DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN

gorjeanul
post 8 Oct 2005, 21:12
Post #151


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 30 September 05




Logan 1.4 LAUREATE (proaspat 24 de ore)

Dupa 100 km - impresii:
- pozitie destul de inalta la volan;
- stergatoarele mi se pare ca freaca prea tare parbrizul...
- a venit cu anvelope Kormoran - ma asteptam la Montana, asa ca pare OK
- frane destul de slabe
- consum de 10% in oras (zic ca-i bine, avand in vedere ca motorul mai trebuie rodat);
- volanul prea subtire...imi aluneca in mana, desi nu e dat cu silicon...se invarte mai greu decat la Clio;
- daca pliez oglinzile, se vad firele electrice...nu am chef sa-mi faca pustii de la bloc surprize, asa ca prefer sa nu pliez oglinzile;
- ambreiajul f.f.f. moale - pedala e de plastic si se balangane in sus - nu pot sa-i montez blocaj volan/pedala.
- i-am luat covorase originale - modelul / culoare similare cu cele de la reno - au striatii adanci pe spate si nu iti aluneca sub pedale - beton
- dupa fiecare oprire a motorului, calculatorul de bord revine la afisarea orei + kilometraj total, indiferent de afisa inainte.
- face cam ca un dizel, da' toate reno-urile de la firma fac chestia asta si nici unul nu are probleme.
- terminatia de la toba de la esapament pare un arac de rosii, asa ca i-am luat un ornament ca sa markez clar locul unde se termina (cromat, 95.000, montaj in 1 min).
- dupa atat mers pe reno-uri, imi vine greu sa ma obisnuiesc cu claxonul pe batul de faruri;
- aerul conditionat merge, nu vad nici o diferenta fata de cel de la clio;
- comenzile legate de circulatie\a aerul sunt destul de prost dispuse...cam jos;


--------------------
RENAULT/DACIA LAGUNA/LOGAN 2008/2005 - B-xx-GORJ
L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 8 Oct 2005, 22:07
Post #152


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




Logan Ambition din 5 octombrie a.c.

prima impresie foarte buna

a doua impresie putin neplacuta la contactul cu schimbatorul de viteze(intra greu,agata in Ia), frana(apasata numai putin te arunca in parbriz) si comenzile pentru ventilatie(prea jos)

dupa ~400Km m-am obisnuit si incepe sa imi placa masina tot mai mult

foarte multe rautati la adresa masinii mi se par gratuite, sper sa nu am probleme cu vopseaua(gri perla)

masina parein general bine finisata si reglata singurul stres al meu este ca nea' Vasile poate a uitat pe undeva un surub nestrans cum trebuie si dupa ceva Km se va destrange si o sa am probleme aiurea

CONCLUZIE: Foarte MULTUMIT deocamdata. smile.gif


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powerx
post 9 Oct 2005, 18:38
Post #153


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 2 March 04
From: Iasi sau Vaslui




700 km, il am de pe 4 oct. Ambition.
Pana acum, numai de bine.
Mai greu cu acomodarea la inceput, dar de acum, totul e ok.
Sper ca fara probleme prea curand.
Nici un zgomot deocamdata.
Impresia: bine, spre foarte bine.


--------------------
Logan Ambition Verde cameleon 2005 - VS-23-XYZ
Mic si rau, mai mult mic decat rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 10 Oct 2005, 01:04
Post #154


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Iuhuuuu.... dupa un drum scurt azi Bucuresti-Craiova-Bucuresti am trecut si eu de mia de km de rodaj si ce pot sa constat:
- consumul se pastreaza in limite mai mult decat decente. Cu aer conditionat (ventilatorul pe viteza 1, sa nu racesc smile.gif )
- zgomote parca n-ar fi, desi la un moment dat parca mi s-a parut mie... o sa mai studiez problema, oricum la relanti nu bazaie nimic in continuare
- masina devine zgomotoasa la peste 100km/h
- amortizoarele par sa reziste la craterele de pe pseudo-autostrada noastra minunata.
- masina are rezerve de putere chiar si in viteza a 5-a (urcat pante, depasiri, fara nici o problema). Simt destul de bine diferenta fata de 1.4 prietenei (mai lenes, dar si consum mai mic, e adevarat).

Pot sa afirm ca este o masina reusita la banii ei, nu regret banii pe care ii dau. Nu e zkr, sunt multe lucruri de imbunatatit, dar Dacia e pe drumul cel bun. Si daca francezii baga bani in chestia asta, s-ar putea ca in 5-10 ani sa se bata de la egal la egal cu Skoda & friends.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLORO
post 11 Oct 2005, 11:56
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 October 04
From: Cluj-Napoca




Logan Laureate 1.6
Cumparata in 25.03.2005
Am cu ea 9800 km
Probleme aparute pana acum:
1.Compresor clima zgomotos - de 3 luni astept acest compresor sa mi se schimbe pe garantie. Este comandat insa e foarte lung drumul de la Pitesti la Cluj.... no comment....
2.Zgomot roata stanga aparut pe la 5000 km.....rezolvat in service... au fost destranse suruburile de la bara stabilizatoare fata... zgomotul a disparut si nu am mai avut probleme
3.Motorul trepideaza puternic la ralanti.....mi s-a explicat ca este kestie de rodaj.... abia astept sa fac revizia de 15k sa-i schimb uleiul sa vad daca se imbunatatesc performantele motorului. Trage bine insa nu se prea simt cu adevarat cei 90 caluti declarati. Oricum voi merge pe un ulei mai bun la prima revizie, sunt dispus sa platesc mai mult pentru asta.
4. Am un zgomot in toba de esapament (la pornirea motorului si la accelerari bruste), voi indica aceasta problema la prima revizie
5. A aparut de curand zgomote in usa dreapta si zgomote(scartait) la centura de siguranta(mecanismul de prindere)
6.Am avut si eu probleme cu usa torpedoului dar am rezolvat singur defectiunea
7. Consumul: sunt foarte multumit (neasteptat de multumit)
8. Spatiu: ok
9.Nu mi-as lua sub nici o forma 1.4 (fara suparare pt cine are), se simte diferenta clara comparativ cu 1.6
10. per total sunt multumit de masina, imi ofera multe dotari pe care le-as fi putut avea si la alta masina dar cu un pret platit mult mai mare(daca nu dublu, si aici ma refer la masina noua).
Sa aveti noroc de golanuri si atentie la condus !!!
Sa auzim de bine!
P.S. 11. Preturi piese exagerate. Ex. 1 proiector (fisurat la masina mea) 300 RON

This post has been edited by FLORO: 11 Oct 2005, 12:04


--------------------
ex. Dacia Logan Laureate 1.6 2005
VW PASSAT 1.9 TDI stock 131 CP -> CIP 165 CP, 6 TREPTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 11 Oct 2005, 22:44
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Masina din 14 sept 2004.
Fara probleme majore.Masina onesta la banii pe care ii dai.
Parere proprie- suspensie deficitara, adica prea moale ceea ce dauneaza stabilitatii.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 12 Oct 2005, 15:11
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Mi-am amintit un mare neajuns, care mă deranjează f. mult la Logan. Unghiul mort f. mare la ieșirea cu spatele din parcări. Când te întorci în spate cu 45 grade pentru a te asigura, vezi numai tabla laterală dintre lunetă și ușa spate. Era bun un gemuleț triunghiular acolo, ca la Cielo de ex. În multe cazuri îmi închide 100% vizibilitatea, fiind nevoit să ies încet-încet până mă pot asigura că nu vine nimic din stânga.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duke
post 12 Oct 2005, 15:53
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 December 04




Logan Ambition 1.6
Cumparata in 11.07.2005
Am cu ea 6200 km
Probleme aparute pana acum:
1.Compresor clima zgomotos. Cred ca o sa-l schimb pana la urma dupa ce am fost mai fost o data cu problema asta si mi s-a zis ca "asa face toate"
2. Schimbat tot bordul din cauza oscilatilor acului de la kilometraj
3.Motorul trepideaza puternic la ralanti, iar cei 90 de cai se simt foarte greu - dupa ceva insistente pe pedala de acceleratie.
4. Am un zgomot in partea stalpului stanga fata.
5. Zgomote in usa dreapta si scartait la centura de siguranta(mecanismul de prindere)
6. Consumul multumitor la viteze mici de pana in 100 km pe ora. Dupa aceasta viteza, se face vartej in rezervor (intre 140-160).
7. Zgomot puternic la viteza de peste 100 de km pe ora
8. Spatiu de nota 10
9. Am ridicat-o de la dealer fara o aparatoare de plastic la scaun pasager si cu urme de vopsea rosie si alba in doua locuri pe capota si la oglinda. Aviz amatorilor.
10. per total nu sunt foarte multumit de masina, insa apreciez foarte mult ABS-ul si pretul destul de competitiv. wink.gif

PS: Daca as mai fi avut vreo 2000-3000 de euroi, categoric nu as mai fi luat Logan. E totusi o mare diferenta fata de una straina. In rest, multa bafta va doresc.



--------------------
Logan 1,6 MPI Ambition - OT-04-DUk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Oct 2005, 16:02
Post #159


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




nu stiu daca nu cumva a mai fost spusa pba oglinzii din dreapta care ... in care nu se vede o portiune de aproximativ 10%, habar nu am cum ar putea fi rezolvata, probabil o relocare pe usa


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 17 Oct 2005, 10:04
Post #160


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Ok, am trecut si eu de rodaj si mi-am permis sa o testez pana la viteza maxima specificata de producator (fix acolo s-a oprit indicatorul de pe vitezometru), am turat-o pana pe la 5000 - 5500 RPM sa vad si eu cu ce se mananca si pot zice ca sunt foarte multumit.

Nu-mi trancane nimic prin masina (exceptie cateva zumzaieli pe la plasticele alea din afara de la baza parbrizului care apar cand drumul e de proasta calitate), motorul daca-l turezi devine protagonistul numarul unu (imi place la nebunie sunetul care-l scoate! de la 4000 RPM in sus), de accelerat accelereaza cand ai nevoie la depasiri iar consumul deja la putin peste 1500 Km e cel declarat de producator.

Aerul conditionat + incalzirea sunt mai mult decat eficiente. Compresorul de la AC e complet silentios ca am vazut ca unii se mai plang. Trenul de rulare se comporta foarte bine peste denivelari. Singurul lucru care e neplacut e lipsa unei antifonari sanatoase a trenului de rulare si de asemenea absenta unei capitonari cu ceva plastic pe dedesupt pe unde pot pietrele sari de la roti in vopsea.

Am pus si eu mana pe spoilere si le-am flexat putin sa vad cat de rezistente sunt... cam flexibile... sper sa nu aflu cat de bune in vreun impact.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnyBe
post 17 Oct 2005, 10:22
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 31 March 04
From: Brasov




Am facut prima revizie.
Pana acuma am doar trei probleme:
1. Scartaie cand bagi in viteza 1,2 sau 5,R (plastic pe ceva) atunci cand este frig + si tot atunci scartaia mecanismul de prindere al centurii de siguranta, chestie rezolvata cu un spray.
2. Bate parasolarul daca este intr-o anumita pozitie.
3. Usa de la torpedou nu se inchide bine si se vede lumina seara (trebuie sa apesi putin pe usa sau sa pui un distantor la microintrerupatorul ala de la usa)

Am mai observat ca a crescut umpic consumul dupa schimbul de ulei. Chestie normala ma gandesc eu.

In rest toate bune si frumoase.


--------------------
SLZ Clima LGN Laureate 1.4 - BV 09 UDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Oct 2005, 09:54
Post #162


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.515
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(RamboX @ 13 Oct 2005, 21:03)
Daca mergi mai mult in oras ia ceva pe benzina,Dieselul   e de utilitare+ca  iarna te cam rogi de el sa porneasca sau umbli cu aditivi de motorina sa nu se faca smantana motorina.
   Parerea mea
*



Mi se par așa de amuzate prejudecățile despre motoarele Diesel...

Ia să vedem:

- sunt bune doar la drum lung, nu suportă bine opriri și porniri dese = adică ar trebui să le lăsăm să fie montate doar pe vapoare, locomotive și TIR-uri...

- nu pornesc repede iarna = probabil v-ați uitat prea mult la tractoare în diminețile de iarnă... Sistemele de injecție moderne introduc combustibilul în cilindru mai târziu în timpul ciclului de funcționare/pornire, de asemenea bujiile incandescente au fost îmbunătățite și s-au introdus sisteme de preîncălzire a aerului și/sau a combustibilului înainte de a pătrunde în cilindru. De asemenea, folosirea uleiului sintetic ajută la scăderea temperaturii de pornire, care de obicei este similară cu a unui motor pe benzină.

- pentru că sunt mai scumpe, trebuie să mergi mai mulți Km cu el = nu a auzit nimeni de economie de combustibil și că de obicei un produs economic este mai scump decât unul ieftin inițial dar mare consumator după?

- nu sunt suficient de puternice la viteze mari = de motoare diesel turbo nu s-a auzit, și mai ales de cele cu turbină cu pas variabil?

- sunt zgomotoase = 2 cuvinte: Common Rail

- scot mult fum, nu sunt ecologice = un motor diesel modern nu mai scoate fum așa de mult din cauza injecției electronice care controlează cantitatea de combustibil, aceasta nemai putând fi depășită, rezultând ardere incompletă și fum. Culmea, motoarele diesele au emisii de CO2 cu 30-35% mai puțin decât un motor pe benzină de standard echivalent (Euro x)!

În concluzie: oameni buni, înainte de a emite (pre)judecăți, mai gândiți-vă că tehnologia evoluează și odată cu ea și motoarele diesel, care nu numai că sunt aproape la fel de performante ca și cele cu benzină, dar sunt mult mai economice și mai ecologice decât ele!

Părerea mea este că toată ideea asta că îți recuperezi diferența dintre o mașină pe benzină și una diesel în nu știu câți ani și că cu banii ăia mergi nu știu câți Km cumpărând benzină este complet greșită din start.

Oamenii își cumpărăr mașini diesel pentru că vor să facă economie de combustibil ACUM, imediat după ce au cumpărat-o, cu banii din buzunar pe care îi au în PREZENT.

Dacă vreți, este oarecum aceiași logică pe care o faci când îți cumperi o imprimantă laser (mașini diesel), care este mai scumpă, dar cu un cartuș de toner faci mii de copii. Toner-ul, cartușul, cilindrul și lamela de ștergere (piesele de schimb și consumabilele) sunt mai scumpe decât echivalentele lor cu cerneală (mașini pe benzină), dar pe termen lung o imprimantă laser se va dovedi mai fiabilă, mai rapidă, mai economică decât una cu cerneală, deși costă mai mult la început, și aparent are costuri mai mari în timpul folosirii. Asta doar aparent, pentru că dacă ai utiliza o imprimantă cu cerneală în modul în care o utilizezi pe cea laser NU AI FACE ECONOMIA PE CARE O FACI CU UN LASER.

(Vorbim de imprimante laser și cu cerneală echivalente ca clasă, format și viteză de tipărire - și limitând comparația doar la utilizarea alb/negru.)

O altă comparație cu o situație des întâlnită în viața de zi cu zi este cu spațiul de locuit. Oamenii preferă un apartament ceva mai mare, cu 2 băi, cu o bucătărie mai spațioasă, balcon mai mare, deși suprafața mai mare duce la plata unui impozit mai mare cât și a unei întrețineri mai mari. Dar confortul pe termen lung se pare că este mai important decât aceste cheltuieli suplimentare.

Chiar și atunci când îți dotezi un apartament cu o centrală termică, deși investiția inițială este destul de mare, confortul mărit și economia pe termen lung realizată față de sistemul de încălzire și apă caldă centralizat este mai importantă.

Întotdeauna oamenii au preferat să achiziționeze produse sau servicii de mai bună calitate, mai confortabile, sau mai economice, chiar dacă au plătit la început mai mult pe ele.

Așa că încercați să gândiți și din această perspectivă, nu doar "că costă mai mult"! Nu întotdeauna un produs mai ieftin este mai bun sau mai economic!

This post has been edited by DFA: 18 Oct 2005, 11:39


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 18 Oct 2005, 10:08
Post #163


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




STOP discutiilor offtopic.... !!!.. doar pareri despre masina din dotare va rog!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck
post 18 Oct 2005, 11:28
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 November 04
From: Buc. --> Rahova ...




Sa- mi dau si eu cu parerea acum ca mi-a sosit masina am luat-o joia trecuta 13.10.2005 . ( putin timp , huh ? )
Am 700 de km. ce sa zic foarte multumit .
Ca plusuri nu pot sa insir acum sa zic ce si cum sunt chestii subiective fiecare vede altceva bun ...

Minusuri : - la curbe stanga stranse nu prea se vede bine de stalp ...
- iar cand dai cu spatele nu prea vezi asa bine ...
Cam atat pt. acum sper sa nu fie altele sa fie numai de bine si sa nu am parte de nimic din ce am citit pe aici pe forum ... blink.gif
Ps. Despre dealer numa' de bine Am primit si covorase si suporturile de numere fara a plati nimic in plus fata de pretul masini , doar numerele provizorii 650.000 rol.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 - B-xx-LCN.
traieste clipa ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_bn
post 18 Oct 2005, 15:20
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 July 05
From: Bistrita, BN




Am numai 1500 km cu Ambitionu'. Prea multe in plus fata de ce s-a spus deja nu am asa ca o sa repet ce au spus ceilalti.
- Masina OK pt banii platiti, chiar sunt destul de incantat de ea.
- Zgomotoasa putin cam mult la peste 2500 rpm, s-a atenuat cat de cat cu chederul de sub capota (pont luat de pe topicul de imbunatatiri, multe multumiri). Acum e destul de placut la viteze de 100km/h si un pic, daca merge si muzica putin mai tare chiar nu se prea aude.
- RCD-ul cu cele 4 boxe e bunisor dar fara prea mari pretentii la multi decibeli. Imi plac functiile de AF si SPEED (nu mai trebuie sa tot caut postul de radio cand trec in alt judet rolleyes.gif ). Mi-ar place daca as putea cumva sa-mi conectez MP3 player-ul la sistemul audio existent dar din pacate se pare ca nu am aceasta posibilitate la acest sistem, cand voi schimba player-ul in viitor voi tine cont neaparat de acest fapt.
- Mi s-a parut initial ca pozitia de condus este un pic cam inalta (desi scaunul era lasat jos de tot), dar m-am acomodat destul de repede iar acum mi se pare numai buna.
- Franele cu ABS sunt traznet, n-am mai avut o masina cu ABS pana acum.
- Sistem de climatizare OK (AC si incalzire), nu am constatat vreun zgomot de la compresor...deocamdata.
- Motorul de 1,6 este potrivit pt masina, nu am mers cu varianta de 1,4 asa ca nu pot formula comparatii.
- Tren de rulare facut pt drumurile noastre, la un drum Bistrita-Cluj cu vechea masina imi sareau dintii din gura, (deh, drum facut din placi de beton), cu asta aproape ca n-am simtit ce fel de drum este.
- Inca nu o pot manevra "relaxat" la mersul inapoi (spatele inalt isi cere drepturile), cred ca pe viitor voi instala senzori de parcare.
Cam atat deocamdata, dupa cum am mai spus sunt destul de incantat de masinuta (mai ales de spatiul interior).

This post has been edited by stef_bn: 18 Oct 2005, 19:16


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi - BN-25-SRE
Exista o solutie la orice problema, singura dificultate este sa o gasesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 20 Oct 2005, 10:10
Post #166


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Am ridicat masina luni, am doar 200 de kilometri, dar deja am niste impresii:
- pozitia de condus este incomoda: eu in nici o masina nu am stat destul de comod la volan. La Logan am incercat mai multe variante dar in toate pozitiile mainile imi stau prea intinse iar unghiul format de laba piciorului si picior este destul de mic ceea ce-mi cauzeaza disconfort mai ales in oras.
- manetele sunt prea sus pentru gustul meu (mai ales semnalizarea), un reglaj al volanului ar fi fost super.
- vizibilitate in fata foarte buna, laterala stanga ingreunata de stalp. Asta am simtit-o la multe masini noi printre care Nissan Almera si Golf 5.
- portbagaj imens, poate gura de acces e cam mica.
- oglinzile laterale mi se par ciudate (cam inaltate pe extremitati) dar reglajul electric e superb mai ales la parcari cu spatele.
- oglinda centrala ofera o vizibilitate destul de buna pentru cei ca mine care folosesc mai mult cele laterale. Inca nu am scos tetiera centrala, ma mai gandesc.
- comenzile de ventilatie sunt greu accesibile, mai ales parghia de recirculare.
- incalzirea, aerul conditionat, dezaburirea lunetei & degivrarea oglinzilor functioneaza excelent (deja am gasit-o cu geamuri inghetate sad.gif ).
- calculatorul de bord e o scula foarte utila.
- consumul mi se pare OK
- sistemul audio original (RC + 4 difuzoare) suficient pentru nevoile mele.
- calitatea finisajelor interioare este corecta la pretul masinii. Doar "manerele" de la usi ma enerveaza, niciodata nu reusesc sa le prind cand inchid usa.
- comportamentul rutier este excelent, testat pe un drum judetean cu multe curbe. Masina este stabila si trece usor peste denivelari marunte si dese.
- am avut ocazia sa pun si o frana brusca din cauza de pieton care traversa o strada cu sens unic si se asigura din partea stanga. NU s-au blocat rotile (pneuri Kormoran). Pe cei care se plang de frane & cauciucuri ii sfatuiesc sa faca niste teste sa se invete cu masina.

Primele chestii care o sa le remediez: stergatoarele si contactul de la pedala de frana (se aprinde dupa o cursa de ~1.5 cm, pot sa opresc masina fara sa aprind stopurile blink.gif )

In concluzie multe din chestiile care ma deranjeaza tin si de obisnuinta, deci sunt super-multumit de masina. Nu imi pare rau de alegerea facuta.

Aaa, era sa uit: motorul este de 1.4 l, suficient pentru nevoile mele.


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 20 Oct 2005, 10:57
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




preference 1.4, de pe 6 octombrie.

merge bine, diferenta imensa fata de ce am mai condus eu (dacia 1300), spatioasa, confortabila. dar... dar pare un pic cam lenevioara.

e drept, fiind inca in rodaj (am aproape 900km) nu am depasit 300rpm.

poate de asta, poate din cauza sondei lambda si din aval...

per ansamblu e o masina grozava pentru mine si pentru posibilitatile/necesitatile mele
curente.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDN
post 20 Oct 2005, 12:10
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 October 05
From: Constanta




1.4 Laureate din 2 sept. 2005.
Masina s-a comportat impecabil pana in prezent,am 2700 km.Nu am nici o reclamatie de facut.
Tot respectul pt. Dacia Renault , mult mai putin respect pt. dealerul din Constanta.
(mincinosi notorii)


--------------------
TOYOTA AURIS 2008 ,ex LOGAN LAUREATE 2005 - CT 99 MOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quoitus
post 20 Oct 2005, 22:07
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 October 05
From: Bucuresti




Ieri (19oct) am ridicat masina, comandata pe 27sept. E un preferance rosu passion. Am facut de ieri pana astazi 650km cu ea. Sunt foarte multumit de ea momentan din toate punctele de vedere. Singura problema a fost cea clasica referitoare la aprinderea tardiva a stopurilor pe frana. Deocamdata sunt foarte multumit si entuziasmat de masina, sper sa nu ma dezamageasca.


--------------------
Dacia Logan Preferance 1,5 dci - B-02-WWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRAGOSAKEAVI
post 21 Oct 2005, 12:20
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 September 05
From: Cluj Napoca




Mașina din iunie 2005, 4000 de km. Impresii:
- spațioasă, motorul de 1.6 în concordanță cu dimensiunile și destinația mașinii, cam zgomotos din cauza antifonării orientate către buget;
- consum corect, chiar cu puțin sub specificațiile producătorului;
- ușă torpedou deformată din cauza arcului prea tare de la întrerupător - rezolvat pe cont propriu;
- bloc de lumini defect, nu era pe stoc și încă nu a fost adus la Dacia Feleac după 3 săptămâni de așteptare (tipul de la recepție m-a sfătuit să stau liniștit că are comenzi făcute din iulie și care nu au fost încă onorate de uzină);
- lipsă un obturator la pasajul roții stânga-spate. Problema rezolvată după ce m-au scos din pepeni cu nepăsarea cei de la service și am urlat nițel la ei. Că doar nu veneau ei să-mi scoată apa și praful din portbagaj.022.gif
- zgomote în bord și suportul centurii pasagerului din dreapta-față ;
- lipsa filtrului pentru aerul care intră în habitaclu, deci praf în mașină. Am văzut pe forum cum se poate rezolva și voi aplica metoda în cel mai scurt timp.


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE 1,6 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quoitus
post 21 Oct 2005, 20:38
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(DFA @ 21 Oct 2005, 08:44)
@Quoitus, cu ce anvelope te-au "încălțat"? Kormoran, Barum?

Ai mai mers înainte cu mașini diesel? Cum ți se pare cutia de viteze, cere schimbarea rapidă a vitezelor, sau e mai elastică?
*



Anvelopele sun Barum, desi dealerul mi-a spus initial ca vor fi Kormoran. Nu stiu daca sunt mai bune sau mai proaste ca nu prea stiu mare lucru despre ele. In schimb ieri, am pus o frana brusca si s-a comportat impecabil masina. Cutia de viteza nu cere schimbarea rapida a vitezelor, cu exceptia treptei 1, pe care o poti folosi doar la plecarea de pe loc. In rest super sprintena masina. Am condus pana acum (in afara de batrana mea berlina) Renault-ul Clio Symbol diesel al parintilor mei, care e echipat cu exact acelasi motor, iar performantele sunt absolut similare (orice ar spune unii). Am pus masinile una langa alta, iar la relanti loganul e mai putin zgomotos decat Clio, dar tata zice ca atunci cand era nou nivelul de zgomot era "cam la fel, daca nu cumva mai mic". Deocamdata eu nu am depasit 2800rpm si nici 120Km/h cu Loganul, pentru ca e in rodaj, dar nivelul zgomotului mi s-a parut absolut decent.


--------------------
Dacia Logan Preferance 1,5 dci - B-02-WWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laji
post 23 Oct 2005, 20:31
Post #172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 June 05




In sfarsit mi-a venit si mie ZKR-ul saptamana trecuta. Logan Laureate 1.6, comandat in August...

Dupa aproape 300km, primele impresii:
Pozitive:
- nu scartaie nimic in ea
- zgomot acceptabil, a venit cu cauciucuri Kormoran (asta nu stiu daca e pozitiv)

Negative:
- filtrul de polen...
- vizibilitate redusa la mersul cu spatele

deocamdata atat....


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - rosii :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oldcipi
post 24 Oct 2005, 08:19
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 June 05




Am 4500 Km parcursi (in 3 luni) si impresiile de pina acum sint :

- consumul este in regula , se incadreaza in specificatiile producatorului , si , daca conduci "calm" consuma sub specificatii
- masina este mare , comoda , pentru familie este ideala
- motorul functioneaza bine , demaraj bun pentru clasa masinii
- transmisia si cutia de viteza fara probleme
- lipsa filtru praf (aspect deranjant , un filtru nu cred ca ar influenta semnificativ pretul de vinzare)
- antifonare motor deficitara sesizabila mai ales la turatii mari
- parcare un pic mai greoaie cu spatele , dar , te obisnuiesti in timp
- ar fi foarte utila deschiderea portbagajului din telecomanda
- in acest interval nu am avut probleme mecanice sau tehnice
- nu sint zgomote deranjante in timpul deplasarii

Sint foarte multumit de masina pina acum (avind in vedere raportul calitate/pret).


--------------------
Dacia Logan Ambition - AB-zz-zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_r2100
post 25 Oct 2005, 09:04
Post #174


Slow Mo


Group: Members
Posts: 87
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




Salutare, revin si io cu pareri la 10.200km :
- am un zdranganit la centura din stanga
- un scartait la geamul din stanga cand se inchide ( sus la cheder,cred ca de la el e)
- trage bine de la 4000rpm in sus
- in rest nu au fost probleme toate bune si frumoase

Ps: trebuie sa-i vina soramii loganu diesel si o sa-l calaresc un pic si va spun pareri
Numai bine .


--------------------
Opel Corsa Enjoy 1.3 CDTi Black Saphirre 2007 - B-x8-AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 25 Oct 2005, 15:13
Post #175


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Si eu va rog pentru doua si ultima data sa INCETATI CU DISCUTIILE SI MESAJELE OFFTOPIC... ADICA SA NU COMENTATI CE SCRIU ALTII, lansandu-v in discutii punctuale... incep sanctiunile! mad.gif


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebybv
post 26 Oct 2005, 10:26
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 8 August 05
From: Brasov




Imi permit sa-mi exprim si eu parerea, pe probate. Adica am condus si Logan 1.4, respectiv 1.6MPI, si Logan 1.5dCi.
Am avut DSN vreo 2 ani si acum conduc o SLZ din 2003.

Imi place Loganul daca-l privesc prin prisma pasului inainte facut de Dacia, care e clar pe drumul cel bun, in opinia mea.

Nasii nostri au Logan de 1.6 si in general sunt multumiti de el. L-am condus si pe asta si pe cele de la "Drive Test"-uri si imaginea pe care mi-au lasat-o e de masini de familie, cu care te deplasezi in conditii decente (la banii dati) unde ai nevoie. Nu ai nici o sansa la depasiri "din scurt". Masina nu are "zvac", are etajarea cutiei de viteze foarte ciudata, cea mai flexibila treapta mi se pare a 4-a, fata de SLZ unde cu a 3-a ai plaja cea mai larga. Trebuie sa o turezi foarte mult ca sa o "trezesti".

Discutiile ca are interiorul saracacios ma amuza. Parca toti forumistii s-au nascut in Maybach. Asta e, la banii astia nu poti avea Mercedes. Asta obtii cand faci "Design to Cost" si ai un anumit public tinta. E greu sa-ti faci un nume ca firma, si e si mai greu sa-ti speli numele dupa ce l-ai tinut zeci de ani in noroi. Iar Dacia ar trebui sa lucreze in primul rand la Relatiile cu Clientii, pentru ca aici isi face clientul prima impresie..

Cat despre Logan Diesel, asta e masina care imbina spatiul generos su o atitudine mai sportiva (nu radeti, am comparat cu benzinarul). Zgomot acceptabil, turatii mici la viteze normale (120Km/h sub 3000rot/min). Asa ca 80% urmatoarea noastra masina va fi Logan Diesel Break. Asta pt ca nevestii nu-i place deschiderea portbagajului de la berlina. Si ii dau dreptate: degeaba ai burta cat o balena, daca nu poti inghiti decat hamsii.

Parerea mea...
Salutari si drum(uri) bun(e)!


--------------------
Mazda 6 2.0 CD 143CP SPORT 2006
"...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 26 Oct 2005, 15:14
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Mie mi se pare ca peste 3500rpm nu prea mai accelereaza asa repede..
In general, ma duc relativ incet cu masina, dar de cateva ori in depasiri am calcat acceleratia la podea, si peste 3500 rpm mi se parea ca nu mai trage asa tare..
Mai am o impresie (sant curios daca o au si altii, de aceea mentionez) , ca la accelerare brusca ( pedala la podea), nu trage mai bine decat la o acceleratie "moderata" sa zic, cand pedala este 2/3 din cursa pana la podea...
Mai are cineva impresia asta?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck
post 27 Oct 2005, 13:25
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 November 04
From: Buc. --> Rahova ...




Nu stiu daca s-a mai scris , la categoria minusuri : busonul la benzina se deschide cu mai orice cheie de Logan . Din 5 chei 3-4 deschid ...


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 - B-xx-LCN.
traieste clipa ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih95
post 27 Oct 2005, 15:57
Post #179


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 October 05




1,6 Laureate din 25 otombrie
Pana acum, numai de bine, 600 Km parcursi.
Dupa o scurta acomodare totul e aproape ok.
Nici un zgomot deocamdata.
Impresia: ma asteptam la mai rau (putin cam rigida)
Raport pret / calitate: corect


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eagles
post 28 Oct 2005, 10:21
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 3 August 05
From: Floreasca, București




valuri.gif HIP! HIP! URA!!! valuri.gif
Ieri mi-am ridicat si eu Golan-ul
Laureate 1.6 Albastru Marin
Am dat o fuga pana la Urziceni la socra-miu dupa ce m-am plimbat prin Bucale vre-o doua orea sa iasa nevasta-mea de la serviciu! M-am intor azi dimineata! In total vreo 150 km parcursi si masina se comporta perfect! Inca nu am descoperit nici un minus si sper sa nici nu descopar vreodata!


--------------------
Dacia Albastru Marin 2005 - Logan Laureate 1.6 - B 16 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









In cadrul acestui topic nu se admit comentariile, intrebarile sau orice alte discutii intre cei care scriu... Se vor posta strict impresii personale ale POSESORILOR de Logan, cu precizarea modelului/tipului, anului de fabricatie, numarului de km etc. pentru a se putea interpreta impresiile de catre ceilalti cititori. Orice alt mesaj va fi sters fara alt preaviz si ... vor curge sanctiunile!


--------------------
Go to the top of the page
24 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2024 - 21:00
Forum Renault