Probleme servo-frana 1310 TLX, Fac pedale...
![]() ![]() ![]() |
Probleme servo-frana 1310 TLX, Fac pedale...
daniel93 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|||
r3d |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
normal ca vrea sa te faca sa schimbi pompa doar ca sa iti ia banii.daca te pricepi cat de cat la mecanica verifica mai intai starea garniturilor etrierelor,conducte,limitator,repartitor si furtune.dupa ce ai verificat astea si nu ai probleme la ele fai o aerisire prin cadere (bagi un furtun pa capu aerisitorului si ii dai drumu il lasai sa curga pana nu mai vine bule de aer,incepi cu roata cea mai departata de pompa,)ai grija sa nu scapi vasu fara lichid ca o ei de la capat.
vezi ca mai sunt topicuri legat de problemele cu franele |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Nu are motive sa ma minta, lucreaza moca pt mine.
Etrierele sunt noi, masina a trecut ITP-ul dupa ce s-a facut o revizie mai amanuntita. Ma intereseaza daca merge pompa de 1300 ca am auzit ca asta care o am eu e un model prost 26 Apr 2012, 19:22: P.S.: Lichid nu am completat niciodata, nu scade nivelul This post has been edited by daniel93: 26 Apr 2012, 19:22 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
crezi ca daca sunt noi sunt musai si bune.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Tot respect...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
95bogdi |
![]()
Post
#6
|
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
prima oara incearca sa aerisesti...iesi cel mai ieftin...daca nu merge nici asa atunci schimbi pompa...sunt mai multe care se pot inampla...dacia e plina de mistere !
|
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Eu vreau sa stiu daca se poate adapta pompa de 1300 in locul celei de acum, fara sa renunt la servo!
Am sa incerc mai intai aerisire, dar vreau sa am si un plan de rezerva.. 26 Apr 2012, 21:49: QUOTE(r3d @ 26 Apr 2012, 20:42) Am pompa de 1300 reconditionata, pe aia vreau sa o pun... Si am cumparat si una noua pe care o folosesc de 4 ani si nu face nici o problema This post has been edited by daniel93: 26 Apr 2012, 21:49 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
iulica89 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
E foarte buna cea pe care o ai pe masina.
Simptomul pe care l'ai mentionat (se duce pedaua la fund) este rezultatul trecerii lichidului de frana in spatele pistonaselor din pompa (fie sunt uzate garniturile fie blocate pistonasele). Poti pune pompa de 1300 fara probleme, dar vei avea probleme la RAR ,dar pina una alta merge si asta. Foloseste un lichid de frana mai bun(nu e foc 20 lei pe un ATE cand posirca romaneasca e 15 lei). 500 ml mi'a ajuns sa aerisesc sistemul(dar fii cu ochii pe borcan). |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#9
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 26 Apr 2012, 21:45) Eu vreau sa stiu daca se poate adapta pompa de 1300 in locul celei de acum, fara sa renunt la servo! Am sa incerc mai intai aerisire, dar vreau sa am si un plan de rezerva.. Ma intereseaza pe mine pompa actuala (nu cea de 1300) - scuze de postare tarzie - daca esti prin zona Bucuresti - Ploiesti - pot sa te ajut sa reconditionezi pompa originala. Ca si gandire este mai avansata decat cea de 1300 - ai 2 pistonase - se numeste "pompa tandem" si are si ceva protectie la avarie(ex. se taie o conducta pe fata) - nu neaparat ca cea cu ICP (cu 4 conducte) de dupa anii 1996 - dar oricum nu ramai complet fara frane ... Eu am o Dacia din 1987 (Ungaria) cu astfel de pompa - nu prea se mai gasesc garnituri la ele - toata lumea o confunda cu cea tip ICP. This post has been edited by mstaniloiu: 30 Jun 2012, 23:03 |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Sunt din Vatra Dornei din pacate..
Sincer nu prea stiu ce are in ea, dar am auzit ca nu sunt rezistente (se strica des). Pana acum am incercat o aerisire si la roata dreapta fata nu prea vine lichid... N-am avut atunci timp sa vad cauza, dar de cand am umblat parca tine si mai slab frana... Am sa o duc la un mecanic de dacii sa vada ce are, ca mie mi-e foarte antipatica masina si n-am deloc rabdare cu ea |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#11
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Da intr-adevar - cele de ASAM se strica des ... Dar daca cumva poti sa faci rost de o pompa de Autonova Satu Mare (Pompa tandem DC) - cu aia nu mai ai probleme - a mea originala a "rezistat" aproape 20 de ani
|
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
A mea cred ca e originala.
Am pe 1300 pompa ASAM si sunt multumit de ea. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
daniel93 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Am schimbat pistonasele din pompa, garniturile, nici o schimbare... ba chiar mai mult, dupa 2 saptamani mi s-au blocat rotile de pe fata de abia mai plecam de pe loc...
Am demontat comedia aia si am montat pompa cu dublu-circuit, cu conducta de retur astupata. In sfarsit pot spune ca am frana ca la dacie, urmeaza sa schimb racordurile pe fata si repartitorul, poate o sa am frana ca la masini. Nu mai aratati cu degetul spre ASAM, atat timp cat aveti parodii de uzina pe masina. This post has been edited by daniel93: 13 Oct 2012, 23:12 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:46 |