dat rezultate bune, dar relantiul e mai bun intr-adevar. La rece sta cam prost si mai moare cateodata.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Oct 2012, 20:57
Post #109


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Variatiile alea pot avea mai multe cauze, nu doar jicloare infundate, iar "moartea" motorului la relanti s-ar produce si cu motorul cald, nu doar la rece, daca ar fi jiclorul de relanti de vina (infundat).
La pornire nu folosesti socul putin, pana se mai stabilizeaza turatiile ?
Nu in ultimul rand, daca ai o problema, vezi intai (functia search) ca mai mult ca sigur s-a mai discutat, daca chiar nu, atunci baga" la "Probleme tehnice", nu la "Imbunatatiri". Roaga un moderator sa mute topicul, ca ce-i aici nu tine de imbunatatiri.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Oct 2012, 21:34
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Pai asta am imbunatatit. Aprinderea. Am imbunatatit-o schimband fisele, bujiile, platina, rotorul delcou, capacul delcou si regland avansul. Dupa toate astea, masina nu prea sta foarte bine la ralanti. Daca reglez motorul la cald, toate sunt bune si frumoase, toarce frumos pe la 900 de rotatii. Cand il pornesc apoi la rece, se scutura putin, dar fie merge, fie moare. Astazi am mai reglat putin carburatorul si statea pe al 800-900 de turatii la ~ 1 minut de la prima cheie la ralanti frumos. Din sunet, nu aveam nici o variatie, dar turometrul asa imi arata. Acum ce sa zic, tind sa imi cred urechea, nu turometrul.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 29 Oct 2012, 22:16
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Pai daca jiclorul de ralanti "se balanganea" si s-a desfacut cu mana era normal sa nu tina ralantiul.

This post has been edited by B17XGG: 29 Oct 2012, 22:16


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abz.iulian
post 29 Oct 2012, 23:12
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 17 August 12




Da poze tot nu ai facut? si cam prin ce zona stai tu in iasi ca eu tot din iasi sunt si sunt curios unde se pune prafu de nu vezi masina intr-o zi smile.gif


--------------------
Dacia Logan Dacia 1300 2004 LAUREATE/1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 4 Nov 2012, 22:31
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Imi cer scuze ca ma dau la fund asa urat, in ultimul timp am avut ceva probleme personale si masina a cam ramas uitata. Nu pot sa scot pozele de pe telefon pentru ca nu pot sa conectez telefonul asta cu bluetooth la calculator. Nu vrea si pace.
In elgatura cu masina, am deschis azi capota sa verific uleiul si fara sa vreau m-am uitat la furtunul de la servofrana. E absolut crapat peste tot. Ma mir cum de nu l-am vazut pana acum. Arata ca si cum a stat in soare ani intregi iar apoi a fost rasucit. Nu am probleme cu franarea, dar poate afecta cumva furtunul asta crapat?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Nov 2012, 13:34
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




trage aer fals daca e strapuns de tot si se balbaie motoru


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 5 Nov 2012, 18:08
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Am luat azi de la magazin furtunul si supapa aia alba. Sa iau si garnitura aia inelara? E usor de schimbat ansamblul?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Nov 2012, 18:30
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ce garnitura inelara?te referi la simeringu de la servofrana ?cel dintre pompa si servo?schimba ce ai luat si vezi pe urma


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 5 Nov 2012, 21:05
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




E o garnitura mica fix unde intra supapa. Am sa schimb maine si o sa vad cum merge treaba. Am o nedumerire totusi. Am citit postul de aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=8&t=3235 legat de avansul la aprindere. Din ce am inteles eu, avansul static si cel la aprindere sunt diferite? Daca intai reglez delcoul la 0 grade, iar apoi la ralanti il reglez iarasi la turatia maxima fara rateuri, nu inseamna ca am facut reglarea initiala degeaba? Sau sunt doua lucruri diferite?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Nov 2012, 23:07
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




inteleg care garnitura zici,aia nu stiu daca o gasesti de cumparat dar las-o daca e k si nu e taiata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 6 Nov 2012, 16:09
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Ma tot bate gandul sa ii fac un bine acum inainte de a veni figul sa ii pun aprindere electronica Gotronic. S-ar merita banutii?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Nov 2012, 16:19
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sigur


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 20:38
Forum Renault