Alizée
![]() ![]() |
Alizée
sport1299 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|||
turbodxman |
![]()
Post
#2
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Arata bine Sportiva.
![]() Asteptam mai multe fotografii. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
1310CL |
![]()
Post
#3
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Frumoasa dacia,o stiu de pe forumul sportivelor,arata beton..se tine foarte bine la tabla
![]() Parerea mea,sa o tii cat mai stock,ca vezi ca sunt si asa foarte foarte rare,te asteptam cu mai multe detalii si poze. |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Sa-ti traiasca. Totusi niciodata n-am inteles de ce-au apelat la desenul asta? Pentru bani? Din cate-mi aduc io aminte era mai scumpa decat aia normala. Are ceva in plus? Ca-n minus se vede din poza ce are. Cumva avea 5 trepte?
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
@turbodxman
mulțumesc pentru apreciere fotografii nu prea am pentru că mașina se rușinează când vede lumina blitz-ului o să mai arăt câteva însă sunt deja cunoscute din alte părți @1310CL inițial am vrut să modific multe la ea însă am revenit cu picioarele pe pământ și am decis să o păstrez în stare originală încă nu este schimbat nimic la tablă deși ar trebui lucrat la ea în câteva locuri @Victoras2001 mulțumesc pentru urare nu înțeleg la ce desen te referi, poți fi mai explicit? prețul cu care s-a vândut era 92.600 de lei comuniști nu are nimic în plus față de o berlină dar are multe în minus și exact asta o face mai specială... majoritatea DS au cutie cu 4 viteze This post has been edited by sport1299: 10 Sep 2012, 13:06 |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#6
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Mi-ar face o deosebita placere sa vad imagini (din revistele de atunci) cu Dacia Sport.
![]() Daca ai... ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Cand am spus desen, ma refeream la faptul ca e turtita. Daca zici ca nu are 5 trepte, inseamna ca asta a fost singurul element care, in opinia lor, a facut-o sa fie sport?
Io am avut doua golfuri. Unul normal si unul GTI. La caroserii erau identice, dar in rest nu mai aveau treaba unul cu celalalt. GTI-ul avea discuri pe spate in loc de tamburi, alt fel de amortizoare, alt ambreiaj, alta dimensiune a rotilor, ma rog... Erau diferente mari intre aia normala si aia sport. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sport1299 @ 9 Sep 2012, 14:15) Foarte greu m-am hotărât să fac o prezentare la Dacia mea deoarece am văzut pe acest forum mașini care arată extraordinar chiar dacă sunt mai bătrâne, iar mașina mea are nevoie de multă atenție ca să ajungă să arate măcar la fel de bine. esti nebun, masina ta e superba si de cateva sute de mii de ori mai rara decat rablele noastre ![]() ![]() QUOTE(turbodxman @ 9 Sep 2012, 21:10) du-te miercuri la chioscurile de ziare si cere revista Masini de Legenda. O sa ai o surpriza (placuta ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Victoras2001 @ 9 Sep 2012, 22:00) Cand am spus desen, ma refeream la faptul ca e turtita. Daca zici ca nu are 5 trepte, inseamna ca asta a fost singurul element care, in opinia lor, a facut-o sa fie sport? Io am avut doua golfuri. Unul normal si unul GTI. La caroserii erau identice, dar in rest nu mai aveau treaba unul cu celalalt. GTI-ul avea discuri pe spate in loc de tamburi, alt fel de amortizoare, alt ambreiaj, alta dimensiune a rotilor, ma rog... Erau diferente mari intre aia normala si aia sport. Denumirea de sport vine doar din caroserie, adica coupe, in rest nu-i trebuia nici o alta modificare gen de care zici la GOlf, ca tot aia 54 de cai ii avea, care n'au nici o legatura cu sportivitatea, si tot 4 trepte ca Daciile din vremea aia. This post has been edited by argon: 9 Sep 2012, 21:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#10
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
S-o posezi sanatos si cat mai originala!
Argoane Dacia sport din seria a doua aveau toate motor de 1400 si cutie de viteze in 4tr. dar diferita de una normala cu a 4-a ceva mai lunga decat la cele normale. Am condus o singura data asa ceva si nu-i pot reprosa decat spatiul interior destul de mic la nivelul capului pentru unul ca mine (1.90m). Cea pe care am condus-o era din '90, avea bordul cu turometru si in a 4-a la 3000n/min avea 100km/h. Cam atat pot sa-mi aduc aminte fiindca era prin '94 si sunt destul de multi ani de atunci. This post has been edited by iulian'71: 9 Sep 2012, 21:17 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
e si nitel mai usoara
![]() posibil s-o fi facut-o pt omologare, ca sa alergi la unele tipuri de raliuri tb sa ai si masina de serie in productie |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@Victoras2001.
Din cate stiu, caroseriile in doua usi sunt ceva mai rigide. si de-acolo, no, cica e caracter mai sportiv. Daca ar fi binevoit sa-i puna macar un motor de 1.6 si punte cu discuri pe spate, atunci ar mai fi fost o treaba. Da' no, n-ar mai fi cumparat-o nici naiba, la ratie de 20 de litri pe luna. A, da, zicea Muttley ceva mai demult o treaba cum ca schimbandu-se distanta dintre axe, i-au schimbat comportamentul. Da' cum nu m-a pasionat subiectul in mod deosebit, n-am retinut exact. This post has been edited by bucatzel: 9 Sep 2012, 21:13 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
@turbodxman
imagini cu DS au apărut în revista Autoturism, Almanah Auto și alte câteva periodice dar deja sunt puse pe toate forum-urile, nu prea mai sunt poze inedite de arătat decât dacă cineva are ascunse fotografii din acea perioadă eu încerc să adun ceva fotografii vechi cu DS dar nu prea am succes... @Victoras2001 "turtită" este urât spus... dar dacă asta înțelegi tu prin înălțimea mai mică cu 10 centimetri față de berlină nu doresc să îți schimb părerea dacă la golf caroseria era aceeași pentru toate variantele în cazul Dacia caroseria de Sport este mai scurtă cu 20 de centimetri, la fel și ampatamentul în schimb partea tehnică este aceeași Sport a fost denumirea comercială pentru a diferenția coupe-ul de berlină am spus că majoritatea DS au cutie cu 4 viteze dar sunt și excepții, a mea de exemplu are 5 viteze @Ov mulțumesc pentru părerea bună despre mașină nu mă gândeam la raritate ci la faptul că mașinile voastre arată extraordinar pentru că multe au fost restaurate cu atenție și arată ca noi... în schimb la mașina mea se ghicește ușor vârsta culoarea cred că se potrivește foarte bine cu mașina @iulian'71 mulțumesc la fel sigur nu va avea modificări decât mici detalii care se prind ușor în câteva șuruburi și tot la fel de ușor se pot da jos la nevoie This post has been edited by sport1299: 10 Sep 2012, 13:08 |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
din capitolul ciudatenii:
1. toata lumea stie ca luneta e acelasi lucru cu parbrizul, dar nu multi stiu ca si cadrul metalic e la fel, prin urmare in spate sub luneta ai gaurile unde prin fata ar fi venit aerul de afara 2. aripa spate defapt e o usa sudata de caroserie. Pe stalp sunt lasate gaurile de la balamalele pt usa spate 3. capota de la portbagaj e facuta din una normala taiata si scurtata. Pe interior se vede dublura cum a fost taiata si prinsa la mijloc. 4. sunt 2 modele de sport: cu usa scurta (primul model) si cu usa lunga (ultimul model). Cea cu usa scurta are fata de usa identica cu aia de 1300, doar cadrul de la geam este taiat si lasat nitel mai jos. Coltul de sus al usii este rotund (la fel ca la 1300). Cea cu usa lunga are coltul de sus drept, sub manerul de la usa are o scobitura si manerul este pus pe fata de usa cu un distantier de plastic. Defapt fata de usa de la ultimele sportive a fost unica matrita diferita produsa pt dacia sport fata de dacia normala. 5. s-au fabricat cateva mii ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
QUOTE(Ov @ 9 Sep 2012, 21:11) e si nitel mai usoara ![]() posibil s-o fi facut-o pt omologare, ca sa alergi la unele tipuri de raliuri tb sa ai si masina de serie in productie este mai ușoară pentru că s-a renunțat la ușile din spate și asta înseamnă mai puțină tablă în CI are 900 de kilograme 2 poze cu mașina din față și spate This post has been edited by sport1299: 10 Sep 2012, 13:09 |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#16
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
OK.
Multumesc de precizari sport1299 si OV. |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
1310CL |
![]()
Post
#17
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Foarte frumoasa masina,are linie,din cate vad nu a suferit avarii,sa stea ceva stramb pe ea,oricum sunt foarte rare...mai ales din '86 da din cate stiu eu,modelul asta avea jante canada cu formele alea negre pe ele,asa-i?
![]() Uite o poza ca sa vezi de care jante canada zic: This post has been edited by 1310CL: 11 Sep 2012, 09:57 Attached thumbnail(s) brd.JPG ( Size: 11.51k ) Number of downloads: 1076 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
logan777 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 June 12 ![]() |
eu am avut un rahat din asta Sport,timp de 3 ani,din 2000 pana in 2003
si acum imi pare rau ca am vandut-o !! am luat-o cu 700 dolari de la un sofer din Pitesti,angajat la Uzina Dacia,era antifonata de nu se poate,si in momentul cumpararii avea pe ea o gramada de piese noi,scoase de respectivul din fabrica. cum am cumparat-o am dus-o la un atelier de tapiterie auto,erau vreo trei,patru pe drumul dintre Pitesti si Uzina de la Colibasi la vremea aia,in vara lui 2000,si in trei ore i-au schimbat baietii,interiorul ,capitonaj,scaune imitatie sport,cu spatarul inalt,canapea spate,in fine arata super.!! i-am montat o linie audio,luata de pe un Opel OMEGA care avusese accident,si se auzeau boxele montate in usile masinii,destul de mari usile,cu o claritate de exaspera pe multi cu berline noi..!! am taiat schimbatorul de viteze,la jumatate ,i-am pus o maciulie de la un Ford Sierra in 4 trepte,arata de nu se poate !! cutia de viteze la Dacia SPORT,sau BRASOVIA,pentru ca a fost conceputa la ,si de un grup de ingineri din Brasov,are cutie in 4 trepte cu pinion de ,,FUGA,,conform folclorului vremii. cert este ca era o cutie ff elastica,cu viteza a patra mergeai de la 50 km/h pana unde putea ea saraca,depinde de reglajul carburatorului,eu am reusit 160 km/h pe ceasurile ei din bord. Dacia ce am avut-o eu era fabricatie 1988,motor de 1400 cm3 AUTOTURISM 3 VOL.CUPE 2 USI DACIA 1410 SPORT numar omologare AODA19001119104/1988 nr ident. 0003290 masa proprie 900kg,max autor 1230 sarcina utila max autor 330 fata 610 spate 620 nr loc 4 2+2 L 4151 l 1610 h 1295 dacia 102-00 serie 049974 cilindree 1397 kw 45,58/5500 benzina tractiune fata 155 r 13 anvelope zgomot in mers 77 viteza max constructiv 150 km/h rezervor 47,5 culoare ROSU AMINTIRI, ![]() s-a tinut un pustan vreo juma ' de an dupa mine era pasionat de curse, ![]() i-am zis intr-un tarziu,mai daca dai 1000 dolari ti-o dau,eu cu ideea ca nu o sa dea atatia bani... si magarul..a venit cu banii a trebuit sa i-o dau..!! ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2004
- 1 B 101
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
@logan777
mă bucur să întâlnesc persoane care au avut DS ![]() cred că abia începând de acum încolo, când nu prea se mai observă circulând pe stradă, DS va intra în atenția pasionaților și va trezi nostalgia celor care au avut una din nefericire multe mașini au intrat pe mâna puștanilor care le-au modificat și azi au rămas puține în stare bună și originală, tocmai de aceea am renunțat și eu la modificări poți să arăți câteva poze frumoase cu sportiva ta? @1310CL mulțumesc pentru aprecieri în 1986 s-au făcut peste 700 de exemplare așa că este un an foarte "ocupat" când am cumpărat mașina avea jante "Canada" cum ai arătat tu în poză însă datorită aspectului le-am schimbat cu unele mai late care consider că arată mai bine pe o sportivă la timpul potrivit le voi recondiționa și voi face același model de forme atașez 2 poze cu jantele înainte și după schimbarea lor |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
logan777 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 June 12 ![]() |
poze cu sportiva de la inceputul anilor 2000,am cateva,dar pe hartie foto, poze de familie.
tehnologia digitala,nu exista la nivelul,de acum,nu stiu,cert este ca se faceau poze cu aparatele clasice,cu film de 36 ,cu developare,etc... am sa scanez intr-o zi cateva,dar nu sunt cu detalii,sunt de la evenimente din familie unde a participat si ea ! in 3 ani cat am tinut-o nu am avut niciun fel de problema cu ea,nu s-a defectat niciodata !,si am facut peste 60.000 km la 7.000 km ii schimbam mereu uleiul,aveam un ,,furnizor,, de la o firma de stat,cu parc auto,si aveau Liqui-Moly,15 w 40 la butoaie de 200 l ,imi dadea pe un pret de nimic era un fel de masina interactiva,in sensul ca mi-o reglam cum vroiam,de fuga sau de consum... ![]() masina avea 46.000 k reali cand am cumparat-o in 2000,fusese cumparata in septembrie 1988 ,pe vremea comunismului in Bucuresti,dupa revolutie proprietarii si-au cumparat ceva occidental,si pana in 1998,nu a mai circulat,atunci a cumparat-o soferul din Pitesti,care a adus-o la viata cu piese ,,luate,, din uzina in care lucra... pe bune..am tinut la prostia aia de masina !! |
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2004
- 1 B 101
|
|
1310CL |
![]()
Post
#21
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@sport1299: Asa sa faci,sunt chiar primele modele de jante canada,cu santuri speciale pentru culoarea aceea neagra
![]() Sa ai grija de masinuta,ca e o bijuterie rara. This post has been edited by 1310CL: 11 Sep 2012, 14:41 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
@logan777
ar fi extraordinar dacă ai putea scana câteva fotografii în care apare și DS @1310CL arată foarte bine pe sportive și din toate variantele de vopsit jantele (alb complet, negru cu buză argintie sau alte combinații) cea cu dungi subțiri negre cred că este decentă și potrivită sunt ceva mai grele și s-a simțit imediat la direcție după ce le-am pus nu este chiar atât de rară precum se crede, încă mai există sportive ușor de restaurat la persoane mai în vârstă dar nu se știe de ele... pe forum-uri apar de obicei mașini ale tinerilor care au acces facil la internet oricum cei ce vor să afle mai multe detalii despre acest model sau chiar să dețină unul (la scara 1:43) le recomand să viziteze chioșcurile de ziare începând de mâine pentru că apare în colecția DeAgostini -Mașini de legendă This post has been edited by sport1299: 11 Sep 2012, 20:17 |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#23
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Maine am si pus mana pe una (1:43).
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
Și pentru că recent aventura echipajului Dacioți până-n Mongolia s-a încheiat cu bine vă arăt o poză cu mașina pe care nu mulți au pariat că va trece linia de sosire a raliului umanitar "Mongol Rally"
http://www.freemiorita.ro/ This post has been edited by sport1299: 11 Sep 2012, 21:07 |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#25
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Dacia rulz
![]() ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
Astăzi m-am trezit foarte devreme și am "alergat" până la primul chioșc de ziare ca să cumpăr mult așteptata machetă DS
![]() Sunt multe de discutat însă pe scurt situația este următoarea: sunt mulțumit de detaliile machetei însă sunt dezamăgit de calitatea informațiilor din revistă iar despre mașina din poze nu comentez. |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#27
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
DeAgostini nu si-au propus sa vanda produse de cea mai buna calitate, de aici si pretul revistei (cu miniatura sau viceversa), redus in comparatie cu al unor miniaturi din alte colectii din alte tari.
Referitor la detalii, Dacia Sport, care varianta a avut emblemele de pe portbagaj nichelate? (in genul celor Dacia 1300, model "mic") |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
madkat |
![]()
Post
#28
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Din ce imi aduc aminte, chiar si daciile sport cu ochelari ingropati (similar 1310 primele modele) aveau textul de pe portbagaj tot sub forma de placuta fond negru scris metalic.
Machetuta am luat-o si eu - arata excelent in comparatie cu altele de la de agostini. This post has been edited by madkat: 12 Sep 2012, 09:26 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
sport1299 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 June 11 From: TM ![]() |
@turbodxman
cred că se pot face lucruri de calitate și cu bani puțini dacă ai respect pentru cumpărător calitatea machetei nu depinde de DeAgostini (este făcută în China) însă asupra revistei au control total așa cum a spus și madkat, eu știu că scrisul "Sport" s-a montat doar sub formă de plăcuțe @madkat ai dreptate, spre deosebire de alte machete, la aceasta nu a trebuit să caut mult una fără defecte vizibile This post has been edited by sport1299: 12 Sep 2012, 10:22 |
--------------------
dacia
1400
.
- .
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#30
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
![]() Am intrebat pt ca am vazut mai demult, de vanzare, aici, pe forum, la bursa, embleme nichelate pt portbagaj, Dacia Sport, fara placa neagra suport. |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:47 |