Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
![]() ![]() ![]() |
Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
sebybv |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 8 August 05 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Mazda
6 2.0 CD 143CP SPORT
2006 "...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001 |
|||
DigitalScribe |
![]()
Post
#182
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Eu am observat ca in general consumul instantaneu devine impresionant atunci cand masina accelereaza. Cand viteza e pastrata constanta consumul e mai mult sau mai putin acelasi indiferent de ce treapta de viteza folosesti. Totul e sa pui frana cat mai putin si sa mergi cu o viteza la care fortele de frecare sa nu fie exagerate. Timpul costa bani. Ajungi mai repede... platesti mai mult. Motorul consuma implicit un minimum ca sa-si pastreze un regim de lucru (caldura, randament redus la viteza mica) si daca mergi prea incet iarasi, consumul mediu e mai mare. Vezi traficul urban unde mergi cu 20 - 30 Km / H in medie si unde mai esti nevoit sa folosesti si frana mai des (frana = caldura in discuri = energie cinetica = benzina arsa = bani). Un stil de condus cat mai armonios in oras (minimum de frana) si unul cat mai constant (90 - 110 in afara pe unde se poate) in afara garanteaza un consum redus de carburant din cate am observat pe propria piele.
La depasiri e important sa ai deja un 3000 - 3500 RPM ca motorul sa dezvolte cuplu maxim pentru a depasi mai rapid acele camioane/tir-uri mai lungi iar daca in treapta in care esti ai sub 3000 ... evident... ori dai o treapta in jos ori iti pregatesti din timp depasirea si accelerezi pana te apropii de vehiculul care vrei sa-l depasesti si ajungi la 3000 - 3500 RPM. Motorul nu e la fel de vioi la orice turatie si e bine sa constientizezi ca sofer lucrul asta mai ales in astfel de momente. Pentru cei care se simt mai putin emotionati de turatii probabil Diesel-ul care scoate niste sunete mai grave si mai putin amenintatoare este mai potrivit pentru ca obtii cuplu mai puternic la turatii mai scazute si ai mai rapid senzatia ca masina raspunde la vointa ta. Daca insa emotiile nu te infraneaza si iti dau chiar placere cu un benzinar poti tura mai tare si poti obtine mai mult decat cu un Diesel pentru ca exact aici e diferenta dintre Diesel si benzina. Motoarele au limitatoare de turatie unde combustibilul este automat taiat pentru a nu depasi niste limite de siguranta deci nu vad de ce ar fi o problema in a depasi macar 50% - 70% RPM din limita impusa prin design si constructie. This post has been edited by DigitalScribe: 28 Oct 2005, 19:10 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
MARCI |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
Salutari tuturor.
Din 9 feb.05 am un logan rosu pasion dupa care am asteptat 9 saptamani ![]() Binenteles in primele saptamani am fost entuziasmat de noul membru al familiei , dupa care am inceput sa analizez la rece noua achizitie si am constatat urmatoarele: minusuri:-caucioace Montana -mediocre -stalpul fata stanga impiedica vizibilitatea in viraje -vopseaua -oribila(calitatea ei) -stergatoare parbriz- idem -inchizatoarea portbagaj -nerabatarea banchetei -zgomote ciudate in portiera,stalpul cu centura,la schimbarea vit.de cand s-a racit afara Ar mai fi si altele dar astea ma deranjeaza mai mult,si oricum la acesti bani nu poti sa ai pretentii exagerate. plusuri:-spatiu -mai mult decat suficient -consum-rezonabil -incalzire f.buna -design-acceptabil (sunt si mai urate si mai scumpe) Cred ca loganul reprezinta o evolutie,in pricipiu sunt multumit de masinuta ,sper sa se continue acest trend. Cu toate minusurile pe care le are tot isi merita banii.(inca) Va doresc tuturor multi km fara probleme ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
DFA |
![]()
Post
#184
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Făcut drive test la un Preferance 1.5dCi:
- zgomotul motorului la relanti este un pic mai mare decât la benzinare, dar nu deranjant. - schimbătorul de viteze vibrează mai tare decât la benzinare. - în mers, până în 100Km/h zgomotul este parcă mai mic decât cel de la relanti și e chiar plăcut.Turbina dCi-ului își face simțită prezența cu fâșâitul ei specific. - cuplul mare se simte foarte bine și mașina se comportă excelent în oraș, la viteze medii. - după 100-110Km/h zgomotul e ceva mai mare și îl "simți". Benzinarele se aud și ele la viteza asta, dar "altfel". - după 110Km cuplul scade și din "vioi" motorul devine "leneș". Dacă dai drumul la muzică zgomotul motorului abia se mai "simte". - frâna este foarte sensibilă și trebuie să fii foarte atent să nu o "piști" prea tare - chestie de obișnuință - accelerația este și ea sensibilă, dar pe măsură ce crești viteza crește și viteza de răspuns (latență) a motorului (scade cuplul). Având în vedere că la noi în țară viteza maximă este de 130Km/h și asta doar pe o autostradă și jumătate..., faptul că pierde din accelerație la peste 100Km/h nu este un minus prea mare. Abia te forțează să rulezi mai liniștit și mai în siguranță, știind că nu poți efectua o depășire "din scurt" la peste 100Km/h fără a avea o distanță mai mare față de autovehiculele din sensul opus. Față de ce prostii se scriu în revistele de specialitate, zgomotul mi s-a părut absolut normal, oricum mai mic decât la TDI-urile de la VW/Audi/Skoda/Seat. În rest, așa cum o știți, interior decent, spațioasă, o mașină normală, și în primul rând ieftină. Mie mi-a plăcut per general! This post has been edited by DFA: 30 Oct 2005, 20:05 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
shaka zulu |
![]()
Post
#185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 October 05 ![]() |
laureate 1.4 300 km, impresii impresionante... e foarte tare frate! minusurile cunoscute cu ajutorul acestui forum...vizibilitate proasta in spate, stergatoare cam proaste, dealer stupid...dar merge struna! Sa o conduc bine!
|
--------------------
Dacia
Logan L 1.4
- nu exista deocamdata
|
|
13nov |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Logan laureate 1.4- il am de o saptamana, am facut 1.400 km cu el. Impresii: imi place faptul ca, fata de supernova, nu scartaie din toate incheieturile, e mai spatios, si servodirectia e foarte buna in traficul din bucuresti.
Ce nu-mi place la el e ca e un pic cam puturos in depasiri (fata de DSN). Concluzia generala e ca imi place foarte mult si nu-mi pare rau ca l-am luat. |
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
STI |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 May 05 ![]() |
Am un golan 1.5dci si am cu el 6500km si il am de la lansare. Am avut cateva masini ( cielo,audi A4,Nissan Patrol, Subaru Impreza STI,BMW X3,X5 si toate tipurile de Dacia ) ....dupa parerea mea ma cam pricep la masini. In legatura cu Loganul Diesel pentru mine e OK la cat costa ofera tot ce se poate oferi la valoarea lui.Viteza maxima la care am ajuns a fost in jur de 180 ( pe ceas...mai avea un milimetru) la aproximativ 4100 ro/min , farnele sunt violente si trebuie sa fi atent....dar dupa cativa km te obisnuiesti si e ok, acceleratia de la 0-100 este cea mai puturoasa dintre toate Loganurile, dar Cuplul bate motorul de 1.4 in treapta a 2-a iar pe cel de 1.6 in treapta a3-a . Franarea pe uscat cu alte cauciucuri bate ABS-ul. Dupa parere mea este o masina perfecta pentru treaba, ai de carat, ai de umblat multi km,traiesti stresat de pretul carburantuli.........ti-au iesit fitele din cap si nu te intereseaza imaginea ( adica......."imi sta bine la volan" " o poza...")
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
dulaul |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 18 July 05 From: Iasi ![]() |
Dupa 700km pot considera ca fiind un mare minus pedala de acceleratie, faptul ca aceasta e prea moale si stai tot timpul cu piciorul incordat. Cel putin la drum lung este ingrozitor. Stergatoarele sint slabe calitativ si scarțâie pe parbriz in momentul in care nu mai au ce sterge.
M-au impresionat oglinzile electrice si spatiul imens din masina. Consumul este decent iar incalzirea-racirea destul de bune. In rest, sint mandru de masina mea si consider ca face toti banii. |
--------------------
Ex Laureate 1,6
verde cameleon.
Masina buna, dar cu tabla proasta Daca totul pare sa mearga bine, cu siguranta ai omis ceva.
|
|
RZV |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
Salutari,
Am primiti si eu intr-un final Laureate-ul 1.4 Mpi pe care l-am comandat la sfarsitul lui August ![]() Impresii dupa doar 4 zile si doar 300 de Km (total subiective): - Comenzile pentru incalzire, aer conditionat si dirijarea fluxului de aer (inclusiv recirculare) incomod de ajustat in mers. - Zgomot in habitaclu destul de pronuntat in jurul turatiei de 3000 rpm. - Reglajul lombar si pe inaltime al scaunului soferului face toti banii in cazul meu...evident un volan reglabil ar fi facut si mai mult ![]() - Comportament dinamic decent in cazul utilizarii "domoale" si a unui stil de condus mai "batranesc"...consum normal pentru un Mpi de generatie E3. - As fi preferat comanda claxonului direct pe volan...dar de'...merge si asa... ![]() Cam atat de semnalat...dar "I'll be back" ![]() Respect |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
shimpu |
![]()
Post
#190
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 9 March 05 ![]() |
Sunt fericitul (deocamdata) posesor al unui laureate 1.4 de 5 luni si consider ca pentru banii dati nu exista masina mai buna (noua). Am un stil de condus foarte lejer
in concluzie masina e excelenta si pt 7350 EUR...si te ajuta din cand in cand si la o liniuta. PS: "liniutele" nu fac parte din impresii, sunt offtopic |
--------------------
LOGAN
Laureate 1.4 -Marine
- BV-09-DVI
|
|
gonty |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
Ieri am fost la Pitesti, la Flamicom, si mi-am ridicat masina (sau "dulapul", daca unora le place sa-i spuna asa). Am venit cu el pe roti pana la Iasi (asa am vrut eu, sa-i fac un rodaj bun). Ce pot sa spun, am luat-o cu oarece strangeri de inima dupa toate comentariile de pe forum. Dupa 550 km, drum Pitesti - Iasi, pot sa afirm:
- este cea mai comoda masina pe care am condus-o pana acum ![]() - Consum super, tinand cont ca este in rodaj. Amanunte in topicul dedicat ![]() - Parerea mea, si sper ca nu o sa mi-o schimb, este ca "Arcticul" (ca tot am trecut prin Gaesti) merita fiecare banut dat pe el. - micii soricei in habitaclu nu ma vor deranja ca nu-s "atehnic" sa ma plang de orice prostioara - pun mana pe surubelnita si rezolv. Acesti soricei nu apar de capul lor ci de capul "drumarilor" nostri care nu-s in stare sa repare drumurile. Iar cei spun ca la alte masini nu apar, fiti pe pace, fie mint cu nerusinare fie merg cu ea suspendata ![]() Voi mai reveni dupa ce voi mai face Km This post has been edited by gonty: 9 Nov 2005, 07:02 |
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
juristul2000 |
![]()
Post
#192
|
![]() "Membru 20 cm record" Group: Members Posts: 793 Joined: 6 October 05 From: Oradea ![]() |
Salutare la toti forumistii. In sfarsit am ajuns si eu ziua in care a venit si loganul meu un laureat de 1,6 alb si as vrea sa pun niste impresii. Sunt placut impresionat de masina in general dar prin niste chestii marunte cei de la dacia lasa sa se vada ca se adreseaza unei paturi sociale mai putin instarite. 2 ciudatenii pe care le vad eu la logan ar fi Pedala de acceleratie care e nasoala rau de tot pt ca dupa 2oo km faci febra la picior si oglinzile care prin pozitia lor te fac sa crezi ca esti in enterprize, in rest for the moment totul merge brici.Ahh uitam prin galagia interioara se cam reduce comfortul.Respecte
|
--------------------
logan
dacia
Laurate 2005
- AR-07-RZV 20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!! NU, da spaga!!! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#193
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si pe mine ma deranjeaza un pic pedala de acceleratie. Nu este vorba de prea moale sau prea tare. Este vorba de pozitia ei, prea ridicata.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
rapture |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 10 November 05 ![]() |
Am testat toate variantele de motorizare Logan si pot afirma:
-1.4 mpi relativ lent pe acceleratii scurte in rest ok cu o tinuta buna pentru pretentiile motorului de doar 75cp la drum intins; -1.5 dci pana la 100 km/h se misca bine pentru un diesel, iar dupa lipsa de putere se simte dramatic si iti inmoaie genunchii la depasiri; raspuns cu intirziere la acceleratie probabil din vina turbinei nu foarte performante si a setarii calculatorului pt. cons. redus; la relanti zgomotul motorului este chiar deranjant in haritaclu; viteza maxima atinsa pe pista din Baneasa 125 km/h cu acceleratia la 'podea' si 3 pers. in masina (mult sub asteptari !); consum indoielnic; frane violente care in situatii limita de genul ploaie,polei, zapada iti pot fi fatale; - 1.6 mpi atins Vmax 165km/h la test pe Bucuresti-Pitesti si inca mai crestea dar devenise instabila; la relanti zgomotul produs de motor este insesizabil; are rezerva de putere in toate treptele pt un mers decent in oras si pe autostrada; consum mai mult decat decent oras/afara; ABS- ul face diferenta. Concluzie: 1) Daca 1.5 dci se vrea masina de oras ![]() ![]() 2) mpi-urile nu exceleaza la vreun capitol dar ca putere sunt mult mai realiste pt gabaritul masinii decat 65cp dci euro3 indiferent de cuplu (putea sa aiba si 250 Nm ca in depasiri tot nu te ajuta prea mult) 3) Comandat 1.6 ambition ( met+garantie) pt drumuri lungi cu multe bagaje ![]() This post has been edited by rapture: 10 Nov 2005, 19:47 |
--------------------
Peugeot
407
1.8E
- - PGO 407 1.8E
|
|
Ciprian I |
![]() ![]()
Post
#195
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 12 Joined: 20 September 05 From: adss ![]() |
Am masinadin iunie
Impresii: - urasc pozitia in care stai la volan - prea sus si incomod - dupa 3-400 km sunt rupt - pe scaunele din fata se sta incomod - pe scaunele din spate se sta fff confortabil, nemaipomenite la drumuri lungi - materiale folosite - la banii care a costat masina am fost un pic suprins de calitatea "buna a materialelor", in sensul ca sunt acceptabile, nederanjante - fetele de usa seamana cu nuste ligheane intoarse , putea sa faca si ei macar doua bucati (manerul prins dupa...). - suspensia - imi place cum amortizeaza, s-a mers in mare pe ideea "mai moale". Mi se pare ca are de suferi din cauza greutatii relativ mici, la denivelari din stanga in dreapta masina topaie.Dupa ce am si vazut cum arata elementele suspensia mi-a dat impresia de fragilitate (aviz amatorilor). -apropo ce naiba e asa intortocheata bieleta de directie? ce naiba or fi avut in cap? - motorul - foarte reusit -nu atat din punct de vedere al performantelor care sunt evident depasite - dar din punct de vedere al zgomotului, consum si fiabilitate. Ar fi trebuit pupat cu o cutie de viteze mai bine calculata pentru el pentru a-l putea exploata mai bine, dar de costurile.... ![]() - cutia de viteze - probabil angrenajele sunt de buna calitate dar timoneria e "varza", as fi ![]() ![]() ![]() - tablaria - pe unde gasesti tabla smile.gif pare bine facuta sa speram si bine tratata la coroziune - la capitolul tren de rulare nu prea ma bag, nici nu am prea mers la limita sa vad ce tendinte ar avea, evident nu ma astept sa fie un porsche, smile.gif ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
- BZ 78 CIP
|
|
b1adi |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 August 05 ![]() |
Logan 1.4 Laureate de aproape 1 luna , 800 de km parcursi.
Din punctul meu de vedere este o masina reusita calitate- pret. Cei care spun ca Logan este o masina proasta(indiferent ca sunt sau nu posesori de Logan), ma intai sa conduca alte masini , nu conteaza firma si apoi sa se urce imediat pe logan si o sa constate ca diferenta nu e atat de mare. Pe ce ma bazez cand spun asta: socrul meu - skoda fabia 1.2 MPI - 14.000 euro tatal meu - skoda octavia 1.9 TDI - 17.000 euro nasul meu - mazda 3 sedan (nu stiu pretul ) conduse destul de multi km astfel incat sa fac o comparatie. Toti mi-au zis ca sa-mi iau ba SH, ba sa mai astept sa imi iau altceva. Insa in momentul cand au condus Loganul si-au schimnat radical parearea si chiar s-au uimit ca la 7380 de euro am atatea facilitati si confort. Parea lor era inaite ca Loganu e o Dacie cu alta caroserie si nici macar nu acceptau o asemena achizitie. Insa adevaratele plusuri si minisuri ale Loganului vor aparea dupa 3-4 ani si peste 100.000 de km , atunci vom putea spunde cu adevarat daca Logan este cu adevarat masina. P.S. Asa ca posesori de Logan bucurativa de masina, ca aveti dece |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- DJ07... Romanii isi complica singuri existenta.
|
|
Crisplant |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru cu vechime Group: Members Posts: 51 Joined: 1 September 05 ![]() |
Ieri am devenit proprietar de ZKR.
De ieri pana astazi, am facut aproximativ 400 km, (urban si extraurban) si pot spune ca sunt foarte multumit de masinuta. Mai vb peste cateva mii de km, cand sper sa nu pot spune altceva despre ZKR decat de bine. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 MPI
noiembrie 2005
- B.028877
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#198
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Ok, prima mare dezamagire de la masina. Se zice ca plasticele sunt ieftine si arata si se simt aiurea la pipaire insa problema plasticelor nu-i asta. Se zgarie relativ usor daca nu esti atent si sincer sa fiu n-am nici o idee de remediere decat inlocuirea intreaga a mastii portierei.
Azi am patit-o. Nu degeaba se zice ca facerea de bine e f****e de mama... Am ajutat pe cineva la carat niste obiecte mai voluminoase si omul mi-a zgariat plasticul de la portiera spate dreapta si e zgariat bine in 3 locuri pe adancime. Numai ca n-a taiat plasticul. Obiectul ce-i drept era de fier si destul de ascutit care a facut minunea. Masina noua de 2 luni de zile si 1900 Km... #@$@!!!! Off! Singurul lucru cu care ma consolez e ca daca era o masina mai scumpa probabil mi-as fi smuls deja parul din cap si l-as fi bagat in canalizare pe amicul meu. P.S.: Daca va mai amintiti vreunul pe unde se discuta astfel de remedieri la plasticul mastilor de pe portiere rog sa-mi trimiteti un mesaj privat cu link-ul de pe forum ca eu inca scormonesc cu search-ul. Sau eventual daca stiti cat costa o masca spate dreapta... Multiumesc anticipat. [daca mai comenteaza careva ceva despre colegul nostru si patania lui va lua avertisment! pentru remedieri oferiti sfaturile vostre fie in cadrul topicurilor in care se dezbate deja o problema, fie prin mesaj privat, daca va referiti la un caz particular] This post has been edited by AL: 21 Nov 2005, 15:32 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
tavy_01 |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 June 03 From: slobozia-ialomita ![]() |
parerea mea despre logan:
o masina buna defecte 1 stergatoarele galagioase 2 zgomotul de la 120 km/h in sus 3 demaraj mai slab decit vechea mea SN sau acceptabil la turatii mai mari si am AMBITION avantaje 1 raportul dotari / calitate / pret asta spune totul ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan+logan mcv
2008
- IL 02 MLU IL-02-MLU
see you........ |
|
timmy |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 December 05 ![]() |
pe 30 noiembrie mi-am ridicat loganul comandat pe data de 7 octombrie. este vorba de un model laureate 1,5 dci. din cate am mai citit pe forum, cred ca este printre primele laureate fabricate. in timpul de asteptare am citit anumite temeri legate de faptul ca nu se pot onora comenzi de laureate si nici in teste nu a fost disponibil acest model deoarece exista probleme de fabricatie (ceva de genul ca nu ar incapea sub capota si aerul conditionat si servodirectia). primirea masinii a fost o surpriza placuta, mai ales ca a venit mult mai devreme decat ma asteptam. are si aer conditionat si servo si computer de bord. nu am apucat inca sa o coduc prea mult (am facut abia 100 km) insa ma declar multumit de cum arata si cum functioneaza si mai ales de consumul indicat de computerul de bord . am sesizat pana acum aceeasi problema care am mai vazut-o pe forum si la alte masini: problema de la luminile de frana care se aprind foarte tarziu (pedala e pe undeva pe la jumatatea cursei, iar masina franeaza de mult; m-am uitat in spate, la stopul din masina si am observat ca oprirea masini incet, fara a brusca frana, se face fara aprinderea stopului, abia la semafor sau in panta, daca pedala se apasa mai mult stopul se aprinde). mi-am facut deja programare in service si maine sper sa rezolv problema. de incalzit se incalzeste foarte rapid, desi vazusem temeri legate si de acest aspect (fac o comparatie cu fosta masina, un golf 3 pe benzina, de 1,4, rezultatul fiind ca ambele incep sa dea caldura cam in acelasi punct al traseului, pe drumul spre servici). stergatoarele vad ca functioneaza bine deocamdata (sterg bine si nu scartaie pe geam). pornirea dimineata este foarte usoara. zgomotul in masina este destul de mic, iar pedalele si schimbatorul nu tremura intr-un mod care sa deranjeze (nu am depasit inca 100 km la ora, am mers doar in oras). cam astea sunt primele impresii. sper sa functioneze bine in continuare.
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
- provizoriu
|
|
rix |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 July 05 ![]() |
Am un Logan de 1.6 sii sunt multumit de el. E o masina onesta la banii care ii dai. E drept ca parca mergi cu sifonierul pe strada , dar ai spatiu din belsug. Reprizele la 1.6 sunt onorabile , iar daca il tii in ture poti merge destul de agresiv. Am condus si un 1.4 si ma felicit ca am luat 1.6.
Singurul lucru care ma nemultumeste , este modul de frinare. La viteze mari daca ai nevoie de o frina la urgenta , trebuie sa fii foarte atent , blocheaza imediat si daca nu mai slabesti frina un pic ai incurcat-o , sanie se face. Masina e destul de silentioasa si e chiar placuta la condus. Cine vrea mai multe de la o masina sa mai puna citeva mii de euro si se rezolva, daca nu , luati-va Logan ca isi merita banii. Si sa nu uit, incalzeste de mai mare dragul , singura masina care baga mai multa caldura in habitaclu cred ca e doar Lada ( da aia e facuta pentru iernile rusesti). Sunt curios cum e |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
- PH 03 WST
|
|
RADIAN TM |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 December 05 ![]() |
Am LAUREATE1.4 de o luna.Nu am facut cu ea decat 650km.Cateva pareri :
-sunt ultramultumit de calitatea , silentiozitatea si puterea motorului(e adevarat ca nu trag prea tare de ea fiind in rodaj)La fel cutia de viteze .Cel putin pe moment nu agata in diverse trepte.Oricum motorul si cutia sunt punctele forte. -Tabla caroseriei e in schimb foarte slaba Si la vechea Dacie(1310Li-din2000) cred ca era mai buna . -consum rezonabil(alimentez doar cu benzina de la OMV-95 sauPETROM 99+) ,spatioasa in iterior,portbagaj imens Eu cred ca la raport calitate / pret e cea mai buna alegere din modelele de LOGAN. Personal doream sa am si ABS pe ea si speram ca asa cum la primul model se poate pune servodirectie cu +400euro ,ultrainteligentii de la Dacia ar putea sa accepte si ABS (contracost fireste )Asa insa au pierdut imens pentru ca sunt convins ca toti cei care si-au luat LAUREATE ar fi optat pt. ABS.Personal nu am avut chef sa platesc pentru AMBITION niste optiuni care imi pareau inutile ( geamuri electrice spate si mai ales gentile din aliaj care pe langa faptul ca erau scumpe mai erau si cu probleme -oricum situatia lor nu e clara pana azi) SUBSCRIU la foarte multe din problemele abordate pe forum ( portbagaj nevopsit corespunzator -vopsea spalacita,defazajul la aprinderea semnalizarii stopului spate la calcarea franei ,un usor scartait al franei in panta ).La mine cel mai suparator lucru e o bataie in bord care cred ca provine de la lamelele aerotermei . PER ANSAMBLU sunt foarte multumit de ea ,oricum stiam de cand o cumpar ca nu e VW GOLF sau OPEL. |
--------------------
DACIA LOGAN
LAUREATE 1.4 MPI
- TM010964
|
|
Fygaro |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 11 July 05 ![]() |
Asa acum sa-mi spun si eu impresiile despre masinuta mea pe care o am din 27 mai 2005.
Momentan am 2100 Km parcursi cu ea: +Spatiu mare interior +Comfort conducere +Consum decent +Climatizare interioara foarte buna zic eu (daca dau caldura pe treapta 3 fac sauna ![]() +Calitate caroseriei si a vopselei buna sprea foarte buna asta in conditiile in care masina sta 100% afara (chestie de noroc zic eu) ![]() -Calitatea plasticeleor interioare proaste si foarte proaste (nu ma asteptam la ceva mai bun la banii pe care i-am dat) -capacele de deasupra bordului volan imi cantau de cand am luat-o (am rezolvat lipind in interior autocolant de spuma) -marsarier care cupleaza cand vrea el si nu cand vreau eu (m-am obisnuit si o las asa) ![]() Am vrut sa optez pentru motorul de 1,6MPI dar dupa ce l-am condus si nu a fost o singura masina am zis ca nu merita! diferntele de putere sunt infime dintre cele doua motoare asa ca cei care se lauda ca motorul de 1,6 trage mai bine ar fi bine sa le zica la copii acest lucru probabil viteza maxima si timpii atingerii acesteia justifica cei 200cm3 in plus ![]() Per total foarte multumit de masinutza nu am absolut nici o pretentie in plus (face toti banuti) ![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Punto
2003 1,2 16V 80Bhp
- RMS
|
|
Octav |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 April 05 ![]() |
FRATILOR , LOGAN E SUPER MASINA PT ROMANIA[/B]........Eu am un laureate de 1.6 cu 20.000 km si ceva si sunt super multumit de el! Fara probleme , fara incidente , chiar am iesit de 2 ori afara ( o data Germania cu 5 persoane si o data Franta 2 persoane) si merge super bine si la consum la fel! Ce masina noua mai stiti voi la pretul asta si cu dotarile astea?
Cei care sunt carcotasi , vor avea tot timpul ceva de comentat. Chiar credeti ca alte masini noi (Opel , VW , etc...) nu au probleme? Mergeti prin service-uri si va veti cruci...dar nu prea sunt asa mediatizate defectele altor masini. IN CONCLUZIE la banii astia nu iti iei nimic nou sau poate vreun Opel Astra diesel cu 150.000km la bord si de vreo 4-5 ani.... |
--------------------
DACIA
LOGAN
Laureate 1.6
- Bucuresti
|
|
prody |
![]()
Post
#205
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Mi-a venit si mie Loganul alaltaieri.
Am fost de am ridicat-o de la REDAC , unul din dealerii din Craiova, toata lumea amabila , era un director regional in vizita ![]() Am 1,90 inaltime si cred ca e singura masina din clasa ei in care m-am urcat si nu a fost nevoie sa imi tarai piciorul prin pedalier pana sa ajung in pozitie de condus. Deci : este spatioasa, nu sunt un impatimit dupa condusul sportiv prin oras dar cand am calcat-o pe coada in a 3 a la nevoie s-a comportat super, reprizele ei sunt mai mult decat multumitoare ,este silentioasa. Problemele pe care le-am constatat in 3 zile sunt deja consacrate : stergatoarele care scartaie si franele care fac zgomot in rampe mici la apasari fine ale pedalei. ![]() In rest e O.K. ![]() Concluzie : Deoacamdata nu regret cei 230 000 000 investiti, daca nu vor fi probleme cu caroseria in viitor o voi iubi ![]() ![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
gpgabi2000 |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 1 December 05 From: Craiova ![]() |
Am loganu de o saptamana si am mers cu el numai 100km in oras. In principiu masina este super, incalzire excelenta, frane cam tari, iar pana acuma nici un greier in masina .
![]() Azi am testat impreuna cu un prieten nivelul zgomotului interior la viteza de 140km in linie dreapta, intre Cv. si Bradesti. In concluzie nivelul zgomotului interior este acceptabil pt aceasta viteza (se poate purta o conversatie normala fara a fi nevoire sa tipi la cel de langa tine) plus ca am avut radioul dat drumu. Poate este doar parerea mea dar etajarea intre treapta 2 si 3 nu e chiar reusita. |
--------------------
- Dacia Logan -
Laureate 1.5dCI
Dec. 2005
- DJ 07 XXX Realitatea este o iluzie creata de lipsa de alcool
|
|
LUYgescu |
![]()
Post
#207
|
![]() membru diesel-ist Group: Members Posts: 164 Joined: 21 November 05 From: ploiesti ![]() |
ieri mi-am ridicat loganul preferance 1.5dci de la dealerul ipso ploiesti......
nu am apucat sa merg decat 60km cu el numai in oras.....masina se comporta foarte bine sunt multumit(deocamdata)...am respectat indicatiile legate de rodaj si sunt multumit de performantele masinii chiar si la turatii joase..incerc sa merg cat mai constant in intervalul 1700-2500rpm fara accelerari/franari bruste... la prima vedere..... +uri....zgomotul de diesel...m-am indragostit de el ![]() spatiul interior vioaie...iti da o senzatie de siurantza zgomot interior si vibratii nesemnificative manevrabilitate climatizare foarte ok...in maxim 5 minute ai o temperatura ok in masina in ciuda altor pareri de pe forum eu consider ca motorul este foarte reusit(ma refer strict la oras pt ca doar pe aici am mers,deocamdata) -uri....vizibilitatea...frontala..super ok laterala cam lasa de dorit(are geamurile portierelor fatza cam mici.....poate tine de obisnuintza spate....trebuie sa te obisnuiesti cu ea...eu m-am obisnuit deja suruburile lasate la vedere in panourile usilor cam atat...asta dupa 60 km parcursi vopseaua nu mi se pare asa proasta(albastru marin)..de exemplu mi-a sarit azi cainele(40kg) pe portiera din fatza cu picioarele si de obicei pe masina veche lasa zgarieturi in vopsea..... aici nu,vopseaua nu a sarit....nici macar nu e zgariata...poate o fi doar norocul... cand am ridicat masina de la dealer am gasit 3 zgarieturi minore ....cam 1cm lungime si groase cat un fir de par.......se vede alb......ce ins asta?a sarit vopseaua? alta problema care am sesizat-o este la grila de plastic de sub capota in partea superior-dreapta....nu se prinde ermetic de caroserie dar in mers nu face nici un zgomot(se poate introduce o "pana" din hartie,cauciuc moale,burete, dar nu vreau...vreau una noua care sa se potriveasca exact toate astea le-am trecut in avizul de primire si sper ca saptamana viitoare sa-mi schimbe cei de la ipso acea grila numai de bine si SARBATORI FERICITE tuturor de pe acum.... This post has been edited by LUYgescu: 18 Dec 2005, 01:00 |
--------------------
DACIA
LogaN...1.5dci
preferance
|
|
pibogdan |
![]()
Post
#208
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 30 August 05 ![]() |
Si uite asa incet, incet Loganul meu albastru Egee a implinit 2 luni de cand e in posesia mea si 5500 de km. Sunt foarte multumit de masina pana acum. Cam asta apreciez eu la ea:
- silentiozitatea la turatii mici (mers prin oras) -spatiul interior extrem de generos -confortul pe care mi-l ofera -consumul la drum lung -comportamentul pe drumurile noastre pline de gropi si obstacole Si ma deranjeaza: - modul in care este gandit manerul cu ajutorul caruia inchizi usa din interior - zgomotul la viteze mari - mecanismul de recirculare de tip clic-clac - consumul in oras Mentionez ca nu am apucat sa testez instalatia de AC dar sper sa fie OK. De asemena pana am facut vreo 2000 de km mi s-a parut ca mi-am luat un melc. Masina nu tragea, era extrem de greoaie in demaraje. Eram constient ca motorul este de 1.4 dar... Acum e OK, sunt multumit de performante. In concluzie vreau sa zic si eu ce mi-a zis un dealer atunci cand m-a intrebat daca sunt multumit de masina: doar cine nu are logan se plange ca este o masina proasta. E o masina mai mult decat corecta pentru bani pe care ii dai pe ea. |
--------------------
Dacia
Logan
- B-46-RBA
|
|
marksman |
![]()
Post
#209
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Impresii dupa 10300 km: in general OK
Minusuri: CAUCIUCURILE Montana, scartaielile de tot felul din interior, troncaneala din dreapta spate care iar a revenit Plusuri: incalzirea care se face in cca. 5 minute incat nu mai poti de caldura, suspensia rezistenta (vorbesc cam prea curand ![]() |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#210
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Comparind cu ce am avut, in speta SLZ, ma asteptam la mai mult. M-am cam inselat.
daca la SLZ, la 25.000 km, n-aveam scirtieli in interior si n-am bricolat nimic, nu sunt genul de om sa ma apuc sa string suruburi, plastice si alte alea, la Logan, la 8500, ma dispera. Ba scirtie scaunul pasager, ba nu stiu ce plastic, ba parasolarul sofer, ba nu se inchide usa torpedou etc.. Am platit o diferenta considerabila de bani, pentru oglinzi electrice, calculator de bord si spatiu. Totusi cam mult moftul asta... |
--------------------
x
x
- x
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
In cadrul acestui topic nu se admit comentariile, intrebarile sau orice alte discutii intre cei care scriu... Se vor posta strict impresii personale ale POSESORILOR de Logan, cu precizarea modelului/tipului, anului de fabricatie, numarului de km etc. pentru a se putea interpreta impresiile de catre ceilalti cititori. Orice alt mesaj va fi sters fara alt preaviz si ... vor curge sanctiunile!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 13:28 |