am probleme cu socul, si vine iarna
![]() ![]() ![]() |
am probleme cu socul, si vine iarna
argon |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(tragedy @ 26 Aug 2005, 07:14) eu de obicei cand pornesc in anotimpul cald nu folosesc socul. Daca il folosesc , masina porneste dar in momentul urmator se opreste..se ineaca, chiar si daca nu e tras de tot. La fel se intampla si cand pornesc fara soc si dupa il trag , la fel incepe sa tremure si moare imediat, chiar daca nu il trag de tot. De obicei masina porneste la peste 10 grade C la prima cheie..max la prima si jumatate daca a stat cateva zile. Dar vine iarna..si ma gandesc cu groaza ca nu pot folosi socul decat 2 secunde inainte sa moare motorul.. Ce are? e normal sa faca asa?? Ai acea tija dintre mecanismul de soc si cel al obturatorului? Este bine reglata? Adica ideea e ca atunci cind tragi socul se deschide si obturatorul 1,1-1,8 mm? Altii recomanda alta deschidere, mai mica. Sau, nu cumva prin zona cagulei acea clapeta de soc se blocheaza? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am tija intre soc si clapeta de accleleratie, alta tija nu exista.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(tragedy @ 26 Aug 2005, 07:24) De aia vorbeam (offtopic, mai exista una, pe partea opusa, intre axul obturator si pompa de sprit). Nu spui nimic de reglaj, de cursa obturatorului la actionarea socului, de eventualele blocaje..Ai verificat? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
spidi |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 April 05 ![]() |
verifica filtrul de aer. Sa nu fie incarcat de praf sau umed.
Cat timp ai de cand l-ai schimbat ultima data ? incearca sa o pornesti fara sa ai capacul prin care iti intra aer in carburator. |
--------------------
Clio
Symbol
2003
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 26 Aug 2005, 08:29) De aia vorbeam (offtopic, mai exista una, pe partea opusa, intre axul obturator si pompa de sprit). Nu spui nimic de reglaj, de cursa obturatorului la actionarea socului, de eventualele blocaje..Ai verificat? Normal ca tija de la pompa de sprit exista..nu am pus-o la socoteala. Obturatorul face cursa complet, pana cand intra pintenul ala in locassul stabilit(cand trag la maxim), blocaje nu exista. Eu cred ca nu merge pentru ca cand trag socul baga foarte multa benzina, si se ineaca..exista un jigler pentru asa ceva? Cu socul tras m-am uitat la espament si efectiv stropeste cu benzina pe acolo(2 secunde pana se opreste. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@tragedy
Cu socul tras la maxim, acea clapeta de soc trebuie sa se poata deplasa sub actiunea depresiunii pina asigura o fanta de 4-5 mm intre marginea ei si corp; la tine se intimpla? trage socul si cu cagula scoasa apasa pe ea. Daca nu se deplaseaza relativ usor, sau e mai mica acea cursa, e ceva defect pe acolo. Cit se deplaseaza obturatorul la actionarea socului? Edit: daca tragi socul si accelerezi se mai opreste? This post has been edited by diaconuliviu: 26 Aug 2005, 08:46 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
spidi |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 April 05 ![]() |
nivelul in carburator ?
sau poate cuiul poantou ? |
--------------------
Clio
Symbol
2003
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 26 Aug 2005, 08:45) @tragedy Cu socul tras la maxim, acea clapeta de soc trebuie sa se poata deplasa sub actiunea depresiunii pina asigura o fanta de 4-5 mm intre marginea ei si corp; la tine se intimpla? trage socul si cu cagula scoasa apasa pe ea. Daca nu se deplaseaza relativ usor, sau e mai mica acea cursa, e ceva defect pe acolo. Cit se deplaseaza obturatorul la actionarea socului? Edit: daca tragi socul si accelerezi se mai opreste? Liviule..ca sa fiu sigur ca vb de acelasi lucru, cand ajung acasa fac niste poze cu socul tras si cu el netras(cu cagula scoasa bineinteles), si le pun aici..ca sa-mi arati exact pe poza unde tre sa apas. Daca trag socul si accelerez moare motorul si mai repede. Si asta iarna am avut probleme..si nu prea foloseam socul decat 2 secunde dupa pornire sa nu moara..dupa o tineam din acceleratie relativ usor. Iarna pornea si fara soc, dar pe la a treia cheie..e ceva dubios, porneste si vara si iarna neastepta de usor..poate fi legat de problema cu socul? La -15 grade porneste relativ usor fara soc, fara sa dau la automat , la a treia cheie scurta. Acum vara porneste la prima cheie oricand, la sfert cum se zice(fara soc)..din punctul asta de vedere parca nu e Dacie.. Am facut o proba asta iarna, prin februarie cand erau frigurile alea(-25 grade!!!)....dupa 3 zile de stat in parcare, pornea la prima cheie(cu socul tras)... Am condus mai multe Dacii, si la nici una nu se intampla asa ceva. Mentionez ca nu am nimic modificat la motor/carburator/aprindere Aprimderea e clasica. This post has been edited by tragedy: 26 Aug 2005, 09:08 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ridici capota
scoti "cagula" pentru a vedea clapeta de soc. Identifici cablul de soc-e ala din sirma plina; exact de surubul care-l fixeaza in mecanism, tragi in sensul actionarii-o sa vezi ca gaura din capatul carburatorului se obtureaza cu ceva rectangular. De asemenea tija aia va actiona obturatorul-o sa vezi ca acceleratia se misca. Cu el actionat la maxim apesi pe clapeta aia rectangulara;vei vedea ca pe exterior ea e articulata cu mecanismul de actionare cu un resort si ca acea clapeta se deplaseaza pina atinge in partea stinga a scobiturii ; in pozitia aia, distanta intre corp carb si clapeta trebuie sa fie 4-5 mm. Daca nu se deplaseaza usor (si fara a se misca timoneria socului) inseamna ca e intepenita si motorul se ineaca. De asemenea, cu socul tras la maxim clapeta de acceleratie (banutul) ar trebui sa fie deschis ceva mai mult de 1 mm, cum am scris. Editat:citeste in poza. This post has been edited by diaconuliviu: 26 Aug 2005, 09:40 Attached thumbnail(s) reglajcarb.jpg ( Size: 639.57k ) Number of downloads: 90 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 23:08 |