porneste pe revenire la contact
![]() ![]() ![]() |
porneste pe revenire la contact
contabilosu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sa schimbi contactu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
contactul s-a uzat si fura curent pe undeva. din aceasta cauza se si opreste, pt ca datorita lipsei de curent, bujiile nu mai dau scantei puternice.
daca ai gpl, e posibil sa fie de vine si vreo valva de la instalatia de gaz. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
madmario |
![]()
Post
#4
|
magic blue Group: Members Posts: 73 Joined: 10 January 07 ![]() |
Cred ca in primul rand trebuie sa verifici contactul (schimba-l de proba cu unul bun, dureaza 5 minute totul). Asa vei sti daca problema este electrica sau nu.
|
--------------------
Nova GT 1600 cmc
Dacia Nova -
1997
|
|
contabilosu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 ![]() |
Am inteles faptul ca tre sa schimb contactul da de ce cu acelasi contact dimineata sau cind e rece motoru in timpul zilei porneste la sfert ? Sa inteleg ca se incalzeste contactu si de aia nu mai porneste cind e rulat motoru ?
![]() |
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
porneste pe revenire pe caldura pt ca ai gaz prea mult, scanteia e mai puternica cand nu mai trage curent electromotorul, bobina poate fi obosita cum ai spus, sau alte cauze care fac scanteia slaba
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
contabilosu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 ![]() |
Dupa 2 ani am inceput sa am aceasi problema , a revenit ! Cind e motorul cald nu mai porneste ! Ce sa fie ? Nu mai stiu cum si-a revenit acum 2 ani !
|
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut ,schimba contactu este 25 ron unu nou ,stiu deaorece si mie imi facea exact la fel la 1300. Dupa ce o sa ii schimbi contactu o sa mearga ca noua.
|
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
G I M |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Verifica si bobina de inductie.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
avansu l.ai regalt ? Culbutorii? ... Contactul nici nu e nevoie sa il schimbi sa il verifici ... " pune un fir de la baterie la bobina si ai contact " pe urma pui un fir de la baterie la electromotor " si o pornesti .... Dar sa o scoti in viteza . Poti face asta chiar atunci cand ii dai multe "cheii" bobina o verifici simplu la cald scoate o fisa si baga in ea o surubelinta si aropoie.o de un surub de masa daca face scanteie ... Cand da cineva la atuomat Este buna
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E posibil sa ai scanteie slaba atunci cand electromotorul invarte, si asta e din baterie slaba sau fire subtiri pana la bobina (contact inperfect undeva), sau de la contact, care taie legatura la bobina, atat cat dai la cheie. Pentru asta, pune o lampa cu un fir la masa si unul pe plusul bobinei de inductie. Asezi becul acolo unde sa-l vezi din masina, cand dai la cheie, si urmaresti ca atunci cand dai la automat, sa stea aprins. Daca se stinge cand dai la cheie pe demaror, si se reaprinde cand eliberezi cheia, in pozitia de motor pornit, e contactul defect. Suportul de la contacte fiind din plastic, s-a incalzit, si contactul de bobina e sub nivelul rotorului. Demontandu-l se poate remedia problema, cu conditia sa nu fie topit rau. Si reglajul defectuos al gazului, are asemenea simptome.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:19 |