Problema la injectie
![]() ![]() ![]() |
Problema la injectie
Eragonionut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999
|
|||
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#2
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
motorasul pas cu pas trebuie curatat...mai cauta si tu inainte sa faci topic nou...
![]() |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@Eragonionut:
1Re-verifica conectica instalatiei de injectie(TOATE mufele pe care le-ai scos atunci cand ai dat jos motorul), in special mufa potentiometrului-clapeta si mufa traductorului de turatie. 2)Posibil sa fie si aer fals -> verifica cele 3 stuturi de pe corpul-clapeta, sa fie toate conectate/acoperite cu dopuri, dupa caz. Ca fapt divers: QUOTE pompita care arunca benzina in clapete se numeste INJECTOR.@Razvan_Ionut: Actuatorul de ralanti(motorasul, care NU este pas cu pas) are treaba strict cu reglajul ralanti-ului. Colegul nostru reclama instabilitate in sarcina(la turatie constanta, 3000 rpm), deci motorasul de ralanti iese din discutie. Spor la treaba! |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Eragonionut |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 October 12 ![]() |
am schimbat calculatorul si a mers vreo 2 zile , se tura normal, in schimb cand schimbam viteza din a 2-a in a 3-a si acceleram mai tare dadea suturi nu se alimenta, dupa ce mergeam cu ea vreo 5 min isi revenea...
Azi surpriza am scos borna de la baterie vreo 5-10 min sa fac niste fire pentru proiectoare si cand am puso la loc aceias problema a aparut...cand tin acceleratia pana in 1500 si sub tureaza la 500 si tot asa.,..dak accelerez mai tare pe loc se opreste motorul... O gramada de nervi mi-a facut sa fie de la motorasu pas pas... sal curat ? ce sa fac nu-mi dau seama am lasat si masina 5 min asa la relanti da nu vrea sa se regleze |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999
|
|
nova tuning |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 22 September 12 From: braila ![]() |
da si cu sprai de contacte pe mufele de la corp clapeta, si la calculator. uitete si ce debit iti baga pompa.
12 Oct 2012, 10:10: si din cate am vazut ai umblat si la membrana aia de presiune, mai uitete odata sa nu cumva sa fi gresit ceva pe acolo. This post has been edited by nova tuning: 12 Oct 2012, 10:10 |
--------------------
dacia
nova gti
1999
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
VREI SA ITI FUNCTIONEZE MASINA??
Dute si iti cutata rezervorul de gunoaie,toate filtrele trebuie curatate eventual schimbate furtunele sa fie bine stranse cu coliere,carburatorul reglat ceas. Contactele/releele/instalatia masinii sa fie in regula si nu ai voie sa nu pornesti si sa nu fii in REGULA! |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
oreste0983 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
la fel 2-3 suturi la inceput, dupa un timp in toate vitezele, trebuia sa o iau incet cu acceleratia ca sa pot sa merg cu ea cand ajungeam la 3000 era sarbatoare , si dupa zile pierdute si multi nervi am schimbat pompa de benzina din rezervor, merge ceas acuma. nu cred ca ai avea ce sa umbli la carburator si la calculator. poti sa cauti o pompa buna de logan sa faci o proba(din cate am inteles sunt la fel) eu am luat de srl noua(150 ron) dar daca esti un tip cu talpa mai mare cauta originala (asta de pe la 5500 in sus cam face gafe) .
This post has been edited by oreste0983: 8 Nov 2012, 22:06 |
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
1998 / 2000
- MH-03-WRZ
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
dupa 5500 acolo e limitata injectia
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
oreste0983 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
imi pare rau ca te contrazic, dar intre 3500 si 5500 este cuplul maxim la motoru de 1,6 Gti asta nu inseamna ca la 5500 este limitata injectia
![]() This post has been edited by oreste0983: 11 Nov 2012, 18:33 |
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
1998 / 2000
- MH-03-WRZ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la 5500 ii limitata din ECU
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 13:35 |