servo variabil, problema frane
![]() ![]() ![]() |
servo variabil, problema frane
daciaforever |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
1997 cn2
- B-23-STO
|
|||
r3d |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
mai intai uitete sa nu pierzi lichid pa undeva.fa o aerisire prin cadere,te duci la cea mai indepartata roata fata de pompa de frana si dai drumu la acel surub de aerisire pana cand curge numai lichid curat fara bule de aer.poti monta in capatul aerisitorului un furtunas de acelasi diametru si poti recupera lichidul.dute apoi la celelalte roti si fa acelasi lucru.dupa toate astea verifica frana vezi cum e pedala.daca sa intareste la a 2 sau a 3 salta masina pa cric da roatile pa spate afara si fa regleaza tamburi dupa spate.ii reglezi in asa fel in cat sa intre un pic greoi oala la roata.sau daca iti functioneaza auto reglabilul trage frana de mana tare si apasa pedala de aceleratie de cateva ori puternic si asfel scapi de o munca in +
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
daciaforever |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 September 12 ![]() |
frana tine intotdeauna la fel, doar ca nu se apasa de la inceput la fel, asa cum am explicat. lichidul nu a trebuit completat, pedala nu se duce prea mult in jos, frana nu 'incarca', tine mereu in acelasi loc, nu e nici elastica, nu are simptome de pierdere lichid.
20 Sep 2012, 23:49: Azi cand ma intorceam de la munca am mai aflat ceva: daca opresc motorul si fac cateva pedale mai tare, dupa ce il pornesc servo merge perfect la primele 3-4 actionari, dupa care pedala devine mai tare. plus ca la pedalele facute cu motorul oprit se aude ceva, un clic din fata si cred ca si din spate, parca de la limitator se aude ceva. Chiar nici o idee? Cred ca o sa iau o tulumba noua... This post has been edited by daciaforever: 20 Sep 2012, 23:49 |
--------------------
dacia
break
1997 cn2
- B-23-STO
|
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pai nu ti-am dat solutia mai sus.sistemu de autoreglabil de pe spate nu isi face treaba.facand pedale mai multe apropi saboti de tambur.si asfel ai pedaua mai tare si frana mai eficienta.da jos roata si cu tamburu si regleaza saboti asfel incat tamburu cand il bagi la loc sa opuna un pic de rezistenta.poti sa schimbi 10 servo frane si 100 de supape unic sens daca tu ai pa spate uzura la placute..nu vei avea frane niciodata.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
N E S |
![]()
Post
#5
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
daciaforever, daca esti din constanta te pot ajuta eu. posteaza aici ca nu poti da inca PM-uri.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
daciaforever |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 September 12 ![]() |
Sunt din Bucuresti, multumesc N E S. Dupa ce dau jos oalele si verific jocul la saboti pe spate, si verific/inlocuiesc si limitatorul, revin aici sa va spun cum merge. Toate cele bune!
|
--------------------
dacia
break
1997 cn2
- B-23-STO
|
|
tatomir andrei |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 September 12 ![]() |
Buna ziua, numele meu este Andrei.
Am o Dacie din 1999, carburatie si am o problema pe care nici un mecanic pana acum nu a reusit sa imi dea un raspuns concret. Asadar, zilele trecute am schimbat placutele de frana cu unele noi, evident cand a venit momentul sa aeriseasca unul din aerisitoare s-a rupt, aerisirea facandu-mi-o doar pe spate in conditiile de mai sus. Am plecat avand frane bune pana acasa. A doua zi de dimineatza, am constatat ca frana tine de-abia la a doua pedala si am hotarat sa schimb si etrierii pe care de altfel azi i-am schimbat, am facut aerisirea cum trebuie, am frane dar exista PROBLEMA urmatoare : cand opresc motorul la masina, ramanand cu piciorul pe frana se aude (banuiesc ca undeva la pompa de frana) un fasait de parca ar pierde aer sau ceva de genul acesta. De mentionat ca lichidul de frana ramane constant in recipientul lui. Vreau sa repar dar nu stiu ce defect are.....VA ROG AJUTATI-MA. |
--------------------
dacia 1310
berlina
1999
- IF 06 TAV
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
servofrana puscata ,primu semering care ceda este cel intre pompa de frana si servo ca atare
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
tatomir andrei |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 September 12 ![]() |
SA INTELEG CA ESTE PROBLEMA DE LA SERVO FRANA?
24 Sep 2012, 15:13: ADICA CE TREBUIE SA FAC MAI EXACT? This post has been edited by tatomir andrei: 24 Sep 2012, 15:13 |
--------------------
dacia 1310
berlina
1999
- IF 06 TAV
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Sa iei pomap jos de pe servo dar nu desfaci conductele decat cele 2 piulite care o tin pe servo si si sa schimbi acel simering care il vezi acolo ,prin simering iasa tija din servo.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Ai grija si cum scoti siguranta ca se rupe usor.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca ia kit de reprataie pentru servo are si siguranta in el
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:49 |