Probleme cu firma de asigurari ASTRA pe RCA, pareri
Probleme cu firma de asigurari ASTRA pe RCA, pareri
klaus |
3 Oct 2012, 12:30
Post
#31
|
||
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
VladSoare |
3 Oct 2012, 12:34
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga |
Păi parcă era interzis mersul cu spatele în intersecție, nu?
Sau îmi amintesc eu greșit? Edit: am scris în același timp. This post has been edited by VladSoare: 3 Oct 2012, 12:35 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Tamango |
3 Oct 2012, 13:03
Post
#33
|
Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti |
Nu e interzis Doar acolo unde ai interzisa intoarcerea.
Eu stiu asa: Art. 126 Se interzice întoarcerea vehiculului: a)în locurile în care este interzisa oprirea voluntara a vehiculelor, cu exceptia cazurilor prevazute la art. 142 lit. f); b )în intersectiile în care este interzis virajul la stânga, precum si în cele în care, pentru efectuare, este necesara manevrarea înainte si înapoi a vehiculului; c)în locurile unde soliditatea drumului nu permite; d)pe drumurile cu sens unic; e)pe marcajul pietonal; f)în locurile în care este instalat indicatorul "întoarcerea interzisa". si: Art. 128 (1)Se interzice mersul înapoi cu vehiculul: a)în cazurile prevazute la art. 126, cu exceptia lit. d); pe o distanță mai mare de 50 m; c) la ieșirea de pe proprietăți alăturate drumurilor publice. (2) În locurile în care mersul înapoi este permis, dar vizibilitatea în spate este împiedicată, vehiculul poate fi manevrat înapoi numai atunci când conducătorul acestuia este dirijat de cel puțin o persoană aflată în afara vehiculului. (3) Persoana care dirijează manevrarea cu spatele a unui vehicul este obligată să se asigure că manevra se efectuează fără a pune în pericol siguranța participanților la trafic. (4) Mersul înapoi cu autovehiculul trebuie semnalizat cu lumina sau .... bla bla Ce inteleg eu: Pe sens unic ai voie sa folosesti toate benzile, ai voie sa parchezi si pe stanga si pe dreapta, ai voie sa virezi si la stanga si la drepta (daca nu exista semne care sa interzica vreuna din manevre) si ai voie sa mergi in marsarier maxim 50 de metrii, dar numai si numai in cazul in care nu ai semnul oprirea interzisa sau depasirea interzisa pentru ca daca te opresti, fie sa mergi in marsarier, fie pur si simplu ca vrei sa opresti, insemna ca folosesti o banda, iar cei din spate vor trebui sa te depaseasca si daca au depsirea interzisa, insemna ca tu blochezi circulatia si nu ai voie nici sa opresti nici sa mergi cu spatele si in nici un caz nu ai voie sa intorci. Va rog sa ma contraziceti daca gresesc ... This post has been edited by Tamango: 3 Oct 2012, 13:09 |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
prody |
3 Oct 2012, 13:08
Post
#34
|
membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor |
Mersul cu spatele este o chestie minora in ochii unui politist, nu ai nicio sansa scapi fara permis luat si 100% vina intr-o situatie de genul asta, daca ai depasit semnul STOP si te-a lovit ceva ce merge cu fata,cu spatele, cu laterala , esti vinovat 100%, culmea este ca nu exista absolut nicio specificatie in textul de lege unde este definita neacrodarea de prioritate privind faptul ca ala ar merge cu spatele, este exact acelasi lucru cu a merge cu fata .Poate sa ii dea potilistul vreo amenda separata daca considera ca incerca sa intoarca intr-o intersectie insa in general sunt slabe sanse.Se mai imparte vina in situatii din-astea in care celalat mergea pe interzis (cu fata ) , aceasta fiind o abatere mai grava,ii ia si celuilalt permisul.
Pentru intiatorul topicului : mi-am racit gura de pomana cu tine , te-ai hotarat sa renunti dupa ce initial au zis ca nu iti dau nimic, foarte frumos,asa isi permit cei de la Astra sa isi bata joc si pe viitor de altii. Crezi ca ei aveau vreo mustrare de constiinta sa iti dea o culpa comuna dupa cazurile lor de vinovatie pentru vreun accident care ,daca te-ai fi dus la politie,ai fi fost nevinovat ? Nu ! Asa si tu, nu ai de ce sa renunti la a solicita intreaga despagubire doar pentru ca daca te-ai fi dus la politie ,primeai 50% si ramaneai si fara permis. This post has been edited by prody: 3 Oct 2012, 13:11 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Tamango |
3 Oct 2012, 14:06
Post
#35
|
Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti |
Bine, acum nici exemplul meu nu a fost foarte inspirat ales, dar un lucru e clar: accidentul s-a produs datorita neacordarii de prioritate, nu fiindca a intrat ala pe interzis. Chiar daca nu avea cedeaza tot era vinovat, trebuia sa dea prioritate de dreapta, parerea mea.
Si faza cu "a intrat pe interzis" e relativa, initiatorul topicului nu avea de unde sa stie asta si ce semn avea ala. Poate intre timp de cand stia el strada s-a schimbat sensul, ori fi fost lucrrari pe strada si s-au pus alte indicatoare, na. This post has been edited by Tamango: 3 Oct 2012, 14:07 |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
mafia_ooops |
3 Oct 2012, 21:36
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 23 September 07 |
Prody nu ti-ai racit gura de pomana cu mine, iti multumesc inca o data pentru sfaturile date cum am mai facut-o si mai sus.
Analizand parerile colegilor inclusiv ce mi-ai comunicat si tu ( Prody), acum imi asum si eu o parte din vina. Nu vreau sa profit de aceasta situatie, ca daca nu am mers la politie si nu am ramas fara permis sa merg la asigurari si obtin 100%. Eu incerc sa invat din greseli, e bine sa invat din greselile altora, dar daca nu se poate invat din greselile mele. Cum am si precizat, accidentul a fost unu minor, eu ma miscam foarte incet in timp ce ma asiguram din partea stanga. Initial m-am asigurat din dreapta dar, datorita masinilor parcate unghiul de vizibilitate a fost foarte mic, maxim 3 m am avut vizibilitate. In timp ce ma asiguram din stanga inaintam foarte usor pentru a mari unghiul de vizibilitate, cel de pe contrasens putea sa franeze si nu se producea accidentul, dar presupun ca el si-a imaginat ca eu totusi o sa-l las sa treaca. Eram curios cum trebuia aplicata coret legea in aceast situatie. Atasez o poza de la accident. Multumesc tuturor pentru pareri si sa nu aveam asemenea situatii niciodate, sau asemenea situatii decat altele cu daune mai mari. Attached thumbnail(s) aaaaaaaa.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 273 |
--------------------
Reno
Megane 2.1
2005 Megane Sedan 2005, 1.6 16V Benzina
|
|
Tamango |
4 Oct 2012, 07:09
Post
#37
|
Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti |
Bine ca n-a fost mai rau ... ar trebui sa suporte o parte din cheltuieli si cretinii parcati in coltul intersectiei, dar deh ... rromania.
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
mafia_ooops |
8 Oct 2012, 20:16
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 23 September 07 |
Si raspunsul de la " Inspectoratul General de Politiei Romane- Directia Rutiera", s-au spalat pe maine conform ultimului aliniat .
La petiția dumneavoastră prin care solicitați să interpretăm dinamica producerii unui accident de circulație în baza schiței atașate e-mail-ului, vă comunicăm următoarele: Potrivit dispozițiilor art.111 din Regulamentul de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1391/2006 se interzice circulația participanților la trafic pe sectoarele de drum public la începutul cărora sunt instalate indicatoare ce interzic accesul. Constituie contravenție și se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni și cu suspendarea exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile fapta conducătorul de autovehicul de a circula pe sens opus, cu excepția cazurilor în care se efectuează regulamentar manevra de depășire (conform art.101 alin.(3) lit.d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.195/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare). Referitor la schema atașată petiției, vă comunicăm faptul că nu avem competența de a interpreta situația expusă de dumneavoastră. This post has been edited by mafia_ooops: 9 Oct 2012, 17:19 |
--------------------
Reno
Megane 2.1
2005 Megane Sedan 2005, 1.6 16V Benzina
|
|
Val3ntin0 |
12 Oct 2012, 09:07
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti |
""Referitor la schema atașată petiției, vă comunicăm faptul că nu avem competența de a interpreta situația expusă de dumneavoastră.""
Astia chiar recunosc ca sunt prosti! Si in scris! Doamne... unde traim! |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 08:48 |