schimbarea si reglajul platinilor, cum se face ?
![]() ![]() ![]() |
schimbarea si reglajul platinilor, cum se face ?
jepi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1300
dacia 1300
- HD-03-YCT
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In primul rand daca nu ai mai schimbat pana acum iti trebuie un calibru cu lamele.
Platina se pune la 0.30-0.35 cu aprindere electronica si 0.40-0,45 cu aprindere clasica. Mai bine sa ai pe cineva langa tine sa te indrume daca nu ai mai schimbat. In principiu se poate schimba cu delcoul montat sau cu delcoul demontat. Eu prefer cu delcoul montat, ca nu mai trebuie sa ma chinui sa-l dau si sa-l pun. Dezavantajul e ca trebuie sa stai aplecat peste masina. Dai capacul de la delco jos, la fel luleaua si capacul protector. Platina fixa e prinsa in surub, cea mobila culiseaza pe un ax, cu o siguranta la capat. Cea fixa iti dai seama cum se da jos, cea mobila tre sa dai jos siguranta din capat(grija mare sa nu cada in delco daca il lasi montat). Reglajul se face dupa ce ai montat platinile(grija ca la cea mobila e un izolator inainte de siguranta-sa-l pui) prin culisarea platinei fixe cand cea mobila e pe vargul camei. Nu e greu si te descurci la fata locului daca cat de cat ai mai mesterit la mecanica. Grija ca trebuie reglat avansul static la final..era un tutorial pe aici..da-i search avans static, semn volanta ..etc. PS de unde din HD esti? This post has been edited by tragedy: 19 Aug 2005, 19:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
si daca inlocuiesti si surubul platinii, sa ai grija sa pui unul de aceeasi lungime ca o sa-ti atinga avansul centrifugal
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cata23 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Cel care strange platina fixa.
|
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cata23 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Marius-gabriel se referea la cel centrifugal, nu la avansul vacuumatic, care este dedesubt si daca surubul e prea lung e posibil sa atinga in el.
|
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
stasi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
f important surubul ala... am pus eu mai lung si au inceput sa curga diverse chestii mici de prin delcou. cand l-am desfacut, toate erau amestecate prin el. tare m-am mai bucurat.
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2025 - 05:35 |