DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu presiunea de ulei, Presiune aproape "lipsa"

chichi
post 12 Sep 2005, 10:53
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




QUOTE(andu911 @ 24 Aug 2005, 02:43)
Nu mai da sfaturi aiurea, in cartea tehnica scrie clar : VARA 20W50
Nu vreau sa te contrazic, dar vino cu argumente tehnice...nu ca asa ti se pare tie ca e bine, sau ai auzit pe la colt.


Ai dreptate, iar iarna se recomnda 10W40... Desi nu prea sunt multi care sa bage iarna ulei de acest tip...

Tot in documentatia tehnica scrie...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
g3org3lll
post 13 Oct 2009, 21:21
Post #32


-


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 July 09
From: tulcea




salut,am si eu o mare dilema va rog frumos cine poate sa ma ajute macar cu o parere sa nu ezite sa o spuna. am o dacie din 96 destul de bine intretzinuta,akum 2 saptamani i-am facut setul motor,ia venit si vremea ei.akum nu stiu ce se intampla,cand merg cu ia si schimb viteza,dupa ce incep sa ridic ambreiajul imi da un soc,o trepidatzie scurta si apoi pleak normal.asa la drum intins nu prea face fig,doar cand plec de pe loc si incep sa schimb vitezele face trepidatziile astea.precizez k am schimbat buji,vacum delcou,filtru aer condensator,platina si ce mai auzeam eu k tre schimbat dak face figuri destea,akum am auzit o noua varianta cum k ar fi un suport rupt la cutie,nu stiu ce sa mai cred... sad.gif


--------------------
dacia 1310 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Oct 2009, 21:10
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Era pinionul de vina, daca presiunea era zero, si s-ar fi calat cuzinetii in urmatorul chilometru, sau topea compozitia de batea ca o moara cu ciocanele. Pinionul are o singura pozitie: Cu semnul la volanta , pe "1" in compresie, partea mica spre stanga si slitul(degajare) perpendiculara pe bloc. Nu e nevoie sa dai pinionul afara , pentru a vedea daca se invarte axul pompei. Cine-l va mai invarti? Dai delcoul afara si privesti coada pompei in interiorul pinionului, daca rotind motorul, se roteste si axul pompei. Ramasi undeva pe camp, se poate impana cu un bailagar din tabla de la o cutie de bere etc. pana ajungi acasa. 0,2 mi se pare cam mult joc la capetele pinioanelor, iar bila se deschide , parca la 6 atm. De aceea si ceasurile gradate (din 2 in 2), le merg acele pana la capat, adica 6. Dupa aceasta presiune, se spune ca ar fi pericol de exfoliere la cuzineti. Becul se aprinde la 0,7 (cat scrie pe sonda). Cu cat e mai mare la relanti, cu atat esti mai mandru, mergi asa, cu pieptul in fata, umerii ridicati si putin catre inapoi, nasul pe sus si cobori usor , sa nu pice lespezi de rugina , de unde era pragul. Cum sa nu ajungi la 170, daca lipseste vreo doua trei sute de khile, din ea? Motor la 2000, strans, nu se prea tureaza usor...???


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 07:48
Forum Renault