sabot spate, se misca arc de la sabot
![]() ![]() ![]() |
sabot spate, se misca arc de la sabot
razvan32 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Attached thumbnail(s) tambur1.JPG ( Size: 564.25k ) Number of downloads: 627 |
||
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|||
floryn_fresh |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 April 08 ![]() |
ala-i arcul? nu cel de sub el, rotund? de aia rotunzi se gasesc 50bani - 1 leu foarte usor de schimbat
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
Break 1996
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#3
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
ala e arcul. am pus mana pe el si se misca. ma mir ca nu cade de acolo.
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Arcu ala trebuie prin de tija dintre cele 2 parghii (cea de frana de mana si cea cu sectoru dintat)el se prinde de tija in spatele parghiei de la frana de mana,poate a cazut de pe ea sau e rupt,desfaci si vezi eventual pui o poza
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#5
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
trebuie sa dau jos amandoi sabotii ca sa am acces la arcul ala?
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Da ,ca sa lucri usor si sa nu ciupesti garnitura de la cilindru.dai secotoru dintat la zero,desfaci clopotei de la ambii saboti,scoti cele 2 arcuri unu mare si unu mai mic si gata ai scos saboti,te uiti la arcu cu problema sa fie agatat de tija dintre cele 2 parghii,arcu il poti monta numai intr-un fel deci nu ai cum sa il pui invers,daca tot umbli pe a coloo fa si o spalare ca e cam uns pe acolo
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Vezi ca arata cam rau tamburul ala (ruginit si exfoliat pe margine), ai grija !
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ala e taler
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
maho |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Taler, scuze, dar tot rau arata.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
razvan32 |
![]()
Post
#10
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
am fost la masina si am desfacut roata. am verificat arcul ala si este pus acolo, nu este iesit. deci totul este bine.
30 Aug 2011, 09:36: problema este ca se misca arculetul ala This post has been edited by razvan32: 30 Aug 2011, 09:36 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Se misca usor sa inteleg,vad in poza ta de sus acea tija dintre leviere ca este stramba in sus ,indreapt-o,daca se tot misca desi nu trebuie sa fie ff fix acolo da jos cablu de frana de mana de pe levier sa vezi se mai misca
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Scriu si eu in acest topic cam vechi, dar n-am vrut sa deschd altul. Am si eu o problema la tamburii spate, pe unul dintre ei nu-l pot regla nicicum sa nu frece pe sabot, oricum as face. Mentionez ca eu nu am arculetul ala incercuit in poza de la inceputul topicului, la nici un tambur. Ce rol are arculetul ala? Banuiesc ca se implica in autoreglaj. Pot circula si fara el, sau tre sa fac neaparat rost?
Problema la tamburul buclucas e ca atunci cand il bag la loc se invarte relativ ok, dar dupa pedale se infraneaza, nu intr-atat incat sa se incinga roata, dar oricum imi sta pe creier. O sa incerc o strunjire a tamburilor, un cablu de frana de mana nou, sa vedem cum iese. Dar totusi, arculetul ala ma deranjeaza ca nu e la locul lui, oare gasesc in comert? Am uitat sa mentionez ca nu e de la cilindri receptori, se misca usor pistonasele la amandoi. This post has been edited by fullhouse: 7 Nov 2012, 12:16 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi ca este kit de reparatie pentru spate,arculetele si parghiile ,si fara arculetu ala nu e bine ca iti aduce innapoi cele 2 parghii,acum 1 an am intrebat si de uzina era undeva la 60roni kitu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Mersi Ghita, o sa ma interesez
8 Nov 2012, 09:31: Stiu ca scriau mai demult pe un topic userii BOA si Ghita odata o chestie legata de reglajul acelui arculet, de lasat un anumit joc de 1,2 mm parca. Problema e ca nu mai gasesc acel topic, ca nu mai tin minte exact despre ce este vorba, intre ce piese se lasa etc. Poate ma ajuta chiar BOA daca citeste topicul, i-as fi recunoscator. Stiu ca nici popa nu repeta de 2 ori slujba, dar poate face o exceptie ![]() This post has been edited by fullhouse: 8 Nov 2012, 09:31 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
e vorba de jocu acelui arc la liber sa nu fie mai mare de 1mm,asa tin minte
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Asa este, cum spune @ghitza, jocul trebuie sa fie cat mai mic posibil. Daca arculetul este "intins", levierul de care este prins cablul franei de mana nu mai revine complet f aproape de sabot, uzura urmand a fi compensata de mecanismul de autoreglare fara a fi nevoie sa scurtam mereu din piulita cablul primar (ca la modelele vechi). Arculetul cu pricina este suplimentat si de arcul de pe cablu dar cum acesta este de obicei de proasta calitate "greul" si siguranta este in primul care, prin amplasare, se raporteaza exclusiv la sabot.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Hmm, ma mir cum am circulat eu atata timp fara cele 2 arculete. Am cautat prin tot orasul un kit de parghii si arculete, nu am gasit nicaieri. Dezmembrari nu am prin zona mea decat cativa particulari cu cateva masini, nu aveau nici o punte spate de break. Ramane de vazut cum o sa fac rost, mersi tuturor de sfaturi.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cumpara de pe net:ex:bestautovest.ro si gata treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
S-a rezolvat treaba pana la urma, arculetele le aveam, dar erau prinse doar de bieleta dintre cele 2 parghii, deci nu se vedea din exterior. Am testat putin si sistemul asta de autoreglaj. Pot spune ca-si face treaba, dar pana la un punct. Cu sistemul resetat, am montat tamburii si-am facut pedale. Sabotii s-au apropiat intr-adevar, dar nu indeajuns de mult, am mai dat eu 3,4 dinti ca sa fie bine. Acum s-ar putea sa nu-i fi apropiat suficient de mult, pentru ca mi s-a inmuiat putin pedala de frana, dupa a doua pedala parca prinde mai sus. Macar se invart bine rotile acum
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
se invart dar frane ai?sau tre sa faci 2 pedale la o franare,cu spatele suspendat tragi frana de mana la 5 dinti dupa care strangi de sub masina cablu pana rotile s-au franat dupa care lasi frana de mana jos,si sa vezi frane apoi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Da Ghita, stiu, reglajul final il fac in week-end, mersi de sfat
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:33 |