Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
![]() ![]() ![]() |
Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
Sony |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
||
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|||
Ake |
![]()
Post
#32
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Maddan, cred ca banii sunt cauza. Un sistem ieftin de rabatare ar fi putut avea probleme asemeni celui de la Supernova. S-a considerat din start ca sistemul e folosit absolut ocazional (perfect adevarat, eu l-am folosit in 3 ani de doua-trei ori) si probabil s-a luat decizia introducerii ulterioare. Sunt absolut convins ca va aparea ca optional in viitor.
Si apropo de costuri, o observatie pe care am facut-o trecand in revista diversele plangeri ale userilor. Toti se intreba si isi dau cu parerea cum ar fi putut fi facute mai bine diverse subansamble ale masinii. N-am vazut insa un singur post in care cineva sa se intrebe de ce nu s-a facut mai simplu / ieftin piesa X. Atentie, nu ma refer la pretul din magazin, ci la productia ei. Hai sa dezvolt putin ideea, ca sa nu fiu inteles gresit. Mi se pare ca este izbitoare chiar de la o prima vedere, chiar superficiala, senzatia ca la masina asta s-a economisit fiecare cent. Incepand de la muchiile drepte ale caroseriei, modelul panourilor de usi, restul plasticelor, zgarcenia cu care au fost numarate subansamblurile si operatiunile de montare a acestora, cauciucuri, mochete, etc.... La numarul total de masini, fiecare cent economisit devine o avere. Si compromisul in favoarea pretului, litera de lege la planseta proiectantilor. Hai sa facem o lista cu ce-i lipseste masinii asteia, (lista ce este de fapt sensul acestui topic) si sa aproximam, asa teoretic, dupa capul nostru cam cat ar costa in plus. Eu zic ca cel putin o miuta de euro end user. Pai sa fi fost o mie mai mult, eu 99% n-as mai fi luat-o. Trebuie sa intelegem ca cei de la Dacia-Renault nu sunt magicieni. Nu pot scoate din joben un Volkswagen (...Opel / Fiat / Peugeot) de 6-8000 de euro. Toata smecheria lor a fost sa scoata dintr-un Volkswagen (...Opel / Fiat / Peugeot) exact atatea piese de exact atatea mii de euro, astfel incat sa multumesca bizonul si sa-l poata duce cat de cat safe impreuna cu catelul si purcel aferent din A in B. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
naturall |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
oarecum off-topic:
cred ca ar trebui refacut de la 0 designul intregului bord. cred ca bordul unei masini de familie nu ar trebui sa arate mai urat decat al unei utilitare... vad ca cei de la Dacia s-au atasat de designul grilelor prizelor de aerisire si nu vor sa renunte la el si desi un ceva "asemanator" poate fi intalnit si la alte marci, varianta de pe lgn arata nasol poate mai urat dct pe slz... din pct meu de vedere Dacia a reusit sa scoata un model inferior ca design celui anterior (slz)...rusine ![]() This post has been edited by naturall: 18 Apr 2005, 16:47 |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
asarban |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(Ake @ 18 Apr 2005, 17:21) Trebuie sa intelegem ca cei de la Dacia-Renault nu sunt magicieni. Nu pot scoate din joben un Volkswagen (...Opel / Fiat / Peugeot) de 6-8000 de euro. Toata smecheria lor a fost sa scoata dintr-un Volkswagen (...Opel / Fiat / Peugeot) exact atatea piese de exact atatea mii de euro, astfel incat sa multumesca bizonul si sa-l poata duce cat de cat safe impreuna cu catelul si purcel aferent din A in B. Stii de ce aa de loa Opel/Fia/VW/Pejo nu scot masina aia de 5000 euro "concurentul" Loganului? Pentru ca nu-si pot permite sa vina cu o masina atat de simplificata, atat de meschina si sa-i tranteasca sigla lor sub fund. Pentru ca Si VW si Skoda si Seat si Fiat si Opel au avut "loganul" lor! A fost Favorit, a fost Felicia, a fost Toledo (ala vechi!) a fost Ascona... Ieftine...sa ajunga la toata lumea. Acum lumea are pretentii de la ei. Deja se vorbeste ca VW urca in clasa premium si Skoda i ia locul in clasa medie..pur si simplu lumea cand vrea un VW vrea altceva nu spartanism |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#35
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Corect ce spune Asarban. E o idee care am exprimat-o si eu pe aici pe forum.
Ake este si nu este asa cu economisirea fiecarui "euroi". Parerea mea este ca, cu putina atentie, masina putea arata un pic mai bine. Dar eu gindesc, ca arata asa , din cauza aia care au proiectat-o, au avut un buget mic, care nu le-a permis sa faca , jdimii de modele si incercari si au lasat-o asa cum a iesit la prima mina +unele modificari facute pe parcurs. Iar scotianul ala, care a desenat-o, n-a stat prea mult pe ginduri si a facut-o din topor. Poate sa se ia cineva de el sa-i zica ceva? Nu, "viziunea artistului". A fost ceva de genul, tanti Lina : Aaaa o masina pentru tari emergente, "las-o ba, ca merge asa". Nu cred ca ala si-a pus problema : "mai daca fac aripa asta cu colturi drepte, e mai ieftina ca una cu colturi rotunde cu 100 de euro". Ca pina la stabilirea costului fiecarui reper in parte, trebuie sa ai baza de pornire si aceasta a fost prototipul ala din rasini sau ce dreac amestecuri se folosesc, facut de el. Sa fim seriosi, economie faci folosind materiale de calitate inferioara, materiale ieftine (plastice, tabla etc.), nu din forma unui miner sau a unei aripi, unde si dac-i drept si daca rotund, intra tot atit material, tot aceeasi manopera, tot aceleasi matrite (cu deosebirea ca in loc sa faca unghi de X grade, face o racordare si gata). Nu vad ce economie s-a facut cu koorul ala patratos si lampile alea asa mari, practic asta strica Loganul, cind puteau foarte bine sa-i faca plafonul putin "lasat" pe spate, "capota de la portbagaj putin rotunjita si cite si mai cite. |
--------------------
x
x
- x
|
|
asarban |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Aia cu capota de portbagaj si acoperisul rotunjit a fost o masura impusa de faptul ca masinuta a fost gandita initial a fi un break.
Ulterior au facut-o sedan |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Kramer |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(asarban @ 18 Apr 2005, 20:18) ... Acum lumea are pretentii de la ei. Deja se vorbeste ca VW urca in clasa premium si Skoda i ia locul in clasa medie..pur si simplu lumea cand vrea un VW vrea altceva nu spartanism Ideea care a stat la baza Logan-ului nu e tocmai opusa? Ca lumea de fapt nu ar avea pretentii sa gaseasca toate gadget-urile posibile pe o masina, si toate buzz words-urile pe portbagaj (FSI, TDCI etc) ci ar prefera o masina simpla, robusta si economica? Dinamica vanzarilor din Europa de vest pare sa le dea dreptate, dar mai ramane de vazut. |
-------------------- |
|
G.R. |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 18 Apr 2005, 23:08) Sa fim seriosi, economie faci folosind materiale de calitate inferioara, materiale ieftine (plastice, tabla etc.), nu din forma unui miner sau a unei aripi, unde si dac-i drept si daca rotund, intra tot atit material, tot aceeasi manopera, tot aceleasi matrite (cu deosebirea ca in loc sa faca unghi de X grade, face o racordare si gata). Nu vad ce economie s-a facut cu koorul ala patratos si lampile alea asa mari, practic asta strica Loganul, cind puteau foarte bine sa-i faca plafonul putin "lasat" pe spate, "capota de la portbagaj putin rotunjita si cite si mai cite. După părerea mea forma influențează costul. Pentru formele simple sunt și sculele de presare mai simplu de executat, deci și mai ieftine. Dacă lăsau plafonul mai jos pe spate, se risca fenomenul Clio, la care dacă stă unul mai înalt în spate, dă cu capul de lunetă, iar scopul a fost obținerea unei mașini voluminoase. Iar prin rotunjirea portbagajului se pierdea din fenomenalul volum al portbagajului, atât de necesar oamenilor cu bani puțini care pleacă cu mâncarea cu cortul și mai știu eu ce de acasă în concediu. Logan este un compromis între frumos și util ca și alte modele cu formă destul de urâtă, eu o numesc forțată, mărind utilitatea mașinii în defavoarea frumuseții. Țările Europei de Est caută mașini cu portbagaj voluminos și acest lucru îl știu și producătorii. This post has been edited by G.R.: 19 Apr 2005, 08:14 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
bendix |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
O singura sugestie, dar eu zic ca foarte importanta pentru o masina care se vrea de familie. Deschiderea portbagajului sa se faca sus, ca la Solenza.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
Seeker |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 18 February 05 From: Iasi ![]() |
Eu citisem mai demult ca la X90 care a devenit Loganul nostru Renault lucreaza tocmai de la inceputul anilor '90 si a folosit in premiera tehnologia "design to cost" , masina proiectata initial pe calculator pt. a se inscrie intre anumite costuri si apoi intervine factorul uman cu mici retusuri artistice .
Parerea mea personala e ca nu se asteptau la asa mare cerere pt. modelele de top si la primul face-lift vom avea mai multe optionale dar si cresterea de pret corespunzatoare. Am gasit link-ul Renault This post has been edited by Seeker: 19 Apr 2005, 13:04 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
2005
- IS-XX-XXX Ford Focus Ghia 2007
|
|
FLEX |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru eliminarea ranforsarii din spatele banchetei ar fi trebuit proiectat un alt sistem de rigidizare intre montantii C (din spate) ai caroseriei, ceea ce SIGUR ar fi crescut mult dimensiunile anumitor repere din zona. Design to cost = solutii simple, ieftine, nu neaparat in favoarea functionalitatii masinii. In aceste conditii, chiar sint curios cum vor rezolva problema la break, si CIT DE MULT VA COSTA IN PLUS fata de sedan.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
JORJ |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
S-a ajuns si la design de Logan.
Nu stiu cum se face dar iar am si eu o parere, si de data asta cred ca e una mai originala, ca sa nu zic aici cum ma astept sa o caracterizeze unii forumisti mai bataiosi. Si ca sa si zic ceva ... dupa lungi uitaturi de diferite loganuri in diferite culori si dotari, ei bine, mie unul imi place cum e Loganul in spate. Mi se pare ca da impresia de masivitate asa, si parca forma aia spune ceva, ba chiar altceva decat "frigider adult" - simpatic omu' cu ideea asta, ma rog. Ca nu vezi mai nimic cand dai cu spatele, ei bine asta e valabil la mai multe masini in trei volume. Nu am condus eu o mare varietate dar din ce am condus am mai avut senzatii similare. In Octavia de pilda e absolut la fel - nu vezi nimic in spate cand merg in marsarier. Dar asta nu inseamna ca tot designul imi place si ca nu nu am si eu opinii legate de design ( ca toata lumea de altfel). Asa ca as propune si eu ceva imbunatatiri. Cel mai mult imi displac farurile Loganului. Parca sunt jucarii asa, inlocuitoare de faruri in lipsa de altceva. Eu inteleg ca fata de solenta s-a mai marit nitel masca aia in forma de V, ca da bine, nu zic nu, dar farurile apar si mai inghesuite, mici si ciudatele in colturi asa. Acuma eu nu ma astept sa faca Dacia faruri gen Peugeot 407 ca alea chiar ca or fi scumpe, dar cat de cat ar putea sa le mai alungeasca nitel mai sus spre indoitura aripii, poate nici ca la un Ford focus, macar ceva gen noul clio, dar care spre deosebire de Clio sa fie cumva desenate si gandite mai cu bun gust. De chestia cu forme mai rotunde au spus-o mai multi forumisti pe aici. Si eu m-as inscrie la opinia asta. Lateralele sunt prea verticale si parca prea plane. Mai era si un post cu efecte notabile la vant lateral. S-ar impusca doi iepuri deodata daca s-ar mai rotunji putin habitaclul macar la partea superioara. In fond e nevoie de latime in habitaclu la nivelul umerilor, spatiul dintre umar si crestet in schimb mai poate fi diminuat un pic in lateral cat sa obtii o forma de ansamblu mai estetica, si chiar o stabilitate la vant lateral un pic imbunatatita. Am zis-o si pe asta. Atat au laudat toti Loganul break, in care isi pun sperante ca se vor remedia tot ce nu le place la berlina, ca prevad o alta dezamagire dupa aparitia lui. Dar de sperat eu tot sper sa fie frumusel, diesel, ieftin, si cu aer conditionat ... si evident .. o vaca cu cola ![]() This post has been edited by JORJ: 19 Apr 2005, 15:41 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
J o h n n y |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 12 April 05 From: Cluj ![]() |
Am auzit ca in scurt timp fabrica va ajunge capacacitatea maxima de productie si vor aparea probleme cand se va incepe exportul in tarile din vestul Europei, in sensul ca s-ar putea sa nu faca fata cererii si sa fie timpi cam mari de onorare a comenzilor. Asta daca nu ne gandim ca si pe plan intern va creste cererea...si probabil asa va fi! Ce vreau io sa zic e ca s-ar putea ca Dacia sa fie nevoita sa fabrica modelul diesel in alta tara si sa il importe in Romania (pt piata interna), caz in care pretul creste automat datorita texelor vamale....chiar oficialii Dacia au zis ca studiaza posibilitatea crearii unor capacitati de productie in Rusia. Apoi cineva de la Renault zicea ca iau in calcul preluarea uzinelor Daewoo din Craiova, stiut fiind faptul ca la Craiova se vor mai produce masini doar pana in toamna acestui an pt ca GM a cumparat intreg holdingul Daewoo din Coreea de Sud, mai putin uzinele de la Criova. In consecinta, GM mai tolereaza productie de masini Daewoo doar pana in toamna, dupa care fabrica se va inchide. Se ia in calcul insa preluarea uzinelor de la Criova de Dacia tocmai pt a-si extinde capacitatile de productie... Luis Schwartz zicea ca decizia se va lua strict pe criterii economice, legate de costuri. Deci s-ar putea sa fie 2 uzine Dacia in Romania.
Scuze daca am deviat de la subiect sau daca am plictisit. ![]() |
--------------------
Ford Focus 2
TDCI
2005 Ghia 109 CP Simplicity is the ultimate sophistication!
|
|
dizzy |
![]()
Post
#44
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
De imbunatatit sunt multe de imbunatatit la masina asta, dar stiti ceva? Nu sunt chestiuni care sa te jeneze evident si sa ceara o imbunatatire "aici-acum".
Mi-ar placea sa aiba urmatoarele: 1) Scaun mai usor reglabil pe inaltime, nu pozitia asta sus-jos. 2) O oglinda in dreapta in care sa vad de pe locul soferului. La asta a mea nu vad vreo 20% din ea. 3) Oglinzi retrovizoare laterale mai mari. Am ramas nostalgic dupa oglinzile berlinei (Oltcitul stie de ce) 4) O comanda separata pt dezaburirea oglinzilor laterale fata de luneta. Nu se aburesc intotdeauna in acelasi timp. 5) O ventilatie mai eficienta la nivelul parbrizului (hai ca's deja carcotas) 6) Panoul de comanda a instalatiei de climatizare sa fie cel de la SLZ. Imi placea mult faptul ca n-avea consola pana jos si stateam foarte bine acolo. Dar nici una din chestiunile de mai sus nu ma deranjeaza prea tare si pot trai fara ele. Cei care se pricep un pic cum se construieste efectiv o masina inteleg de ce nu are curburi ci muchii. Hint: Ganditi-va cum trebuie sa se deplaseze robotul care sudeaza de-a lungul unei muchii rotunjoare si de-alungul unei muchii drepte. Apoi ganditi-va ca un robot mai "destept" costa 2x decat unul mai prostovan si tot asa. Lucrurile sunt la fel si daca acolo e robotul Gheorghe. Si ganditi-va ca pentru fiecare piesa ce trebuie asamblata trebuie creat un loc pe fluxul de productie. Asta inseamna salarii, consum de energie pt deplasarea benzii, etc. Adica daca "nu pui" o piesa de 100 000 lei economisesti de fapt vreo 150 000 lei. O seara buna! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
soryn |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 17 February 05 From: Cluj-N ![]() |
Am eu o pereche de oglinzi de LKW pentru loganul tau
|
--------------------
renault
megane
2016
- cj xx xxx
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#46
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Domnul Dizzy eu ma gindesc, dar ce spui dumneata, n-are legatura cu realitatea. O aripa rotunjita, o capota la fel nu prea vad eu pe unde se sudeaza.
In al doilea rind, intra in Dacia si ai sa vezi ca tehnologia existenta este de ultima ora - comenzi numerice, dispozitive de control, de la 3 la 5 axe iar altele sunt pe "vine". So, investitia in echipamente este facuta, nu asta era problema, ci masina. Renault a investit aici, nu numai pentru prezent. |
--------------------
x
x
- x
|
|
vali74 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 27 September 04 From: Timisoara ![]() |
Sinaxis, ai o parere obiectiva. Post-ul e chiar binevenit.
Ref. la cele enumerate de tine: - chederul de la capota l-am cumparat inainte de a ridica masina de la dealer... ![]() - insonorizarea mai lasa putin de dorit , e adevarat. Eu voi astepta lansarea pe piata a versiunii diesel care cel mai probabil va avea capota capitonata, si voi face acelasi lucru si pe masina mea. Ma gindesc si la o solutie pt antifonare bord/comp. motor. - motorul de 1.4 e ok. Am parcurs 60k km cu SN mea anterioara. Loganul e putin mai lent decit SLZ care la rindul ei e putin mai lenta decit SN. Cutia de viteze de pe SN are rapoartele mai scurte, comportamentul fiind mult mai nervos in special in treapta a 2-a. Problema reprizelor de acceleratie apare doar in jur de 110-120 Km/h cu sarcina utila ridicata. Frecarea cu aerul e destul de mare, si e nevoie de treapta a 4-a. Personal nu recomand soferii fara 100k km experienta sa-si forteze norocul in depasiri. Uzura si consumul in asemenea regimuri creste ff mult. Urcarea pantelor trebuie negociata corect in sensul ca treapta de viteza trebuie adaptata a.i. motorul sa lucreze in zona de cuplu maxim min. 2700-2850rpm. Eu nu pot sa cred ca Loganul are probleme pe o panta in treapta a 2-a...ma rog... daca doream sensatzii acum aveam min 110KW sub capota, si portofelul putzin mai subtire ![]() - am ramas impresionat de tinuta masinii in viraje, fara efecte notabile de supra sau sub virare. Exista masini in aceeasi clasa care au anumite probleme de tinuta eg: Mitsubishi Colt, Hyundai Santamo. La partea de directie totul e ok. Am condus un model Preference din sept04, si mi s-a parut putin cam sensibila la denivelari. Pe Laureate-ul meu din Mar05, cred ca s-au facut mici modificari. - la partea de evacuare voi instala un tub flexibil impotriva vibratiilor - la portbagaj voi pune un actuator cu comanda din interior - pt. linistea mea la linia audio pe care am dat o suma considerabila voi monta si o alarma antiefractie(reglata corespunzator) Sa ai multa bafta de masina!!! |
--------------------
Logan 1.4 Laureate
Logan 1.4 Laureate
- CJ 07-VAL
|
|
radu-ab |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 23 February 05 ![]() |
Tocmai am ajuns si eu acasa cu Loganul. Dupa 55 Km ma declar multumit, pentru banii pe care i-am dat. Nu poate fi vorba inca de calculat un consum. Am observat ca a fost un pic instabila pe vant puternic (in oras am vazut un copac rupt) dar numai cand treceau tiruri. Comenzile de la climatizare mi se par puse cam jos. In rest nu prea am ce comenta. Sunt foarte multumit.
|
--------------------
Logan
Ambiance
- N/A
|
|
G.R. |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
Nu mai e ca Oltcitul, ai? Înainte de Logan tot Oltcit am avut și eu, ultima excursie în Germania am făcut-o acum doi ani cu mașina aia. Scuze, am devenit nostalgic.
Ai dreptate cu comenzile climatizării. Când mergi în a III-a sau a V-a nu mai știi cum să ocolești maneta schimbătorului, mai ales dacă vrei să ajungi la butonul ventilatorului. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
bendix |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
QUOTE(FLEX @ 19 Apr 2005, 13:41) Pentru eliminarea ranforsarii din spatele banchetei ar fi trebuit proiectat un alt sistem de rigidizare intre montantii C (din spate) ai caroseriei, ceea ce SIGUR ar fi crescut mult dimensiunile anumitor repere din zona. Design to cost = solutii simple, ieftine, nu neaparat in favoarea functionalitatii masinii. In aceste conditii, chiar sint curios cum vor rezolva problema la break, si CIT DE MULT VA COSTA IN PLUS fata de sedan. FLEX, m-ai dezunflat. Chiar voiam sa propun la sectiunea tuning, decuparea spatelui si modificarea sistemului de deschidere portbagaj la Logan. Dar ai dreptate. Trebuie altfel rigidizat spatele caroseriei si asta costa. Probabil break-ul va fi deosebit de frumos dar si pretul va fi substantial marit (eu as prognostica 1.000 de euro in plus la aceleasi dotari) |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
radu-ab |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 23 February 05 ![]() |
QUOTE(G.R. @ 21 Apr 2005, 07:49) Nu mai e ca Oltcitul, ai? Înainte de Logan tot Oltcit am avut și eu, ultima excursie în Germania am făcut-o acum doi ani cu mașina aia. Scuze, am devenit nostalgic. Ai dreptate cu comenzile climatizării. Când mergi în a III-a sau a V-a nu mai știi cum să ocolești maneta schimbătorului, mai ales dacă vrei să ajungi la butonul ventilatorului. Am dat Oltcitul unui angajat sa-l vanda. Imi pare tare rau de el, dar asta e. Cum mi-am luat masina aseara si n-am apucat sa ma plimb prea mult cu ea, azi noapte m-am trezit pe la 3.30 si la 4 plecam spre Oradea. Am discutat cu un prieten de acolo si am plecat inapoi. La 12.00 eram in Alba Iulia. Masina s-a comportat neasteptat de bine, m-am obisnuit si cu comenzile de la climatizare, nici nu ma mai uit la ele cand le invart. N-am avut probleme cu demarajul sau urcarea, tot ce mi-am propus sa depasesc am depasit fara probleme, asa ca una peste alta Loganul nu-i masina rea. |
--------------------
Logan
Ambiance
- N/A
|
|
FLEX |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
bendix, imi pare rau ca am provocat desumflarea ta
![]() si eu prognostichez tot cam 1000E diferenta intre sedan si break; sa nu te puie dracii sa tai traversa aia, ai pierdut juma' de masina daca faci asta. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
klaus |
![]()
Post
#53
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Vedeti ca nu toate tablele alea din spate sunt de rigidizare, unele pot fi eliminate fara probleme (cea de pe mijlocul spatarului banchetei de ex, care are doar rolul de a nu lovi bagajele in bancheta aia cu spatar neranforsat - de, mai ieftin - )
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bendix |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
QUOTE(klaus @ 21 Apr 2005, 13:40) Vedeti ca nu toate tablele alea din spate sunt de rigidizare, unele pot fi eliminate fara probleme (cea de pe mijlocul spatarului banchetei de ex, care are doar rolul de a nu lovi bagajele in bancheta aia cu spatar neranforsat - de, mai ieftin - ) Klaus, cu alte cuvinte, crezi ca ar fi posibil printr-o modificare simpla sa poti pune macar schiurile in masina (ceva gen opel vectra) ? |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
bendix |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Mai am o ultima intrebare legata de deschiderea usii din spate (de la portbagaj) tip hatch-back, dupa care va las in pace
![]() La majoritatea marcilor, autoturismele cu 5 usi (hatch-back), sunt mai ieftine decat sedan-urile cu 4 usi. Vezi Suzuki Swift, Chevrolet Kalos, etc. De ce in cazul Logan-ului, care s-a vrut a fi o masina cat mai ieftina nu s-a adoptat solutia pe 5 usi ? In acest caz, pretul ar fi putut intr-adevar sa ajunga la 5000 de euro ![]() Lamuriti-mi va rog aceasta nedumerirea a mea ! Sunt foarte bineveniti sa-si spuna parerea cei de la Dacia (daca se "plimba" cumva pe acest forum) ! Multumesc ! |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
gallax |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 20 April 05 ![]() |
Hatch-back-urile sunt mai scumpe de cele mai multe ori (caz concret - ford mondeo; au acelasi model in 4, 5 usi si break, si pretul e in aceeasi ordine).
Sa ne gandim doar ca "garnitura" adica chederul ar fi mai lung (si ati vazut ce tin astia la garnituri). Ar fi trebuit pusa o articulatie pentru incalzire geam (si al 3-lea stop, daca exista)... si ar fi costat mai mult. |
--------------------
Opel
Corsa 1.5DTI
- :)
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Plus ca la hatch-back-uri (cum e de fapt si DSN/SLZ) pentru mentinerea rigiditatii trebuie realizate ranforsari suplimentare. plus si o bancheta rabatabila (eu personal cred ca numai de acolo Loganul break se va scumpi cu 50-70 euro fata de sedan)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
FLEX |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa parerea mea, sint doua explicatii:
1. studiul de piata efectuat pe pietele emergente a demonstrat ca se doreste masina "cu portbagaj", hatch-urile, in pofida avantajelor evidente pentru cine are/a avut asa ceva (flexibilitatea spatiului) nu prea sint gustate pe aceste piete. 2. costurile suplimentare PS: DSN/SLZ sint notch-back-uri, ca Nexia si Laguna ![]() |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Daxx |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 423 Joined: 1 October 04 From: Iasi ![]() |
Ar mai fi un aspect de luat in seama..nu stiu ce parere aveti voi, dar eu am observat ca toate hatch-back-urile trancane si cloncane din toate incheieturile dupa ceva timp..super zgomot in habitaclu..
E adevarat ca nu am condus prea multe astfel de masini noi, dar am observat la Opel Vectra A si chiar si B, la Opel Astra Caravan (nu e hatch, dar tot zgomotos..) si, evident, la DSN si Solenza.. Opinia mea... |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
|
|
Loghy |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
@ vali74
ti-as recomanda sa intrebi atunci cand montezi disp de deschiderea a portbagajului daca iti mai ofera garantia in cazul montarii unui buton la interior. eu n-am stiut si dupa ce mi-am pus pe telecomanda m-am gandit sa-mi pun si un buton la interior (aveam o fobie sa nu-mi inchid cheile in portbagaj). dupa ce l-au montat mi-au spus ca nu mai imi dau garantie la acuator pentru ca pe deschiderea de la buton nu are protectie. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2004 - Ambition
- B XX RRJ Good things come to those who wait...
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
In cadrul acestui topic nu se admit comentariile, intrebarile sau orice alte discutii intre cei care scriu... Se vor posta strict impresii personale ale POSESORILOR de Logan, cu precizarea modelului/tipului, anului de fabricatie, numarului de km etc. pentru a se putea interpreta impresiile de catre ceilalti cititori. Orice alt mesaj va fi sters fara alt preaviz si ... vor curge sanctiunile!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:11 |