DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor usor incoerent, merge cu intermitente in relanti

costas
post 26 Aug 2005, 19:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




Salutare. Descriere problema: in relanti motorul meu (de pe o berlina din 95) merge ca si cumar pierde un timp. E reglat pe la 1000 rpm si are o f usoara cadere spre 9 sute si puti - probabil pe la 980 cu o intermitenta cam pe la 1-2 secunde.
Ce sa fiie? aveti idee? e afectat ceva anume?
Multumesc


--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Aug 2005, 09:51
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Suna a problema de aprindere..verifica tot ce tine de aprindere(bujii, avansuri, fise etc)


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 27 Aug 2005, 11:41
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




Cred ca s-a mai discutat pe aici. dar eu sincer iti recomand, daca merge bine, sa-l tratezi cu indiferenta, eu m-am chinuit 1 an si ceva pana m-am lasat pagubas. Schimbasem tot, bujii, platini, fise, capac, curatat carburator + intrebat mecanici si nu am reusit sa-i dau de cap.

P.S. In rest motorul mergea impecabil.


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Aug 2005, 13:19
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cata23 @ 27 Aug 2005, 11:41)
Cred ca s-a mai discutat pe aici. dar eu sincer iti recomand, daca merge bine, sa-l tratezi cu indiferenta, eu m-am chinuit 1 an si ceva pana m-am lasat pagubas. Schimbasem tot, bujii, platini, fise, capac, curatat carburator + intrebat mecanici si nu am reusit sa-i dau de cap.

P.S. In rest motorul mergea impecabil.
*




Asta nu e solutie..pana la urma se poate face sa mearga impecabil.
Eu am turometru digital pe berlina, si la relanti nu variaza cu mai mult de 20 rpm,
Dar asta cu aprinderea impecabila, cele mai bune bujii, motorul bec pe dinauntru, si cel mai important zic eu, un ulei de calitate superioara, in cazul meu Aral semisintetic 10w40 la 270 de mii litrul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 27 Aug 2005, 16:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(tragedy @ 27 Aug 2005, 10:51)
Suna a problema de aprindere..verifica tot ce tine de aprindere(bujii, avansuri, fise etc)
*



Ma gandeam eu - am schimbat deja fisele si nimic, i-am modificat avansu si iar nimic. Aseara am mai observat ceva - aceiasi intermitenta o are si la lumini si inca ceva - cand accelerez creste intensitatea luminilor din bord si de la farurui - cred ca "fura curente" pe undeva. In prima faza cred ca o sa schimb releul de incarcare ca e unul mecanic si ma gandesc ca s-o fi dus si ala ar pute sa "fure".

In rest motorul merge ok - nu prea am ce sa-i reprosez, uleiul e abia schimbat - Lubrifin 20W50 parca.



--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Aug 2005, 19:38
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(costas @ 27 Aug 2005, 16:46)

In rest motorul merge ok - nu prea am ce sa-i reprosez, uleiul e abia schimbat - Lubrifin 20W50 parca.
*




Un sfat..Lubrifinul e varza, au distrus utilaje intregi cu uleiul lor de 2 bani, calitatea lasa mult de dorit.
Incearca sa pui ceva mai bun, de exemplu Elf, care nu e mult mai scump decat Lubrifinul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 27 Aug 2005, 19:47
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(tragedy @ 27 Aug 2005, 20:38)
Un sfat..Lubrifinul e varza, au distrus utilaje intregi cu uleiul lor de 2 bani, calitatea lasa mult de dorit.
Incearca sa pui ceva mai bun, de exemplu Elf, care nu e mult mai scump decat Lubrifinul.
*


OFF TOPIC
Aha. Lubrifin e pus de vechiul proprietar - eu mergeam pe Valvoline pana "m-a schimbat" mecanicul pe altceva numit Parnas - daca-mi amintesc bine.
Problema nu e pretul ca doar nu fac schimbul de ulei in fiecare zi si sincer ori cu 50 RON ori fara de doua ori pe an ....
Am mai citi eu ceva topicuri pe aici sa vad cam ce ulei e cel mai bun pentru Dacia dar n-am reusit sa trag o concluzie in ceea ce priveste uleiul asa ca o sa pun tot ce ma duce capul.
ON TOPIC
Am schimbat si capacul de la delco si nimic - tot cu intermitente. Am observat un lucru, insa: bobina de inductie se incince al naibii - nu prea poti sa tii mana pe ea - cu masina pe loc si motorul doar accelerat din cand in cand - motorul a mers mai putin de 10 min.
Sa fie oare bobina - care pare a fi noua anyway....???


--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 28 Aug 2005, 19:29
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




S-a rezolvat - am schimbat releul de incarcare si toate problemele de mai sus s-au rezolvat.
Aviz amatorilor. smile.gif)

Multumesc pentru sfaturi - topicul poate fi inchis.


--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 29 Aug 2005, 03:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(cata23 @ 27 Aug 2005, 11:41)
Cred ca s-a mai discutat pe aici. dar eu sincer iti recomand, daca merge bine, sa-l tratezi cu indiferenta, eu m-am chinuit 1 an si ceva pana m-am lasat pagubas. Schimbasem tot, bujii, platini, fise, capac, curatat carburator + intrebat mecanici si nu am reusit sa-i dau de cap.

P.S. In rest motorul mergea impecabil.
*



Daca n-ai alte probleme, e de la benzina...baga cu Pb


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 29 Aug 2005, 10:38
Post #10


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Dupa ce verifici aprinderea las-o la ralanti si scoate cate o fisa pe rand; aia la care nu se intampla e de vina. Si inca ceva vezi ca s-ar putea sa nu fie de la bujia respectiva s-ar putea sa fie strans prea mult din culbutori si nu deschide suficient dar in cazul asta ar trebui sa iti mearga prost si in sarcina motorul.

This post has been edited by ionutctn: 29 Aug 2005, 10:39


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2025 - 23:05
Forum Renault