DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan, noiembrie 2012

slider2
post 15 Mar 2013, 03:09
Post #91


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




Intrebare: va oferi dacia motoare mai potente (1,2 tce si dci110) pe gama logan/sandero 2?


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 15 Mar 2013, 12:39
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




chiar ti-ai dori o masina mai puternica, la peste 13.000 euro (probabil, dupa o estimare, vazand cresterea de pret intre diferite motorizari pe lodgy, pana la tce115), dar care are... spre exemplu... o servodirectie infecta?


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 15 Mar 2013, 13:28
Post #93


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Lodgy 1.2 tCe e mai ieftin cu 500 euro decat 1.5dCi 90cp !!..iar dCi 110 cp e mai scump cu 600 euro.
...Si cum Logan 2 1.5dCi 90cp costa 11.200 (variana Laureate, adica de top, ca doar pe asta se gaseste aceasta motorizare), hai mai pui 300 euro pt MediaNav ca e singura optiune care chiar isi merita banii, cred ca un mic calcul poti face si tu si o sa vezi ca nu prea se pupa cu "estimarea" ta...

This post has been edited by SYL: 15 Mar 2013, 13:42


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 15 Mar 2013, 18:25
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




corect, am incurcat borcanele, cred ca eram cu gandul la clio cand am facut "estimarea". dar partea cu servodirectia o sustin in continuare... sad.gif

This post has been edited by vic24: 15 Mar 2013, 18:27


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 16 Mar 2013, 18:22
Post #95


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




la situatia mea financiara masina ideala este una cu intretinere cat mai ieftina si cu o fiabilitate mai ridicata. putin ma intereseaza rugina ca oricum n-o tin zeci de ani, iar la stilul meu de condus nu-mi trebuie vreun ferrari. pe scurt vreau o masina cinstita care sa ma duca de la a la b atunci cand vreau in conditii decente. pentru mine peste vreo 2 ani un logan (eventual mcv ca poate o sa fie si un tanc prin preajma) 1.2 tce laureate cu media nav si pack securite este foarte ok


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 16 Mar 2013, 22:23
Post #96


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(slider2 @ 15 Mar 2013, 04:09)
Intrebare: va oferi dacia motoare mai potente (1,2 tce si dci110) pe gama logan/sandero 2?
*



De ce sa nu puna? Si asa vanzarile sunt slabe in Europa, si ei sa nu faca ce doresce clientul ?! wink.gif Ia sa puna mana sa ofere.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flopascu
post 17 Mar 2013, 03:03
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 March 13




Salut. Sant nou pe aici. Am facut si eu in ianuarie testul cu generatia noua de Dacie Sandero motorizarea 0,9 si imediat dupa aceea, pt ca reprezentanta renault era langa dacia, am fost si cu un clio tot 0,9. ca idee, asta pt ca in august 2012 mi-am luat si eu un logan story ph2 1,6 cu packul easy si eram tare curios. Atat masina mea cat si cele cu care am facut test fiind noi, am putut sa constat niste diferente (fata de vechiul logan) tehnice in primul rand, dupa care vin cu cele estetice:
(mentionez ca am avut posibilitatea sa le dau 6000 de ture si aproape era sa ma rastorn cu acel clio in curbe, vrand sa vad care e treaba si cu esp-ul)
Aici ma voi referi la Sandero:
1. mai zgomotos cel nou, probabil din cauza turatiei f mari a motorului in trei cilindri, care mi s-a parut cam neechilibrat si poate din cauza faptului ca e in 5 usi.
2. pana in 2500 de ture, stai pe loc. aici e partea cea mai dureroasa. dupa aceasta turatie intra turbina, si incepe sa traga nitel, dar trebuie turat tare ca sa obtii ceva putere.
3. usile pe dinauntru seamana cu vechiul clio, subtiri si slabe ca material.
4. suspensii faine, aici nimic de comentat.
5. frana destul de ok
6. modul de reactie al ceasurilor de bord (vitezometru si turometru) mi-au dat impresia de masina de jucarie.
7. bordul e fain, ca si conceptie.
8. cel putin chederele la usi par mai solide, dar la modul cum s-a inchis usa (sunat sec, a tabla) nu prea mi-a placut. probabil a fost frecata de multi drive testeri.
9. design exterior f fain, aici mi-a placut.

per total e ok. eu initial mi-am dorit 1,6 16 valve, dar nu am avut bani de modelul superior, caci numai ala era dotat cu motorizarea asta.
si mi-am dorit masina noua.
se intampla ca am terminat autovehicule rutiere, iar toti fostii mei colegi mei sunt anti dacie. chiar cand umblam dupa acte m-am intalnit cu unul din ei si cand i-am spus ca vreau sa-mi iau logan, a ras de mine...ca are culbutori mecanici, ca nu stiu ce...
dar am zis intotdeauna ca masina noua e masina noua..eu pun piciorul pe ea de la inceput, eu stiu cum o intretin (ca si cu femeia). iar cand merg cu familia in concediu ma intereseaza sa fie curat, sa miroasa a nou si sa ma simt bine, nu sa ma gandesc ca am nu stiu ce solutii mecanice smechere iar pe partea celalata sa ma gandesc ca troncae un pivot, ca am joc de directie, ca bate nu stiu ce planetara si sa stau cu ea in service toata ziua ca ba pica una, ba pica alta.

Asa ca, luati fratilor, incurajati piata romaneasca. dar si aveti grija de ele, pt ca am vazut ce inseamna sa intretii CORECT o masina.
schimbati tot la timp, cum scrie in carte, nu faceti raliu, pt ca sosele de la noi sant varza, orice masina se face praf in conditiile astea. ocoliti gropi, canale, linii de tramvai pe cat se poate. pt cei care isi iau noi, faceti conservare suplimentara prin praguri, lonjeroane, nu costa mult, dar prelungiti viata caroseriei. iarna spalata des, sa dati sarea jos de pe ea, aparatori de noroi (asta pt protectia pragurilor). exista spalatorii care dau si cu ceara dupa spalare, ceea ce e bine. fara benzi de plastic la aripi, pt ca alea tin noroi umed acolo.

faceti teste cu ea, in sensul de regimuri de mers, turatii si schimburi de trepte si adoptati-l pe cel optim dpdv consum/uzura in oras unde e uzura cea mai mare.

Faceti cu responsabilitate tot ce depinde de voi si respectati intru totul reviziile si schimburile de lichide/consumabile si atunci o sa-i credeti pe cuvant pe aceia care spun ca au logan din 2004 fara pic de rugina.

Va doresc mult succes si aveti grija la drum; chiar daca conduceti corect, vigilenta trebuie sa fie atat de mare incat sa evitati greselile altora care va pun viata in pericol. e valabil pt noi toti.

Cu respect.

This post has been edited by flopascu: 17 Mar 2013, 03:10


--------------------
Dacia Logan 1,6 2012, STORY - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Mar 2013, 09:36
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cand e vorba de siguranta mea nu ma intereseaza texte de genul : "incurajati piata romaneasca".

This post has been edited by CGDBZ: 17 Mar 2013, 10:17


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 17 Mar 2013, 10:58
Post #99


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(flopascu @ 17 Mar 2013, 04:03)
...incurajati piata romaneasca.

O-ncurajez de fiecare data cand iau din piata marar si patrunjel. wink.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 18 Mar 2013, 19:53
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




@flopascu: si ai observat o diferent remarcabila de dinamica intre clio si dacia ? presupun ca da, si asta inante de toate pentru ca pe dacia s-a montat o cutie de viteze neadecvata motorului, iar pe clio cutia este manusa


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flopascu
post 18 Mar 2013, 22:21
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 March 13




da, au fost mai multe diferente pe care le-am sesizat:
in primul rand clio mi s-a parut un pic mai etansa, mai bine izolata fonic. in al doilea rand mi s-a parut putin mai stabila pe drum, e adevarat ca pe sandero nu l-am fortat ca si pe clio, dar cu toate astea mi s-a parut mai stabila. cutia de viteze nu diferea cu mult fata de sandero, sau cel putin nu am observat eu asa diferente mari. finisajele erau mai bune pe usi si volan, in rest...poate si pozitia in scaun..la clio nu mi-a placut sub nici o forma bordul cu afisaj digital, mi s-a parut o jucarica ieftina. e parere personala. asa cum nu-mi palce nici la c4 sau alte marci. plus ca plasticaraia colorata (personalizata, cum se zice acuma) specifica renault e de 2 lei. kitch ul la maxim. aici dacia sta cu mult mai bine.
per total, sandero arata mult mai fain decat clio (dupa mine) ca aspect interior si chiar si exterior. clio vrea sa para ceea ce nu e, adica o masina sport pe exterior. motor de 0,9 sport asta nu stiu ce sa mai zic? atunci american muscle-urile din anii 60-70 cu 400-500 de cai ce mai sant? :-)))
probabil nu prea mi-am dat seama de diferente la cutie caci eram concentrat pe modul cum se comporta cuplul motor la diferite turatii. aici el este la fel si pe una si pe alta. motor mic, pana in 2500 de ture merge fara turbina, deci nu ai ce sa-i ceri.
eu conduc din 2005 loganul tatalui meu cu motor de 1,6 90 de cai varianta cu abs. de aceea eram curios sa vad cum trag 90 de cai cu 0,9. obtii puterea, nu zic nu..dar la turatii extrem de mari...aici ramane de vazut ce fiabilitate va avea motorul celor de la renault la asemenea turatii. lumea de rand (si aici ma refer la cei care nu sant f pasionati) care ia masina asta o ia strict pt consum mic...sant multi care nu suporta sa auda motor turat, si atunci vor merge asa, chiar lent..mare atentie la depasiri insa, sa nu se moara cu volanul in brate si cu liniste in masina. iar cei care o iau ca sa o conduca la performantele reale, obligatoriu sa respecte termenele schimburilor de ulei. trebuie sa recunosc ca sant putin sceptic referitor la motoare f turate, dar se poate sa fiu si prea conservator. timpul isi va spune cuvantul.
pana atunci insa, intretinere CORECTA a masinii din toate punctele de vedere.
Stima

This post has been edited by flopascu: 18 Mar 2013, 23:08


--------------------
Dacia Logan 1,6 2012, STORY - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 18 Mar 2013, 22:27
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Ai vrut să spui motoare foarte turate și cu turbină, căci altfel Honda are pe mașini i-VTEC-ul din 1989, motorul nu duce lipsă deloc de turații, iar ca fiabilitate a demonstrat din plin acest lucru în 24 de ani de existență !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flopascu
post 18 Mar 2013, 23:16
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 March 13




da normal ca si cu turbina, daca nu vrei sa zici ca mergi cu un scuter. dar turbina nu influenteaza cu nimic pozitiv uzura pistoanelor si a segmentilor... aa, si pt ca tot ai adus vorba de turbina, trebuie vazuta si fiabilitatea ei.
nu uita ca pt renault e o chestie noua motorul asta...trebuie sa-si demonstreze fiabilitatea. nu compara cu honda, japonezii mai au putin si ii depasesc pe nemti, daca nu au facut-o deja. acolo sant alte standarde de productie, sant alte sisteme. daca ai vazut tokyo drift, eu sant pasionat de alea americane vechi, dar cu toate astea ai vazut ca erau pe langa total fata de japoneze. se lucreaza la microni.


--------------------
Dacia Logan 1,6 2012, STORY - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 19 Mar 2013, 05:21
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08





tokyo drift............. esti tare........
radmasa.gif radmasa.gif ph34r.gif

hai sa vorbim mai mult despre utilizarea masinilor la modul REAL, si in conditii REALE pe care media soferilor le infrunta zilnic. alea cu turatiile nu-stiu-cum merg pe un forum dedicat. zic eu, nu dau cu parul


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungubogdan
post 24 Mar 2013, 22:14
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 22 July 08




QUOTE(zanzie @ 17 Mar 2013, 10:58)
O-ncurajez de fiecare data cand iau din piata marar si patrunjel.  wink.gif
*



se mai produce marar si patrunjel in romania? nu sunt aduse de la turci?

on topic: sfatul nu trebuie sa fie "incurajati piata romaneasca" ci mai degraba " luati-va masina pe care o puteti intretine". iar majoritatea familiilor din romania nu pot intretine nici o masina de lux si nici un cazan din germania. asa ca, in romania cea mai indicata masina este dacia.


--------------------
seat leon 5F ST 1.2TSI DSG7 2014 - B59GAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 25 Mar 2013, 11:41
Post #106


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(lungubogdan @ 24 Mar 2013, 23:14)
se mai produce marar si patrunjel in romania? nu sunt aduse de la turci?


Leustean sigur se mai produce in Romania... dry.gif


Topicul asta trebuie mutat la cafenea.

This post has been edited by tribunul: 25 Mar 2013, 12:04


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radel
post 25 Mar 2013, 12:05
Post #107


Gata cu joaca


Group: Members
Posts: 159
Joined: 5 January 07
From: Voluntari




QUOTE(vic24 @ 15 Mar 2013, 13:39)
chiar ti-ai dori o masina mai puternica, la peste 13.000 euro (probabil, dupa o estimare, vazand cresterea de pret intre diferite motorizari pe lodgy, pana la tce115), dar care are... spre exemplu... o servodirectie infecta?
*


As prefera servodirectia "infecta" si in continuare. Daca ar fi fost asistata electric si se defecta nu mai puteai invarti volanul. Un prienten are un Clio si asa a patit cu servodirectia asistata electric. Chiar daca pierzi tot lichidul hidraulic tot ajungi acasa. El a stat in soare 4 ore pana au venit cu rampa.


--------------------
Renault Megane 2014, GT-line, 1.2L TCe, 130 CP
Domnia constă în ce știi, nu în ce deții.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 25 Mar 2013, 12:12
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




am mai vazut o discutie de genul asta pe forum, si cineva a raspuns ca daca se defecteaza servo electric, directia se comporta ca cea de dacie 1310, si nu imi amintesc ca cineva sa il fi contrazis pe respectivul. daca imi amintesc bine, parca initiatorul se temea ca se defecteaza electrica in mers si intra in parapet, sau ceva....
deci cred ca prietenul tau a avut o problema de alt soi........ nu cred ca o servo electrica poate fi conceputa sa fie atat de periculoasa incat sa nu mai misti volanul cand se defecteaza. nu cred ca vreo norma accepta asa ceva.


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 25 Mar 2013, 13:15
Post #109


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




QUOTE
As prefera servodirectia "infecta" si in continuare. Daca ar fi fost asistata electric si se defecta nu mai puteai invarti volanul.


Nu exista asa ceva. Control asupra directiei ai si cu, si fara servodirectie. Cand moare pompa de servo, inidiferent de modul ei de actionare (mecanic/electric), trebuie doar sa tragi mai barbateste de volan, in special cand masina nu e in miscare.

This post has been edited by robbie_ro: 25 Mar 2013, 13:18


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 25 Mar 2013, 13:16
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




pai io ce zic?


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 25 Mar 2013, 13:50
Post #111


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




Acum sunt directii asistate electric sau hidraulic, repet, asistate, adica daca se strica pompa electrica sau hidraulica, directia devine grea, chiar un pic mai grea decat la o masina fara servodirectie dar totusi utilizabila, nicidecum nu se blocheaza volanul din cauza pompei.


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 25 Mar 2013, 15:13
Post #112


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(Radel @ 25 Mar 2013, 12:05)
As prefera servodirectia "infecta" si in continuare. Daca ar fi fost asistata electric si se defecta nu mai puteai invarti volanul. Un prienten are un Clio si asa a patit cu servodirectia asistata electric. Chiar daca pierzi tot lichidul hidraulic tot ajungi acasa. El a stat in soare 4 ore pana au venit cu rampa.
*


Clioul din semnatura (Symbol 1.5dCi) are servo electrica (de fapt e elctro-hidraulica) si a avut mai demult o problema la partea de servo, dar evident ca puteai roti de volan, intr-adevar foarte greu (e si logic, la masinile cu servo sunt mai putine ture decat la una fara servo, si evident cand se strica servo efortul este muult mai mare).
Pracric volanul merge la fel de greu ca cu motorul oprit...si sa nu imi zici mie ca cu motorul oprit (dar cu cheia in contact) se blocheaza volanul.
Asa ca nu mai dezinformati lumea pe forumuri !

This post has been edited by SYL: 25 Mar 2013, 15:14


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2012
post 25 Mar 2013, 19:28
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 19 October 12
From: Iasi




Si la aia pur-electrica e la fel, am patit-o sa-mi sara un fir si nu e nimic extraordinar. Se comporta ca o masina fara servo, in mers volanul se invarte destul de usor.
E si normal sa fie asa, acolo e un motor cuplat direct pe coloana de directie, daca ala nu primeste curent nu inseamna ca nu mai iei curba sau "stai 4 ore in soare sa vina rampa". Alea-s abureli de popa de tara.

This post has been edited by 2012: 25 Mar 2013, 19:29


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 25 Mar 2013, 19:29
Post #114


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Probabil ca se stricase si umbra de la plafon.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2012
post 25 Mar 2013, 19:35
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 19 October 12
From: Iasi




La Clio se poate, doar sunt pe acelasi fir conectate la mosorul de la can-bus.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radel
post 28 Mar 2013, 10:07
Post #116


Gata cu joaca


Group: Members
Posts: 159
Joined: 5 January 07
From: Voluntari




Hai ca s-au incins spiritele. N-am niciun beneficiu sa indrug gogosi sau sa dezinformez. De fapt i-am telefonat prietenului meu...si e o mica diferenta. Nu conducea el, ci fie-sa. Deci fie-sa a stat 4 ore in soare ca nu putea sa traga de volan. Probabil i-a fost frica sa nu intre in ceva. Dar chiar asa i-a spus. "Nu pot invarti de volan". Masina era Renault Clio 16V. Masinile se mai conduc si de femei. Deci, trebuie sa fii Swartzy ca sa tragi de volan? Poate o mai fi avut si altceva. De la service i-au spus: servodirectie blocata.
Acum serios, aveam rezerve in a achizitiona o masina cu servo electrica. Daca voi ziceti ca nu-s probleme, ramane de vazut.


--------------------
Renault Megane 2014, GT-line, 1.2L TCe, 130 CP
Domnia constă în ce știi, nu în ce deții.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 28 Mar 2013, 13:11
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




mda, poate pentru o fata care a sofat numai directii electrice este dificil sa mergi cand cade servo. dar pentru astia care am inceput pe 1310..... smile.gif


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 28 Mar 2013, 16:37
Post #118


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




Stai linistit Vic, la 1310 era parfum pe langa logan ambiance diesel.


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Mar 2013, 21:53
Post #119


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Confirm si eu, este groaznic...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spielbergl
post 8 Apr 2013, 21:39
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 16 August 11
From: Hunedoara




Intrebare: Noul Logan2 are indicator temperatura lichid racire sau nu?


--------------------
Dacia SupeRNova 2002 Opel Astra Classic III 2012 2002 - HD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 04:45
Forum Renault