DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> MOTORUL SLZ DIESEL ARE INTRERUPERI, La 1800 km motorul a inceput să intr!

johnsws
post 20 Sep 2005, 14:52
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




nici eu nu stiu unde sa o cauti la tine, dar cred ca tot sub bord, in partea stanga ar trebui sa fie. poate te ajuta o incercare de descriere : in uce intra o mufa lata (parca seamana usor cu una de hdd ide) ; uce-le asta (daca e uce...eu asa cred ca ai) e lat cam cat o disketa si gros cam de 2 cm si scrie SAGEM pe el. o sa caut si o poza pe net, daca o sa gasesc.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 21 Sep 2005, 06:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




merci !
ieri am umblat pe sub bord, in partea stinga si am dat de2 chestii care ar putea fi UCE sau, ma rog, asa am presupus ...
nu am putut vedea ce scrie pe niciuna, asa ca am incercat sa o desfac pe prima dar erau atit de bine strinse holzsuruburile de prindere incit n-am reusit desi m-am fortat ceva 053.gif ...
am mai umblat un pic si am incercat din nou cu una din chei sa vad ce se intimpla ... surpriza, a pornit (bateria cea noua de 75 Ah isi face treaba excelent) sau mai bine zis, a recunoscut cheia ...
asa ca nu stiu de unde e problema, probabil de la vre-un contact ...
o sa ma mai uit sa verific ...
ideea e ca acum porneste la 1/4, cum s-ar spune 124.gif !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 21 Sep 2005, 14:57
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




QUOTE(johnsws @ 20 Sep 2005, 12:51)
ia uite cum vine el sa ne lumineze...si ce sigur e pe el! scala ta are cumva egr? sau faci vreo confuzie?

ache2, am citit postul tau, dar n-am nici cea mai vaga idee. ai putea sa scoti uce-le decodor si sa vezi daca ai apa in el, ca nu pierzi nimic...sau ma rog vreo 5 minute.
*





Intamplator am fost fericitul posesor al unor masini diesel, iar pentru cultura ta am avut ocazia sa obrutez EGR-ul uni pajero care ramasese blocat pe deschis, tocmai pt a putea porni!

Ma rog dar daca la scoala am invatati sa facem cum scrie in carte si nu altfel de ce ar trebui sa ne punem si alte intrebari.....

This post has been edited by dragosdia: 21 Sep 2005, 14:59


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 21 Sep 2005, 15:38
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




dragos, daca citeai topicurile despre diesel observai ca multi au avut aceasta problema cu valva egr si care se datoreaza calitatii motorinei. valva practic nu este defecta, este ancrasata si nu mai functioneaza normal. eu am impresia ca se curata singura la drumuri mai lungi.
de acord cu tine ca daca se blocheaza pe deschis face probleme la pornire, dar mai sunt si alte "defectiuni " decat cele constatate de tine.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 21 Sep 2005, 15:51
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




QUOTE(johnsws @ 21 Sep 2005, 15:38)
dragos, daca citeai topicurile despre diesel observai ca multi au avut aceasta problema cu valva egr si care se datoreaza calitatii motorinei. valva practic nu este defecta, este ancrasata si nu mai functioneaza normal. eu am impresia ca se curata singura la drumuri mai lungi.
de acord cu tine ca daca se blocheaza pe deschis face probleme la pornire, dar mai sunt si alte "defectiuni " decat cele constatate de tine.
*





Raison!



--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 22 Sep 2005, 08:35
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




dragos nu te contrazic dar ce are pornirea cu EGR-ul ? ca asta functioneaza in sarcina (motor turat) si nu la pornire ...

eu dupa experienta avuta cred ca EGR n-are absolut nimic de-a face cu proasta functionare a motorului fiind totul o chestiune de calitate a motorinei, mai exact a combustibilului M care e vindut pe post de motorina, acesta fiind un produs neaccizat (210 euroi pe tona va spune ceva wacko.gif ? ca nu face motorina atita !) ...
si nu va speriati, treaba asta o fac TOTI vinzatorii de combustibili, de la MOL si pina la ultimul patron de benzinarie basinoasa !

concluzie:
parte din intreruperi, zic eu, se datoreaza infundarii sorbului din rezervor, restul motorinei si cam 0.005% proastei functionari a EGR !

parerea mea alcoholic.gif


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cataaa
post 21 Oct 2005, 10:02
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 February 05




Salutari la toata lumea!Imtreruperile aceastea se datoreaza in mare parte motorinei proaste,de acord cu ache2.Mai este o problema:cand schimbati filtru de motorina asigurati-va ca ati aerisit bine instalatia. mai intra aer in instalatie si daca carcasa filtrului de motorina nu se mai inchide ermetic si rezulta acele intreruperi de care ziceati.asa ca verificati si carcasa cand inlocuiti filtrul.la mine cand mai face figuri de genul asta ma opresc ,aerisesc bine instalatia si merge masina beton dupa.
Cu respect!


--------------------
Daewoo/Dacia Espero/Solenza - Bucharest
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 21 Oct 2005, 12:15
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




da se pare ca intreruperile se datoreaza in buna parte motorinei . daca se mai foloseste cate un aditiv la cateva mii de km , problema se rezolva de la sine, sau cel putin cu aditivul pe care il folosesc eu, am ceva rezultate.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:10
Forum Renault