DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan, noiembrie 2012

jelly
post 30 Nov 2012, 14:32
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




Intrebarea mea e de ce la Docker s-a putut pune comenzile pentru geamuri pe usi si la logan 2 nu? dar asta numai ei o stiu.


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanicosu
post 30 Nov 2012, 19:32
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 296
Joined: 6 January 12
From: Tecuci jud Galati




Un logan reusit ,e frumos si la interior si la exterior fata de vechiul logan,daca as avea finante nu as sta pe ganduri si as cumpara unul,singurul logan care nu-l poate lua solenza la liniute cu o motorizare sub 16,16v


--------------------
Dacia Solenza Clima cu apucături de bmw 2004
Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Nov 2012, 23:10
Post #33


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Fata de logan ph2 nu este chiar cu mult mai reusit, parerea mea.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 1 Dec 2012, 00:31
Post #34


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06






--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 1 Dec 2012, 06:32
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




QUOTE(bobo77 @ 30 Nov 2012, 23:10)
Fata de logan ph2 nu este chiar cu mult mai reusit, parerea mea.
*


avand in vedere ca avem acelasi interior, imi permit sa imi dau cu parerea. la interior, logan 2 este mult mai reusit decat sandero/logan ph II. mai sobru, mai placut, mai masina, ca sa zic asa.
dupa ce am plecat din showroom si m-am suit in sandero, am avut senzatia de masina de jucarie cu butoanele alea imense si rotunjite la capete si cu consola centrala argintie.......

This post has been edited by vic24: 1 Dec 2012, 06:33


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Dec 2012, 22:32
Post #36


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pai nu am zis ca nu este mai reusit, am si zis cu "mult", personal interiorul chiar nu ma impresionat. Cel putin fetele de usi sunt groaznice, cu tot cu noul maner.

This post has been edited by bobo77: 1 Dec 2012, 22:33


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 2 Dec 2012, 07:49
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




mda, fetele de usi sunt mai nasoale ca precedentele.... dar bordul este ceva mai "actual"


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Dec 2012, 13:48
Post #38


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ma uitati si eu oleaca la noile productii.
In primul rand, scutul motor este de plastic (nu de metal). Prezentatoare din showroom m-a asigurat ca e un scut de metal pe sub cel de plastic care se vede pe stanga motorului (dreapta masinii). Si-mi arata senina... lonjeronul. Vedeti, e de tabla. Bravo phă...
Pe versiunea laureate exista la toate modelel bara antiruliu.
Toate solutiile simplu de aplicat cu efecte vizibile au fost aplicate de astia de la Renault, pornind de la chederul intre usi, bureti de insonorizare prin gauri, urechea de inchidere a usii sau opritoarele de cauciuc ale balamalelor portbagajului.
Plasticul are o calitate mai buna, e o imbunatatire a calitatii percepute.
Am constatat ca dokkerul si lodgy sunt mai mult pe platforma logan 1.
In mod ciudat, manerul de lodgy flambeaza in zona butoanelor de deschidere a geamurilor insa pe dokker nu. Inseamna ca e o intaritura suplimentara pe dokker.
Desi usor neglijent, montajul senzorilor de spate e mai bun ca pana acum (sunt "trasi la fata").
Puntea spate mi s-a parut mai sensibila, iar esapamentul mai "scurtat"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 4 Dec 2012, 01:10
Post #39


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




...dar bordul este ceva mai "actual"

@vic24
"ceasurile" alea prea au aspect de apometru!


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 5 Dec 2012, 18:31
Post #40


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(mecanicosu @ 30 Nov 2012, 19:32)
singurul logan care nu-l poate lua solenza la liniute cu o motorizare sub 16,16v
*



de parca asta este important sleep.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serry
post 6 Dec 2012, 14:54
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 December 04




Am fost la un test drive cu motorizarea 0.9l.

Distanta a fost extrem de scurta(8-10 Km) si timpul alocat la fel(10 minute), multe semafoare, aglomeratie, ... asa ca nu mi-am putut clarifica toate intrebarile care le aveam in cap.

Am incercat sa obtin ceva informatii de la tanti care ma insotea in masina dar m-am convins repede ca nu are rost sa insist cu intrebari despre masina(ca doar vindea blugi), mai repede mi-ar fi raspuns la intrebari despre vreme, filme, haine, etc.

Insa ca si impresii la ceea ce am putut sa observ ar fi cam asa:

- perceptia materialelor, vizualizarea ceasurilor de bord, amplasarea butoanelor(aici ma refer stric vizual) fata de vechiul Logan este mai buna. Este mai aproape de ceea ce si-ar putea dori clientul, insa bineinteles ca nu o sa poata sa fie ok pentru toti. Nici alte firme mai "bazate" nu impaca toate gusturile.

- vizibilitatea in oglinzi pare mai buna.

- scaunele pe distanta asta scurta pareau mai confortabile.

- zgomot interior(zgomot de rulare si zgomot de la motor) mult mai redus decat la vechea generatie.

- au introdus din nou consumul instant, si inca o indicatie(optiune de computer) pe care nu am inteles-o. practic aveam impresia ca vad de doua ori consumul mixt insa cu valori diferite. la o anumita apasare a butonului de schimbare a valorilor comp. de bord, vedeam un consum (8.2 l/100Km), la o apasare urmatoare vedeam un consum (7.6 l/100Km) iar apoi vedeam consumul instant. sper ca am retinut exact valorile si nu am gresit. aveti idee care e treaba? ca de la tanti am auzit raspunsul "trebuie sa fie scris in carte". oare cum vor astia sa si vanda ceva....


- motorasul trage bine zic eu daca il turezi si nu am simtit ca ar fi mai lenes decat cel de 1l - 100CP de la Ford. doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu turatia la care incepe sa traga cu adevarat. fata de cel de 1l - 125 CP de la Ford este totusi o diferenta sesizabila.

- nu am putut sa-mi dau seama de cum sta pe viraje ca nu am avut unde.

- la 110 Km/ora in treapta a 5-a mergea cu un consum instant de 5.2-6.4 in functie de denivelarile drumului, ca nu eram pe autostrada. zgomotul interior era redus mult fata de versiunea anterioara. de altfel in treapta a 3-a la 70 Km/ora la fel, zgomotul interior era muuult mai redus decat la versiunea anterioara.


si ca sa trag o concluzie - pasul inainte se vede, iar ca si pret/calitate asa fara a putea aprecia fiabilitatea acestui motor de 0.9l, sau rezistenta tablariei la rugina, lucrurile nu stau rau deloc pentru Dacia. inclin sa imi iau tot Dacie daca reusesc sa mai adun ceva bani pt. o rata cat mai mica. daca nu e bun si 1.6 8V al meu. inca merge bine. as fi vrut sa fac testul pe diesel insa nu au asa ceva pentru teste. asta e. o sa mai astept sa apara si diesel pt. test si o sa ma duc sa repet testul.



--------------------
Dacia Logan Ambition - XX-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 6 Dec 2012, 22:07
Post #42


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Pentru faza cu consumul banuiesc ca unul e cel de la ultima resetare si unul de cand a fost pornit motorul.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 6 Dec 2012, 22:15
Post #43


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(serry @ 6 Dec 2012, 14:54)


- vizibilitatea in oglinzi pare mai buna.


*


mai buna ca la ph1, ca sunt oglinzile de pe ph2...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 6 Dec 2012, 22:19
Post #44


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Eu drive test nu am facut dar am studiat si eu putin caruta. In mare am si eu aceleasi impresii cu ce s-a scris pe aici si trebuie sa recunosc ca Sandero Stepway pe albastru arata wub.gif Din pacate la noi nu exista varianta Stepway Prestige ca in Vest. Cele cateva optionale in plus ar fi putut fi utile.
O data ce ai insa ditamai portbagaju de carat purcelu la Logan e greu sa treci la un automobil de clasa B. Un break ar fi deci optiunea logica, eventual Break Stepway. In ce ma priveste oricum nu is foarte convins ca voi mai lua Dacie decat daca sus mentionata masina masina va exista si va avea un pret decent. Pe moment insa ambitiosul meu diesel ruuuuuupe tot. Deci ramanem pe loc si eventual mai strangem niste banuti.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 7 Dec 2012, 16:21
Post #45


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Am mers in dreapta intr-o logie cu motor de 105 cai, 6 trepte.

Ii durea mana sa mai puna o plafoniera la mijloc pt. locurile din spate, noaptea nu vezi nimic in spate.

Mi-a placut ca dadea impresia ca se "infige" si nu se auzea huruitul motorului, tinand cont ca era un diesel, iti lasa impresia (la prima strigare) ca-i benzinar.

Pretul a fost cel mai spectaculos amanunt ~15k euro, fara jante aliaj, senzori, cotiera, al trei-lea rand de scaune ...

Consumul in Bucuresti era intre 8 si 9, fata de mcv-ul de 85 (i rosu) este mai mare cu aproximativ 1 litru.

Sistemul audio este net superior, gps-ul destul de ok pt. Bucuresti, maini libere funtioneaza ok.

Tempomatul sau cum s-o numi, ala de-ti tine viteza constanta, te lasa sa setezi viteza din km in km.

This post has been edited by tribunul: 7 Dec 2012, 16:22


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 7 Dec 2012, 16:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




salut,

O intrebare: bordul de pe noul logan este compatibil ca si gabarit pe platforma vechiului logan smile.gif Adica se poate monta in locul celui vechi
?

This post has been edited by ionut16031987: 7 Dec 2012, 22:10


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 9 Dec 2012, 07:06
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




la o prima vedere ar putea aparea probleme la compatibilitatea cu forma fetelor de usi. noul bord se imbina cu fetele de usi mai altfel decat la prima generatie


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karlos12
post 20 Dec 2012, 08:16
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 June 11
From: Timisoara




Am vazut si eu Logan 2 la reprezentanta.Ca finisaje mi se pare cu mult mai bun decat logan 1.La interior tabloul de bord mi s-a parut inalt fata de vechiul logan, ceasurile de bord frumoase, navigatia la fel, mare si binevenita, comenzile de climatizare ok, geamurile electrice parca mai greu de accesat decat la fostul, oglinzile la fel ( mie mi s-a parut super sub frana de mana), scaunele am ramas surprins cat de moi sunt, un burete mult mai moale decat la generatia precedenta, simti ca te afunzi in scaun, mie unul mi-a placut, dar ca si dimensiuni sau sprijin lateral nu mi s-a parut vreo diferenta

This post has been edited by karlos12: 20 Dec 2012, 13:57


--------------------
Dacia Logan 2011 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 20 Dec 2012, 08:41
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




O fi bomba; pentru tine.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karlos12
post 20 Dec 2012, 09:21
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 June 11
From: Timisoara




Ca o completare:
Pozitia la condus e un pic mai joasa decit la ph2, ambreiajul mult mai scurt; mi-a placut limitatorul de viteza si tempomatul.
Nu inteleg de ce nu au eliminat reglajul manual pentru faruri. Nu am mai intilnit la masini produse in 2012 reglaj pe cablu la faruri.

This post has been edited by karlos12: 20 Dec 2012, 13:59


--------------------
Dacia Logan 2011 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Dec 2012, 09:54
Post #51


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(karlos12 @ 20 Dec 2012, 09:21)
Pentru tine nu ar fi vreo chestie interesanta dar sunt mii de posesori de Logan care si-au dorit jante mai mari pe masina.Sunt unul dintre sutele de semnatari ai petitiei promovate pe Logan club cu privire la omologarea jantelor pe 16 depusa la fabrica din Mioveni,soldata din pacate cu refuzul conducerii de a o lua in seama.Daca nu te intereseaza, de ce oare nu ar fi o chestie "bomba" cuvantul "silenzio" pentru tine insuti.
*
cine mah? toti adolescentii lu' tata? care fac tiuning la 1.4?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 20 Dec 2012, 16:21
Post #52


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




stai sa vezi drama acu'... datorita noii arhitecturi electronice T4, n-o sa se mai poata rescrie km pe TdB sad.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 20 Dec 2012, 16:34
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




QUOTE(karlos12)
Pentru tine nu ar fi vreo chestie interesanta dar sunt mii de posesori de Logan care si-au dorit jante mai mari pe masina.Sunt unul dintre sutele de semnatari ai petitiei promovate pe Logan club cu privire la omologarea jantelor pe 16 depusa la fabrica din Mioveni,soldata din pacate cu refuzul conducerii de a o lua in seama.Daca nu te intereseaza, de ce oare nu ar fi o chestie "bomba" cuvantul "silenzio" pentru tine insuti.


Prietene, pentru ca am impresia ca mie mi te-ai adresat mai sus, inainte sa editezi, a doua oara, iti mai desenez inca o data. Nu am zis zis ca nu e o chestie interesanta, doar ca nu e "bomba", lumea o stie cel putin de la lansarea Loganului.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robbyman
post 21 Dec 2012, 14:15
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 October 12




http://www.tare.ro/embed/50d2c42f12bd1


This post has been edited by Robbyman: 21 Dec 2012, 14:17


--------------------
Nu ma amenda! Pentru toate greselile mele a platit deja Hristos.
Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todo_tdo
post 22 Dec 2012, 14:11
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 22 December 12
From: Reghin jud Mures




Dragi colegi stiu ca nu locul potrivit de a posta dar abia acuma am intrat pe forum si nu gasesc sectia dedicata vanzarii de autoturisme, ma ajutati cu un indiciu ,m-ar interesa un logan pick-up dci, iar tinand cont de discutie nu am si nici nu am avut logan dar pot spune ca au trecut prin mana mea ce sa spun vreo 300-400 de dacia incepand de la prima versiune de logan PH 1 pana la Duster .... (am lucrat la o reprezentanta smile.gif) ) si vreau sa va spun ca este o masina de apreciat , bineinteles ca are si anumite aspecte care au nevoie de putina imbunatatire dar vreau sa va dati seama ca nici cea mai scumpa masina din ziua de azi nu e perfecta, si sa ai lasam pe baietii aia care conduc departamentele de productie , dezvoltare si market-ing de la uzina sa isi faca treaba, ca trebuie sa recunoastem dacia este o poveste de succes de cand au venit frantuzi.
Da si de apreciat la modelele actuale in primul rand spritz-uitoarele, perdeaua de apa si temporizatorul care functioneaza in tandem cu spritz-ul si stergatorul dreapta care e mai oblic putin si elimina triunghiul acela stanjenitor de pe parbiz. in rest nnumai de bine....

This post has been edited by todo_tdo: 22 Dec 2012, 14:15


--------------------
Opel, Ford , Renault Vectra , Ka , Clio 2000 caravan, 2001 , 2002 expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 22 Dec 2012, 14:50
Post #56


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




nu e locul; si nici al frazelor de sapte randuri!


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 23 Dec 2012, 14:19
Post #57


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(Sir Andrew @ 27 Nov 2012, 13:00)
Eram sa iti zic ce iti tremura tie. Am fost si eu la drive test cu cel de 0,9 si era dimineata la ora 9, pornita la rece. Nu tremura nici pe dracu.
Unui antidaciot chiar nu se merita sa-i raspunzi, la fel nici unui fanatic daciot, care crede ca Dacia e cea mai buna. Esti extremist pornit impotriva fara motiv, te bagi in afirmatii neintemeiate, tu stii cel mai bine cum se comporta o masina, tu le stii pe toate iar ceilalti sunt niste analfabeti. Mentalitate tipic romaneasca.
Numai de grija ta nu poate Dacia.
*




Nu ca i-as lua apararea fratelui Ironick, insa omul nu este in nici un caz pornit, si mai mult decat atat, nu fara motiv.

De foarte multe ori zice ceea ce trebuie spus. Bineinteles, trebuie sa stii sa citesti printre randuri, ca are un stil aparte, insa de multe ori m-au ajutat informatiile lui. Asadar, asteptam probabil o serie de OTS-uri legate de electronica de la 0.9 ?

Ah, si vezi ca aparentele inseala. Eu am acasa 3 Dacii insa nu ma numesc fan Dacia. Ma numesc realist, constient fiind de faptul ca ceva mai ieftin nu exista momentan. SH-urile cu km dati peste cap si numere de Bulgaria imi put grav.

This post has been edited by Dsign: 23 Dec 2012, 14:21


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yakuza_2006
post 24 Dec 2012, 01:26
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 February 07




-cred ca iti put cocalarii sau wannabe interlopii din ele si manelele de rigoare ce transced din acestea, nu masinile in sine, ca daca fac referire la un a4 allroad din 2008 cu 150k km nu cred ca e chiar un jaf de masina si cred totusi ca pe macadam "rupe" orice duster, dar sa nu comparam merele cu perele;
-de loganurile diesel ce parere ai, alea ph1 cu pompa de inalta delphi, care la 3 plinuri de motorina tre sa ii bagi in rezervor si ulei sa se lubrifieze capul hidraulic al pompei, oare polueaza? dar taxiurile cu xxxk km diesel care au in loc de pedala de acceleratie buton de pornire al bormasinii ce gaureste stratul de ozon, alea poleaza vreun pic?
Revenind acum la ontopic:
-eu am logan ph1 1.6 8v din 2004 si nu are rugina (intr-adevar am dus masina la operatiunea aceea dacia de umplere cu ceara in praguri si tratament cu magneziu in contraaripile din spate)
-am facut un test scurt cu logan2 de 0.9 turbo: masina e buna, se aliniaza in trend, toti marii producatori isi echipeaza acum masinile cu jumatati de motoare de bmw echipate cu turbo, mi se pare ok ca dacia sa adopte o astfel de politica de reducere a consumului si a taxelor ulterioare pe care le vei avea de platit la masina; daca vrei sa pleci cu ea de pe loc, rece, fara acceleratie ca la diesel, normal ca vibreza si face urat, dar daca stii sa conduci o masina turbo vei observa ca se comporta chiar bine si nu e cu nimic mai prejos decat ceea ce indica producatorul in fisa tehnica(daca in schimb visezi la vreun megane sport la 10k euro, ia-ti gandul, nu e); interiorul e un salt calitativ urias fata de vechea generatie, iar volanul cu piele chiar e placut la atingere smile.gif


--------------------
dacia logan 2005 1.6 mpi laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 24 Dec 2012, 16:58
Post #59


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Evident ca as alege un SH nemtesc daca am inlatura aspectul intretinere. Insa stiu cu siguranta ca nu mi-as permite sa intretin asemnea bijuterie (acel Allroad de care zici), asadar ma multumesc cu Dacia. Pentru moment. Cat despre Delphi, habar nu am, ca nu-s fan diesel. Motorizarile cu benzina au fost pana acum decente ca fiabilitate, pret intretinere etc.

Inca n-am apucat sa merg cu niciunul din modelele noi, ma intereseaza motorizarea 1.2tCE, mi-as dori s-o vad si pe Logan/Sandero.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 24 Dec 2012, 17:35
Post #60


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(yakuza_2006 @ 24 Dec 2012, 01:26)
-eu am logan ph1 1.6 8v din 2004 si nu are rugina (intr-adevar am dus masina la operatiunea aceea dacia de umplere cu ceara in praguri si tratament cu magneziu in contraaripile din spate)

magneziu' ala l-au dat cu pensula? sad.gif


QUOTE(yakuza_2006 @ 24 Dec 2012, 01:26)
volanul cu piele chiar e placut la atingere smile.gif

blush.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:11
Forum Renault