DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cea mai simpla metoda de 4prez si disc ventilat?, fara regauriri..taieri,etc

valy1233
post 18 Dec 2012, 11:26
Post #1


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




care cea mai simpla metoda de a trece la 4 prezoane,implicit si discuri ventilate,am citit topicurile de aici,si "patru tuning"...dar fiecare cu idei proprii...as vrea o metoda care sa nu implice regăuriri,distantieri etc,exista?

de ex doar portfuzeta de papuc diesel si restul butuc,disc,port etrier și etrier de nova,merge?

dacă va deranjează topicul acesta va rog sa îl șterge-ți

This post has been edited by valy1233: 18 Dec 2012, 11:28


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 18 Dec 2012, 12:58
Post #2


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Si eu astept aceasi parere ca si tine smile.gif) wub.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 18 Dec 2012, 13:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Fara modificari merg fuzele intregi de R20, au 4 gauri si discuri ventilate.

Combinatia zisa de tine merge asa :

- portfuzeta papuc dizel
- suport etrier dizel sau nova
- etrier nova
- disc nova
- butuc nova + rulment + o bucsa (intre axul de la butuc si rulment)
trebuie mers la un strungar sa va "bucseze rulmentul"

teoretic treaba cu bucsatul este mai ieftina si mai usoara decat cea cu regauritul

- problema la aceasta combinatie este ca ai nevoie de 4 fuzete ca sa faci 2 ( 2 de nova + 2 de dizel)

La masina mea am montate fuzetele de dizel regaurite si nu am probleme, e adevarat ca trebuie un strungar priceput sa faca asta.
Daca mai vreti si alte detalii va scriu.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 18 Dec 2012, 14:25
Post #4


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(Black%Snake @ 18 Dec 2012, 13:34)
Fara modificari merg fuzele intregi de R20, au 4 gauri si discuri ventilate.

Combinatia zisa de tine merge asa :

- portfuzeta papuc dizel
- suport etrier dizel sau nova
- etrier nova
- disc nova
- butuc nova + rulment + o bucsa (intre axul de la butuc si rulment)
trebuie mers la un strungar sa va "bucseze rulmentul"

teoretic treaba cu bucsatul este mai ieftina si mai usoara decat cea cu regauritul

- problema la aceasta combinatie este ca ai nevoie de 4 fuzete ca sa faci 2  ( 2 de nova + 2 de dizel)

La masina mea am montate fuzetele de dizel regaurite si nu am probleme, e adevarat ca trebuie un strungar priceput sa faca asta.
Daca mai vreti si alte detalii va scriu.
*


de ce am nevoie de 4 fuzete?2 de diesel,nu atat?restu de nova,butucii,discurile


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 18 Dec 2012, 14:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Pentru ca nu-ti da nimeni doar port-fuzeta de Diesel si sa ramane ei cu butucul. Si al Nova, nu-ti da nimeni doar butucul, nu se chinuie nimeni sa-ti dea doar butucul, sa-l scoata si sa ramana cu port-fuzeta. D-asta. Vei ramane cu doi butuci si doua port-fuzete.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 18 Dec 2012, 14:43
Post #6


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(aditza579 @ 18 Dec 2012, 14:41)
Pentru ca nu-ti da nimeni doar port-fuzeta de Diesel si sa ramane ei cu butucul. Si al Nova, nu-ti da nimeni doar butucul, nu se chinuie nimeni sa-ti dea doar butucul, sa-l scoata si sa ramana cu port-fuzeta. D-asta. Vei ramane cu doi butuci si doua port-fuzete.
*


nu-i bai si asa nu dau bani pe ele daca e sa fie smile.gif


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 18 Dec 2012, 16:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(valy1233 @ 18 Dec 2012, 15:43)
nu-i bai si asa nu dau bani pe ele daca e sa fie smile.gif
*



in cazul asta e altceva, daca vrei sa iei piesele noi din magazin nu e problema... sau daca le iei de la vreun prieten de la dezmembrari iti alegi ce ai nevoie.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 18 Dec 2012, 23:37
Post #8


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




m-am convins,cel mai simplu si ieftin e sa strunjesti butucul de dacie pana ce intra in interiorul unui disc de nova(si nu numai)...2 gauri se potrivesc,mai dau inca 2 si aia e+una pentru centrare disc,nu trebuie sa mai caut nimic de diesel,rulmenti si nu stiu ce pe la planetare
am la discretie piese de nova si 1310,o sa postez aici dupa ce rezolv,daca voi rezolva ph34r.gif

This post has been edited by valy1233: 18 Dec 2012, 23:38


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 19 Dec 2012, 10:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




http://www.daciaclub.ro/4-prezoane-si-disc...ina-t38761.html
aici gasiti tot ce trebuie pt trecerea la 4 prezoane pe fata.atat poze cat si explicatii wink.gif


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 19 Dec 2012, 13:56
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(valy1233 @ 19 Dec 2012, 00:37)
m-am convins,cel mai simplu si ieftin e sa strunjesti butucul de dacie pana ce intra in interiorul unui disc de nova(si nu numai)...2 gauri se potrivesc,mai dau inca 2 si aia e+una pentru centrare disc,nu trebuie sa mai caut nimic de diesel,rulmenti si nu stiu ce pe la planetare
am la discretie piese de nova si 1310,o sa postez aici dupa ce rezolv,daca voi rezolva  ph34r.gif
*



pai ce faci tu acolo este o aceeasi Marie dar cu alta palarie... tot la strung ajungi, tot trebuie sa dai gauri si alte alea. Problema o sa fie la tine ca suportii de etrier de nova/dizel nu se potrivesc la prindere pe portfuzeta de 1310 (probabil nu sti asta sau daca sti sunt curios cum rezolvi) Faza asta cu strunjitu stiu ca merge in spate la tamburi ca sa treci la frane pe discuri, nush cum se face insa pe fata.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 19 Dec 2012, 19:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




metoda care vrea sa o faca vali am facut-o si eu in "tinerete" si mergea f bine.singura chestie care trebuie sa o faci e sa polizezi din port etrier deoarece atinge in disc,si trebuie majorata o gaura din portfuzeta.in rest nu sunt probleme.dar eu ii recomand sa caute alti etrieri,ceva cu,culisant sunt net peste cei de nova si face distantier pentru prinderea lor.
Singurul avantaj la metoda asta e ca nu mai stai sa cauti portfuzete de diesel si nici butuci de nova.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 19 Dec 2012, 19:05

Attached thumbnail(s)
DSC02928.JPG ( Size: 402.54k ) Number of downloads: 520
DSC02927.JPG ( Size: 441.74k ) Number of downloads: 590
DSC187.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 571


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 19 Dec 2012, 19:17
Post #12


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




unii zic ca merge port etrierul de nova,altii ca trebuie facuta o flansa de adaptare nici nu stiu ce sa cred,am citi si topicul acela mare de aici,SGM zicea ca merge fara nici o probleme,altu ca trebuie facut flansa de adaptare sad.gif


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 23 Dec 2012, 11:40
Post #13


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




De ce sa te complici asa de mult? Sa strunjesti butucu de 1310 sa dai gauri dupaia, sa te chinui cu flanse si cenzuraturi, 2 fuzete de Diesel, regaurite in 3 locuri 2 discuri de Nova etrieri si portetrieri de Nova sau Diese si o bucsa care vine intre planetara si fuzeta.... daca nu vrei bucsa aia poti pune linistit planetara de Diesel

Parerea mea personala, este o solutie foarte usoara de facut cu piese mai rezistente decat cele de 1310... sa nu mai zic de rulmentii aia de Diesel care sunt superiori celor de 1310...

Mai exista varianta fara strung, fuzete de Diesel cu butuci de Nova si sa cauti rulement cu cota exterioara de Diesel si cota interioara de Nova... Am vrut sa cu Bolidu sa facem ceva de genu dar nu ne-am obosit sa cautam prea mult rulementii... Teoretic ceid e la SKF trebuie sa aibe asa ceva smile.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:04
Forum Renault