DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incalzire interior

spiridushu
post 14 Jan 2005, 20:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 05




Am si eu o mica nelamurire.Dupa ce se incalzeste motorul, respectiv caloriferul si dau drumul la ventilator incepe sa intre caldura pe jos(la picioare),dar pe sus, in dreptul parbrizului vine aer mult mai rece...defapt rece. Ce anume se poate intampla? Sper ca ma puteti ajuta cu vreo sugestie. Multumesc.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - BR-03-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Jan 2005, 20:47
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai ce model de bord ai?
se poate sa fie blocate grila der admisie la parbrirz


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridushu
post 14 Jan 2005, 20:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 05




QUOTE(ydaniel @ 14 Jan 2005, 20:47)
pai ce model de bord ai?
se poate sa fie blocate grila der admisie la parbrirz
*


Pai este model mai vechi, an fabricatie 1984. Si cum vad daca acea grila este blocata? Se observa din interior? sau cum?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - BR-03-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Jan 2005, 20:55
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




alea sunt niste repartitoare de ar,si daca sunt blocate ar trebui sa bage aer erece de afara!joaca=te la ele(sub robinetul de climatizare)sunt 2 parghi,joaca-te la ele sa vezi daca merg.sa zici ce ai facut!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heavy_daci
post 14 Jan 2005, 21:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 January 05
From: Oradea




Si eu am cam aceeasi prooblema doar ca la mine sunt rupte cablurile alea de comanda de la repartitoare ramanand de azi vara pe deschis si imi baga acuma un frig in fata de tampesc. Nu stiti careva cum se schimba? Trebuie dat jos tot bordul ? Sper ca nu wacko.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridushu
post 14 Jan 2005, 21:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 05




QUOTE(ydaniel @ 14 Jan 2005, 20:55)
alea sunt niste repartitoare de ar,si daca sunt blocate ar trebui sa bage aer erece de afara!joaca=te la ele(sub robinetul de climatizare)sunt 2 parghi,joaca-te la ele sa vezi daca merg.sa zici ce ai facut!
*


Pai sa stii ca nu inteleg.Grila aia de sus de langa parbriz are niste grilaje pe acolo....dar treaba este ca parghiile alea de care vb tu nu mai merg de mult timp (masina este cam veche si am avut de schimbat lucruri mai importante).Dar cum pot verifica daca sunt blocate....pe unde trebuie sa ma uit...ce trebuie sa desfac sa vad? Ca totusi ventilatorul ala baga aer cald dar numai pe jos....daca in opresc si merg in afara unde pot merge mai repede intra aer rece pe sus ....si nu prea este placut.Ce sa fac?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - BR-03-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridushu
post 14 Jan 2005, 21:20
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 05




QUOTE(heavy_daci @ 14 Jan 2005, 21:17)
Si eu am cam aceeasi prooblema doar ca la mine sunt rupte cablurile alea de comanda de la repartitoare ramanand de azi vara pe deschis si imi baga acuma un frig in fata de tampesc. Nu stiti careva cum se schimba? Trebuie dat jos tot bordul ? Sper ca nu wacko.gif
*


Si eu am aceeasi problema cu heavy.Si cum pot repara chestia asta?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - BR-03-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heavy_daci
post 14 Jan 2005, 22:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 January 05
From: Oradea




Am gasit raspunsul la problema aici wink.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 15 Jan 2005, 12:34
Post #9


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Dar caloriferul este montat corect ? Ca de obicei intra rece daca nu este lipit in pareta de sus de tabla.
Cauta ca exista topic in care s-a vb si despre asta. Deci caloriferul trebuie sa fie perfect lipit de tabla , sa nu scape aer pe langa el sau pe deasupra lui.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dr_Oopy
post 18 Jan 2005, 19:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 25 January 04




Eu am o dacie 1300 din '78 si caldura aproape 0. Bordul nu tre sa va mai zic ca este ooo .Am si eu niste intrebari despre kestiile alea de panza...cum tre sa stea...lipite de gaurile de aerisire? sau tre sa fie mai mobile? k la mine a fo vopsita de mai multe ori masina si s-au cam intarit. Problema cu voletii cred ca o am si eu...dar abia la vara ma apuc de cautat problema. Si inca ceva... ventilatorul ala tre sa se simta atunci cand este pornit?adica sa simt un curent de aer la bord? (cu voletii de la picioare "inchisi")


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - GL-06-PUE
Dacia!!! Eppur si muove!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 18 Jan 2005, 19:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




la mine intra aer cald si pe sus si pe jos....
nu inteleg de ce va intra voua rece pe sus....daca e deschis robinetu de la calorifer
si la mine intra mai putin pe sus....da e cald.....
deci cei la care intra numai pe jos aer cald si pe sus rece.....e vreo problema mai marisoara....sunt si eu curios....ca nu imi inchipui....
poate faza ca e prea distantat caloriferu de tabla de deasupra lui.....


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danciu Sabin
post 19 Jan 2005, 08:32
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 December 04
From: Tg-jiu




Salut.Dupa ce da-ti jos capacul de tabla de la calorifer,din fata,veti gasi caloriferul prins in trei cleme.Acestea au rolul de a tine caloriferul lipit de caroserie ptr. a intra numai aerul cald.In spatele calorifeului trebuie sa existe un fel de burete care are tot rolul de a nu permite intrare aerului rece.Dupa ce demontati caloriferul,in interiorul caroseriei veti gasi acele grilaje de care vorbiti.Normal ele se deschid in functie de dorinta noastra,dar...Le puteti bloca pe deschis pe amindoua.Urmariti ce am scris mai sus:caloriferul trebuie sa fie lipit (apropiat, mai bine spus) de caroserie.Clema aceea de plastic are rolul de a dirija aerul de la motoras spre calorifer.


--------------------
dacia nova gti 2000 - gj97atb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 26 Jan 2005, 12:14
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




Salut
Eu cand am pus masina pe roti dupa mai multe operati de tinighigerie am descoperit ca climatizarea in interior este aproape zero, si aeroterma facea un zgomot de parca aveam motorasul langa ureche, ce sa mai zic de dezaburie parbriz
si intr-o sambata am inceput sa surubaresc la ea, devenise insuportabil frig si ceata tot timpul pe parbriz

am procedat astfel:
-demontat aeroterma - curatita, unsa, verificata etc
-demontat grila de la parbriz - curatita, verificat fc palelor (una era rupta lipita)
-demontart grila calorifer curatir de fruza si namol

dupa verificare curatire la rece a tuturor elementelor le-am montat

la aeroterma am pus mastic din belsug cam 1cm inlatime fixat
la grila din interior etansata cu silicon partea dinspre bord
la grila de la calorer am dat cu burete autoadeziv (cel de geamuri) cam 2 role
pt a separa cele doua compartimente bine
musamaua de deasupara caloriferului am lipito pt a separa compartimentele

a doua zi rezultatul, ca s-a facut tarziu cand am terminat surubareala


se dezabureste destul de repeda partea din stanga a parbrizului dreapa mai putin,
face si cald bine dar numai cu aeroterma pornita

mult mai bine

acum vreau sa vad ce are de nu se dezabureste tot parbrizul

dar sa se faca cald afara














--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danciu Sabin
post 27 Jan 2005, 10:40
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 December 04
From: Tg-jiu




Daca ati fost atenti,in general,sub aripa fata,in dreptul compartimentului de calorifer,exista niste orificii de-o parte si de alta a masinii.Aceste orificii au rolul de a introduce aerul din exterior.Cind pornesti aeroterma,aerul cald intra in interior din stinga spre dreapta,de aceea se dezabureste prima data partea stinga a parbrizului.


--------------------
dacia nova gti 2000 - gj97atb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 27 Jan 2005, 13:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




ventilatorul de la aeroterma la modelele mai vechi(cele cu calorifer lung) impinge aerul de la dreapta la stanga. probabil ca atunci cand ajunge in stanga nemaiavand unde sa se duca o ia prin calorifer si ajunge la parbriz. poate se rezolva cu o curatare a caloriferului, ca in zeci de ani cred ca abia mai trece aerul prin radiatoarele alea.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brasil
post 27 Jan 2005, 15:27
Post #16


Mai bine organ decat membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




la modelul asta de aeroterma si calorifer trebuie sa izolati f f bine pe margini gaura pe unde intra aerul dupa ce trece de calorifer
ideal ar fi sa faceti treaba asta


--------------------
Ford Mondeo Turnier TDDI, 116 caluti frumosi 2001

Renault Twingo Soleil 1998, 8v
PACE VOUA, TUTUROR !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brasil
post 27 Jan 2005, 15:28
Post #17


Mai bine organ decat membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




cu burete adeziv


--------------------
Ford Mondeo Turnier TDDI, 116 caluti frumosi 2001

Renault Twingo Soleil 1998, 8v
PACE VOUA, TUTUROR !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 27 Jan 2005, 23:20
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Danciu Sabin, orificile de sub aripa sunt pt scurgerea apei care intra prin grilajul de deasupra, de unde trage si aer ventilatorul. E normal ca in partea stanga sa dezaburesca mai repede, ventilatorul e pe aceasi parte. Ca sa echilibrezi cat de cat situatia, trebuie sa umbli la calorifer, sa distantezi lamele acelea mai mult in partea dreapta. Astfel va permite intrarea mai usoara a aerului prin calorifer.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_voda
post 4 Feb 2005, 22:34
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 February 05




QUOTE(spiridushu @ 14 Jan 2005, 20:37)
Am si eu o mica nelamurire.Dupa ce se incalzeste motorul, respectiv caloriferul si dau drumul la ventilator incepe sa intre caldura pe jos(la picioare),dar pe sus, in dreptul parbrizului vine aer mult mai rece...defapt rece. Ce anume se poate intampla? Sper ca ma puteti ajuta cu vreo sugestie. Multumesc.
*


si eu am o problema asemanatoare! Incalzirea nu functioneaza pe grilele laterale din bord pe unde nu vine decat aer rece. Daca le inchid, se aburesc geamurile laterale de nu mai vezi nimic afara. Daca le deschid ajung ca in desene animate, jumate fiert, jumate congelat. Mentionez ca am un Papuc Diesel dubla cabina din 2004.


--------------------
dacia 1307 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 4 Feb 2005, 22:51
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




eu am bord de cn si imi baga aer cald abia in treapta a4 de turatie la celealte nik ....am facut sebes-alba si cand am ajuns acasa atunci mi sa dezghetat comptet parbtizul mad.gif


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 5 Feb 2005, 13:10
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




QUOTE(BAC @ 27 Jan 2005, 23:20)
E normal ca in partea stanga sa dezaburesca mai repede, ventilatorul e pe aceasi parte.
*



la berlina ventilatoru care baga aer in masina nu e pe partea dreapta. ca sa bagi si in dreapta mai mult aer izoleaza bine grila pe unde trage aer ventilatoru ca pe acolo am observat ca se pierde mult si nu mai intra interior.
nu e normal ca pe partea stanga sa se dezghete prima data, la sofer?
sau ca sa observi de ce intra mai mult pe partea stanga desfa grila si vezi cum circula aerul de la ventilator. se duce de la dreapta la stanga si in capat nu are unde sa se duca si intra in interior. asa parca e.scuze daca nu e asa. tongue.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridushu
post 5 Feb 2005, 23:40
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 05




Am reusit cat de cat sa rezolv incalzirea in interior.Am cumparat niste cauciucuri...ca altceva nu am gasit si le-am pus sub calorifer...astfel am inaltat caloriferul la maxim, am izolat cele doua compartimente, si acum chiar se simte caldura in interior.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - BR-03-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 29 Aug 2005, 20:44
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Danciu Sabin @ 19 Jan 2005, 10:32)
Salut.Dupa ce da-ti jos capacul de tabla de la calorifer,din fata,veti gasi caloriferul prins in trei cleme.Acestea au rolul de a tine caloriferul lipit de caroserie ptr. a intra numai aerul cald.In spatele calorifeului trebuie sa existe un fel de burete care are tot rolul de a nu permite intrare aerului rece.Dupa ce demontati caloriferul,in interiorul caroseriei veti gasi acele grilaje de care vorbiti.Normal ele se deschid in functie de dorinta noastra,dar...Le puteti bloca pe deschis pe amindoua.Urmariti ce am scris mai sus:caloriferul trebuie sa fie lipit (apropiat, mai bine spus) de caroserie.Clema aceea de plastic are rolul de a dirija aerul de la motoras spre calorifer.
*



Salut ,

Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de massa care e liber
Cum arata clema de ghidare al aerului spre calorifer ? Cum e prinsa ? Unde se gaseste ?


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 29 Aug 2005, 20:45
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(harbulet @ 26 Jan 2005, 14:14)
Salut
Eu cand am pus masina pe roti dupa mai multe operati de tinighigerie  am descoperit ca climatizarea in interior este aproape zero,  si aeroterma facea un zgomot de parca aveam motorasul langa ureche, ce sa mai zic de dezaburie parbriz
si intr-o sambata am inceput sa surubaresc la ea, devenise insuportabil  frig si ceata tot timpul pe parbriz

am procedat astfel:
-demontat aeroterma - curatita, unsa, verificata etc
-demontat grila de la parbriz - curatita, verificat fc palelor (una era rupta lipita)
-demontart grila calorifer curatir de fruza si namol

dupa verificare curatire la rece a tuturor elementelor le-am montat

la aeroterma am pus  mastic din belsug cam 1cm  inlatime fixat
la grila din interior etansata cu silicon partea dinspre bord
la grila de la calorer am dat cu burete autoadeziv (cel de geamuri) cam 2 role
pt a separa cele doua compartimente bine
musamaua de deasupara caloriferului am lipito pt a separa compartimentele

a doua zi rezultatul, ca s-a facut tarziu cand am terminat surubareala
se dezabureste destul de repeda partea din stanga a parbrizului dreapa mai putin,
face si cald bine dar numai cu aeroterma pornita

mult mai bine

acum vreau sa vad ce are de nu se dezabureste tot parbrizul

dar sa se faca cald afara
*



Salut ,

Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de masa care e liber .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 02:53
Forum Renault