Se opreste motorul cand franez
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul cand franez
danzce |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
apadi |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 21 March 04 From: Iasi ![]() |
ceva asemanator am patit si eu. nu stiu cum e la tine dar: masina sta la relanti? la mine de ex. nu statea, era infundat jugleurul de relanti si dupa ce l-am curatat merge perfect. incearca poate asta e buba. am dat si eu o solutie, sper sa ajute. :mrgreen:
|
-------------------- |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
E sparta membrama de la servo-frana si trage aer fals, de aia moare motorul. Acelasi lucru am patit si eu, si am schimbat pompa de servo. Daca nu ai bani momentan sa o schimbi (e 500 mii), lasa relanti-ul pe la 950-1000 ture, si nu se mai opreste.
Asta daca ai servo,nu stiu din ce an e masina (da sigur ai), pt ca alta cauza sa se opreasca motorul de la franare nu exista. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
danzce |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
nu am servo smile.gif si s-ar ptea sa fie de la jicloru de relanti.. dar sa mor face exact cand nu te astepti... eu am relantiul fff mic, dar pana acum nu au fost probleme!
adica nu face tot timpul. ca o alerg de-i sar capacele si din cand in cand face faza asta |
-------------------- |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu strica sa verifici capsula de avans vacumatic atunci,si de la ea se poate oprii motorul. Eu zic ca iti trage aer fals pe undeva. Relantiul trebuie sa fie la 800 ture pt a functiona corect motorul.
Apropo, merge rorund, sau din 3 in 3 secunde are o mica intrerupere? |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
danzce |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
cum am reglat relantiul acum (nu am turometru) nu iti dai seama ca e mai mic de 800 de ture si trepideaza un pic masina, dar face minuni la consum smile.gif si nu se opreste.. s-ar putea sa fie de la vacum.. certe e ca am incecrat tot felu de situatii am incetinit de la diiferite vizteze, am franat brusc de la diferite viteze.. si nu a facut nimic.. doar cand are ea chef face .. smile.gif ... masina e intr-o stare de invidiat, mai putin cu reglajele, e din 85 si arat mai bine ca multe dacii de dupa 95 smile.gif MULT mai bine.. am sa fac un topic la diverse cu un proiect pentru masina asta smile.gif
|
-------------------- |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Incearca totusi un relanti un pic mai mare, sa mearga rotund motorul. 100-200 ture in plus nu conteaza asa de mult la consum, crede-ma.Nici sa mergi cu el subturat nu e bine.
Eu am avut relanti la 1200 din cauza axei cu came, si nu se simtea la consum prea mult |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Gusti |
![]()
Post
#8
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi ![]() |
Din cauza axului cu came? Faza este ca si eu am o problema asemanatoare la masina si anume dupa ce se incalzeste motoru am relanti 1100. Si vreau sa zic ca l-am coborit de prin toate reglajele de unde se poate cobori relantiul.Nu vrea mai jos de 1100. Poti sa imi povestesti oleaca ce era cu axu ala? |
||
-------------------- 0745535292
0722256825 |
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Eu aveam ax pt curse cu alt model de came, de aia trebuia sa tin relantiul mai sus, altfel nu mergea rotund,la tine e alta cauza
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
tyka |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
tot pe ideia ca ati prinde aer fals pela servofrana.verifica furtunul de legatura si membrana dela servo. 8) 8)
|
-------------------- |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
nu are servo omu
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Raptoe |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai turometru improvizat sa scotzi firu de pe bobina sa vezi daca itzi mai face asa ... stiu un caz mai vechi :wink: Bafta
|
-------------------- |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#13
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am o problema relativ asemanatoare. Relantiul il am cam la 900 rpm, merge foarte frumos, rotund. Dar cand calc frana simt ca apare o usoara trepidatie , chiar si cand stau la semafor. Nu am servo iar pt frana mi se aprind 4 becuri in spate, nu doua. Dar nu cred sa fie problema de consum electric pt ca daca aprind farurile nu apare trepidatia. Idei ?
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#14
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Nu sint probleme electrice ci de alimentare. Nu se taie contacul ci se intrerupe alimentarea cu benzina a motorului. Incearca sa desfunzi duza de 1,5mm din furtunul ce vine de la carburator la galeria de evacuare. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
flat^^rabbit |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
si la mine se intampla la fel. am descoperit ca furtunul care vine de la servo la galerie era topit chiar la stutul ala unde intra pe galerie. l-am schimbat, parca merge un pic mai bine dar relantiul tot nu tine, chiar daca ii trag socul atunci cand pun frana. poate ar fi bine sa-l dai jos si sa verifici daca nu isi trage aer fals pe undeva :vmad:
|
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#16
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Vezi pompa de benzina unde pomepaza ! Adik sar putea sa pompeze in baia de ulei [ ceva de genu asta ]
A .. si vezi cu presiunea de ulei cum stai ... daca e mica atunci cand accelerezi sunt slabe sanse ca ce spu n eu sa fie adevarat . In ultimul timp ai avut probleme cu pompa de benzina ? sad.gif |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
danzce |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
nu am probleme cu pompa de benzina, nu stiuce naiba sa zic s-ar putea sa se fi toptit sipa l mine furtunle alea pe acolo smile.gif nu am avut timp sa imi bag nasu peste tot smile.gif am sa am uit zilele astea ca tot ma ocup de racire smile.gif isnsa sunt in sesiune si e greu tre sa iau un examen ca altfel e nasol biggrin.gif..
|
-------------------- |
|
to_the_limit |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
ma bag si io ca musca ...
am avut o problema asemanatoare si un mecanic mi-a crestat jiglerul de relanti si de atunci masina merge brici. cu o pila pilesti putin pe colturi jiglerul... |
-------------------- |
|
forrolaci |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am o berlina cu 5300 km si imi facea la fel. La service-ul de 5000 am aflat, ca firele de la injector stateau pe evacuare si s-au topit toate, au schimbat si clapeta de injectie
|
--------------------
Renault
symbol
2005 1.5 dci
|
|
Radduu |
![]()
Post
#20
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut aceasi problema ca si la tine,,,dar am schimbat banutul ala de la carburator (care se gaseste pe fundul carburatorului) iar acum imi merge perfect, pot sa reglez relantiul cum vreau eu...inainte sub 1100 nu mergea reglat. |
||
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|||
danzce |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
mai deci oprirea motorului s-a transformat azi in ceva mai ciudat. deci la turatie mica merge bine, la turatie mare nu mai trege cum trebuie, iar la turatie medie merge de zizi ca-i da vreunu suturi in c*r! am curatzat jicloarele de la carb, eru chiar jegoase, dar degeaba, tot la fel. apoi m-a uitat la delcou, si am observat ceva f ciudat, 3 dintre "dintisori aia care fac contact erau negrii, unul din ei era negru rau de tot, si al patrule era taiat... si jumatate din tija care se invarte era neagra.. in fin am curatz eu tote alea, si la fel, dar acum la o turatie mai mare:(
apoi am observat ca furtunu de la vacum cam prinde aer si de afara, l-am reparat si pe ala, si tot facea asa, m-am ofticat si i-am scos filtru de aer, si tot facea asa dar parac mai rar incepuse sa straga un pic mai binisor, apoi am i-am pus filtru la loc, si nu am calcat-o am mers lejer cu ea si surpriza: mergea chiar fff bine cand am ajuns spre casa am si calcat-o putin si nu a mai facut figuri, dar parca totusi nu trage la fel de bine ca inainte.. ARE careva vreo idee ?? ce se intampla ? |
-------------------- |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#22
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea merge in suturi iar la relantiu moare motorul daca nu il tin eu din pedala. Azi am apucat doar sa curat jicloarele (care oricum erau curate), maine ma apuc de aprindere. mama masii de masina ca mi-a mancat sufletul
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#23
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Vezi daca mai exista in capac carbunele cu arc. Schimba capacul delco si distribuitorul (luleaua). |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
danzce |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- |
|
Binox |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 July 04 ![]() |
Verifica si T-ul ala de plastic de la carb . Mie cand nu-mi tine relantiul de acolo e de obicei; se crapa panarama aia si trage aer fals
|
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#26
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Ori ca trage aer ori ca trage gazele din capac culbutori, nu e totuna? problema la tine e ceva mai jos la duza cu gaura de 1,5mm (e infundata) din furtunul ce coboara din T spre galeria de evacuare. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
B-25-JJK |
![]()
Post
#27
|
BloodyMan Group: Members Posts: 11 Joined: 9 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am aceeasi problema cu motorul, moare cand franez tare (brusc) si o mentin pana ma opresc. E posibil sa fie nivelul din carb prea mic?
Si inca ceva...dc insurubez jiclorul de la relanti de tot, moare instantaneu...asadar am pus o saiba grover pe el sa-l tina mai inafara....si oricum imi merge urat motorul...da rateuri constante la cateva secunde...cam aceeasi perioada de timp...jicloarele toate sunt noi... Masina e din 86' si nu am servo pe ea, iar carbul e simplu, nu dublucorp. Si inca ceva...capacul de la delcou e spart la baza unde sta clema pe el si-l prinde...e genul de capac transparent. Astept solutii si sugestii ca eu m-am saturat sa tot surubaresc. Si mai e ceva...am mai postat un topic tot la aceasta categorie - 07.09.2004- referitor la ceva parte de electrica..cititi-l poate are vreo legatura. Multam' anticipat. 8) :wink: |
--------------------
Dacia
1300
1977 Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!! |
|
Ciumonk |
![]()
Post
#28
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Alcatuieste-ti mintal o imagine a circuitului de alimentare si verifica peste tot daca nu trage aer fals.obstructioneaza furtunul de vacum de la servo.scoate filtrul de aer.fa relantiul la 800-900 rpm.vezi daca merge asa.
daca merge asa atunci e membrana de vacum. problema poate fi cauzata si de miscarea vreunei piese din cauza inertiei sau gropilor(clapeta de soc,acceleratie,plutitor etc). si (putzin probabil) poate e ceva de la cutie ,ambreiaj si numai atunci cand apar forte mari din cauza inertiei se cupleaza ceva.dar cred ca asta nu prea se poate. |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
M.C. |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Pt B 25 JJK
Pai daca iti face asa cu jiclorul ala nou de relanti,da-l jos si pune-l pe ala vechi . Nu este nici o problema daca faci asta. Principalul este sa ai jiclorul principal si cel de aer in parametri. Iar chestia asta este o chestie frecventa mai ales daca jicloarele nu sint cele originale de fabrica, pentru ca acum si Nea Gica SRL de la coltul strazii a inceput sa fabrice piese auto,si cum este normal,calitatea lasa de dorit ! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
spidi |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 April 05 ![]() |
QUOTE(B-25-JJK @ 7 Sep 2004, 21:41) Si eu am aceeasi problema cu motorul, moare cand franez tare (brusc) si o mentin pana ma opresc. E posibil sa fie nivelul din carb prea mic? Si inca ceva...dc insurubez jiclorul de la relanti de tot, moare instantaneu...asadar am pus o saiba grover pe el sa-l tina mai inafara....si oricum imi merge urat motorul...da rateuri constante la cateva secunde...cam aceeasi perioada de timp...jicloarele toate sunt noi... Masina e din 86' si nu am servo pe ea, iar carbul e simplu, nu dublucorp. Si inca ceva...capacul de la delcou e spart la baza unde sta clema pe el si-l prinde...e genul de capac transparent. Astept solutii si sugestii ca eu m-am saturat sa tot surubaresc. Si mai e ceva...am mai postat un topic tot la aceasta categorie - 07.09.2004- referitor la ceva parte de electrica..cititi-l poate are vreo legatura. Multam' anticipat. 8) :wink: Ai incercat cu alt capac de delco ? |
--------------------
Clio
Symbol
2003
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 08:44 |