DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema la injectie

Eragonionut
post 1 Oct 2012, 21:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 October 12




pentru cei care au mai intalnit problema asta... de curand am schimbat discul si rulmentul de la ambreaj, odata pus motorul la loc am constatat ca la acceleratie atunci cand tin apasat acceleratia la 3000 de turatii automat pompita care arunca benzina in clapete nu mai alimenteaza pur si simplu nu mai arunca benzina.

Cand tin constant apasat acceleratia se sub tureaza singura si apoi iar se tureaza la 3000...

Am mers cu ea si cand schimbam vitezele de ex din a 2-a in a 3-a numai in suturi...

Am schimbat si filtru de benzina, nu-mi dau seama sa fie de la calculator
http://img230.imageshack.us/img230/4598/p0304081438mn8.jpg

am lasato si la relanti mai mult k m-am gandit sa fie de la baterie k am tinuto asa sa se reseteze...

Un raspuns va rog


--------------------
Dacia Nova GTI 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 2 Oct 2012, 16:49
Post #2


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




motorasul pas cu pas trebuie curatat...mai cauta si tu inainte sa faci topic nou... doh.gif


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 2 Oct 2012, 17:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@Eragonionut:
1Re-verifica conectica instalatiei de injectie(TOATE mufele pe care le-ai scos atunci cand ai dat jos motorul), in special mufa potentiometrului-clapeta si mufa traductorului de turatie.

2)Posibil sa fie si aer fals -> verifica cele 3 stuturi de pe corpul-clapeta, sa fie toate conectate/acoperite cu dopuri, dupa caz.

Ca fapt divers:
QUOTE
pompita care arunca benzina in clapete
se numeste INJECTOR.

@Razvan_Ionut:

Actuatorul de ralanti(motorasul, care NU este pas cu pas) are treaba strict cu reglajul ralanti-ului. Colegul nostru reclama instabilitate in sarcina(la turatie constanta, 3000 rpm), deci motorasul de ralanti iese din discutie.

Spor la treaba!


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eragonionut
post 4 Oct 2012, 18:37
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 October 12




am schimbat calculatorul si a mers vreo 2 zile , se tura normal, in schimb cand schimbam viteza din a 2-a in a 3-a si acceleram mai tare dadea suturi nu se alimenta, dupa ce mergeam cu ea vreo 5 min isi revenea...

Azi surpriza am scos borna de la baterie vreo 5-10 min sa fac niste fire pentru proiectoare si cand am puso la loc aceias problema a aparut...cand tin acceleratia pana in 1500 si sub tureaza la 500 si tot asa.,..dak accelerez mai tare pe loc se opreste motorul...

O gramada de nervi mi-a facut sa fie de la motorasu pas pas... sal curat ? ce sa fac nu-mi dau seama am lasat si masina 5 min asa la relanti da nu vrea sa se regleze


--------------------
Dacia Nova GTI 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova tuning
post 12 Oct 2012, 10:04
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 22 September 12
From: braila




da si cu sprai de contacte pe mufele de la corp clapeta, si la calculator. uitete si ce debit iti baga pompa.

12 Oct 2012, 10:10:
si din cate am vazut ai umblat si la membrana aia de presiune, mai uitete odata sa nu cumva sa fi gresit ceva pe acolo.

This post has been edited by nova tuning: 12 Oct 2012, 10:10


--------------------
dacia nova gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 14 Oct 2012, 15:17
Post #6


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




VREI SA ITI FUNCTIONEZE MASINA??
Dute si iti cutata rezervorul de gunoaie,toate filtrele trebuie curatate eventual schimbate furtunele sa fie bine stranse cu coliere,carburatorul reglat ceas.
Contactele/releele/instalatia masinii sa fie in regula si nu ai voie sa nu pornesti si sa nu fii in REGULA!


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oreste0983
post 8 Nov 2012, 21:54
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 6 May 08
From: Motru,Gj /Winnenden, De




la fel 2-3 suturi la inceput, dupa un timp in toate vitezele, trebuia sa o iau incet cu acceleratia ca sa pot sa merg cu ea cand ajungeam la 3000 era sarbatoare , si dupa zile pierdute si multi nervi am schimbat pompa de benzina din rezervor, merge ceas acuma. nu cred ca ai avea ce sa umbli la carburator si la calculator. poti sa cauti o pompa buna de logan sa faci o proba(din cate am inteles sunt la fel) eu am luat de srl noua(150 ron) dar daca esti un tip cu talpa mai mare cauta originala (asta de pe la 5500 in sus cam face gafe) .

This post has been edited by oreste0983: 8 Nov 2012, 22:06


--------------------
Dacia / Nissan Nova GTi / Terrano II 1998 / 2000 - MH-03-WRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Nov 2012, 20:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




dupa 5500 acolo e limitata injectia


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oreste0983
post 11 Nov 2012, 16:52
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 6 May 08
From: Motru,Gj /Winnenden, De




imi pare rau ca te contrazic, dar intre 3500 si 5500 este cuplul maxim la motoru de 1,6 Gti asta nu inseamna ca la 5500 este limitata injectia wink.gif , si probat undeva in jur de 7300 i-am papat prima data linia (mai eram cu un prieten am vrut sa vedem la cat ajunge cu a 3-a)

This post has been edited by oreste0983: 11 Nov 2012, 18:33


--------------------
Dacia / Nissan Nova GTi / Terrano II 1998 / 2000 - MH-03-WRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Nov 2012, 20:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




la 5500 ii limitata din ECU


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:35
Forum Renault