DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> chiuloasa ''topita'', scobituri in chiuloasa

thundercar
post 18 Nov 2015, 17:35
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 23 April 15
From: buzau




De au putut produce ''scobiturile''? de langa zona unde vine inelul metalic
scuzati claritatea wacko.gif

This post has been edited by thundercar: 18 Nov 2015, 17:40


Attached thumbnail(s)
12232690_140520419641312_8196198713362922822_o.jpg ( Size: 157.92k ) Number of downloads: 174


--------------------
dacia dacia audi 1310l 1310li A4 1999 2001 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Nov 2015, 21:18
Post #2


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(thundercar @ 18 Nov 2015, 18:35)
De au putut produce  ''scobiturile''?


de la lipsa antigel,de la gpl(uneori) sau de la sine,asa mai patesc unele chiulase....du-o la planat,vezi ce zice mesterul acolo,ori o poate face ori te duci matele si o incarci la sudura(dar TIG sau WIG nu invertor) si apoi o planezi si iese ca noua,am facut asa la un vento si merge stas !

Te-ai apucat de facut motorul ? smile.gif

This post has been edited by sobolan: 18 Nov 2015, 23:16


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 19 Nov 2015, 07:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




Acelasi lucru l-am patit su eu in urma cu vreo 13 ani:
www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=779

Solutia pentru a evita acest tip de coroziune este simpla: la fiecare 2 ani (in mod ideal) sau 3 ani (cel tarziu) trebuie inlocuit complet lichidul de racire.
La inlocuire se utilizeaza doar antigel nou + apa distilata/demineralizata, in proportia corecta.
Este o buna practica aplicabila pentru orice tip de masina, indiferent de producator.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 19 Nov 2015, 08:27
Post #4


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Probabil :
-ai avut garnitura de chiuloasa cu inele de cupru, si in contact cu procentul de aluminiu din chiuloasa da o reactie de oxidare-coroziune, fiecare din aceste 2 elemente fac un oxid de protectie pe suprafata lor (ca idee poate aveti pe la casele de la tara (cele de prin anii 40 incoace, aveau instalatia de Al ulterior tot sau schimbat cu Cu, contacte de legatura= dezastru in timp)
- daca au fost metalice au ruginit acestea in timp (masina a mers mult si cu apa- ,,de fantana,, -) si sa produs acelasi lucru, Fe2O3 a interactionat cu procentul de metal /aliaj din turnarea chiuloasei
Gata minutul de chimie! rolleyes.gif


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Nov 2015, 23:51
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




o explicatie perfecta up.gif cei de la Fermit merg pe inele de aluminiu la garniturile lor,eu de alea am folosit mereu smile.gif

This post has been edited by sobolan: 19 Nov 2015, 23:53


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 20 Nov 2015, 08:44
Post #6


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Multumesc colegul ,,sobolan,, de apreciere up.gif cheers.gif
Acum cer un sfat si eu, stiu ca sa tot discutat, le-am citit, spetele privitoare la absorbtia/evaporarea benzinei , dupa oprire, din carburator in rezervor.
Vreo idee ingenioasa (gen un filtru pe aceeasi inaltime cu carburatorul), ca de schimbat am schimbat cam tot ce are supape(pompa) jigleor bila. De evaporare nu cred ca e cazul , ca dupa ce merg 9 km, deci abia se incalzeste, o opresc , sta 2 ore ,iar pornirea la rece se face greoi, si imediat dupa ce dau la cama sau o invarte de vreo 4 ori. Filtrul de plastic pus inainte de pompa e mereu gol.
Iertare ptr. alta intrebare pe acest post , dar mi-am dat seama dupa ce-am scris atat. worship.gif


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Nov 2015, 18:55
Post #7


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




supapa unisens montata pe furtunul de benzina....normal pompa are supapele alea din textolit cu arcuri care ar trebui sa tina....

This post has been edited by sobolan: 20 Nov 2015, 18:55


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 05:28
Forum Renault