DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Piatra de temelie RTR Titu, 18 septembrie 2008

dacialoganmcv
post 4 Sep 2008, 12:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




Conștienți de mina de aur pe care o au în subordine, francezii par tot mai entuziaști. După deschiderea noului centru de design de la București, unde vor lucra, în 2009, circa 30 de specialiști, la centrul de inginerie RTR numărul de ingineri și tehnicieni va crește de la 1.700, în 2007, la aproape 3.000 anul viitor. Tot în subordinea RTR, care va fi principala bază de cercetare pentru mașinile create pe platforma Logan, va intra și viitoarea bază de testare de la Titu, a cărei piatră de temelie va fi pusă în această toamnă. Nici numărul de produse nu va stagna. În 2009 va fi lansat și mult așteptatul SUV Dacia. Jacques Daniel, directorul de vânzări Dacia și Renault în România, spune că „Dacia va dezvolta și va lansa un model SUV, până la sfârșitul anului 2009. Platforma Logan (X90) nu are tracțiune 4x4, ci 4x2, iar când vorbim despre un SUV ne putem gândi la un vehicul 4x4. De aceea, noul model Dacia va fi dezvoltat pe o platforma ușor modificată.“ Directorul de design al întregului grup francez, Patrick le Quement, a declarat ca lansarea a „patru noi variante pornite de la platforma Logan până în 2012. Unul este SUV-ul și vor mai fi și altele, dar nu vă pot dezvălui acum detaliile, pentru că nu vrem să afle concurenții ce planuri avem în viitor. Chiar și după 2012 veți vedea multe vehicule noi care vor avea la bază platforma Logan“. Până atunci, marea provocare a producătorului francez în România rămâne impunerea vehiculelor sale în fața invaziei mașinilor noi și second-hand din import și, în scurt timp, în fața noului competitor local, Ford.


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raqzvan
post 4 Sep 2008, 21:55
Post #2


gute Laune war Trumpf


Group: Members
Posts: 514
Joined: 21 September 06
From: Constanta, Romania




E o provocare foarte mare (chiar imposibila) cand te gandesti la ce masini produce Reno. Urate (foarte urate), stilizate de nevazatori, cu plastic ieftin, "greieri" si probleme de fiabilitate.

E chiar interesant... 1700 de ingineri si tehnicieni lucreaza la centrul de inginerie RTR, si totusi Dacia nu poate sa scoata o masina care sa nu rugineasca dupa 2 ani si sa n-aiba drujba sub capota, in loc de aer conditionat. rolleyes.gif Oare cu ce se ocupa inginerii aia?! Sau e ca pe vremuri: "Ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim"?


--------------------
Geely Logan Laureate 1.6MPI 2006
Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 4 Sep 2008, 21:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Important cred ca e in final faptul ca fac ceva in RO si nu neaparat la Paris. Orice numai sa se produca si aici ceva pentru ca daca vom fi exclusiv piata de desfacere a altora atunci cred ca nici mult visatele salarii mai mari nu vor aparea.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 4 Sep 2008, 22:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(raqzvan @ 4 Sep 2008, 22:55)
E o provocare foarte mare (chiar imposibila) cand te gandesti la ce masini produce Reno. Urate (foarte urate), stilizate de nevazatori, cu plastic ieftin, "greieri" si probleme de fiabilitate.

E chiar interesant... 1700 de ingineri si tehnicieni lucreaza la centrul de inginerie RTR, si totusi Dacia nu poate sa scoata o masina care sa nu rugineasca dupa 2 ani si sa n-aiba drujba sub capota, in loc de aer conditionat.  rolleyes.gif Oare cu ce se ocupa inginerii aia?! Sau e ca pe vremuri: "Ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim"?
*



Da ce legatura are articolul cu ceea ce zici tu? Loganu' o fo proiectat de RTR? Io stiam ca o fo proiectat pe undeva prin Franta, parca.
Te-ai gandit ca poate nu ii intereseaza chestiile cu rugina, cu greierii ... ca atunci cine ar mai cumpara restul masinilor Renault? Despre fiabilitate... nu stiu sigur daca intelegi prea bine ce inseamna acest termen.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcn
post 5 Sep 2008, 06:33
Post #5


posesor de ingeras


Group: Members
Posts: 132
Joined: 28 February 07




Serios vorbind, cred ca e un lucru bun sa se faca ceva 100% si la noi in tara. Faptul ca Logan rugineste si troncane nu este vina numai a romanilor. Ce li se cere aia fac. Daca trebuie sa se incadreze intr-un buget comandat de Goshn sau Furunculmont, trebuie sa faca si compromisuri.
Una peste alta vanzarile merg bine si asta e tot ce conteaza pentru ei. Si, cred eu, vor merge vanzarile bine ani buni de-acum inainte.
Parerea mea.


--------------------
dacia Sandero 2014 Laureate - AG ** ***
"Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you but nobody knows how many times you were fucked."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 5 Sep 2008, 07:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.070
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Parerea mea e ca se merge pe trendul Nokia. Atat si nimic mai mult. Mai buni decat inginerii romani, sunt inginerii indieni. La cum cresc salariile la noi si preturile in general, eu cred ca or sa se care mai la est cat de repede or sa poata in 5-6 ani...


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 5 Sep 2008, 07:29
Post #7


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(raqzvan @ 4 Sep 2008, 22:55)
E o provocare foarte mare (chiar imposibila) cand te gandesti la ce masini produce Reno. Urate (foarte urate), stilizate de nevazatori, cu plastic ieftin, "greieri" si probleme de fiabilitate.
*



wow. asta cine ti-a spus-o? institutul de fiabilitate si estetica auto din berlin? pana una alta fiecare masina are plasticul in functie de pret. Frumusetea de care vorbesti tine de gust si preferinte. Iar renault vinde foarte bine prin design. sunt mult mai putini cei carora nu le place decat cei care ori gasesc ok sau chiar le place cum arata. cu fiabilitatea, statistic, iar n-ai dreptate. dar vorba aia, ce ne intereseaza statistic, masina frantuzeasca e proasta si gata, ce atata discutie. si daca e produsa in romania e si mai grav.

da ce conteaza tot plusul asta pe care il aduc marii industriasi, vin aici si fac fabrici si centre de proiectare, aduc plus economic ! noua ne plac afacerile facute pe sub mana. produci in romania, etichetezi ca fiind produs in italia si vinzi la dublu pret fata de vest.



--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 16 Sep 2008, 15:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




La RTR se lucreaza, in prezent, la proiecte de masini din gama Renault, precum si la viitorul SUV, care va fi lansat de Dacia. “Avem, in total, peste 2.000 de angajati, dintre care 1.500 au fost recrutati in ultimii doi ani, din toata tara, iar 500 provin din vechiul nucleu de specialisti de la Dacia. Ne propunem sa recrutam tot ce este mai bun in materie de specialisti in tara. Pentru aceasta, am fost in ultimele zile la Universitatea din Craiova si la Universitatea Gheorghe Asachi din Iasi. Vom continua acest periplu si in saptamanile urmatoare”, a declarat pentru Business Standard Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia. Acesta afirma ca centrul de tehnologie va fi amplasat la Titu, pe o suprafata de peste 400 ha, din care 259 ha provin de la o fosta unitate militara, iar restul, de la persoane private. Investitia totala prognozata pentru centrul RTR va fi de 456 mil. euro pana in 2010. In prezent, sunt functionale la Titu doua cladiri de birouri, transformate prin modernizarea unor cladiri apartinand fostei unitati de aviatie militara din localitate. RTR va incepe, in aceasta saptamana, lucrarile de constructie a centrului de proiectare si testare de masini si subansambluri Renault, de la Titu, la ceremonia de incepere a lucrarilor fiind invitati presedintele Traian Basescu si premierul Calin Popescu Tariceanu.

http://www.standard.ro/articol_59656/angaj..._30_de_ani.html

This post has been edited by Loganel_AG: 16 Sep 2008, 15:48


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 16 Sep 2008, 16:22
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.081
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Io' zic ca-i bine sa faca Renault chestia asta in Romania.
Mai mananca si ingineru' roman o paine, se umple forumul Daciaclub de ingineri de la Renault, "transpira" mai repede versiuni noi de "database" de la DDT2000, manuale, studii despre antifonare si alte lucruri "strict secrete". Plus de asta ca daca fac masina proasta, injuram mai cu adresa, nu asa generic (******* de francezi!)
Si asa nu se mai chinuie Ironick pe toate site-urile rusilor sa mai faca rost de una, de alta. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 16 Sep 2008, 20:17
Post #10


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Depinde de cat de "buna" e painea respectiva.
Ca doar ei au venit aici ca sa faca bani, nu ca sa dea. Si, in general, stiu ca francezii sunt cam zgarciti....


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 16 Sep 2008, 20:45
Post #11


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Nivelul salariilor de la Dacia este foarte bine cunoscut.
Pe de alta parte, Titu este un mic oras. Presupun ca va fi deranj mare pentru cei care lucreaza la RTR ca sa se mute intr-un orasel. De aceea, pentru a accepta, ar trebui motivati. Foarte motivati.
Dar nu-i vad pe francezi facand acest lucru. Asa ca, daca vor pastra nivelul salariilor de la Dacia pentru inginerii care vor fi relocati acolo, mai bine fara. Job -uri in Romania se gasesc.

Poate mai bine ne-ar lamuri cineva care lucreaza la Renault.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Sep 2008, 20:49
Post #12


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Loganel_AG @ 16 Sep 2008, 16:47)
Investitia totala prognozata pentru centrul RTR va fi de 456 mil. euro pana in 2010.


Ai uitat acest mic aspect. Adica bani ce se vor duce la muncitori romani. Companii romanesti de constructie. Si alte cele. Iar existenta unui asemenea centru in Romania va duce in timp la cresterea sanselor sa mai apara si altii. Sa fie concurenta. Vor creste salariile. Se vor crea locuri de munca. Nici nu mai are rost sa mai explic si de ce este mai bine ca acele locuri de munca sa fie in industria de R&D si nu in desfacere sau comert. Sau ca pe langa centrul asta se va dezvolta o industrie cu capital romanesc pe orizontala Oricum, chiar nu mi-ai zis de ce dpdv economic ar fi mai bine fara investitia asta. Pentru mine. Pentru tine.

This post has been edited by ssilviu: 16 Sep 2008, 20:54


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
band1tu
post 16 Sep 2008, 20:53
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 3 March 08




pana la titu faci 30 de minute de la iesirea din bucuresti. nu e chiar la capatul tarii daca ai masina de serviciu...


--------------------
Renault Megane 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 16 Sep 2008, 20:55
Post #14


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Sincer, eu nu vad alti constructori care sa deschida un centru de inginerie in domeniu auto in Romania. Renault a beneficiat de subventii foarte mari din partea statului roman atunci cand a achizitionat Dacia si sunt sigur ca are subventii si pentru acest centru. Poate, repet, poate, dupa venirea lui Ford, daca americanii vor dori, vor deschide si ei ceva asemanator. Dar este doar o supozitie. Ceilalti constructori au centrele de cercetare-proiectare-dezvoltare in propriile tari.

Orice investitie este buna pentru Romania. Ma refeream la faptul ca sper ca Renault sa nu ii considere pe inginerii romani niste sclavi si sa le plateasca niste salarii de mizerie.

16 Sep 2008, 20:57:
QUOTE(band1tu @ 16 Sep 2008, 20:53)
pana la titu faci 30 de minute de la iesirea din bucuresti. nu e chiar la capatul tarii daca ai masina de serviciu...
*


Ai face tu naveta zilnic Bucuresti - Titu? Cum e drumul, ca nu-l cunosc.
Si conteaza enorm si in care parte a Bucurestiului locuiesti.

This post has been edited by sorin_f39: 16 Sep 2008, 20:57


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Sep 2008, 20:59
Post #15


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Probabil nu ai lucrat niciodata intr-o companie multinationala sau nici nu esti patron. Tendinta ca angajatii sa fie priviti ca sclavi e tot mai acuta peste tot. Oricine vrea sa faca profit maxim cu cheltuieli minime. Si nu cred ca se intampla doar la Renault.

Iar situatia e simpla. Daca ar fi trebui sa plateasca mai mult, cel mai probabil ar fi deschis centrul asta in alta tara. Si nu cred ca ar fi fost mai bine.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 16 Sep 2008, 21:07
Post #16


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Nu sunt si nu am fost patron si lucrez intr-o multinationala. Daca nu stii, afla ca sunt companii care platesc foarte bine in Romania dar si care, evident, te muncesc pentru acesti bani. Dar cand primesti fluturasul la finalul lunii, satisfactia e mare.

Asa ca, nu trebuie sa acceptam sa fim negri pe plantatie la noi in tara.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Sep 2008, 21:11
Post #17


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Multinationala in domeniul R&D auto cu salariu mare? Think again! wink.gif

Nu vreau sa-ti aduc aminte de salariile din Romania de acum cativa ani. Erau si alea extrem de jenante. Dar tocmai pentru ca erau mici, multe companii au zis sa vina in romania. Intre timp au aparut tot mai multe si au crescut si salariile pentru ca a crescut concurenta. La fel se va intampla sa speram si in cazul de fata. Pentru ca asta e cursul firesc.

De aceea mi se pare absurd sa ai pretentia ca Renault sa fi venit in Romania si sa plateasca mult peste pretul pietei. Daca are oameni pe care ii poate recruta, inseamna ca plateste la pretul pietei. Iar asta se regleaza natural. Daca platea prea putin, nu venea nimeni la ei.

This post has been edited by ssilviu: 16 Sep 2008, 21:13


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 16 Sep 2008, 21:18
Post #18


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Atunci, Renault va ramane doar cu ingineri debutanti sau cu ingineri care dupa 2 ani considera ca si-au facut CV -ul si pleaca. Ca nu cred ca cineva cu experienta va ramane daca nu este platit asa cum trebuie. Repet, plec de la ideea ca salariile vor fi comparabile cu cele ale inginerilor de la Dacia. Sper insa sa ma insel. Poate cineva de la RTR sa-mi spuna care este nivelul mediu de salarizare?

Pe de alta parte, RTR este in Bucuresti, acolo unde exista cea mai ridicata medie salariala din Romania. Cred totusi ca si salariile sunt la nivelul de Bucuresti.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 17 Sep 2008, 05:10
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




QUOTE(Loganel_AG @ 16 Sep 2008, 15:47)
....la ceremonia de incepere a lucrarilor fiind invitati presedintele Traian Basescu si premierul Calin Popescu Tariceanu.


oare CPT-ul va veni cu vaca? biggrin.gif

http://stiri.itbox.ro/stiri-online/politic...u-da-lapte.html

QUOTE(Loganel_AG @ 16 Sep 2008, 15:47)
....Stroe afirma ca centrul de tehnologie va fi amplasat la Titu, pe o suprafata de peste 400 ha, din care 259 ha provin de la o fosta unitate militara, iar restul, de la persoane private

persoane private: unchiu' lu' Stroe, varu' lu' Stroe, matusa etc.

This post has been edited by Loganel_AG: 17 Sep 2008, 06:14


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banutu
post 17 Sep 2008, 06:28
Post #20


membru cu bani


Group: Members
Posts: 494
Joined: 12 October 06




Carcotasi vor fi intotdeauna ,ca Dacia rugineste si troncane ,ca Reno face masini urate ,ca ......
Multi fac pe Nostradamus pe aici prevazand sfarsitul daciei odata cu deschiderea centrului de la Titu ,stati linistiti ca 2-3 ani Dacia va mai vinde fara pb modelele pe care le are acum pe piata.
Dar fiecare cu parerea lui ,asa ca orice ar fi maine punem "premiere pierre" la Titu.


--------------------
DACIA LOGAN /Megane 3 2006/2011 - AG-00-!!!
Membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 18 Sep 2008, 15:23
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




Președintele Traian Băsescu a lăudat în cuvinte calde și mărinimoase investiția Renault în România. Dacă n-am ști aciditatea naturală a șefului statului, am crede că vorbele sale sunt culese dintr-un elogiu patriotic publicat pe vremuri în Scânteia. Dragostea subită a guvernanților față de firmele cu multe zerouri în coadă s-ar chema în orice stat civilizat publicitate. Și ar fi taxată cu chitanță tăiată la zi și TVA plătit la stat. Nu e cazul la noi.

http://www.realitatea.net/presedintele-si-...ult_349486.html



--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 31 Oct 2008, 19:10
Post #22


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




neoficial, se pare ca datorita crizei economice mondiale lucrarile de la RTR Titu se vor finaliza abia in 2013


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 31 Oct 2008, 19:24
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(raqzvan @ 4 Sep 2008, 20:55)
E o provocare foarte mare (chiar imposibila) cand te gandesti la ce masini produce Reno. Urate (foarte urate), stilizate de nevazatori, cu plastic ieftin, "greieri" si probleme de fiabilitate.
NU GENERALIZA dupa GUSTURILE TALE. Daca ar fi asa, n-ar avea Dacia aici succesul pe care-l are si nici cerintele dupa Dacia n-ar creste pe zi ce trece si aicu nu este numai motivul benzinei scumpe.
QUOTE
E chiar interesant... 1700 de ingineri si tehnicieni lucreaza la centrul de inginerie RTR, si totusi Dacia nu poate sa scoata o masina care sa nu rugineasca dupa 2 ani si sa n-aiba drujba sub capota, in loc de aer conditionat.  rolleyes.gif Oare cu ce se ocupa inginerii aia?! Sau e ca pe vremuri: "Ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim"?
*

De unde esti tu asa de sigur ca masina rugineste dupa 2 ani ? cîte dacii LOGAN ai vazut ruginite pîna acuma. spune un NUMAR CLAR ceea ce ai vazut cu ochii tai si nu fictiuni influentate de trecut. în afara de asta, sîntem în anul 2008 si nu în 1988. cumparam masini pe care l-e FOLOSIM, masini ce sînt UNELTE / SCULE de deplasare pe care l-e dam dupa 3 ani, dupe ce au iesit din garantie si nu depunem bani la CEC unde asteptam 10 ani dupa o Dacie de care Tragen 25 de ani pîna pica.

Eu zic ca MENTALITATILE ASTEA PRECONCEPUTE de pe vremea lui ceasca ce vad ca bîntuie înca în România ca un virus ar trebui date la o parte.

"VOI", acolo, fiti mai încrezatori în prezent si în viitor si mai lasati-l dracului de trecut

Ma bucura ca Franta are încredere în România, ca se pune sa faca treaba acolo, sînt MULTUMIT DE ACEST PRODUS ROMÂNESC ce se numeste DACIA si îl recomand ori de cîte ori am ocazia.

This post has been edited by EinarN: 31 Oct 2008, 19:27


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 3 Dec 2008, 18:45
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




QUOTE(loganfan2008 @ 31 Oct 2008, 19:10)
neoficial, se pare ca datorita crizei economice mondiale lucrarile de la RTR Titu se vor finaliza abia in 2013
*



...in ciuda crizei financiare, se pare ca Renault vrea sa respecte termenul investitiei de la Titu... am vazut azi la TV c-a fost CPT-ul in inspectie p-acolo si totul era conform planingului.....

PS: oare cate meleoane de iepuroi va economisi pe an Renault cu mutarea proiectelor la acest nou centru de cercetare?...

...se pare ca un roman castiga intr-un an la RTR cat castiga un francez de la Renault in 3 luni huh.gif

This post has been edited by Loganel_AG: 3 Dec 2008, 18:47


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 3 Dec 2008, 20:25
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




Loganel_AG, te superi daca te rog sa imi explici si mie mai pe larg ce ai vazut tu la TV care sa te faca sa consideri ca totul era „conform planingului”? Nu e bascalie, chiar sunt curios.
Si cand spui „conform planingului”, te referi la etapele oficiale, prezentate prin presa, sau la ceva mai specific, la un „planing” si mai detaliat decat atat?


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 3 Dec 2008, 20:40
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




pai CPT-u' a declarat (desigur, alaturi de Furuncul) ca e bucuros sa vada ca investitia Renault de la Titu, decurge in continuare fara probleme si conform orarului stabilit....


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 4 Dec 2008, 10:28
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




Ah, ok. Mult prea obsedat de detalii, m-am impiedicat in formula „am vazut azi la TV”, care inteleg ca era de fapt „CPT-u' a declarat”. Eh, daca el spune ca asa sta treaba, trebuie sa-l credem, nu?
Pe de alta parte, insa, fraieri ar trebui sa fie cei de la Renault sa nu mearga inainte cu planurile din zona!


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 16 Dec 2008, 16:58
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




acum c-am aflat despre proiectul Twingo 2 ca a fost "preparat" la RTR, iata Twingo 2 restilizat (2009) wink.gif
PS: cam seamana cu stopurile de la Alfa MiTO huh.gif

This post has been edited by Loganel_AG: 16 Dec 2008, 17:00


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 16 Dec 2008, 20:51
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




stopurile aduc mai mult a modus


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRR87
post 17 Jan 2009, 01:45
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 January 09




Am un fost coleg de facultate care s-a angajat la RTR imediat ce a terminat facultatea si primul salariu al lui a fost de 2200 + bonuri de masa...
acum dupa 6-7 luni are 2500...si ma cam bate gandul si pe mine sa ma duc...
sunt salarii decente...chiar ma intreb ce salarii au cei care sunt de la inceput in RTR sau care au o functie.Poate stie cineva de pe aici


--------------------
Daewoo Espero 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th June 2025 - 08:23
Forum Renault