Jurnal de bord complet RENAULT TRAFIC, Iunie 2005, 1,9 Dci, 74 Kw
![]() ![]() |
Jurnal de bord complet RENAULT TRAFIC, Iunie 2005, 1,9 Dci, 74 Kw
diesel_power |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|||
CRY 79 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Aerisire am facut, chederele sunt bune, garnitura de chiuloasa este ok. Apa se ridica 4 linii din noua cat are, niciodata nu s-a ridicat mai sus. Termostat am pus cu decuplare la 89 grade. Eu mai am o problema la comutatorul care baga are pe parbriz, fata, jos, etc. Nu functioneaza decat pe primele 3 pozitii de sus, adica parbriz, parbriz si picioare, picioare. Pe grilele frontale nu pot comuta ca ramane cablul blocat si nu-l folosesc.
O explicatie este faptul ca aerul cald care intra se loveste de parbrizul rece sau inghetat si se raceste pe jumatate. Logic, nu are nici cum incalzi atat loc interior. Daca ar fi mers pe frontal, alta era problema. Cand am desfacut termostatul sa il schimb, am desfacut cele doua furtune de apa care intra in habitaclu de langa caroseria care desparte compartimentul motor de habitaclu, sa pot scoate mai usor termostatul. Pe acele doua conducte se vedea o mazga maronie ca o mocirla . Am bagat degetul si s-a luat pe deget. Oare sa fie si o parte din calorifer infundat cu mazga aia? Cum pot curata acel calorifer? 25 Dec 2012, 18:44: Azi m-am uitat in vasul de antigel si nu mai era decat 1 cm lichid. L-a tras pe tot in motor. Cred ca nu se umpluse bine cand am aerisit sau a mai furat cand a deschis termostatul. O sa completez. Nu este in ulei amestecat daca va ganditi sa intrebati acest lucru si nici nu curge. Am verificat. This post has been edited by CRY 79: 25 Dec 2012, 17:44 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
e ok CRY 79
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Banuiam eu, eram chiar sigur. Nu mai umblu la ea fara rost, eventual sa merg sa repar comutatorul directiei aerului sa bage si prin fata, apoi sa reduc ceva usi sau geamuri ca sunt cam multe.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Mai am de rezolvat cateva probleme minore, zic eu, la masina dupa ce am stat si analizat. Dar mai pot astepta pana ce da caldura. Eu sunt cam fixat pe perfectiune si nu am ce face.
- butonul de incalzire oglinzi si geamuri usi spate; - geamul dreapta ce nu coboara; - antena radio nu se potriveste la radio-cd; Am cumparat mocheta neagra pt. podium si am de gand sa imbrac tot interiorul in mocheta sa nu mai vad tabla alba in interior. In special pe peretii laterali spate si usi spate. In felul asta mai respinge si temperatura rece ce este tinuta de tabla aia. Vreau sa arate cum era Meganul in portbagaj. Am luat nituri (dopuri) de plastic sa prind mocheta pe pereti si bineanteles, prenandez. Cand voi termina lucrarea o sa pun si poze. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Ce am observat la masina:
-atunci cand accelerez, in treptele 2 si 3 nu se tureaza mai mult de 3700-3800ture. Cand ajunge in aceasta zona se taie alimentarea. Bineanteles ca nu ajung cu turatiile in acea zona ca urmeaza urmatoarea treapta. In treapta 1 nu am observat ca nu m-a lasat inima sa o turez atat in treapta 1. In a 4-a, a5-a si a6-a nu se taie alimentarea. Asa e normal sa preoteje motorul? |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am pus filtru nou Mann de motorina. Nu e de la filtru. Specific:
doar in treptele 3 si 4 se manifesta asa, in 5 si 6 merge pana la capat, am mers cu 160 km, deci peste 4000 ture. Eu zic ca e normal, poate asa a fost conceputa, sa nu turezi ca nebunul in acele trepte, iti reaminteste ca trebuie sa urci mai sus treptele. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 5 Jan 2013, 19:32) Pai... si daca este intr-o depasire si ai nevoie de "un pic mai multe ture"... ce faci? Pierzi timpu schimband viteze? Sau te apuci inainte de a face depasirea sa faci niste calcule sa vezi la ce turatie ajungi ![]() Nu ai cum sa ajungi in turele alea nici in depasire. Eu am descoperit acest lucru cand aveam muzica tare de tot si nu mi-am dat seama cat am turat-o. Am simtit la pedala. Apoi am experimentat si cu lelelalte trepte si am vazut acest lucru. O sa merg la un test cand am timp, dar deocamdata nu ma deranjeaza. Treptele de viteza mare 5 si 6 nu faca asa. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Azi am experimentat si in treapta 2 si la fel, la 3800 ture nu se mai tureaza.
Deci, treptele 2, 3 si 4 se opreste turatia la 3800. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#40
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
sal- am vazut ca esti cu numere de spania - ai verificat daca masina este ok - aici ma refer la vechiul propietar - stiu cazuri in care vechiul prop. avea masina pe leasing- a venit in ro unde a vandut-o pe un pret de nimic apoi nu a mai platit leasingul si noul prop a fost nevoit sa inapoieze masina respectiva -
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(aleksanders @ 6 Jan 2013, 19:01) sal- am vazut ca esti cu numere de spania - ai verificat daca masina este ok - aici ma refer la vechiul propietar - stiu cazuri in care vechiul prop. avea masina pe leasing- a venit in ro unde a vandut-o pe un pret de nimic apoi nu a mai platit leasingul si noul prop a fost nevoit sa inapoieze masina respectiva - Este in regula, actele le-am facut la birou specializat. Cel ce mi-a vandut mie masina avea contract de V-C intre el si proprietarul din Spania (era tot roman si ruda cu cel ce mi-a dat mie masina), plus copii de pe certificatul de rezidenta si cartea de identitate a proprietarului din Spania. Apoi, eu am facut contract de V-C intre el si mine la birou specializat dupa ce mi-au verificat toate actele la insistenta mea, plus copii de pe cartea lui de identitate. Mi-a dat ambele contracte, copiile proprietarului din Spania de pe rezidenta si CI, copii de pe Ci-ul celui ce mi-a dat masina. Am si actele masinii complete necesare inmatricularii. Dosarul este complet, astept finalul procesului sa o inmatriculez fara plata taxei. QUOTE(diesel_power @ 6 Jan 2013, 23:07) In treapta 1 nu am incercat ca mi-a fost mila. O sa incerc in toate treptele. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am incercat si in treapta 1 si se taie alimentarea la 4200 turatii. Deci, la prima linie de dupa 4000 turatii.
In treapta 1 se taie la 4200 turatii, treptele 2, 3 si 4 se taie la 3800 turatii. This post has been edited by CRY 79: 8 Jan 2013, 20:46 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu, acolo s-a oprit acul, am mai apasat serios si nu a mai urcat.
In 5 si 6 nu face asa. 8 Jan 2013, 21:54: Oricum, am mai spus, nu ma deranjeaza deloc, nu ajung niciodata la acele ture fara sa urc in treapta superioara. O sa schimb filtrul de motorina, daca face in continuare, o duc la test. This post has been edited by CRY 79: 8 Jan 2013, 20:54 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#44
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(CRY 79 @ 8 Jan 2013, 20:53) O sa schimb filtrul de motorina, daca face in continuare, o duc la test. vezi sa nu-i pui d'ala care e gol (fara element filtrant) sau vreo facatura de china / turcia ![]() ar trebui sa verifici in mers, cu Clip / DDT2000 legat la masina, in momentul in care nu mai sare de 3800 rpm, presiunea de injectie pe care o cere ECU si ce face in realitate in rampa, daca este un ecart semnificativ, adica >20 de bari e o problema de alimentare - parerea mea This post has been edited by P-A-C-O: 8 Jan 2013, 21:13 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
La filtrul de motorina se schimba doar elementul filtrant, corpul ramane acelasi. Se desfileteaza, se schimba hartia si se infileteaza la loc.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am verificat turatia si pe liber, fara a fi bagata in viteza, se tureaza doar pana la 4200 ture apoi nu se mai tureaza, este maxim la 4200 ture.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am cumparat amortizoare noi si pt. fata. Si rulment pt. roata stanga fata care avea un pic de joc. Dar, am zis sa fie totul in regula.
Amortizoarele de pe fata erau noi, schimbate de 4 luni in Spania. Unul se vede scurs putin, asa am luat hotararea sa le schimb pe ambele. Amortizoare fata 2 buc. - 540 lei. Rulment roata fata SNR - 250 lei. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu, pot sa inteleg. Am acte care dovedesc ca a facut ITP in Spania si a fost respinsa din cauza amortizoarelor fata, jojei si inca ceva. Au fost schimbate, se vad ca sunt noi, si apoi i-a dat acceptul la revenirea la ITP. Asta prin august sau septembrie.
Acum, unul este scurs. Eu le-am luat pe amandoua si daca tot da rotile jos, schimb si un rulment de care mi-a spus la prima verificare, dar, care au spus ca mai merge mult si bine. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Amortizoarele se vedeau ca sunt noi, dar unul din ele scapa ulei, se vedea in mizeria de pe el. Am decis cum am spus, sa le schimb pe amandoua.
Am luat Monroe, deoarece erau singurele pe care le-am mai gasit pe ulei, erau la 270 lei bucata. Am vrut ulei pt. ca pe ulei sunt si pe spate. Restul marcilor se gaseau doar pe gaz si nu stiu cum se comporta si erau si mult mai scumpe. De la 350 lei in sus. This post has been edited by CRY 79: 20 Jan 2013, 11:00 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am schimbat azi amortizoarele pe fata, cele de pe masina erau slabe rau. S-a schimbat comportamentul, este diferenta de la cer la pamant. Am spalat si rulmentii flanselor, i-am uns din nou cu vaselina si apoi le-am montat la loc.
Am facut si test calculator, am avut erori la centura pasager ( a fost stearsa), EGR ( avea eroare deoarece cel care mi-a vandut-o a montat EGR nou nout si nu a sters eroarea din calculator), scurt la debitmetru (nu facea contact bine mufa, era oxidata, a fost curatata si stearsa eroarea). Dupa ce au fost remediate erorile, am luat masina la drum pt. probe apoi a pus iar testerul si nu au mai aparut dupa testul de drum. In schimb, am ramas cu problema de accelerare, tot nu se accelereaza peste 3800 ture. Mi-au recomandat sa schimb filtrul de motorina si cel de aer. Le-am comandat, voi vedea dupa ce le montez. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#51
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cati bani ai bagat pan' acu' in masina? Ai facut un calcul asa... estimativ, recent?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#52
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai din ce zicea pe la inceputul topicului a luat-o cam sub piata, deci probabil a scos-o undeva la pretul uneia mai zdravene, dar macar asa a mai surubarit si el. Plus ca stie sigur ca au fost schimbate acum.
Pare si chitibusar, multe ar fi fost lasate in plata lor de catre altii. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Apropo, rulmentul fata nu l-am schimbat ca nu a fost nevoie. L-am dus inapoi si mi-am luat cei 250 lei inapoi.
Acum sa raspund la un comentariu de mai sus: Avand in vedere ca cea mai ieftina masina am gasit-o la 6000 euro din 2002(aveam disponibili 6500 euro pt. masina fara a lua in calcul taxa de inmatriculare ca oricum nu o platesc), eu am luat-o pe aceasta cu 4200 euro si e si din 2005. Am spus si mai inainte cateva pagini, ca in acest fel pot sa o pun la punct si sa o fac cum imi place mie si cum am tinut si Meganul. Fara nici cea mai mica bataie. Deci, eram dispus sa bag in ea 2000 euro lejer. Multe piese ce au fost schimbate mai mergeau asa mult si bine, dar am decis sa le schimb din motivele enumerate mai sus. Orice persoana ce isi cumpara o masina second, trebuie sa fie constient ca trebuie sa bage bani in masina. Cel putin distributia in prima faza. Tot ce am facut la masina am facut cu drag si cu simt de raspundere. Enumar inca o data pt. cine nu citeste si paginile anterioare: Am schimbat urmatoarele piese, in dreapta este pretul cat au costat piesele, nu manopera: - 2 amortizoare spate - 230 plus 230 lei; - 2 bieleta de directie Delphi stanga plus dreapta - 160 lei; - 2 capete de bara Delphi stanga plus dreapta, - 160 lei; - curea distributie Gates - 108 lei; - rola Ina - 230 lei; - pompa de apa Graf - 135 lei; - curea de accesorii Gates - 70 lei; - rola intinzatoare Ina - 200 lei; - filtru polen Purflux - 50 lei; - ulei Castrol Magnatec 5W40, 5 litri - 150 lei; - filtru ulei Mann - 30 lei; - filtru motorina Mann - 60 lei; - antigel 3 litri - 60 lei; - ulei cutie de viteze Elf 75W80 3 litri - 82 lei; - husa volan - 25 lei; - filtru aer Mann - 45 lei; - debitmetru aer - 100 lei; - 4 bujii incandescente motor - 140 lei; - anvelopele 650 lei; - carlig remorcare - 570 lei; Mai adaug test Reno Sibiu acum cateva zile -290 lei; Total: 3775 lei. Total manopera 700 lei. Separat montaj carlig cu factura pt. omologare 80 lei. Pana acum m-a costat 4565 lei. 2 amortizoare fata - 540 lei. Manopera 150 lei. Test calculator - 50 lei. 4565+200+540=5295 lei In euro 1200 euro. Deci, se mai poate. ![]() Spun inca o data ca o persoana care nu dispunea de bani, mai putea astepta cu schimbatul unor piese plus manopera aferenta pana facea rost de bani. Si asa fac multi ce opteaza pt. un second. Face calcule in functie de bani. Daca am avea bani de una noua, ne-am lua toti masini noi si nu am mai sta sa discutam acum pe jurnale de bord. <span class='edit'>21 Jan 2013, 21:30:</span> ![]() <span class='edit'>21 Jan 2013, 23:07:</span> Si ca tot primesc PM ca m-am zgarcit la cureaua de distributie ca am luat Gates in loc de nu stiu ce alta firma, ii asigur ca este printre curelele bune de distributie. Gates-ul echipeaza toate masinile Renault din fabrica. Si alte marci de renume. This post has been edited by CRY 79: 21 Jan 2013, 22:40 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
G I M |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Stai că nu înțeleg, ai schimbat filtrele de aer și de motorină când ai luat mașina și acum te-au pus să le schimbi iar?
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu m-a pus nimeni, eu le-am schimbat. Dar au spus sa le schimb din nou, sa iau ceva Mahle in locul celor Mann si este posibil sa se rezolve. Cica Mannul filtreaza la 0,2 adica mai fin si e posibil sa sugrume debitul. Voi vedea.
Sfatul acesta l-am primit si aici de la mai multi colegi de forum. Astept sa aflu care consumabile nu le-am schimbat inainte sa schimb jumatate de motor. Inainte de a comenta, vezi ce am schimbat eu si cam ce crezi tu ca nu trebuia sau ce trebuie. This post has been edited by CRY 79: 21 Jan 2013, 22:37 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu stiu inainte cum facea. Am spus clar ca am ajuns la acele turatii in imprejurari in care nu mi-am dat seama ca am turat-o tare si a fost dupa ce am schimbat filtrele. Apoi am incercat-o in toate treptele si am observat.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am spus clar ca face in treptele 1,2,3,4. In 5 si 6 nu stiu ca nu am putut ajunge la acele turatii. Nu am avut unde sa o calc atat, nu stiu daca ma lasa inima sa o turez atat in treapta 5, iar in 6 nu cred ca voi reusi ca trebuie sa ajung pe la 160 la ora avand in vedere ca la 3000 ture in treapta 6 are 140 km la ora aproximativ.
Daca merg normal si schimb la 3000 de ture vitezele, nu am cum sa imi dau seama ca se taie alimentarea, indiferent de treapta de viteza. This post has been edited by CRY 79: 21 Jan 2013, 23:42 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
G I M |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Atunci, mai mult ca sigur are ceva probleme la alimenare.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Adica, ce anume din sistemul de alimentare? Pe test nu a dat nimic in acest sens.
22 Jan 2013, 07:08: Vineri o iau iar la un drum de Germania. This post has been edited by CRY 79: 22 Jan 2013, 06:08 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
SE PARE CA M-AM LINISTIT IN PRIVINTA PROBLEMEI CU ACCELERAREA TAIATA LA 4200 TURATII.
Am schimbat filtrul de ulei, am pus Mahle si tot asa face. Asa ca m-am decis sa mai fac un test, de aceasta data la reprezentanta Renault Sibiu. De la inceput, de cand am explicat mecanicului cu testul problema a zis ca nu este nimic neobisnuit, deoarece multe modele de microbuze Renault, - incepand de la unele modele de Trafic pana la Master care au toate calculatorul setat sa nu se tureze mai mult decat trebuie, in functie de anul fabricatiei si tara unde au fost destinate,- au avut din fabrica limitata acceleratia din calculator. A dat mai multe explicatii, apoi au zis sa fac si un test daca tot am venit sa vada erorile si parametrii de functionare pe fiecare piesa in parte (senzori, pompa injectie, turbina, etc.). A pus testul, a urmarit si cu motorul oprit si cu el pornit in mai multe plaje de turatii. Mentionez ca am stat langa el cand a facut aceasta lucrare. Il cunosc si m-a lasat. Toti parametrii de functionare au fost in regula si la pompa si la turbina si la senzorul de presiune si la restul, nu mai stiu ce a zis el acolo. In concluzie, masina nu are nimic, asa eram si eu convins. Inca o data spun ca la acea turatie nu ai cum sa ajungi decat daca ai ceva la cap sau nu ai habar cum sa conduci o masina. In a 6-a la 3900 ture trebuie sa fii la 170 la ora, aceasta masina nu este facuta sa mergi cu ea cu 170 la ora. Deci, totul era din calculator, care este programat sa taie alimentarea la 4200 ture. Masina merge super bine. La cat am bagat in ea... ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:58 |