Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri Dacia 1310 Break '97, Entuziasmat de prima masina
GoldMD |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|||
Leo0608 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(GoldMD @ 22 Oct 2012, 16:49) Iar probleme cu tigaia. Azi cand m-am urcat intr-ansa si am vrut sa curat parbrizul, am constatat ca nu mai vrea sa functioneze. La pozitia 1 se mica in hopuri stergatoarele, iar la pozitia doi o ia tarziu. e motorasu de la stergator isi ia concediu verifica totusi si fire electrice/relee. Masoara cum zicea bygy pe aici tensiuni/rezistente /caderi de tensiune/amperi si pune rezultatele aicea ca sa le analizam legat de QUOTE(GoldMD @ 22 Oct 2012, 16:49) vezi ca e pompita de la vasul de stropitor, ori nu ai contact la firele electrice ori te-a lasat pompita bafta |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Andyno |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
sa incerc aprinderea electronica ?
cand montez platina noua, motorul merge perfect si toarce superb. urca in acceleratie super bine si urca pana in 120 foarte repede. dupa 1 saptamana treaba se cam schimba..devine puturoasa si merge nergegulat la relanti. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#94
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Daca e aprindere cu senzor, care inlocuieste platina, eu zic ca se merita, ar trebui sa te scape de toate problemele cu aprinderea, daca zici ca toate sunt bune cu platina noua. Poate se deregleaza in timp, cum am vazut la cineva aici pe forum.
In legatura cu stergatoarele mele, cum naiba sa se strice motorasele toate odata? Tind sa cred ca e ceva electric. Am sa investighez maine ca azi am fost cam cu treaba si n-am mai apucat sa pun platina noua. Sunt curios daca scap de hopurile de la turatii. O intrebare, vroiam sa reglez si avansul initial, ideea e urmatoarea, cum stau in aprtea stanga a masinii cu mainile pe delcou, in ce parte se invarte intai de tot? Eu am inteles in stanga, dar am citit si dreapta. Pana la urma cum e corect? This post has been edited by GoldMD: 22 Oct 2012, 20:56 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
abz.iulian |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 August 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia 1300
2004 LAUREATE/1971
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#96
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
La mine se depune praful intr-o zi imediat, stau al o strada mare, des circulata. In doua zile zici ca am fost la raliul Dakar.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
1310CL |
![]()
Post
#97
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Seamana cu a meu???
![]() ![]() Attached thumbnail(s) IMAG0273.jpg ( Size: 939.45k ) Number of downloads: 562 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Ce o fi asa greu sa pui niste poze...nu stiu,dar tare curios sa vad si eu tigaia/bidonu/roaba,ce o fi ea
![]() |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Delcoul il invarti spre dreapta (in sensul orar, vazut de sus; impingi de capsula vac. spre stg.), apoi spre stg. (sens antiorar, vazut de sus; impingi de capsula spre dr.) pentru a veni cu patina platinei mobile in intampinarea camei. Cand o va atinge, contactul platinei se deschide si se produce scanteia, pozitie la care blochezi delcoul. Alte detalii cred ca le cunosti.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am desfacut astazi ceea ce eu cred ca este jiclorul de ralanti. La inceput l-am desfacut cu mana, statea balanganindu-se acolo. Cand sa il pun la loc, dupa curatare, nu intra cu totul inauntru, adica intra pana la un anumit punct, cand arr mai trebui vreo doua turatii de surub, dar nu ami vrea. E normal sa fie asa?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ai desfacut intai "laba de urs" ? (Tubul prin care vine aer de la filtru, spre carburator). Ca daca nu, am impresia (din ce spui) ca ai umblat la alt jiclor, nu la cel de relanti.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
GoldMD |
![]()
Post
#102
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Nu am desfacut-o, am reusit sa strecor surubelnita pe langa ea. Jiclorul arata cam ca al doilea din aceasta poza - un surub in care intra jiclorul.
This post has been edited by GoldMD: 29 Oct 2012, 17:10 Attached thumbnail(s) set_jiglore.jpg ( Size: 842.67k ) Number of downloads: 475 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Da, asa arata, presupun c-ai avut o surubelnita foarte scurta, de-a incaput pe linga tub.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
GoldMD |
![]()
Post
#104
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Tosusi e normal sa nu se infileteze pana ajunge surubul la capat? AM strans bine deci nu cred ca e alta treaba. Celelalte jicloare sunt la vedere ca sa le pot curata? Adica se pot scoate din afara carburatorului?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
E normal, surubul ala are rol de sustinere a tubului din el intr-o anumita pozitie, nu de strangere a ceva.
Da, se pot scoate, sunt pe stanga (fata de pozitia din care ai umblat la cel de relanti). Daca insa nu stii ce faci, mai bine nu umbla la ele (sansele sa ti se infunde altul decat cel de relanti sunt mici, mai ales daca ai filtru de benzina), ca o sa strici amestecul benzina - aer. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
GoldMD |
![]()
Post
#106
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Nu pot sa zic ca as sti ce fac, ma gandeam ca e la fel de usor de scos si bagat la loc. Ar ajuta cu ceva daca as baga putin spray de curatat carburatorul in gaura din care am scos jiclorul de ralanti?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
De fapt care e problema ? Daca esti convins ca trebuie curatit carburatorul, cauta un topic cu "ciorba carburator", exista asa ceva, explica in detaliu curatirea.
Pe la "tutoriale, de ex. aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...orba+carburator This post has been edited by maho: 29 Oct 2012, 18:04 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
GoldMD |
![]()
Post
#108
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Incerc sa vad cum pot scapa de variatiile de turatie de la ralanti. Pana acum nimic nu a dat rezultate bune, dar relantiul e mai bun intr-adevar. La rece sta cam prost si mai moare cateodata.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Variatiile alea pot avea mai multe cauze, nu doar jicloare infundate, iar "moartea" motorului la relanti s-ar produce si cu motorul cald, nu doar la rece, daca ar fi jiclorul de relanti de vina (infundat).
La pornire nu folosesti socul putin, pana se mai stabilizeaza turatiile ? Nu in ultimul rand, daca ai o problema, vezi intai (functia search) ca mai mult ca sigur s-a mai discutat, daca chiar nu, atunci baga" la "Probleme tehnice", nu la "Imbunatatiri". Roaga un moderator sa mute topicul, ca ce-i aici nu tine de imbunatatiri. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
GoldMD |
![]()
Post
#110
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Pai asta am imbunatatit. Aprinderea. Am imbunatatit-o schimband fisele, bujiile, platina, rotorul delcou, capacul delcou si regland avansul. Dupa toate astea, masina nu prea sta foarte bine la ralanti. Daca reglez motorul la cald, toate sunt bune si frumoase, toarce frumos pe la 900 de rotatii. Cand il pornesc apoi la rece, se scutura putin, dar fie merge, fie moare. Astazi am mai reglat putin carburatorul si statea pe al 800-900 de turatii la ~ 1 minut de la prima cheie la ralanti frumos. Din sunet, nu aveam nici o variatie, dar turometrul asa imi arata. Acum ce sa zic, tind sa imi cred urechea, nu turometrul.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Pai daca jiclorul de ralanti "se balanganea" si s-a desfacut cu mana era normal sa nu tina ralantiul.
This post has been edited by B17XGG: 29 Oct 2012, 22:16 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
abz.iulian |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 August 12 ![]() |
Da poze tot nu ai facut? si cam prin ce zona stai tu in iasi ca eu tot din iasi sunt si sunt curios unde se pune prafu de nu vezi masina intr-o zi
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Dacia 1300
2004 LAUREATE/1971
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#113
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Imi cer scuze ca ma dau la fund asa urat, in ultimul timp am avut ceva probleme personale si masina a cam ramas uitata. Nu pot sa scot pozele de pe telefon pentru ca nu pot sa conectez telefonul asta cu bluetooth la calculator. Nu vrea si pace.
In elgatura cu masina, am deschis azi capota sa verific uleiul si fara sa vreau m-am uitat la furtunul de la servofrana. E absolut crapat peste tot. Ma mir cum de nu l-am vazut pana acum. Arata ca si cum a stat in soare ani intregi iar apoi a fost rasucit. Nu am probleme cu franarea, dar poate afecta cumva furtunul asta crapat? |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
trage aer fals daca e strapuns de tot si se balbaie motoru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am luat azi de la magazin furtunul si supapa aia alba. Sa iau si garnitura aia inelara? E usor de schimbat ansamblul?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ce garnitura inelara?te referi la simeringu de la servofrana ?cel dintre pompa si servo?schimba ce ai luat si vezi pe urma
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#117
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
E o garnitura mica fix unde intra supapa. Am sa schimb maine si o sa vad cum merge treaba. Am o nedumerire totusi. Am citit postul de aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=8&t=3235 legat de avansul la aprindere. Din ce am inteles eu, avansul static si cel la aprindere sunt diferite? Daca intai reglez delcoul la 0 grade, iar apoi la ralanti il reglez iarasi la turatia maxima fara rateuri, nu inseamna ca am facut reglarea initiala degeaba? Sau sunt doua lucruri diferite?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
inteleg care garnitura zici,aia nu stiu daca o gasesti de cumparat dar las-o daca e k si nu e taiata
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#119
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Ma tot bate gandul sa ii fac un bine acum inainte de a veni figul sa ii pun aprindere electronica Gotronic. S-ar merita banutii?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 20:38 |