DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN

catu
post 3 Oct 2006, 21:22
Post #391


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 10 August 06
From: Iasi




Logan din 15 sep. , 1800 km pana acum, se comporta excelent, consum decent, partea audio ( cd/mp3 Blaupunkt ) absolut in regula - extrem de multumit de alegerea facuta !


--------------------
Logan Laureate 1.4 mpi 2006 bluemarine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 4 Oct 2006, 13:31
Post #392


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




Masina: Logan
Nr. de km parcursi ~40.000
parerea:O masina ieftina,nefiabila si scumpa pentru caruta care este de fapt .
Logan=Masina autohtona promovata doar pentru a se inlocui parcul auto invechit,
Logan in general masina celor din clasa de jos a societatii care si-au schimbat berlinele si au facut rate pe 10 ani pentru ea.

astept cu nerbdare un nou warn pentru "generare de oftopic" eventual si ban-ul de rigoare,pentru repostarea acestei pareri.
pentru cei care citesc si sunt din afara DaciaClub.NU CUMPARATI Logan daca vreti s-o tineti mai mult de 2 ani, puteti face ceva mai util cu banii , de exemplu sa-i dati de pomana .

This post has been edited by avathan: 4 Oct 2006, 13:33


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caeindru
post 7 Oct 2006, 14:03
Post #393


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 October 06




Marturisesc un lucru: mi-am luat Loganul acum un an si 3 luni si in urma lecturarii acestui forum biggrin.gif !
Nu regret in nici un fel alegerea facuta!

Am deja aproape 12 000 km la bord, facuti in cele mai diverse conditii: trafic infernal prin Bucuresti, drumuri judetene, nationale, autostrazile ( radmasa.gif ), Transfagarasanul si multe altele care s-ar putea sa imi scape!

Ma simt bine in el. Am suficient spatiu de comanda, raspunde bine la cerinte (am, intr-adevar, cateodata, probleme la marche-arriere, adica nu imi intra din prima, dar s-ar putea sa fie din vina mea).

Cu benzina lukoil 98 si petrom 99 consuma normal

Loc in spate cat cuprinde, de portbagaj chiar ca nu e cazul sa vorbesc.
Climatizare excelenta. La poalele Transfagarasanului tragea la greu aerul conditionat, in timp ce, la Balea Lac, duduia caloriferul!
Nu imi place condensul, dar asta sugereaza si un lucru bun: e bine izolat interiorul. smile.gif

Evident, smecherii de zic icon_mrgreen.gif ca posesorii de Logan sunt de mana a doua uita un lucru (acum voi fi chiar rautacios wub.gif ): pretul este super pentru calitatea oferita. Eu sunt convins ca aceia au masini mai scumpe si crapa de invidie ca Loganul ofera destul de mult pentru cat costa!

Felicitari posesorilor de Logan! cool.gif


--------------------
dacia logan ambition 1.6 mpi 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 9 Oct 2006, 11:09
Post #394


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




Acum, revenind la impresii si pareri, la aproape 22.800 km sunt:

- multumit de:
- motor ("trage" bine pentru un 1.4 75 CP, cine spune ca nu trage probabil ii e mila sa-l tureze peste 3000 rpm)
- climatizare (atat A/C cat si caldura)
- consum mediu, care e in limitele specificate de producator

- nemultumit de:
- scartaieli prin interior, dar asta sa fie cel mai mare necaz!
- scartaieli ale repartitorului de franare, necesita ungere la fiecare 4-5 saptamani
- incalzirea puternica a zonei calculator airbag, considerata normala de catre cei din service

De cand am masina (1 noiembrie 2004) n-am bagat in ea decat benzina si lichid de spalat parbrizul. A, si am completat un pic lichidul de racire, ca a scazut sub minim.

98% multumit.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jimbo
post 10 Oct 2006, 07:46
Post #395


Membru


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 February 05




Logan Laureate 1,4 din Februarie 2005, cu totate scartaielile si suruburile desfacute de rigoare. Totusi, problemele avute sunt minore din punctul meu de vedere; sunt sigur ca ar fi aparut si la case mai mari la masini din partea de jos a gamei (si nu numai).

In rest, masina comfortabila, fiabila, buna de concedii pe drumuri mai lungi. Deci multumit 90%.

Cei 10% sunt datorita faptului ca sunt chitibusar.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005 - TM XX xxx
Daca vi se pare ca mi-ati inteles explicatia prea usor, atunci nu m-ati inteles.(Alan Greenspan)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 11 Oct 2006, 11:00
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Dupa acomodarea de rigoare si aproape 2000 km, am o singura nemultumire:
- e mare domnule, masina asta, ma descurc anevoios pe drumurile capitalei (cu traficul infernal de anul acesta - parca nu era chiar asa anul trecut pe vremea asta) precum si pe aleile dintre blocuri unde parcarea se face la o palma distanta de celelate masini. Noroc cu servodirectia. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 12 Oct 2006, 15:01
Post #397


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Desi e mare, reusesc sa-l infig in locuri cu numai 1 metru in plus fata de lungimea lui. Daca parchez cu spatele intra la fix. Foarte manevrabila. Impresia de 'mare' e data de vizibilitatea redusa in spate. Dupa un an, am inceput sa-i 'simt' dimensiunile.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikeb
post 14 Oct 2006, 21:33
Post #398


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




1500km, e din "promotia" iulie 2006.

Probleme mici:
Mici scartaituri pe la geamuri constatate pe drumuri prin comune gen off-road.
Cutia uneori (mai nou) nu prea vrea din prima marsarier; recunosc ca nici eu nu sunt prea "raspicat" pe schimbator.
"E mare dom'le" adica vad greu mai ales la spate - destul de deranjant, noroc cu oglinzile laterale pe care le-am tot rotit sa-mi convina.
Stergatoarele au prostul obicei sa scartiie daca nu e destul de ud parbrizul.

Probleme mai mari:
Microgauri (pana la 1 mm diametru) in vopsea pe capota motor (nu am rugina). Nu vorbesc de locuri cu zgarieturi sau pietre sarite in tabla, ca am si de alea destule! sad.gif . Ci de defectiuni de vopsire. Vopseaua prea subtire si in interioare insuficienta (la imbinari usi, sub mochete sau scaune, etc.).

Multumiri:
Spatiu berechet, pe scaune sau in portbagaj.
Scaune comode la drum lung.
Directia precisa.
Motorul, turat cum trebe, ok. Consumul cum scrie in carte.
Directia precisa.
Caldura ok.
Faruri bune.

Per general, pana acum, nu-mi pare rau ca mi-am luat masina asta. Alta optiune nu prea aveam decat cu SH sau una mica noua. Numai ca aveam nevoie de LOC in ea asa ca mititelele au cazut. Accent depasea bugetul si intre Albea si Logan prefer loganul. Fiecare cu piticii lui.


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 15 Oct 2006, 09:59
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




E normal sa preferam Loganul , din acelasi motive pentru care macaronarii prefera Albea: e o masina facuta la noi in tara , accesibila ca pret , se gasesc piese atat originale , cat si original sutite din uzina.
Privind Loganul ca un intreg este o masina mult peste tot ce s-a fabricat la noi in tara de catre uzinele Dacia, si daca o sa ii mearga tot asa o sa ajunga si Dacia o marca internationala , macar de nivelul fostului Daewoo.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 16 Oct 2006, 11:55
Post #400


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




Din impresiile personale, precum si ale altor posesori cu care am vorbit, principalele defecte ale Loganului sunt:
- calitatea proasta a tablei si a vopselei;
- calitatea proasta a imbinarii barelor din fata si spate, care "se lasa" vazand cu ochii;
- zgomote de tot felul, insonorizare aproape inexistenta.
- cutia de viteze care "agata", mai ales in marsarier (la mine uneori refuza sa intre).
Ca plusuri, ar fi:
- pretul de achizitie (care dupa ultimele majorari nu prea mai e avantajos, raportat la calitate);
- spatiul interior si al portbagajului;
- motoarele destul de fiabile;
- consumul rezonabil.

Per total, e o masina care merita daca esti alergic la sh, desi in ultimul timp apar tot mai multe variante alternative, dintre care merita mentionate mai ales cele de la Fiat si Chevrolet.

This post has been edited by GicaPopescu: 16 Oct 2006, 11:56


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 19 Oct 2006, 15:51
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Ambition din octombrie 2005.
La activ 9068km.

Minusuri:
- Vopseaua e intradevar proasta,se zgarie f usor sad.gif
- Calitatea plasticelor,mai ales cel de pe coloana volanului care trebuia prins in 4 suruburi si nu in 2,fiind prea lung plasticul respectiv partea de jos vibreaza la anumite turatii si gropi
- Lipsa placa de carton presat in portbagaj,mocheta se lasa peste roata de rezerva si arata ca naiba
- Vizibilitatea in spate nu prea exista prin luneta,deci trebuie sa te ghidezi cu oglinzile exterioare,dureaza un pic pana te acomodezi cu treaba asta
- Firul de la antena care se intareste iarna si loveste in torpedou(cutia ptr acte),fiind tras chiar peste aceasta...se rezolva usor lipind-ul de acea cutie
- Fixare bara fata si spate
- Lipsa filtru de polen din fabrica,dar se rezolva stim noi cum biggrin.gif
- Compu' de bord care se reseteaza uneori si mai are el un BUG,macar consumul instantaneu il pot folosi lejer ptr a obtine consumuri bune


Plusuri:
- Motorasul de 1.6 8v are moment destul de bun si te poti descurca in trafic f lejer cu el,chiar si la exterior te descurci bine daca sti cum sa-l turezi si nu iti e frica sa-l turezi cand e nevoie
- Consum bun,nu ma plang de consum ptr ca nu e mare,e conform specificatiilor,uneori chiar mai mic(asta la stilul meu de condus)
- Clima care face fata fara probleme vara,cel putin la mine a facut fata si am mers in fiecare zi la lucru pe perioada verii la peste 32 de grade,am condus si mers mult ca pasager in alta masina de 3 ori mai scumpa la care nu-i facea fata clima asa de bine
- ABS-ul isi face treaba bine
- Spatiul interior si portbagaj mare
- Garda la sol mare,chiar si asa am atins o bordura si niste pietre pe drumuri mai nasoale,dar daca eram cu vreo masina cu garda 12cm sau mai putin...eram fiul ploii pe drumurile respective(stiu ca afecteaza stabilitatea,dar nimeni nu ma pune sa alerg,e suficient sa merg in limitele legale + 10km in plus)

Ma declar multumit de masina(8900 euro cu tot cu vopsea metalizata si garantie extinsa),n-am avut nici o problema inca,am luat gropi in viteza si n-am avut nici o problema(drumurile noastre si soferi de pe contrasens binevoitori care stateau pe axul drumului ca sa nu pot ocoli....mai 10cm imi trebuiau....asta e)....suspensia e suficient de moale si amortizeaza chiar bine socurile f puternice.Masinuta se duce daca sti cum sa o exploatezi,nu e asa lenesa precum se crede si se spune.Nu e o masina cu pretentii...ok pentru unii nici nu se poate numi masina,ptr mine e o masina ok la pretul ei si imi ofera ceva comfort,ma duce si ma aduce fara probleme si fara sa bag bani in ea,doar benzina,revizii si asigurari.

Toate cele bune!
L.


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kodrix
post 19 Oct 2006, 19:05
Post #402


Membru tanar


Group: Members
Posts: 220
Joined: 20 July 05




LOGAN ---aprilie 2006---1.4 MPI---21400 km---verde cameleon---Laureate
Multumit in proportie de 80%.
Minusuri:
-vopseaua--Cel mai mare minus. A mea este de o calitate execrabila. Se zgarie si se ciobeste atat de usor ca nu iti vine sa crezi. In momentul acesta arata jalnic din punctul meu de vedere si nu stiu ce sa fac cu ea. (offtopic: am sa imi postez problema pe un alt topic cu poze explicite)
-tabla--Foarte subtire, se indoaie f. usor.
-cauciucurile (deh montana)
-pozitia la volan cam neergonomica.
-tot felul de zgomote interioare de care am scapat in mare parte.
-nivelul de finisare.
-ABS-ul care lipseste (nu l-am comandat)
Plusuri:
+Surprinzator pt. mine cel mai mare plus e motorul care dupa 15000 km si-a dat drumul f. bine. Daca il turezi bine te poti descurca in trafic onorabil iar consumul a scazut si el dupa 15000 km. Am scos pe un drum extraurban (Botosani-Iasi aprox. 120km) un consum mediu bun
+spatiu interior
+fiabilitate care la mine e f.buna
Ar mai fi si alte plusuri care nu cred ca e necesar sa le mai prezint.


--------------------
- - -
Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km

Logan 1.4MPI 2009 E0
Logan 1.4MPI 2009 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sintax
post 20 Oct 2006, 00:19
Post #403


Membru cu.......... burta!


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 September 06
From: za ploiesti republic!




logan ambition dec. 2006 - 10.500 km

eu sunt extrem de multumit de logan.................................... (Moderator: au fost eliminate paragrafele fără legătură cu subiectul acestui topic) ................... sa revin la discutie cum am spus sunt f multumit de ia cu micile exceptii care deja au fost subliniate pana acum de mai multe ori si nu cred ca are rost sa le mai ating si eu.

Oricum recomand celor care dispun de acesti bani sa aleaga loganu.....MERITA SIGUR.


This post has been edited by DFA: 20 Oct 2006, 17:59


--------------------
Dacia / Honda Logan / Accord Ambition 2005 / Executive 2008
TOT RESPECTU' PTR. MARESALUL ANTONESCU!
www.soundlightvideo.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 20 Oct 2006, 01:22
Post #404


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




[..ne poate traduce cineva in romana mesajul de mai sus? desi ocupa juma de pagina, n-am inteles daca-i de bine sau de rau huh.gif ...]
Hai sa mai fac si eu un rezumat dupa 21 de luni si 36 mii km.
+ Vopseaua NU e proasta. Arata aproape ca noua.(gri perla)
+ in comparatie alte masini similare mi se pare suficient de fiabila. Practic masina a avut o singura defectiune in garantie si aceea rezolvata prompt, restul de vizite in service au fost din vina mea)
+ in continuare sunt supermultumit de climatizare

- interiorul anost m-a facut sa ma plictisesc ingrozitor de ea.
- portbagajul desi mare,adeseori se dovedeste foarte greu de incarcat daca ai chestii mai voluminoase si mai compacte.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 20 Oct 2006, 11:36
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Sunt posesorul unui Logan Laureate 1,4 MPI (din iulie 2006 si am trecut de 4500 km cu el ), rosu passion. Per total, sunt f. multumit de masina. Ca orice produs, are si el plusuri si minusuri. Insa, consider ca e o masina f reusita pt ceea ce s-a vrut: o masina ieftina si decenta. Pentru cei care au uitat, sau nu stiau, Renault a declarat ca Dacia nu va fi o masina scumpa (asadar in clipa asta nu au de gand sa scoata modele mai smechere gen octavia, superb, etc), ci un entry-level pt Renault. De fapt ei nu vor sa concureze cu modelele Renault, ci sa aduca un plus de clienti pt cei ce nu-si permiteau Renault. Asa ca nu are rost sa discutam despre tehnologii scumpe, design si materiale pretentioase, etc. Pentru a fi multumit, trebuie sa intelegi cat dai si cat face. Evident ca una e sa dai 7 600 euro pe logan si alta e sa dai 11 700 euro (cu reducere) pe Astra. Multi m-au intrebat de ce nu am ales altceva: Astra, Clio 3, etc. Simplu: am facut raportul calitate/pret. Urmatoarea varianta viabila era cu cel putin 30% mai scumpa (adica undeva la 10 000 euro). Daca fac comparatie cu promotia de la Astra atunci diferenta era de 54%! Asadar alta clasa, altceva. Ajungem acum la alt mod de a judeca lucrurile: Tinand cont de cei cel putin 30% diferenta putem sa intrebam pe multi: de ce Clio si nu Megane, de ce Megane si nu Passat, de ce Passat si nu A8, etc...Si tot asa pana cand ne plictisim...
In alta ordine de idei, mai am o Fabie de 2 ani (luata tot de noua). Asadar pot face comparatie obiectiva intre acestea. Revenind la subiect:
Plusuri: motorizare buna (e mai vechiut motorasu’ da’ n-ai ce-i reprosa pt banii astia), trage bine si cand e incarcata, pozitie confortabila de condus pt un entry-level (doar nu o sa compar cu passat...), dotari multe pt pretul ei (mai stiti gluma de acu’ cativa ani cu Dacia cu air-baguri si calculator de bord?!?), aer conditionat f. eficient (bine spus ce cineva mai sus: am mers cu masini mai scumpe si nu erau atat de eficiente), portbagaj enorm, spatiu generos pt locurile din spate, consum mic la drumuri lungi, consum rezonabil in Bucuresti (Fabia consuma mai mult...), stabilitate buna, suspensiile moi (f. bune pt gropanele din Buc!!!), garda mare la sol (super pt gropanele din Buc!!!), desi loganu e mare totusi e f. mavevrabila pe spatii mici, servodirectia ajuta f. mult in manevrabilitate, frane bune pt un entry-level, sistem de iluminare eficient (mult mai bun decat la alte masini mai scumpe si mai de pretentii), sistem de ventilare si incalzire eficient (acum cand e frig am constatat ca se si incalzeste f. repede), asigurare CASCO mult mai ieftina decat la modelele de import, etc.
Minusuri: vopsea slaba si f. sensibila (se zgarie usor; griul metalizat vechi era mult mai rezistent la socuri; dar oricum acum au schimbat nuantele de gri, asa ca nu am idee cat de rezistente sunt astea noi), neizolata fonic (zgomot cam mare in interior, deh, pretul mic...risc asumat...), manerul schimbatorului de viteze prea lung (imi place mai sport, sunt carcotas, nu?), servo cam prea sensibil (super pt manevrabilitate, dar la drum lung inca nu m-am obisnuit adica tragi f. putin si deja a actionat, ...poate sunt mai obisnuit cu un sevo mai lent. (clio 3 si megane II sunt la fel de sensibile....), lipsa air-bagurilor laterale (le luam daca avea), nedirectionare a AC-catre spate (iar sunt carcotas), oglinzile laterale nepliabile (mai bine iti ei altele noi decat sa le pliezi- e o adevarata aventura revenirea la pozitia normala), bancheta din spate nerabatabila (nici macar optional)- dar compensata de portbagajul mare, lipsa de modularitate la cumparare- rigiditate in configurare: ex. vrei AC, iei modelul X, vrei ABS, iei modelul Y, catalogarea malitioasa a celor din trafic care au diverse alte masini din alte clase (unele fiind SH-uri fara multe piese originale si cu tot felul de adaptari pt ca e prea scump sa faci o reparatie ca lumea....).

Asadar, daca doresc sa-mi iau ceva semnificativ mai bun, ar trebui sa ma uit de la 12 500 euro in sus adica de laMegane, Octavia, etc in sus.
Oricum, n-as lua un SH decat daca nu am alta alternativa. In clipa de fata, nu se mai produc bunuri cu durata mare de viata si utilizare. De ce? Datorita concurentei, preturile sunt duse in jos. Din eficienta si tehnologii nu poti sa lasi pretul mai jos de 5%. Daca vrei sa lasi pretul mai jos de atat, pui materiale mai slabe. Se aplica in toate domeniile: constructii, IT, auto, etc. De ce? Pt ca e supraproductie. Daca produc mult si acestea produse rezista bine, cu mult peste garantie, atunci o sa−mi scada vanzarile pe viitor. Cati o sa cumpere modelele nou aparute? Din motive financiare, majoritatea schimba produsul atunci cand nu mai e rentabil. Asa ca producatorul e singurul care poate controla aceasta situatie. Dpdv al fiabilitatii, modelele noi sunt mai slabe decat vechile generatii. Asa ca, revenind la SH, neamtu’, austriacu’ etc schimba masina cand nu mai e rentabil s-o tina (costa prea mult s-o repare). In plus, n-au mila de ele din acest motiv: ei stiu ca in 2, 3, 4 ani o vand asa ca nu mai sunt atat de atenti cu ele. Le alearga de nu se vad pe sosele, nu se gandesc s-o protejeze, ca oricum o schimba pe una care va fi mai ieftina decat asta cand a fost noua (vezi mai sus de ce generatiile noi sunt mai ieftine decat cele vechi). Si apropo de asta, nici in Vest nu mai e abundenta din anii 70-80 cand faceau risipa de bani. Acu' si in Vest situatia e grea si nu-si mai permit multe. Asta, vorbind la general si nu in cazuri particulare.
In concluzie, loganu isi merita banii. Asta daca nu ai pretentii de masina de lux la pret de nimica...

This post has been edited by danydan: 20 Oct 2006, 12:07


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheBeast
post 24 Oct 2006, 09:45
Post #406


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 14 September 06
From: Ploiesti




Impresii la 1800km (parcursi in 3 saptamani de la cumparare) cu un Logan Laureate 1.5 dci, albastru egee:

Deocamdata masina merge excelent, chiar nu am nimic de reprosat la partile cu adevarat importante: motor, cutie de viteze, frane... Am testat-o si pe drumuri europene, si la ses si la munte, si pe drumuri de tara, si isi face treaba impecabil. Ca fost "utilizator" de benzinara, m-a impresionat placut modul in care trage dieselache-ul la deal, uneori am fost nevoit sa franez in panta sa nu ma sui pe unele benzinare (stiu ca sunt putin rau...). Pe de alta parte, la drum drept, nici nu am avut curaj sa-i dau mai mult de 120 km, pentru ca de-abia a iesit din rodaj, dar pare ca urca mai greu de aici in sus. Ma rog, in carte scrie ca performantele se obtin dupa 6000 km, deci mai asteptam...

+ Consumul, cu 5 pasageri, portbagaj plin, si in perioada de rodaj, e ca la carte, chiar putin mai mic, deci si aici ma declar multumit.
+ Franele sunt bune, chiar prea bune pana te obisnuiesti, am scartait rotile de vreo doua ori... Pe perioada de iarna cred ca o sa fie destul de rau, asa ca incepe sa-mi para rau ca nu am mai dat ceva banuti pe varianta cu ABS sad.gif. Sper sa-si mai dea drumul in timp.
+ Cutia merge super, si nu am avut probleme nici cu marsarierul.
+ Sonorizarea Blaupunkt mi se pare buna, nu sunt genul care sa dau muzica tare pana cand zboara tablele de pe ea, dar nici nu ascult neaparat incet. La un nivel "normal" al sunetului, isi face treaba fara vibratii si distorsiuni. Poate trebuie sa spun si ca am schimbat casetofonul din dotare cu un cd/mp3 Panasonic...
+ Pozitia la volan e buna, si desi scaunul e cu reglare pe inaltime, eu il tin sus de tot. Chiar imi place, cum spuneau si altii, cum "cobor" din masina. Pe de alta parte, cred ca e singura masina cu care am mers timp indelungat fara sa ma dau jos apoi cu dureri de spate. Probabil si reglajul lombar a ajutat la treaba asta.
+ Accesoriile, iluminarea, etc. isi fac treaba asa cum trebuie, fara probleme. Normal ca nu se compara (ca numar) cu masinile din clasa superioara, dar atatea cate sunt, isi fac treaba bine. Servodirectia functioneaza bine, la viteze mici sau in parcari e nemaipomenita, dar nici la viteze mari nu am avut senzatia ca ar fi prea sensibila. Cred ca e si chestia de obisnuinta...
+ Zgomote interioare nu am observat, chiar deloc, desi dupa lecturarea acestui forum am devenit putin paranoic, ascult ca un nebun sa depistez greierasi... Singurele zgomote erau produse la hopuri de carcasele de cd-uri din torpedou care se pocneau intre ele, dar masina nu "zicea" nimic. E devreme oricum, mai e timp destul sa apara si greierasii, mai vorbim dupa 10000...

Hai ca am laudat-o prea mult, mai are si minusuri...

- vopseaua nu stiu deocamdata cum e, dar inclin sa cred, citind si ce s-a scris mai sus, ca e proasta. La doar doua zile dupa ce am luat-o, am mers pe un drum de tara, mai incet normal, ca sa o protejez, si m-a depasit un dobitoc cu un microbuz cu viteza mare. Din nefericire, a reusit sa-mi proiecteze o piatra in portiera stanga fata, si s-a lasat imediat cu o zgarietura de 1x2mm. Nu a ajuns la tabla, dar vopseaua a sarit, se vede smacolina alba de dedesubt. Teoretic ar fi trebuit sa fie mai elastica...
- designul interior cam butucanos, canapea nerabatabila, dar pe mine nu ma deranjeaza, stiam de cand l-am comandat cum o sa arate, deci asta e... Pretul si-a spus cuvantul.
- tabla destul de subtire in anumite zone, sper macar sa fie buna...
- lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo...

In concluzie, pot sa spun pana acum ca sunt multumit de Logan. Deocamdata merge foarte bine. Si din ce am vazut pe forum, pot aparea destule probleme, dar un procent destul de mic din ele sunt cu adevarat grave. Majoritatea tin de accesorii, zgomote, finisaje, dar un procent destul de mic sunt probleme la motor, cutie, directie, frane (la frane chiar nu am vazut), deci lucrurile cu adevarat importante par sa fie facute bine, si pana la urma asta conteaza... Degeaba am masina cu masaj la scaun, daca plezneste motorul dupa 20000km, sau daca nu tin franele...

Pretul e bun pentru ceea ce ofera, si cred ca si acum, daca as alege din nou, as opta tot pentru Logan, cu toatele avantajele si dezavantajele lui.

Aaaaaa, si un alt plus pe care nu l-am zis, aviz amatorilor de SH: mirosul de "nou" wink.gif

LE:

Nu vreau sa fac reclama vreunui produs, dar sunt cateva lucruri pe care le-am adaugat din start si pe care le consider absolut necesare:
- covorase din cauciuc
- protectii de noroi la aripi, produse de Dacia. Chiar daca sunt mai scumpe, se potrivesc perfect si nu mai trebuie sa faci fel de fel de ajustari sa le potrivesti, ca la cele universale
- huse, produse tot de Dacia, special pentru Logan, din aceleasi considerente ca mai sus. In plus, au exact design-ul tapiteriei originale, nici nu-ti dai seama ca sunt puse.
- compartiment protectie portbagaj (asta e denumirea din catalog), e absolut necesar pentru a evita indoirea mochetei peste roata de rezerva si, de ce nu, pentru protejarea contra mizeriei (va spun din proprie experienta)
- senzori de parcare - intr-o parcare aglomerata, la spatele mare al Loganului, sunt excelenti. Nu spun ca nu te poti descurca si fara, mai ales dupa ce te obisnuiesti cu masina, dar scutesti multe manevre cu ajutorul lor. N-ar fi rau sa existe niste senzori de genul asta si in fata biggrin.gif

This post has been edited by TheBeast: 24 Oct 2006, 10:00


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci, 2006 - PH-25-YST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 24 Oct 2006, 23:02
Post #407


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(TheBeast @ 24 Oct 2006, 10:45)
- lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo...
*



Daca ai fi vazut vreo bara de logan demontata ,ai fi vazut ce are in spate.Stai calm ca are protectie ca lumea,nu cedeaza asa usor


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 24 Oct 2006, 23:27
Post #408


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




33.000 km.partea mecanica nici o problema(motor,suspensii,transmisie,frane),dar ma cam omoara greierasii din habitaclu(stiti voi la ce ma refer),si pe zi ce trece parca se inmultesc.
asta e.
pe ansamblu multumit,dar sa stiti ca isi cam bat joc de noi astia de la dacia (in continuare)
macar in primii 2-3 ani ar fi trebiut sa discutam aici pe forum doar despre imbunatatiri si sa ne laudam ca avem masini noi,dar se pare ca sunt destule probleme si de alt gen discutate (mai putin dorite)
toate bune

This post has been edited by florinel_lva: 24 Oct 2006, 23:34


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheBeast
post 25 Oct 2006, 08:37
Post #409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 14 September 06
From: Ploiesti




QUOTE(tedy @ 25 Oct 2006, 00:02)
Daca ai fi vazut vreo bara de logan demontata ,ai fi vazut ce are in spate.Stai calm ca are protectie ca lumea,nu cedeaza asa usor
*



Ce-i drept, n-am vazut nici o bara demontata, dar am inteles de la un prieten care a avut-o busita in spate si a vazut-o in service ca nu are cine stie ce protectie pe acolo. Prin design da impresia de masivitate, dar in realitate nu e chiar asa... Oricum, sper sa fie cum zici tu, si mai ales, sper sa nu fie nevoie vreodata sa-i testam rezistenta. happy.gif

Scuze pentru reply si pentru vorbit "din auzite" privitor la bara din spate, dar cred ca e o discutie interesanta... Acum astep warn unsure.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci, 2006 - PH-25-YST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 25 Oct 2006, 15:22
Post #410


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Warn nu vad de ce,ca doar impartasim niste pareri aici.Eu am lovit cu a mea un logan in lateral.A mea fiind lovita in fata nu a suferit cine stie ce,are ditamai bara de fier sub bara de plastic.Celalalt era ciulama facut.In spate nu stiu cum e ca n-am fost inca lovit.Bafta


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmincea
post 28 Oct 2006, 15:46
Post #411


membru fara legitimatie


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 June 04
From: Constanta




Din 26 octombrie am si eu Logan Preference 1.4. Sunt tare incantat de el, imi place ca am prins model din colectia 2 care are inchidere centralizata si pe portbagaj deci nu mai sunt nevoit sa montez actuator. De asemenea capacele sunt mult mai dragute. Sper sa nu am probleme, ma gandesc si la faptul ca am beneficiat de promotia "3 ani garantie", deci probabil ca fabrica nu isi permite sa dea garantia asta si sa livreze masini care sa-i coste mai tarziu. smile.gif


--------------------
* * Logan Preference 1.4 MPI 2006 - CT07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 28 Oct 2006, 19:57
Post #412


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Logan Laureate 1.5DCI - feb 2006 - 27 000 Km (1/2 Bucuresti, 1/2 afara, inclusiv drumuri neasfaltate, munti, etc.)

Plusuri:
- consum ok pentru o masina asa de mare, chiar si in Bucuresti
- costuri de intretinere pe care nici macar nu le poti compara, indiferent ce alta marca ai alege
- confort incomparabil cu orice masina la banii astia, fie ea si second nemteasca cu 100 000 Km dati inapoi la bord
- comportament rutier placut, in conditii normale de exploatare, adica pana in 130 Km/h, si dupa 2-3 luni de acomodare cu masina (aici se poate sa fie de vina si faptul ca a fost primul meu diesel)
- fiabilitate relativ ok
- un singur zgomot nejustificat, usile din spate cam zdrangane la gropi mari, dar am inteles ca se pot rezolva usor. In rest cu bord, scaune si alte elemente n-am probleme

Minusuri:
- geamurile "scartietoare", dar din cate stiu eu scartaie din cauza nespalarii, o sa verific cand o sa gasesc o spalatorie ca lumea...
- sensibilitate la motorina proasta de la noi (oricum, 1 singura problema, si asta rezolvata pe service, in 27 000 Km nu mi se pare chiar asa de rau, au facut figuri masini mai cu nume)
- lipsa abs (desi n-am avut nevoie foarte mare, m-as fi simtit mai in siguranta si oricum exista varianta cu asa ceva, doar ca n-am avut eu bani mai multi)
- imi place mai mult mcv-ul, dar trebuie sa-l mai tin pe asta, ca nu ma lasa leasing-ul sa-l achit in avans decat dupa un an... wink.gif


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmintr
post 31 Oct 2006, 12:13
Post #413


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 22 October 06




Doresc sa discut cu cei care au achizitionat Logan MCV, s-a inchis topicul despre acele discutii! Stimati moderatori, lasati macar un topic pentru MCV, ca probleme nu au ca sunt prea noi. Pur si simplu doresc un loc unde sa pot schimba impresii cu cei care au cumparat sau nu aceasta masina. Va multumesc un cititor al discutiilor de pe acest forum!


--------------------
Dacia MCV 1.5 dci 2006 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 31 Oct 2006, 12:28
Post #414


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




Hai baga !!! Impresii pareri cum ti se pare ??? Topic dedicat loganului MCV nu este, exact cum nici tu nu ai probleme la el ca e nou asa nici noi nu avem topic deh ca e prea nou smile.gif

This post has been edited by Ci_co: 31 Oct 2006, 12:28


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 31 Oct 2006, 12:28
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(AL @ 30 Oct 2006, 14:45)
deja vad ca incep sa se transforma impresiile postate aici in impresii de posesori de MCV...pentru asta exista topic dedicat... la fel si pentru achizitie si pentru accesorii... aici se inchide... multumim pentru cele scrise celor care au contribuit....
*




--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 31 Oct 2006, 12:53
Post #416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




Salut!

Am ridicat masina- MCV Laureate cu ABS, 1.6 16v -, si am facut un drum scurt prin Bucuresti.
Inainte am avut un Logan 1.4 Laureate.
Exista niste deosebiri.
In primul rand, schimbarea vitezelor. Cursa schimbatorului e mult mai mica.
Frana e mai slaba la inceputul franarii, pedala face o cursa mai mare decat la cea veche. pentru a obtine acelasi efect. Nu am incercat inca franari bruste.
Anvelopele sunt Debica.

In privinta vizibilitatii: in spate nu prea mai vezi nimic, totul se rezolva cu oglinzile laterale, care sunt destul de mari.
O alta deosebire: pe maneta calculatorului se afla stergatorul pentru spate, precum si actionarea spritului spate. Rezervorul de apa este acelasi, deci va trebui umplut mai des.

O alta chestie: la 7500 km mi-au spus sa fac scimbul de ulei. Inainte era la 15000.

Si alta chestie: presiunea este 2.4-2.6. Se pare ca au marit presiunea standard, acum si la berlina e mai mare decat cea de pe Loganul vechi (2).


Cam atat, dupa acest prim drive test.
Mentionez ca nu condusesem un MCV inainte.


Factura inca nu am putut sa o iau, cica nu ar fi fost facuta confirmarea platii de catre Dacia.

Am asteptat 1.5 ore sa bage masina la spalat si sa o iau.
Daca exista intrebari, va stau la dispozitie.



--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 31 Oct 2006, 13:09
Post #417


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




felicitari si s-o stapanesti sanatos

mi e nu mi-au zis nimic de 7500km. exista in carnetul de garantie niste mentiuni pentru situatii speciale... drumuri prafuite.. rulota..blabla in care se recomanda schimbarea uleiului mai des


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 31 Oct 2006, 14:31
Post #418


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Cum trage MCV fata de Loganul 1.4 ?


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Oct 2006, 14:35
Post #419


-


Group: Members
Posts: 22.606
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(laurian @ 31 Oct 2006, 12:53)
Si alta chestie: presiunea este 2.4-2.6. Se pare ca au marit presiunea standard, acum si la berlina e mai mare decat cea de pe Loganul vechi (2).
*
laurian, ai masurat-o tu sau asa scrie in manual si pe placuta constructorului ?

This post has been edited by IRONICK: 31 Oct 2006, 14:36


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_r
post 31 Oct 2006, 16:45
Post #420


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 October 06
From: Piatra Neamt




Am un Logan 1.5 DCI Ambition cam de prin iunie. Km in bord - 43.000 - si vreau sa spun ca am avut mari emotii in lagatura cu masina in primii 10.000 km (multumim aici celor de la WV pt testul interesant cu care ne-au speriat). Din fericire pot spune ca sunt extraordinar de multumit de masina asta. Nu am avut absolut nici o problema cu ea , se comporta ffff bine la viteza si in curbe (am un stil de a conduce mai sportiv). consumul este cel dat de producator si A/C-ul a facut ca vara asta condusul sa fie o placere.


P.S "-[QUOTE] lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo..."

Sincer sa fiu nush unde ai vazut faza asta dar vreau sa-ti spun ca am avut si eu o tamponare cu o Supernova (m-a lovit din spate) si vreau sa spun (si puteti sa ma credeti pe cuvant) ca NU AM AVUT NICI O ZGARIETURA!!!! in schimb posesorul SN a avut de facut reparatii serioase inclusiv schimbat radiatorul. Deci parerea mea e ca barele de protectie isi fac bine treaba si sunt destul de trainice


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition (Diesel)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









In cadrul acestui topic nu se admit comentariile, intrebarile sau orice alte discutii intre cei care scriu... Se vor posta strict impresii personale ale POSESORILOR de Logan, cu precizarea modelului/tipului, anului de fabricatie, numarului de km etc. pentru a se putea interpreta impresiile de catre ceilalti cititori. Orice alt mesaj va fi sters fara alt preaviz si ... vor curge sanctiunile!


--------------------
Go to the top of the page
24 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 16:35
Forum Renault