Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
![]() ![]() ![]() |
Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
catu |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 10 August 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate 1.4 mpi
2006 bluemarine
|
|||
avathan |
![]()
Post
#392
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
Masina: Logan
Nr. de km parcursi ~40.000 parerea:O masina ieftina,nefiabila si scumpa pentru caruta care este de fapt . Logan=Masina autohtona promovata doar pentru a se inlocui parcul auto invechit, Logan in general masina celor din clasa de jos a societatii care si-au schimbat berlinele si au facut rate pe 10 ani pentru ea. astept cu nerbdare un nou warn pentru "generare de oftopic" eventual si ban-ul de rigoare,pentru repostarea acestei pareri. pentru cei care citesc si sunt din afara DaciaClub.NU CUMPARATI Logan daca vreti s-o tineti mai mult de 2 ani, puteti face ceva mai util cu banii , de exemplu sa-i dati de pomana . This post has been edited by avathan: 4 Oct 2006, 13:33 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
caeindru |
![]()
Post
#393
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 October 06 ![]() |
Marturisesc un lucru: mi-am luat Loganul acum un an si 3 luni si in urma lecturarii acestui forum
![]() Nu regret in nici un fel alegerea facuta! Am deja aproape 12 000 km la bord, facuti in cele mai diverse conditii: trafic infernal prin Bucuresti, drumuri judetene, nationale, autostrazile ( ![]() Ma simt bine in el. Am suficient spatiu de comanda, raspunde bine la cerinte (am, intr-adevar, cateodata, probleme la marche-arriere, adica nu imi intra din prima, dar s-ar putea sa fie din vina mea). Cu benzina lukoil 98 si petrom 99 consuma normal Loc in spate cat cuprinde, de portbagaj chiar ca nu e cazul sa vorbesc. Climatizare excelenta. La poalele Transfagarasanului tragea la greu aerul conditionat, in timp ce, la Balea Lac, duduia caloriferul! Nu imi place condensul, dar asta sugereaza si un lucru bun: e bine izolat interiorul. ![]() Evident, smecherii de zic ![]() ![]() Felicitari posesorilor de Logan! ![]() |
--------------------
dacia logan
ambition 1.6 mpi
2005
|
|
marksman |
![]()
Post
#394
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Acum, revenind la impresii si pareri, la aproape 22.800 km sunt:
- multumit de: - motor ("trage" bine pentru un 1.4 75 CP, cine spune ca nu trage probabil ii e mila sa-l tureze peste 3000 rpm) - climatizare (atat A/C cat si caldura) - consum mediu, care e in limitele specificate de producator - nemultumit de: - scartaieli prin interior, dar asta sa fie cel mai mare necaz! - scartaieli ale repartitorului de franare, necesita ungere la fiecare 4-5 saptamani - incalzirea puternica a zonei calculator airbag, considerata normala de catre cei din service De cand am masina (1 noiembrie 2004) n-am bagat in ea decat benzina si lichid de spalat parbrizul. A, si am completat un pic lichidul de racire, ca a scazut sub minim. 98% multumit. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
jimbo |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru Group: Members Posts: 77 Joined: 11 February 05 ![]() |
Logan Laureate 1,4 din Februarie 2005, cu totate scartaielile si suruburile desfacute de rigoare. Totusi, problemele avute sunt minore din punctul meu de vedere; sunt sigur ca ar fi aparut si la case mai mari la masini din partea de jos a gamei (si nu numai).
In rest, masina comfortabila, fiabila, buna de concedii pe drumuri mai lungi. Deci multumit 90%. Cei 10% sunt datorita faptului ca sunt chitibusar. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
2005
- TM XX xxx Daca vi se pare ca mi-ati inteles explicatia prea usor, atunci nu m-ati inteles.(Alan Greenspan)
|
|
Bill |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa acomodarea de rigoare si aproape 2000 km, am o singura nemultumire:
- e mare domnule, masina asta, ma descurc anevoios pe drumurile capitalei (cu traficul infernal de anul acesta - parca nu era chiar asa anul trecut pe vremea asta) precum si pe aleile dintre blocuri unde parcarea se face la o palma distanta de celelate masini. Noroc cu servodirectia. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
hash |
![]()
Post
#397
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Desi e mare, reusesc sa-l infig in locuri cu numai 1 metru in plus fata de lungimea lui. Daca parchez cu spatele intra la fix. Foarte manevrabila. Impresia de 'mare' e data de vizibilitatea redusa in spate. Dupa un an, am inceput sa-i 'simt' dimensiunile.
|
--------------------
-
-
-
|
|
mikeb |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 24 September 05 ![]() |
1500km, e din "promotia" iulie 2006.
Probleme mici: Mici scartaituri pe la geamuri constatate pe drumuri prin comune gen off-road. Cutia uneori (mai nou) nu prea vrea din prima marsarier; recunosc ca nici eu nu sunt prea "raspicat" pe schimbator. "E mare dom'le" adica vad greu mai ales la spate - destul de deranjant, noroc cu oglinzile laterale pe care le-am tot rotit sa-mi convina. Stergatoarele au prostul obicei sa scartiie daca nu e destul de ud parbrizul. Probleme mai mari: Microgauri (pana la 1 mm diametru) in vopsea pe capota motor (nu am rugina). Nu vorbesc de locuri cu zgarieturi sau pietre sarite in tabla, ca am si de alea destule! ![]() Multumiri: Spatiu berechet, pe scaune sau in portbagaj. Scaune comode la drum lung. Directia precisa. Motorul, turat cum trebe, ok. Consumul cum scrie in carte. Directia precisa. Caldura ok. Faruri bune. Per general, pana acum, nu-mi pare rau ca mi-am luat masina asta. Alta optiune nu prea aveam decat cu SH sau una mica noua. Numai ca aveam nevoie de LOC in ea asa ca mititelele au cazut. Accent depasea bugetul si intre Albea si Logan prefer loganul. Fiecare cu piticii lui. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Ambiance-2006
- HRxx--- Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
E normal sa preferam Loganul , din acelasi motive pentru care macaronarii prefera Albea: e o masina facuta la noi in tara , accesibila ca pret , se gasesc piese atat originale , cat si original sutite din uzina.
Privind Loganul ca un intreg este o masina mult peste tot ce s-a fabricat la noi in tara de catre uzinele Dacia, si daca o sa ii mearga tot asa o sa ajunga si Dacia o marca internationala , macar de nivelul fostului Daewoo. |
--------------------
None
None
N/A
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#400
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Din impresiile personale, precum si ale altor posesori cu care am vorbit, principalele defecte ale Loganului sunt:
- calitatea proasta a tablei si a vopselei; - calitatea proasta a imbinarii barelor din fata si spate, care "se lasa" vazand cu ochii; - zgomote de tot felul, insonorizare aproape inexistenta. - cutia de viteze care "agata", mai ales in marsarier (la mine uneori refuza sa intre). Ca plusuri, ar fi: - pretul de achizitie (care dupa ultimele majorari nu prea mai e avantajos, raportat la calitate); - spatiul interior si al portbagajului; - motoarele destul de fiabile; - consumul rezonabil. Per total, e o masina care merita daca esti alergic la sh, desi in ultimul timp apar tot mai multe variante alternative, dintre care merita mentionate mai ales cele de la Fiat si Chevrolet. This post has been edited by GicaPopescu: 16 Oct 2006, 11:56 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#401
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Ambition din octombrie 2005.
La activ 9068km. Minusuri: - Vopseaua e intradevar proasta,se zgarie f usor ![]() - Calitatea plasticelor,mai ales cel de pe coloana volanului care trebuia prins in 4 suruburi si nu in 2,fiind prea lung plasticul respectiv partea de jos vibreaza la anumite turatii si gropi - Lipsa placa de carton presat in portbagaj,mocheta se lasa peste roata de rezerva si arata ca naiba - Vizibilitatea in spate nu prea exista prin luneta,deci trebuie sa te ghidezi cu oglinzile exterioare,dureaza un pic pana te acomodezi cu treaba asta - Firul de la antena care se intareste iarna si loveste in torpedou(cutia ptr acte),fiind tras chiar peste aceasta...se rezolva usor lipind-ul de acea cutie - Fixare bara fata si spate - Lipsa filtru de polen din fabrica,dar se rezolva stim noi cum ![]() - Compu' de bord care se reseteaza uneori si mai are el un BUG,macar consumul instantaneu il pot folosi lejer ptr a obtine consumuri bune Plusuri: - Motorasul de 1.6 8v are moment destul de bun si te poti descurca in trafic f lejer cu el,chiar si la exterior te descurci bine daca sti cum sa-l turezi si nu iti e frica sa-l turezi cand e nevoie - Consum bun,nu ma plang de consum ptr ca nu e mare,e conform specificatiilor,uneori chiar mai mic(asta la stilul meu de condus) - Clima care face fata fara probleme vara,cel putin la mine a facut fata si am mers in fiecare zi la lucru pe perioada verii la peste 32 de grade,am condus si mers mult ca pasager in alta masina de 3 ori mai scumpa la care nu-i facea fata clima asa de bine - ABS-ul isi face treaba bine - Spatiul interior si portbagaj mare - Garda la sol mare,chiar si asa am atins o bordura si niste pietre pe drumuri mai nasoale,dar daca eram cu vreo masina cu garda 12cm sau mai putin...eram fiul ploii pe drumurile respective(stiu ca afecteaza stabilitatea,dar nimeni nu ma pune sa alerg,e suficient sa merg in limitele legale + 10km in plus) Ma declar multumit de masina(8900 euro cu tot cu vopsea metalizata si garantie extinsa),n-am avut nici o problema inca,am luat gropi in viteza si n-am avut nici o problema(drumurile noastre si soferi de pe contrasens binevoitori care stateau pe axul drumului ca sa nu pot ocoli....mai 10cm imi trebuiau....asta e)....suspensia e suficient de moale si amortizeaza chiar bine socurile f puternice.Masinuta se duce daca sti cum sa o exploatezi,nu e asa lenesa precum se crede si se spune.Nu e o masina cu pretentii...ok pentru unii nici nu se poate numi masina,ptr mine e o masina ok la pretul ei si imi ofera ceva comfort,ma duce si ma aduce fara probleme si fara sa bag bani in ea,doar benzina,revizii si asigurari. Toate cele bune! L. |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
kodrix |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
LOGAN ---aprilie 2006---1.4 MPI---21400 km---verde cameleon---Laureate
Multumit in proportie de 80%. Minusuri: -vopseaua--Cel mai mare minus. A mea este de o calitate execrabila. Se zgarie si se ciobeste atat de usor ca nu iti vine sa crezi. In momentul acesta arata jalnic din punctul meu de vedere si nu stiu ce sa fac cu ea. (offtopic: am sa imi postez problema pe un alt topic cu poze explicite) -tabla--Foarte subtire, se indoaie f. usor. -cauciucurile (deh montana) -pozitia la volan cam neergonomica. -tot felul de zgomote interioare de care am scapat in mare parte. -nivelul de finisare. -ABS-ul care lipseste (nu l-am comandat) Plusuri: +Surprinzator pt. mine cel mai mare plus e motorul care dupa 15000 km si-a dat drumul f. bine. Daca il turezi bine te poti descurca in trafic onorabil iar consumul a scazut si el dupa 15000 km. Am scos pe un drum extraurban (Botosani-Iasi aprox. 120km) un consum mediu bun +spatiu interior +fiabilitate care la mine e f.buna Ar mai fi si alte plusuri care nu cred ca e necesar sa le mai prezint. |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
sintax |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru cu.......... burta! Group: Members Posts: 106 Joined: 21 September 06 From: za ploiesti republic! ![]() |
logan ambition dec. 2006 - 10.500 km
eu sunt extrem de multumit de logan.................................... (Moderator: au fost eliminate paragrafele fără legătură cu subiectul acestui topic) ................... sa revin la discutie cum am spus sunt f multumit de ia cu micile exceptii care deja au fost subliniate pana acum de mai multe ori si nu cred ca are rost sa le mai ating si eu. Oricum recomand celor care dispun de acesti bani sa aleaga loganu.....MERITA SIGUR. This post has been edited by DFA: 20 Oct 2006, 17:59 |
--------------------
Dacia / Honda
Logan / Accord
Ambition 2005 / Executive 2008 TOT RESPECTU' PTR. MARESALUL ANTONESCU!
www.soundlightvideo.ro |
|
Ake |
![]()
Post
#404
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
[..ne poate traduce cineva in romana mesajul de mai sus? desi ocupa juma de pagina, n-am inteles daca-i de bine sau de rau
![]() Hai sa mai fac si eu un rezumat dupa 21 de luni si 36 mii km. + Vopseaua NU e proasta. Arata aproape ca noua.(gri perla) + in comparatie alte masini similare mi se pare suficient de fiabila. Practic masina a avut o singura defectiune in garantie si aceea rezolvata prompt, restul de vizite in service au fost din vina mea) + in continuare sunt supermultumit de climatizare - interiorul anost m-a facut sa ma plictisesc ingrozitor de ea. - portbagajul desi mare,adeseori se dovedeste foarte greu de incarcat daca ai chestii mai voluminoase si mai compacte. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
danydan |
![]()
Post
#405
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
Sunt posesorul unui Logan Laureate 1,4 MPI (din iulie 2006 si am trecut de 4500 km cu el ), rosu passion. Per total, sunt f. multumit de masina. Ca orice produs, are si el plusuri si minusuri. Insa, consider ca e o masina f reusita pt ceea ce s-a vrut: o masina ieftina si decenta. Pentru cei care au uitat, sau nu stiau, Renault a declarat ca Dacia nu va fi o masina scumpa (asadar in clipa asta nu au de gand sa scoata modele mai smechere gen octavia, superb, etc), ci un entry-level pt Renault. De fapt ei nu vor sa concureze cu modelele Renault, ci sa aduca un plus de clienti pt cei ce nu-si permiteau Renault. Asa ca nu are rost sa discutam despre tehnologii scumpe, design si materiale pretentioase, etc. Pentru a fi multumit, trebuie sa intelegi cat dai si cat face. Evident ca una e sa dai 7 600 euro pe logan si alta e sa dai 11 700 euro (cu reducere) pe Astra. Multi m-au intrebat de ce nu am ales altceva: Astra, Clio 3, etc. Simplu: am facut raportul calitate/pret. Urmatoarea varianta viabila era cu cel putin 30% mai scumpa (adica undeva la 10 000 euro). Daca fac comparatie cu promotia de la Astra atunci diferenta era de 54%! Asadar alta clasa, altceva. Ajungem acum la alt mod de a judeca lucrurile: Tinand cont de cei cel putin 30% diferenta putem sa intrebam pe multi: de ce Clio si nu Megane, de ce Megane si nu Passat, de ce Passat si nu A8, etc...Si tot asa pana cand ne plictisim...
In alta ordine de idei, mai am o Fabie de 2 ani (luata tot de noua). Asadar pot face comparatie obiectiva intre acestea. Revenind la subiect: Plusuri: motorizare buna (e mai vechiut motorasu’ da’ n-ai ce-i reprosa pt banii astia), trage bine si cand e incarcata, pozitie confortabila de condus pt un entry-level (doar nu o sa compar cu passat...), dotari multe pt pretul ei (mai stiti gluma de acu’ cativa ani cu Dacia cu air-baguri si calculator de bord?!?), aer conditionat f. eficient (bine spus ce cineva mai sus: am mers cu masini mai scumpe si nu erau atat de eficiente), portbagaj enorm, spatiu generos pt locurile din spate, consum mic la drumuri lungi, consum rezonabil in Bucuresti (Fabia consuma mai mult...), stabilitate buna, suspensiile moi (f. bune pt gropanele din Buc!!!), garda mare la sol (super pt gropanele din Buc!!!), desi loganu e mare totusi e f. mavevrabila pe spatii mici, servodirectia ajuta f. mult in manevrabilitate, frane bune pt un entry-level, sistem de iluminare eficient (mult mai bun decat la alte masini mai scumpe si mai de pretentii), sistem de ventilare si incalzire eficient (acum cand e frig am constatat ca se si incalzeste f. repede), asigurare CASCO mult mai ieftina decat la modelele de import, etc. Minusuri: vopsea slaba si f. sensibila (se zgarie usor; griul metalizat vechi era mult mai rezistent la socuri; dar oricum acum au schimbat nuantele de gri, asa ca nu am idee cat de rezistente sunt astea noi), neizolata fonic (zgomot cam mare in interior, deh, pretul mic...risc asumat...), manerul schimbatorului de viteze prea lung (imi place mai sport, sunt carcotas, nu?), servo cam prea sensibil (super pt manevrabilitate, dar la drum lung inca nu m-am obisnuit adica tragi f. putin si deja a actionat, ...poate sunt mai obisnuit cu un sevo mai lent. (clio 3 si megane II sunt la fel de sensibile....), lipsa air-bagurilor laterale (le luam daca avea), nedirectionare a AC-catre spate (iar sunt carcotas), oglinzile laterale nepliabile (mai bine iti ei altele noi decat sa le pliezi- e o adevarata aventura revenirea la pozitia normala), bancheta din spate nerabatabila (nici macar optional)- dar compensata de portbagajul mare, lipsa de modularitate la cumparare- rigiditate in configurare: ex. vrei AC, iei modelul X, vrei ABS, iei modelul Y, catalogarea malitioasa a celor din trafic care au diverse alte masini din alte clase (unele fiind SH-uri fara multe piese originale si cu tot felul de adaptari pt ca e prea scump sa faci o reparatie ca lumea....). Asadar, daca doresc sa-mi iau ceva semnificativ mai bun, ar trebui sa ma uit de la 12 500 euro in sus adica de laMegane, Octavia, etc in sus. Oricum, n-as lua un SH decat daca nu am alta alternativa. In clipa de fata, nu se mai produc bunuri cu durata mare de viata si utilizare. De ce? Datorita concurentei, preturile sunt duse in jos. Din eficienta si tehnologii nu poti sa lasi pretul mai jos de 5%. Daca vrei sa lasi pretul mai jos de atat, pui materiale mai slabe. Se aplica in toate domeniile: constructii, IT, auto, etc. De ce? Pt ca e supraproductie. Daca produc mult si acestea produse rezista bine, cu mult peste garantie, atunci o sa−mi scada vanzarile pe viitor. Cati o sa cumpere modelele nou aparute? Din motive financiare, majoritatea schimba produsul atunci cand nu mai e rentabil. Asa ca producatorul e singurul care poate controla aceasta situatie. Dpdv al fiabilitatii, modelele noi sunt mai slabe decat vechile generatii. Asa ca, revenind la SH, neamtu’, austriacu’ etc schimba masina cand nu mai e rentabil s-o tina (costa prea mult s-o repare). In plus, n-au mila de ele din acest motiv: ei stiu ca in 2, 3, 4 ani o vand asa ca nu mai sunt atat de atenti cu ele. Le alearga de nu se vad pe sosele, nu se gandesc s-o protejeze, ca oricum o schimba pe una care va fi mai ieftina decat asta cand a fost noua (vezi mai sus de ce generatiile noi sunt mai ieftine decat cele vechi). Si apropo de asta, nici in Vest nu mai e abundenta din anii 70-80 cand faceau risipa de bani. Acu' si in Vest situatia e grea si nu-si mai permit multe. Asta, vorbind la general si nu in cazuri particulare. In concluzie, loganu isi merita banii. Asta daca nu ai pretentii de masina de lux la pret de nimica... This post has been edited by danydan: 20 Oct 2006, 12:07 |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
TheBeast |
![]()
Post
#406
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Impresii la 1800km (parcursi in 3 saptamani de la cumparare) cu un Logan Laureate 1.5 dci, albastru egee:
Deocamdata masina merge excelent, chiar nu am nimic de reprosat la partile cu adevarat importante: motor, cutie de viteze, frane... Am testat-o si pe drumuri europene, si la ses si la munte, si pe drumuri de tara, si isi face treaba impecabil. Ca fost "utilizator" de benzinara, m-a impresionat placut modul in care trage dieselache-ul la deal, uneori am fost nevoit sa franez in panta sa nu ma sui pe unele benzinare (stiu ca sunt putin rau...). Pe de alta parte, la drum drept, nici nu am avut curaj sa-i dau mai mult de 120 km, pentru ca de-abia a iesit din rodaj, dar pare ca urca mai greu de aici in sus. Ma rog, in carte scrie ca performantele se obtin dupa 6000 km, deci mai asteptam... + Consumul, cu 5 pasageri, portbagaj plin, si in perioada de rodaj, e ca la carte, chiar putin mai mic, deci si aici ma declar multumit. + Franele sunt bune, chiar prea bune pana te obisnuiesti, am scartait rotile de vreo doua ori... Pe perioada de iarna cred ca o sa fie destul de rau, asa ca incepe sa-mi para rau ca nu am mai dat ceva banuti pe varianta cu ABS ![]() + Cutia merge super, si nu am avut probleme nici cu marsarierul. + Sonorizarea Blaupunkt mi se pare buna, nu sunt genul care sa dau muzica tare pana cand zboara tablele de pe ea, dar nici nu ascult neaparat incet. La un nivel "normal" al sunetului, isi face treaba fara vibratii si distorsiuni. Poate trebuie sa spun si ca am schimbat casetofonul din dotare cu un cd/mp3 Panasonic... + Pozitia la volan e buna, si desi scaunul e cu reglare pe inaltime, eu il tin sus de tot. Chiar imi place, cum spuneau si altii, cum "cobor" din masina. Pe de alta parte, cred ca e singura masina cu care am mers timp indelungat fara sa ma dau jos apoi cu dureri de spate. Probabil si reglajul lombar a ajutat la treaba asta. + Accesoriile, iluminarea, etc. isi fac treaba asa cum trebuie, fara probleme. Normal ca nu se compara (ca numar) cu masinile din clasa superioara, dar atatea cate sunt, isi fac treaba bine. Servodirectia functioneaza bine, la viteze mici sau in parcari e nemaipomenita, dar nici la viteze mari nu am avut senzatia ca ar fi prea sensibila. Cred ca e si chestia de obisnuinta... + Zgomote interioare nu am observat, chiar deloc, desi dupa lecturarea acestui forum am devenit putin paranoic, ascult ca un nebun sa depistez greierasi... Singurele zgomote erau produse la hopuri de carcasele de cd-uri din torpedou care se pocneau intre ele, dar masina nu "zicea" nimic. E devreme oricum, mai e timp destul sa apara si greierasii, mai vorbim dupa 10000... Hai ca am laudat-o prea mult, mai are si minusuri... - vopseaua nu stiu deocamdata cum e, dar inclin sa cred, citind si ce s-a scris mai sus, ca e proasta. La doar doua zile dupa ce am luat-o, am mers pe un drum de tara, mai incet normal, ca sa o protejez, si m-a depasit un dobitoc cu un microbuz cu viteza mare. Din nefericire, a reusit sa-mi proiecteze o piatra in portiera stanga fata, si s-a lasat imediat cu o zgarietura de 1x2mm. Nu a ajuns la tabla, dar vopseaua a sarit, se vede smacolina alba de dedesubt. Teoretic ar fi trebuit sa fie mai elastica... - designul interior cam butucanos, canapea nerabatabila, dar pe mine nu ma deranjeaza, stiam de cand l-am comandat cum o sa arate, deci asta e... Pretul si-a spus cuvantul. - tabla destul de subtire in anumite zone, sper macar sa fie buna... - lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo... In concluzie, pot sa spun pana acum ca sunt multumit de Logan. Deocamdata merge foarte bine. Si din ce am vazut pe forum, pot aparea destule probleme, dar un procent destul de mic din ele sunt cu adevarat grave. Majoritatea tin de accesorii, zgomote, finisaje, dar un procent destul de mic sunt probleme la motor, cutie, directie, frane (la frane chiar nu am vazut), deci lucrurile cu adevarat importante par sa fie facute bine, si pana la urma asta conteaza... Degeaba am masina cu masaj la scaun, daca plezneste motorul dupa 20000km, sau daca nu tin franele... Pretul e bun pentru ceea ce ofera, si cred ca si acum, daca as alege din nou, as opta tot pentru Logan, cu toatele avantajele si dezavantajele lui. Aaaaaa, si un alt plus pe care nu l-am zis, aviz amatorilor de SH: mirosul de "nou" ![]() LE: Nu vreau sa fac reclama vreunui produs, dar sunt cateva lucruri pe care le-am adaugat din start si pe care le consider absolut necesare: - covorase din cauciuc - protectii de noroi la aripi, produse de Dacia. Chiar daca sunt mai scumpe, se potrivesc perfect si nu mai trebuie sa faci fel de fel de ajustari sa le potrivesti, ca la cele universale - huse, produse tot de Dacia, special pentru Logan, din aceleasi considerente ca mai sus. In plus, au exact design-ul tapiteriei originale, nici nu-ti dai seama ca sunt puse. - compartiment protectie portbagaj (asta e denumirea din catalog), e absolut necesar pentru a evita indoirea mochetei peste roata de rezerva si, de ce nu, pentru protejarea contra mizeriei (va spun din proprie experienta) - senzori de parcare - intr-o parcare aglomerata, la spatele mare al Loganului, sunt excelenti. Nu spun ca nu te poti descurca si fara, mai ales dupa ce te obisnuiesti cu masina, dar scutesti multe manevre cu ajutorul lor. N-ar fi rau sa existe niste senzori de genul asta si in fata ![]() This post has been edited by TheBeast: 24 Oct 2006, 10:00 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1.5dci, 2006
- PH-25-YST
|
|
tedy |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TheBeast @ 24 Oct 2006, 10:45) - lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo... Daca ai fi vazut vreo bara de logan demontata ,ai fi vazut ce are in spate.Stai calm ca are protectie ca lumea,nu cedeaza asa usor |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#408
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
33.000 km.partea mecanica nici o problema(motor,suspensii,transmisie,frane),dar ma cam omoara greierasii din habitaclu(stiti voi la ce ma refer),si pe zi ce trece parca se inmultesc.
asta e. pe ansamblu multumit,dar sa stiti ca isi cam bat joc de noi astia de la dacia (in continuare) macar in primii 2-3 ani ar fi trebiut sa discutam aici pe forum doar despre imbunatatiri si sa ne laudam ca avem masini noi,dar se pare ca sunt destule probleme si de alt gen discutate (mai putin dorite) toate bune This post has been edited by florinel_lva: 24 Oct 2006, 23:34 |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
TheBeast |
![]()
Post
#409
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 September 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(tedy @ 25 Oct 2006, 00:02) Daca ai fi vazut vreo bara de logan demontata ,ai fi vazut ce are in spate.Stai calm ca are protectie ca lumea,nu cedeaza asa usor Ce-i drept, n-am vazut nici o bara demontata, dar am inteles de la un prieten care a avut-o busita in spate si a vazut-o in service ca nu are cine stie ce protectie pe acolo. Prin design da impresia de masivitate, dar in realitate nu e chiar asa... Oricum, sper sa fie cum zici tu, si mai ales, sper sa nu fie nevoie vreodata sa-i testam rezistenta. ![]() Scuze pentru reply si pentru vorbit "din auzite" privitor la bara din spate, dar cred ca e o discutie interesanta... Acum astep warn ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1.5dci, 2006
- PH-25-YST
|
|
tedy |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Warn nu vad de ce,ca doar impartasim niste pareri aici.Eu am lovit cu a mea un logan in lateral.A mea fiind lovita in fata nu a suferit cine stie ce,are ditamai bara de fier sub bara de plastic.Celalalt era ciulama facut.In spate nu stiu cum e ca n-am fost inca lovit.Bafta
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
danmincea |
![]()
Post
#411
|
![]() membru fara legitimatie Group: Members Posts: 131 Joined: 28 June 04 From: Constanta ![]() |
Din 26 octombrie am si eu Logan Preference 1.4. Sunt tare incantat de el, imi place ca am prins model din colectia 2 care are inchidere centralizata si pe portbagaj deci nu mai sunt nevoit sa montez actuator. De asemenea capacele sunt mult mai dragute. Sper sa nu am probleme, ma gandesc si la faptul ca am beneficiat de promotia "3 ani garantie", deci probabil ca fabrica nu isi permite sa dea garantia asta si sa livreze masini care sa-i coste mai tarziu.
![]() |
--------------------
*
*
Logan Preference 1.4 MPI 2006
- CT07XXX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#412
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Logan Laureate 1.5DCI - feb 2006 - 27 000 Km (1/2 Bucuresti, 1/2 afara, inclusiv drumuri neasfaltate, munti, etc.)
Plusuri: - consum ok pentru o masina asa de mare, chiar si in Bucuresti - costuri de intretinere pe care nici macar nu le poti compara, indiferent ce alta marca ai alege - confort incomparabil cu orice masina la banii astia, fie ea si second nemteasca cu 100 000 Km dati inapoi la bord - comportament rutier placut, in conditii normale de exploatare, adica pana in 130 Km/h, si dupa 2-3 luni de acomodare cu masina (aici se poate sa fie de vina si faptul ca a fost primul meu diesel) - fiabilitate relativ ok - un singur zgomot nejustificat, usile din spate cam zdrangane la gropi mari, dar am inteles ca se pot rezolva usor. In rest cu bord, scaune si alte elemente n-am probleme Minusuri: - geamurile "scartietoare", dar din cate stiu eu scartaie din cauza nespalarii, o sa verific cand o sa gasesc o spalatorie ca lumea... - sensibilitate la motorina proasta de la noi (oricum, 1 singura problema, si asta rezolvata pe service, in 27 000 Km nu mi se pare chiar asa de rau, au facut figuri masini mai cu nume) - lipsa abs (desi n-am avut nevoie foarte mare, m-as fi simtit mai in siguranta si oricum exista varianta cu asa ceva, doar ca n-am avut eu bani mai multi) - imi place mai mult mcv-ul, dar trebuie sa-l mai tin pe asta, ca nu ma lasa leasing-ul sa-l achit in avans decat dupa un an... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
cosmintr |
![]()
Post
#413
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Doresc sa discut cu cei care au achizitionat Logan MCV, s-a inchis topicul despre acele discutii! Stimati moderatori, lasati macar un topic pentru MCV, ca probleme nu au ca sunt prea noi. Pur si simplu doresc un loc unde sa pot schimba impresii cu cei care au cumparat sau nu aceasta masina. Va multumesc un cititor al discutiilor de pe acest forum!
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Hai baga !!! Impresii pareri cum ti se pare ??? Topic dedicat loganului MCV nu este, exact cum nici tu nu ai probleme la el ca e nou asa nici noi nu avem topic deh ca e prea nou
![]() This post has been edited by Ci_co: 31 Oct 2006, 12:28 |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
Codrin |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
laurian |
![]()
Post
#416
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Am ridicat masina- MCV Laureate cu ABS, 1.6 16v -, si am facut un drum scurt prin Bucuresti. Inainte am avut un Logan 1.4 Laureate. Exista niste deosebiri. In primul rand, schimbarea vitezelor. Cursa schimbatorului e mult mai mica. Frana e mai slaba la inceputul franarii, pedala face o cursa mai mare decat la cea veche. pentru a obtine acelasi efect. Nu am incercat inca franari bruste. Anvelopele sunt Debica. In privinta vizibilitatii: in spate nu prea mai vezi nimic, totul se rezolva cu oglinzile laterale, care sunt destul de mari. O alta deosebire: pe maneta calculatorului se afla stergatorul pentru spate, precum si actionarea spritului spate. Rezervorul de apa este acelasi, deci va trebui umplut mai des. O alta chestie: la 7500 km mi-au spus sa fac scimbul de ulei. Inainte era la 15000. Si alta chestie: presiunea este 2.4-2.6. Se pare ca au marit presiunea standard, acum si la berlina e mai mare decat cea de pe Loganul vechi (2). Cam atat, dupa acest prim drive test. Mentionez ca nu condusesem un MCV inainte. Factura inca nu am putut sa o iau, cica nu ar fi fost facuta confirmarea platii de catre Dacia. Am asteptat 1.5 ore sa bage masina la spalat si sa o iau. Daca exista intrebari, va stau la dispozitie. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
PanDa |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
felicitari si s-o stapanesti sanatos
mi e nu mi-au zis nimic de 7500km. exista in carnetul de garantie niste mentiuni pentru situatii speciale... drumuri prafuite.. rulota..blabla in care se recomanda schimbarea uleiului mai des |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#418
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Cum trage MCV fata de Loganul 1.4 ?
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#419
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(laurian @ 31 Oct 2006, 12:53) Si alta chestie: presiunea este 2.4-2.6. Se pare ca au marit presiunea standard, acum si la berlina e mai mare decat cea de pe Loganul vechi (2). laurian, ai masurat-o tu sau asa scrie in manual si pe placuta constructorului ?This post has been edited by IRONICK: 31 Oct 2006, 14:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
alex_r |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 October 06 From: Piatra Neamt ![]() |
Am un Logan 1.5 DCI Ambition cam de prin iunie. Km in bord - 43.000 - si vreau sa spun ca am avut mari emotii in lagatura cu masina in primii 10.000 km (multumim aici celor de la WV pt testul interesant cu care ne-au speriat). Din fericire pot spune ca sunt extraordinar de multumit de masina asta. Nu am avut absolut nici o problema cu ea , se comporta ffff bine la viteza si in curbe (am un stil de a conduce mai sportiv). consumul este cel dat de producator si A/C-ul a facut ca vara asta condusul sa fie o placere.
P.S "-[QUOTE] lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo..." Sincer sa fiu nush unde ai vazut faza asta dar vreau sa-ti spun ca am avut si eu o tamponare cu o Supernova (m-a lovit din spate) si vreau sa spun (si puteti sa ma credeti pe cuvant) ca NU AM AVUT NICI O ZGARIETURA!!!! in schimb posesorul SN a avut de facut reparatii serioase inclusiv schimbat radiatorul. Deci parerea mea e ca barele de protectie isi fac bine treaba si sunt destul de trainice |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition (Diesel)
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
In cadrul acestui topic nu se admit comentariile, intrebarile sau orice alte discutii intre cei care scriu... Se vor posta strict impresii personale ale POSESORILOR de Logan, cu precizarea modelului/tipului, anului de fabricatie, numarului de km etc. pentru a se putea interpreta impresiile de catre ceilalti cititori. Orice alt mesaj va fi sters fara alt preaviz si ... vor curge sanctiunile!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 16:35 |