DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> rulment roata fata

tictac
post 25 Oct 2012, 15:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 January 10




Salut. se pot schimba rulmentii fata si fara presa ? sau un magazin de unde se poate cumpara ? ca in ultimu timp nu stiu cum fac ca dau doar de femei la magazinele de piese auto care incep sa scormone pe acolo "parca aveam ceva de genu" nu am nimic cu ele.. sunt unele care se si pricep. dar nah... femeia ramane femeie. si problema pe care o am ar fi un huruit care dispare la viraje de dreapta. dar ciudat e ca parca se aude de la roata din spate ca si cum nu s ar elibera sabotii dupa franare si ar avea acolo o mica zona de frecare. cand masina e in panta sunetul inca se aude usor si ating frana incat sa nu se opreasca masina doar sa alunece mai incet se aude un sunet gros... si ciudat. daca ar fi de la saboti de ce ar dispare in viraje de dreapta. sau sa fie problema si la rulmentu dreapta fata si la saboti dar cel de la saboti sa fie ceva mai fin incat sa fie acoperit de sunetu motorului in viraj. oricum, mai intai vreau sa rezolv cu rulmentii ca sabotii se schimba fluierand.

This post has been edited by tictac: 25 Oct 2012, 15:53


--------------------
Dacia 1310 1997 - B 62 RRN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 25 Oct 2012, 16:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Prima data cand i-am schimbat nu am avut presa, dar nu as mai repeta experienta ! Cauta o presa prin targuri. Cu dalta si ciocanul plus alte improvizatii mai mult reusesti sa strici.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Oct 2012, 15:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Merge si cu doua leviere late, putin curbate la capete. Le bagi diametral opus sub rulment, si dupa fiecare saltare (ridicare), mai adaugi ceva sub leviere (mangealac). Trebuie si discul demontat. Primul rulment va ramane pe portfuzeta, deci e necesara munca, numai pentru cel de la baza fuzetei (al doilea). Atentie la rulmenti cand cumperi, sa nu aiba distantierul dintre bile, din plastic, sa fie din tabla, cum se face normal. Cei din plastic, la franare prelungita iese tampenia dintre bile, cade intre rulmenti si bilele se strang toate intr-o parte a rulmentului, acolo unde pot si sa iasa, dar si joc mare de poate dupe si fuzeta, daca iese la amandoi deodata. Asa risti sa-ti rupi gatul cu ei, desi sunt APROBATI RAR. Am de mult intentia sa fac si un filmulet, sa va arat cum se comporta. Deci, rulmenti de Barlad, nu de Alexandria.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2024 - 09:21
Forum Renault