ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
ambreiaj
contabilosu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu zic ca e din ambreiaj ,mai exact placa de presiune
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
contabilosu intai verifica garda ambreiajului si uite-te prin fereastra furcii ambreiajului la uzura discului si daca ai vreun brat rupt la furca. Daca manevrezi schimbatorul ca Oncescu poti ramane cu el in mana
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
s(p)am |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
Problema ce o descri acolo este din cauza furcii de ambreiaj. Au un talent extraordinar astea de nova, sa cedeze cant ti-e mai draga lumea. Ca sa fii sigur de treaba asta, strange ambreiajul. In mod normal ar trebui sa intre fara probleme, dar o perioada scurta de timp. Dupa ce apesi de cateva ori/zeci de ori o sa se blegeasca iara pedala si nu o sa mai poti baga in viteza doar daca esti Gore de la Cluj. In cazul asta tre sa arunci cutia jos si sa schimbi furca. Si daca tot ai dat cutia jos te uiti si la placa si probabil schimbi discu si rulmentul, sa nu mai dai odata jos motorul. Veselie, nu alta.
|
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
contabilosu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 ![]() |
Am mai strins ambreiaju , si intra super , nu stiu cit . Asta e, furca, placa ,disc, rulment ,nu mai conteaza treaba e unde si cind ma lasa ! Multumesc !
|
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|
r3d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
si in ca sa nu mai ai probleme cu slabirea sufei, pa acel surub pune o contra
piulita din acea care are garnitura din plastic:) |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
YonutzSchumy |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 January 09 From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov ![]() |
Salut,
La un drum mai lung a inceput sa intre greu in treapta a 5 a dupa aceia intra greu in 4 si 5 , cand am ajuns la destinatie intra greu si in treapta 1. Cu motorul oprit intra foarte usor, cand am pornit motorul iar nu intra ( motorul f cald) Banuiesc ca este placa de presiune, am dreptate? |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ai dreptate
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu chiar in totalitate! Daca ai furca de tabla, aceasta a inceput usor, usor sa cedeze la o fisura creata langa ramificatia de langa rulment, pana cand s-a rupt chia si cazut, ramanand intr-un crac. Asa rulmentul apasa inclinat si freaca de ghidajul ce iese din cutie, facand sa debreieze doar jumatate de diametru al placii, asemeni faptului in care placa e fisurata. Alta cauza , si cea mai fericita, cablul e rupt fir cu fir pe parcursul lui, in interiorul mantalei, unde nu se vede, facand ca la fiecare apasare sa se lungeasca mm cu mm, pana a ajuns sa fie asa de slab incat nu mai debreiaza. Cablul va fi slab rau, si daca furca e rupta, cum am zil la prima varianta. De aceea determina cu precizie cauza, sa nu demontezi inutil.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
YonutzSchumy |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 January 09 From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov ![]() |
Multumesc pentru raspuns. Furca joaca stanga-dreapta, iar cablu este slab.
Sper sa nu fie placa ca e distractie mare ![]() Saptamana viitoare o sa ma ocup. Pedala de ambreiaj nu revine pana la capat cand o calc, si este foarte moale. This post has been edited by YonutzSchumy: 9 Oct 2012, 19:04 |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
|
|
G I M |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Eu n-am gasit de cumparat furca turnata. Cand a inceput sa mi se crape furca, am sudat-o si intarit-o cu o bucata de tabla de 2 pe exterior.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(G I M @ 9 Oct 2012, 23:03) Eu n-am gasit de cumparat furca turnata. Cand a inceput sa mi se crape furca, am sudat-o si intarit-o cu o bucata de tabla de 2 pe exterior. sper sa nu fie asa... dar sa stii ca se v-a rupe de langa sudura. Cea mai buna alegere era sa iti mai cumperi o cutie de viteze la un pret redus si sa o ai de piese de schimb.(astea sunt cele mai pacatoase) restul se mai gasesc.. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:12 |