DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se opreste motorul cand franez

danzce
post 27 Jun 2004, 10:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Uitati ce mi se intampla cand merg normal far s-o bruschez fara sa franez violent: Din cand in cand se opreste motorul in timp ce franez, cu masina scoasa din viteza, de exemplu cand franez la un semafor sau ceva sau uneori e de ajuns sa incetinesc si se opreste. Adica se taie contactul si se apind becurile de la ulei si apa ... ce se intampla? cum rezolv problema.. in turatii mari nu face probleme, cand franez de la viteza mare nu face probleme, doar la mers normal ... ce sa-i fac ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apadi
post 27 Jun 2004, 11:57
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 21 March 04
From: Iasi




ceva asemanator am patit si eu. nu stiu cum e la tine dar: masina sta la relanti? la mine de ex. nu statea, era infundat jugleurul de relanti si dupa ce l-am curatat merge perfect. incearca poate asta e buba. am dat si eu o solutie, sper sa ajute. :mrgreen:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Jun 2004, 12:03
Post #3


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




E sparta membrama de la servo-frana si trage aer fals, de aia moare motorul. Acelasi lucru am patit si eu, si am schimbat pompa de servo. Daca nu ai bani momentan sa o schimbi (e 500 mii), lasa relanti-ul pe la 950-1000 ture, si nu se mai opreste.
Asta daca ai servo,nu stiu din ce an e masina (da sigur ai), pt ca alta cauza sa se opreasca motorul de la franare nu exista.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 27 Jun 2004, 12:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




nu am servo smile.gif si s-ar ptea sa fie de la jicloru de relanti.. dar sa mor face exact cand nu te astepti... eu am relantiul fff mic, dar pana acum nu au fost probleme!
adica nu face tot timpul. ca o alerg de-i sar capacele si din cand in cand face faza asta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Jun 2004, 12:51
Post #5


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu strica sa verifici capsula de avans vacumatic atunci,si de la ea se poate oprii motorul. Eu zic ca iti trage aer fals pe undeva. Relantiul trebuie sa fie la 800 ture pt a functiona corect motorul.
Apropo, merge rorund, sau din 3 in 3 secunde are o mica intrerupere?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 27 Jun 2004, 13:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




cum am reglat relantiul acum (nu am turometru) nu iti dai seama ca e mai mic de 800 de ture si trepideaza un pic masina, dar face minuni la consum smile.gif si nu se opreste.. s-ar putea sa fie de la vacum.. certe e ca am incecrat tot felu de situatii am incetinit de la diiferite vizteze, am franat brusc de la diferite viteze.. si nu a facut nimic.. doar cand are ea chef face .. smile.gif ... masina e intr-o stare de invidiat, mai putin cu reglajele, e din 85 si arat mai bine ca multe dacii de dupa 95 smile.gif MULT mai bine.. am sa fac un topic la diverse cu un proiect pentru masina asta smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Jun 2004, 13:17
Post #7


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Incearca totusi un relanti un pic mai mare, sa mearga rotund motorul. 100-200 ture in plus nu conteaza asa de mult la consum, crede-ma.Nici sa mergi cu el subturat nu e bine.
Eu am avut relanti la 1200 din cauza axei cu came, si nu se simtea la consum prea mult


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 27 Jun 2004, 22:16
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




QUOTE
Incearca totusi un relanti un pic mai mare, sa mearga rotund motorul. 100-200 ture in plus nu conteaza asa de mult la consum, crede-ma.Nici sa mergi cu el subturat nu e bine.  
Eu am avut relanti la 1200 din cauza axei cu came, si nu se simtea la consum prea mult

Din cauza axului cu came?
Faza este ca si eu am o problema asemanatoare la masina si anume dupa ce se incalzeste motoru am relanti 1100.
Si vreau sa zic ca l-am coborit de prin toate reglajele de unde se poate cobori relantiul.Nu vrea mai jos de 1100.
Poti sa imi povestesti oleaca ce era cu axu ala?


--------------------
0745535292
0722256825
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Jun 2004, 22:19
Post #9


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Eu aveam ax pt curse cu alt model de came, de aia trebuia sa tin relantiul mai sus, altfel nu mergea rotund,la tine e alta cauza


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 27 Jun 2004, 23:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




tot pe ideia ca ati prinde aer fals pela servofrana.verifica furtunul de legatura si membrana dela servo. 8) 8)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Jun 2004, 23:11
Post #11


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




nu are servo omu


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 27 Jun 2004, 23:21
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Daca ai turometru improvizat sa scotzi firu de pe bobina sa vezi daca itzi mai face asa ... stiu un caz mai vechi :wink: Bafta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 28 Jun 2004, 06:59
Post #13


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Am o problema relativ asemanatoare. Relantiul il am cam la 900 rpm, merge foarte frumos, rotund. Dar cand calc frana simt ca apare o usoara trepidatie , chiar si cand stau la semafor. Nu am servo iar pt frana mi se aprind 4 becuri in spate, nu doua. Dar nu cred sa fie problema de consum electric pt ca daca aprind farurile nu apare trepidatia. Idei ?


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 28 Jun 2004, 07:03
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Din cand in cand se opreste motorul in timp ce franez, cu masina scoasa din viteza, de exemplu cand franez la un semafor sau ceva sau uneori e de ajuns sa incetinesc si se opreste. Adica se taie contactul si se apind becurile de la ulei si apa ...

Nu sint probleme electrice ci de alimentare. Nu se taie contacul ci se intrerupe alimentarea cu benzina a motorului. Incearca sa desfunzi duza de 1,5mm din furtunul ce vine de la carburator la galeria de evacuare.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flat^^rabbit
post 28 Jun 2004, 09:23
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




si la mine se intampla la fel. am descoperit ca furtunul care vine de la servo la galerie era topit chiar la stutul ala unde intra pe galerie. l-am schimbat, parca merge un pic mai bine dar relantiul tot nu tine, chiar daca ii trag socul atunci cand pun frana. poate ar fi bine sa-l dai jos si sa verifici daca nu isi trage aer fals pe undeva :vmad:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 28 Jun 2004, 18:02
Post #16


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Vezi pompa de benzina unde pomepaza ! Adik sar putea sa pompeze in baia de ulei [ ceva de genu asta ]

A .. si vezi cu presiunea de ulei cum stai ... daca e mica atunci cand accelerezi sunt slabe sanse ca ce spu n eu sa fie adevarat .
In ultimul timp ai avut probleme cu pompa de benzina ?

sad.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 28 Jun 2004, 19:49
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




nu am probleme cu pompa de benzina, nu stiuce naiba sa zic s-ar putea sa se fi toptit sipa l mine furtunle alea pe acolo smile.gif nu am avut timp sa imi bag nasu peste tot smile.gif am sa am uit zilele astea ca tot ma ocup de racire smile.gif isnsa sunt in sesiune si e greu tre sa iau un examen ca altfel e nasol biggrin.gif..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 3 Jul 2004, 11:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




ma bag si io ca musca ...

am avut o problema asemanatoare si un mecanic mi-a crestat jiglerul de relanti si de atunci masina merge brici.

cu o pila pilesti putin pe colturi jiglerul...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forrolaci
post 3 Jul 2004, 13:56
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




Am o berlina cu 5300 km si imi facea la fel. La service-ul de 5000 am aflat, ca firele de la injector stateau pe evacuare si s-au topit toate, au schimbat si clapeta de injectie


--------------------
Renault symbol 2005 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 4 Jul 2004, 17:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




QUOTE

Din cauza axului cu came?  
Faza este ca si eu am o problema asemanatoare la masina si anume dupa ce se incalzeste motoru am relanti 1100.  
Si vreau sa zic ca l-am coborit de prin toate reglajele de unde se poate cobori relantiul.Nu vrea mai jos de 1100.  
Poti sa imi povestesti oleaca ce era cu axu ala?

Si eu am avut aceasi problema ca si la tine,,,dar am schimbat banutul ala de la carburator (care se gaseste pe fundul carburatorului) iar acum imi merge perfect, pot sa reglez relantiul cum vreau eu...inainte sub 1100 nu mergea reglat.


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 5 Jul 2004, 00:34
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




mai deci oprirea motorului s-a transformat azi in ceva mai ciudat. deci la turatie mica merge bine, la turatie mare nu mai trege cum trebuie, iar la turatie medie merge de zizi ca-i da vreunu suturi in c*r! am curatzat jicloarele de la carb, eru chiar jegoase, dar degeaba, tot la fel. apoi m-a uitat la delcou, si am observat ceva f ciudat, 3 dintre "dintisori aia care fac contact erau negrii, unul din ei era negru rau de tot, si al patrule era taiat... si jumatate din tija care se invarte era neagra.. in fin am curatz eu tote alea, si la fel, dar acum la o turatie mai mare:(
apoi am observat ca furtunu de la vacum cam prinde aer si de afara, l-am reparat si pe ala, si tot facea asa, m-am ofticat si i-am scos filtru de aer, si tot facea asa dar parac mai rar incepuse sa straga un pic mai binisor, apoi am i-am pus filtru la loc, si nu am calcat-o am mers lejer cu ea si surpriza: mergea chiar fff bine cand am ajuns spre casa am si calcat-o putin si nu a mai facut figuri, dar parca totusi nu trage la fel de bine ca inainte.. ARE careva vreo idee ?? ce se intampla ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 5 Jul 2004, 00:39
Post #22


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Si a mea merge in suturi iar la relantiu moare motorul daca nu il tin eu din pedala. Azi am apucat doar sa curat jicloarele (care oricum erau curate), maine ma apuc de aprindere. mama masii de masina ca mi-a mancat sufletul


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 5 Jul 2004, 16:16
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
m-a uitat la delcou, si am observat ceva f ciudat, 3 dintre \"dintisori aia care fac contact erau negrii, unul din ei era negru rau de tot, si al patrule era taiat...

Vezi daca mai exista in capac carbunele cu arc. Schimba capacul delco si distribuitorul (luleaua).


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 5 Jul 2004, 16:59
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




carbunele e ok smile.gif ca m-am uitat si la el smile.gif o sa schimb capacul totusi ca mai am vreo 2 smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Binox
post 6 Jul 2004, 09:21
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 July 04




Verifica si T-ul ala de plastic de la carb . Mie cand nu-mi tine relantiul de acolo e de obicei; se crapa panarama aia si trage aer fals


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 6 Jul 2004, 17:21
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Verifica si T-ul ala de plastic de la carb...se crapa...si trage aer fals

Ori ca trage aer ori ca trage gazele din capac culbutori, nu e totuna? problema la tine e ceva mai jos la duza cu gaura de 1,5mm (e infundata) din furtunul ce coboara din T spre galeria de evacuare.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-JJK
post 7 Sep 2004, 21:41
Post #27


BloodyMan


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 June 04
From: Bucuresti




Si eu am aceeasi problema cu motorul, moare cand franez tare (brusc) si o mentin pana ma opresc. E posibil sa fie nivelul din carb prea mic?
Si inca ceva...dc insurubez jiclorul de la relanti de tot, moare instantaneu...asadar am pus o saiba grover pe el sa-l tina mai inafara....si oricum imi merge urat motorul...da rateuri constante la cateva secunde...cam aceeasi perioada de timp...jicloarele toate sunt noi...
Masina e din 86' si nu am servo pe ea, iar carbul e simplu, nu dublucorp.
Si inca ceva...capacul de la delcou e spart la baza unde sta clema pe el si-l prinde...e genul de capac transparent.
Astept solutii si sugestii ca eu m-am saturat sa tot surubaresc.
Si mai e ceva...am mai postat un topic tot la aceasta categorie - 07.09.2004- referitor la ceva parte de electrica..cititi-l poate are vreo legatura.
Multam' anticipat. 8) :wink:


--------------------
Dacia 1300 1977
Unde nu-i cap, vai de picioare !!!
D.A.C.I.A. - Daca Ai Cap, Ia-ti Alta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 8 Sep 2004, 21:36
Post #28


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Alcatuieste-ti mintal o imagine a circuitului de alimentare si verifica peste tot daca nu trage aer fals.obstructioneaza furtunul de vacum de la servo.scoate filtrul de aer.fa relantiul la 800-900 rpm.vezi daca merge asa.
daca merge asa atunci e membrana de vacum.
problema poate fi cauzata si de miscarea vreunei piese din cauza inertiei sau gropilor(clapeta de soc,acceleratie,plutitor etc).
si (putzin probabil) poate e ceva de la cutie ,ambreiaj si numai atunci cand apar forte mari din cauza inertiei se cupleaza ceva.dar cred ca asta nu prea se poate.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 9 Sep 2004, 07:42
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Pt B 25 JJK
Pai daca iti face asa cu jiclorul ala nou de relanti,da-l jos si pune-l pe ala vechi . Nu este nici o problema daca faci asta.
Principalul este sa ai jiclorul principal si cel de aer in parametri.
Iar chestia asta este o chestie frecventa mai ales daca jicloarele nu sint cele originale de fabrica, pentru ca acum si Nea Gica SRL de la coltul strazii a inceput sa fabrice piese auto,si cum este normal,calitatea lasa de dorit !


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spidi
post 24 Aug 2005, 16:31
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 April 05




QUOTE(B-25-JJK @ 7 Sep 2004, 21:41)
Si eu am aceeasi problema cu motorul, moare cand franez tare (brusc) si o mentin pana ma opresc. E posibil sa fie nivelul din carb prea mic?
Si inca ceva...dc insurubez jiclorul de la relanti de tot, moare instantaneu...asadar am pus o saiba grover pe el sa-l tina mai inafara....si oricum imi merge urat motorul...da rateuri constante la cateva secunde...cam aceeasi perioada de timp...jicloarele toate sunt noi...
Masina e din 86' si nu am servo pe ea, iar carbul e simplu, nu dublucorp.
Si inca ceva...capacul de la delcou e spart la baza unde sta clema pe el si-l prinde...e genul de capac transparent.
Astept solutii si sugestii ca eu m-am saturat sa tot surubaresc.
Si mai e ceva...am mai postat un topic tot la aceasta categorie - 07.09.2004- referitor la ceva parte de electrica..cititi-l poate are vreo legatura.
Multam' anticipat. 8)  :wink:
*



Ai incercat cu alt capac de delco ?


--------------------
Clio Symbol 2003 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 08:44
Forum Renault