Probleme cu presiunea de ulei, Presiune aproape "lipsa"
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu presiunea de ulei, Presiune aproape "lipsa"
chichi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|||
g3org3lll |
![]()
Post
#32
|
![]() - Group: Members Posts: 44 Joined: 27 July 09 From: tulcea ![]() |
salut,am si eu o mare dilema va rog frumos cine poate sa ma ajute macar cu o parere sa nu ezite sa o spuna. am o dacie din 96 destul de bine intretzinuta,akum 2 saptamani i-am facut setul motor,ia venit si vremea ei.akum nu stiu ce se intampla,cand merg cu ia si schimb viteza,dupa ce incep sa ridic ambreiajul imi da un soc,o trepidatzie scurta si apoi pleak normal.asa la drum intins nu prea face fig,doar cand plec de pe loc si incep sa schimb vitezele face trepidatziile astea.precizez k am schimbat buji,vacum delcou,filtru aer condensator,platina si ce mai auzeam eu k tre schimbat dak face figuri destea,akum am auzit o noua varianta cum k ar fi un suport rupt la cutie,nu stiu ce sa mai cred...
![]() |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Era pinionul de vina, daca presiunea era zero, si s-ar fi calat cuzinetii in urmatorul chilometru, sau topea compozitia de batea ca o moara cu ciocanele. Pinionul are o singura pozitie: Cu semnul la volanta , pe "1" in compresie, partea mica spre stanga si slitul(degajare) perpendiculara pe bloc. Nu e nevoie sa dai pinionul afara , pentru a vedea daca se invarte axul pompei. Cine-l va mai invarti? Dai delcoul afara si privesti coada pompei in interiorul pinionului, daca rotind motorul, se roteste si axul pompei. Ramasi undeva pe camp, se poate impana cu un bailagar din tabla de la o cutie de bere etc. pana ajungi acasa. 0,2 mi se pare cam mult joc la capetele pinioanelor, iar bila se deschide , parca la 6 atm. De aceea si ceasurile gradate (din 2 in 2), le merg acele pana la capat, adica 6. Dupa aceasta presiune, se spune ca ar fi pericol de exfoliere la cuzineti. Becul se aprinde la 0,7 (cat scrie pe sonda). Cu cat e mai mare la relanti, cu atat esti mai mandru, mergi asa, cu pieptul in fata, umerii ridicati si putin catre inapoi, nasul pe sus si cobori usor , sa nu pice lespezi de rugina , de unde era pragul. Cum sa nu ajungi la 170, daca lipseste vreo doua trei sute de khile, din ea? Motor la 2000, strans, nu se prea tureaza usor...???
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 07:48 |