DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> directie imprecisa, in curbe nu mai e la fel de precisa

JohnDoe1
post 24 Aug 2005, 09:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Salut; Nu stiu daca s-a mai discutat asa ceva; eu am cautat dar nu am gasit.

Directia de la slz mea nu mai e la de precisa ca la inceput; si observ ca acest lucru se tot accentueaza. Am servodirectie si am 35k de km.

Cand fac curbe stanga dreapta mai bruste nu mai am aceeiasi finete ca la inceput. As vrea sa specific ca nu am lovit-o prin gropi si am mers destul de atent cu ea; insa probabil ca dupa aproape 2 ani si 35k de km i-o fi ajuns.

la fiecare revizie am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare. Insa presupun ca s-a mai depreciat si altceva.

Are idee cineva cam ce altceva ar mai trebui schimbat; banuiesc ca mai sunt si alte bucsi, numai ca nu prea ma pricep cum se numesc.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 24 Aug 2005, 11:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




Parerea mea, cauze probabile:
Capete bara directie, amortizoare fata, presiune defectuasa in pneuri.


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 24 Aug 2005, 11:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




presiunea in pneuri e ok, de altfel si echilibrarea lor.

amortizoare e f posibil; oricum intentionam sa le schimb pe toate 4 peste vreo 2 sapt.

nu prea stiu ce sunt capetele de bara si ce rol au.

Stie cineva cam cat costa? asta ca sa imi fac o idee, ca daca imi schimb amortizoarele si e la fel, sa stiu cat mai bag in ea.

multumesc.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilc catalin
post 24 Aug 2005, 11:51
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 14 September 04
From: bacau




Dupa parerea mea, nu cred ca are rost sa schimbi amortizoarele dupa 35 de mii de km,mai ales ca ai zis ca nu prea ai mers prin gropi.La mine nu am probleme cu directia ,in schimb am observat ca anvelopa din dreapta este mai uzata pe exterior decat cea din stanga.As putea zice ca mult mai uzata.La 20 mii km cand am facut revizia,mi-au zis ca am o directie impecabila si ca rar au mai vazut asemenea directie la 20 mii ,fara sa-i faca nici un reglaj.Dar de atunci am luat vreo 2 ''cratere''in timp ce veneam de la mare.Posibil si la tine sa fie acelasi lucru.Sa sti ca nici eu nu am mers nici macar pe drumuri de tara,si in plus,la 28 de mii am ridicat-o pe elevator si mecanicul mi-a zis ca toul e ok,inclusiv capetele de bara.Mentionez ca acum am 32 de mii de km.Sfatul meu e sa nu te apuci sa bagi bani in amortizoare si alte chestii.Du-te si pune-o pe un tester ,dar undeva unde sa ai acces inauntru,nu sa-ti bage masina in service,sa faca ce vor ei si tu sa stai pe langa usa.Si eu vreau sa merg in service saptamana care vine si sa o pun pe un tester.Toata lumea mi-a zis ca uzura se datoreaza directiei!Mai astept totusi sfaturi de la cei care au mai patit asa ceva!


--------------------
dacia solenza - bc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 24 Aug 2005, 12:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




eu cauciucurile le-am schimbat prim primavara cand aveam cu ea aprox 30k si mi-am luat niste Sava 165/70/r14; adica sunt putin mai mari in diametru fata de cele originale. deci posibilitatea ca pneurile sa faca probleme sunt extrem de mici pt ca sunt noi; poate doar ca au diametrul ceva mai mare si sa afecteze cumva geometria masinii.

amortizoarele le iau ca mi s-a oferit o oportunitate la firma; adica le pot deconta si daca tot sunt moca, am zis sa le iau si pe astea.

nu prea stiu in ce service sa merg si ce anume sa cer, pt chestia asta cu directia. In decursul timpului am observat ca eu fiind mai paralel cu ceea ce inseamna mecanica masina, cand merg in service aia ma simt imediat ca sunt aerian si incep sa ma vrajeasca. Intre timp lovidu-ma de una alta, mai uitandu-ma aici pe forum am inceput sa ma mai prind de una alta si la chestiile de care m-am lovit merg la fix; adica stiu exact ce sa cer si ce sa le zic si nu ma las pana nu le rezolva;

insa cu directia nu prea inteleg cum functioneaza, mai ales la asta servo si ma gandesc sa nu intru iara in acelasi dileme; adica sa merg acolo, sa ma vrajeasca aia si sa nu am cu ce sa ii contrez pt ca nu cunosc; si daca stau langa ei, iara nu prea am la ce sa ma uit ca nu stiu daca fac bine sau nu; poate doar asa sa nu faca o aia o tampenie de frica ca e clientul langa ei, nu ca m-as si pricepe ce fac aia.

motiv pt care nu vreau sa traiesc iara vreo 3 experiente pe partea de directie din care sa invat si pe urma sa merg la sigur; Acum vreau sa imi invat lectia inainte sa merg la service;

de aia tot intreb si eu in stanga si in dreapta cum si ce fel.

This post has been edited by JohnDoe1: 24 Aug 2005, 12:03


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:51
Forum Renault