motor usor incoerent, merge cu intermitente in relanti
![]() ![]() ![]() |
motor usor incoerent, merge cu intermitente in relanti
costas |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 9 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
- gl 10 acg
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Suna a problema de aprindere..verifica tot ce tine de aprindere(bujii, avansuri, fise etc)
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cata23 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Cred ca s-a mai discutat pe aici. dar eu sincer iti recomand, daca merge bine, sa-l tratezi cu indiferenta, eu m-am chinuit 1 an si ceva pana m-am lasat pagubas. Schimbasem tot, bujii, platini, fise, capac, curatat carburator + intrebat mecanici si nu am reusit sa-i dau de cap.
P.S. In rest motorul mergea impecabil. |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(cata23 @ 27 Aug 2005, 11:41) Cred ca s-a mai discutat pe aici. dar eu sincer iti recomand, daca merge bine, sa-l tratezi cu indiferenta, eu m-am chinuit 1 an si ceva pana m-am lasat pagubas. Schimbasem tot, bujii, platini, fise, capac, curatat carburator + intrebat mecanici si nu am reusit sa-i dau de cap. P.S. In rest motorul mergea impecabil. Asta nu e solutie..pana la urma se poate face sa mearga impecabil. Eu am turometru digital pe berlina, si la relanti nu variaza cu mai mult de 20 rpm, Dar asta cu aprinderea impecabila, cele mai bune bujii, motorul bec pe dinauntru, si cel mai important zic eu, un ulei de calitate superioara, in cazul meu Aral semisintetic 10w40 la 270 de mii litrul. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
costas |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 9 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tragedy @ 27 Aug 2005, 10:51) Ma gandeam eu - am schimbat deja fisele si nimic, i-am modificat avansu si iar nimic. Aseara am mai observat ceva - aceiasi intermitenta o are si la lumini si inca ceva - cand accelerez creste intensitatea luminilor din bord si de la farurui - cred ca "fura curente" pe undeva. In prima faza cred ca o sa schimb releul de incarcare ca e unul mecanic si ma gandesc ca s-o fi dus si ala ar pute sa "fure". In rest motorul merge ok - nu prea am ce sa-i reprosez, uleiul e abia schimbat - Lubrifin 20W50 parca. |
--------------------
Dacia
1310L
- gl 10 acg
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(costas @ 27 Aug 2005, 16:46) In rest motorul merge ok - nu prea am ce sa-i reprosez, uleiul e abia schimbat - Lubrifin 20W50 parca. Un sfat..Lubrifinul e varza, au distrus utilaje intregi cu uleiul lor de 2 bani, calitatea lasa mult de dorit. Incearca sa pui ceva mai bun, de exemplu Elf, care nu e mult mai scump decat Lubrifinul. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
costas |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 9 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tragedy @ 27 Aug 2005, 20:38) Un sfat..Lubrifinul e varza, au distrus utilaje intregi cu uleiul lor de 2 bani, calitatea lasa mult de dorit. Incearca sa pui ceva mai bun, de exemplu Elf, care nu e mult mai scump decat Lubrifinul. OFF TOPIC Aha. Lubrifin e pus de vechiul proprietar - eu mergeam pe Valvoline pana "m-a schimbat" mecanicul pe altceva numit Parnas - daca-mi amintesc bine. Problema nu e pretul ca doar nu fac schimbul de ulei in fiecare zi si sincer ori cu 50 RON ori fara de doua ori pe an .... Am mai citi eu ceva topicuri pe aici sa vad cam ce ulei e cel mai bun pentru Dacia dar n-am reusit sa trag o concluzie in ceea ce priveste uleiul asa ca o sa pun tot ce ma duce capul. ON TOPIC Am schimbat si capacul de la delco si nimic - tot cu intermitente. Am observat un lucru, insa: bobina de inductie se incince al naibii - nu prea poti sa tii mana pe ea - cu masina pe loc si motorul doar accelerat din cand in cand - motorul a mers mai putin de 10 min. Sa fie oare bobina - care pare a fi noua anyway....??? |
--------------------
Dacia
1310L
- gl 10 acg
|
|
costas |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 9 August 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a rezolvat - am schimbat releul de incarcare si toate problemele de mai sus s-au rezolvat.
Aviz amatorilor. ![]() Multumesc pentru sfaturi - topicul poate fi inchis. |
--------------------
Dacia
1310L
- gl 10 acg
|
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(cata23 @ 27 Aug 2005, 11:41) Cred ca s-a mai discutat pe aici. dar eu sincer iti recomand, daca merge bine, sa-l tratezi cu indiferenta, eu m-am chinuit 1 an si ceva pana m-am lasat pagubas. Schimbasem tot, bujii, platini, fise, capac, curatat carburator + intrebat mecanici si nu am reusit sa-i dau de cap. P.S. In rest motorul mergea impecabil. Daca n-ai alte probleme, e de la benzina...baga cu Pb |
--------------------
-
-
-
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce verifici aprinderea las-o la ralanti si scoate cate o fisa pe rand; aia la care nu se intampla e de vina. Si inca ceva vezi ca s-ar putea sa nu fie de la bujia respectiva s-ar putea sa fie strans prea mult din culbutori si nu deschide suficient dar in cazul asta ar trebui sa iti mearga prost si in sarcina motorul.
This post has been edited by ionutctn: 29 Aug 2005, 10:39 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 23:05 |