Noul Logan, noiembrie 2012
![]() ![]() ![]() |
Noul Logan, noiembrie 2012
slider2 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
vic24 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
chiar ti-ai dori o masina mai puternica, la peste 13.000 euro (probabil, dupa o estimare, vazand cresterea de pret intre diferite motorizari pe lodgy, pana la tce115), dar care are... spre exemplu... o servodirectie infecta?
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
SYL |
![]()
Post
#93
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Lodgy 1.2 tCe e mai ieftin cu 500 euro decat 1.5dCi 90cp !!..iar dCi 110 cp e mai scump cu 600 euro.
...Si cum Logan 2 1.5dCi 90cp costa 11.200 (variana Laureate, adica de top, ca doar pe asta se gaseste aceasta motorizare), hai mai pui 300 euro pt MediaNav ca e singura optiune care chiar isi merita banii, cred ca un mic calcul poti face si tu si o sa vezi ca nu prea se pupa cu "estimarea" ta... This post has been edited by SYL: 15 Mar 2013, 13:42 |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
vic24 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
corect, am incurcat borcanele, cred ca eram cu gandul la clio cand am facut "estimarea". dar partea cu servodirectia o sustin in continuare...
![]() This post has been edited by vic24: 15 Mar 2013, 18:27 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
slider2 |
![]()
Post
#95
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
la situatia mea financiara masina ideala este una cu intretinere cat mai ieftina si cu o fiabilitate mai ridicata. putin ma intereseaza rugina ca oricum n-o tin zeci de ani, iar la stilul meu de condus nu-mi trebuie vreun ferrari. pe scurt vreau o masina cinstita care sa ma duca de la a la b atunci cand vreau in conditii decente. pentru mine peste vreo 2 ani un logan (eventual mcv ca poate o sa fie si un tanc prin preajma) 1.2 tce laureate cu media nav si pack securite este foarte ok
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
hash |
![]()
Post
#96
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
flopascu |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 March 13 ![]() |
Salut. Sant nou pe aici. Am facut si eu in ianuarie testul cu generatia noua de Dacie Sandero motorizarea 0,9 si imediat dupa aceea, pt ca reprezentanta renault era langa dacia, am fost si cu un clio tot 0,9. ca idee, asta pt ca in august 2012 mi-am luat si eu un logan story ph2 1,6 cu packul easy si eram tare curios. Atat masina mea cat si cele cu care am facut test fiind noi, am putut sa constat niste diferente (fata de vechiul logan) tehnice in primul rand, dupa care vin cu cele estetice:
(mentionez ca am avut posibilitatea sa le dau 6000 de ture si aproape era sa ma rastorn cu acel clio in curbe, vrand sa vad care e treaba si cu esp-ul) Aici ma voi referi la Sandero: 1. mai zgomotos cel nou, probabil din cauza turatiei f mari a motorului in trei cilindri, care mi s-a parut cam neechilibrat si poate din cauza faptului ca e in 5 usi. 2. pana in 2500 de ture, stai pe loc. aici e partea cea mai dureroasa. dupa aceasta turatie intra turbina, si incepe sa traga nitel, dar trebuie turat tare ca sa obtii ceva putere. 3. usile pe dinauntru seamana cu vechiul clio, subtiri si slabe ca material. 4. suspensii faine, aici nimic de comentat. 5. frana destul de ok 6. modul de reactie al ceasurilor de bord (vitezometru si turometru) mi-au dat impresia de masina de jucarie. 7. bordul e fain, ca si conceptie. 8. cel putin chederele la usi par mai solide, dar la modul cum s-a inchis usa (sunat sec, a tabla) nu prea mi-a placut. probabil a fost frecata de multi drive testeri. 9. design exterior f fain, aici mi-a placut. per total e ok. eu initial mi-am dorit 1,6 16 valve, dar nu am avut bani de modelul superior, caci numai ala era dotat cu motorizarea asta. si mi-am dorit masina noua. se intampla ca am terminat autovehicule rutiere, iar toti fostii mei colegi mei sunt anti dacie. chiar cand umblam dupa acte m-am intalnit cu unul din ei si cand i-am spus ca vreau sa-mi iau logan, a ras de mine...ca are culbutori mecanici, ca nu stiu ce... dar am zis intotdeauna ca masina noua e masina noua..eu pun piciorul pe ea de la inceput, eu stiu cum o intretin (ca si cu femeia). iar cand merg cu familia in concediu ma intereseaza sa fie curat, sa miroasa a nou si sa ma simt bine, nu sa ma gandesc ca am nu stiu ce solutii mecanice smechere iar pe partea celalata sa ma gandesc ca troncae un pivot, ca am joc de directie, ca bate nu stiu ce planetara si sa stau cu ea in service toata ziua ca ba pica una, ba pica alta. Asa ca, luati fratilor, incurajati piata romaneasca. dar si aveti grija de ele, pt ca am vazut ce inseamna sa intretii CORECT o masina. schimbati tot la timp, cum scrie in carte, nu faceti raliu, pt ca sosele de la noi sant varza, orice masina se face praf in conditiile astea. ocoliti gropi, canale, linii de tramvai pe cat se poate. pt cei care isi iau noi, faceti conservare suplimentara prin praguri, lonjeroane, nu costa mult, dar prelungiti viata caroseriei. iarna spalata des, sa dati sarea jos de pe ea, aparatori de noroi (asta pt protectia pragurilor). exista spalatorii care dau si cu ceara dupa spalare, ceea ce e bine. fara benzi de plastic la aripi, pt ca alea tin noroi umed acolo. faceti teste cu ea, in sensul de regimuri de mers, turatii si schimburi de trepte si adoptati-l pe cel optim dpdv consum/uzura in oras unde e uzura cea mai mare. Faceti cu responsabilitate tot ce depinde de voi si respectati intru totul reviziile si schimburile de lichide/consumabile si atunci o sa-i credeti pe cuvant pe aceia care spun ca au logan din 2004 fara pic de rugina. Va doresc mult succes si aveti grija la drum; chiar daca conduceti corect, vigilenta trebuie sa fie atat de mare incat sa evitati greselile altora care va pun viata in pericol. e valabil pt noi toti. Cu respect. This post has been edited by flopascu: 17 Mar 2013, 03:10 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6
2012, STORY
- BV
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cand e vorba de siguranta mea nu ma intereseaza texte de genul : "incurajati piata romaneasca".
This post has been edited by CGDBZ: 17 Mar 2013, 10:17 |
--------------------
-
-
-
|
|
zanzie |
![]()
Post
#99
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(flopascu @ 17 Mar 2013, 04:03) ...incurajati piata romaneasca. O-ncurajez de fiecare data cand iau din piata marar si patrunjel. ![]() |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
vic24 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
@flopascu: si ai observat o diferent remarcabila de dinamica intre clio si dacia ? presupun ca da, si asta inante de toate pentru ca pe dacia s-a montat o cutie de viteze neadecvata motorului, iar pe clio cutia este manusa
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
flopascu |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 March 13 ![]() |
da, au fost mai multe diferente pe care le-am sesizat:
in primul rand clio mi s-a parut un pic mai etansa, mai bine izolata fonic. in al doilea rand mi s-a parut putin mai stabila pe drum, e adevarat ca pe sandero nu l-am fortat ca si pe clio, dar cu toate astea mi s-a parut mai stabila. cutia de viteze nu diferea cu mult fata de sandero, sau cel putin nu am observat eu asa diferente mari. finisajele erau mai bune pe usi si volan, in rest...poate si pozitia in scaun..la clio nu mi-a placut sub nici o forma bordul cu afisaj digital, mi s-a parut o jucarica ieftina. e parere personala. asa cum nu-mi palce nici la c4 sau alte marci. plus ca plasticaraia colorata (personalizata, cum se zice acuma) specifica renault e de 2 lei. kitch ul la maxim. aici dacia sta cu mult mai bine. per total, sandero arata mult mai fain decat clio (dupa mine) ca aspect interior si chiar si exterior. clio vrea sa para ceea ce nu e, adica o masina sport pe exterior. motor de 0,9 sport asta nu stiu ce sa mai zic? atunci american muscle-urile din anii 60-70 cu 400-500 de cai ce mai sant? :-))) probabil nu prea mi-am dat seama de diferente la cutie caci eram concentrat pe modul cum se comporta cuplul motor la diferite turatii. aici el este la fel si pe una si pe alta. motor mic, pana in 2500 de ture merge fara turbina, deci nu ai ce sa-i ceri. eu conduc din 2005 loganul tatalui meu cu motor de 1,6 90 de cai varianta cu abs. de aceea eram curios sa vad cum trag 90 de cai cu 0,9. obtii puterea, nu zic nu..dar la turatii extrem de mari...aici ramane de vazut ce fiabilitate va avea motorul celor de la renault la asemenea turatii. lumea de rand (si aici ma refer la cei care nu sant f pasionati) care ia masina asta o ia strict pt consum mic...sant multi care nu suporta sa auda motor turat, si atunci vor merge asa, chiar lent..mare atentie la depasiri insa, sa nu se moara cu volanul in brate si cu liniste in masina. iar cei care o iau ca sa o conduca la performantele reale, obligatoriu sa respecte termenele schimburilor de ulei. trebuie sa recunosc ca sant putin sceptic referitor la motoare f turate, dar se poate sa fiu si prea conservator. timpul isi va spune cuvantul. pana atunci insa, intretinere CORECTA a masinii din toate punctele de vedere. Stima This post has been edited by flopascu: 18 Mar 2013, 23:08 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6
2012, STORY
- BV
|
|
Ampt |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Ai vrut să spui motoare foarte turate și cu turbină, căci altfel Honda are pe mașini i-VTEC-ul din 1989, motorul nu duce lipsă deloc de turații, iar ca fiabilitate a demonstrat din plin acest lucru în 24 de ani de existență !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
flopascu |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 March 13 ![]() |
da normal ca si cu turbina, daca nu vrei sa zici ca mergi cu un scuter. dar turbina nu influenteaza cu nimic pozitiv uzura pistoanelor si a segmentilor... aa, si pt ca tot ai adus vorba de turbina, trebuie vazuta si fiabilitatea ei.
nu uita ca pt renault e o chestie noua motorul asta...trebuie sa-si demonstreze fiabilitatea. nu compara cu honda, japonezii mai au putin si ii depasesc pe nemti, daca nu au facut-o deja. acolo sant alte standarde de productie, sant alte sisteme. daca ai vazut tokyo drift, eu sant pasionat de alea americane vechi, dar cu toate astea ai vazut ca erau pe langa total fata de japoneze. se lucreaza la microni. |
--------------------
Dacia
Logan 1,6
2012, STORY
- BV
|
|
vic24 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
tokyo drift............. esti tare........ ![]() ![]() ![]() hai sa vorbim mai mult despre utilizarea masinilor la modul REAL, si in conditii REALE pe care media soferilor le infrunta zilnic. alea cu turatiile nu-stiu-cum merg pe un forum dedicat. zic eu, nu dau cu parul |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
lungubogdan |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 22 July 08 ![]() |
QUOTE(zanzie @ 17 Mar 2013, 10:58) se mai produce marar si patrunjel in romania? nu sunt aduse de la turci? on topic: sfatul nu trebuie sa fie "incurajati piata romaneasca" ci mai degraba " luati-va masina pe care o puteti intretine". iar majoritatea familiilor din romania nu pot intretine nici o masina de lux si nici un cazan din germania. asa ca, in romania cea mai indicata masina este dacia. |
--------------------
seat
leon 5F ST 1.2TSI DSG7
2014
- B59GAE
|
|
tribunul |
![]()
Post
#106
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(lungubogdan @ 24 Mar 2013, 23:14) se mai produce marar si patrunjel in romania? nu sunt aduse de la turci? Leustean sigur se mai produce in Romania... ![]() Topicul asta trebuie mutat la cafenea. This post has been edited by tribunul: 25 Mar 2013, 12:04 |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Radel |
![]()
Post
#107
|
![]() Gata cu joaca Group: Members Posts: 159 Joined: 5 January 07 From: Voluntari ![]() |
QUOTE(vic24 @ 15 Mar 2013, 13:39) chiar ti-ai dori o masina mai puternica, la peste 13.000 euro (probabil, dupa o estimare, vazand cresterea de pret intre diferite motorizari pe lodgy, pana la tce115), dar care are... spre exemplu... o servodirectie infecta? As prefera servodirectia "infecta" si in continuare. Daca ar fi fost asistata electric si se defecta nu mai puteai invarti volanul. Un prienten are un Clio si asa a patit cu servodirectia asistata electric. Chiar daca pierzi tot lichidul hidraulic tot ajungi acasa. El a stat in soare 4 ore pana au venit cu rampa. |
--------------------
Renault
Megane
2014, GT-line, 1.2L TCe, 130 CP Domnia constă în ce știi, nu în ce deții.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
am mai vazut o discutie de genul asta pe forum, si cineva a raspuns ca daca se defecteaza servo electric, directia se comporta ca cea de dacie 1310, si nu imi amintesc ca cineva sa il fi contrazis pe respectivul. daca imi amintesc bine, parca initiatorul se temea ca se defecteaza electrica in mers si intra in parapet, sau ceva....
deci cred ca prietenul tau a avut o problema de alt soi........ nu cred ca o servo electrica poate fi conceputa sa fie atat de periculoasa incat sa nu mai misti volanul cand se defecteaza. nu cred ca vreo norma accepta asa ceva. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#109
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE As prefera servodirectia "infecta" si in continuare. Daca ar fi fost asistata electric si se defecta nu mai puteai invarti volanul. Nu exista asa ceva. Control asupra directiei ai si cu, si fara servodirectie. Cand moare pompa de servo, inidiferent de modul ei de actionare (mecanic/electric), trebuie doar sa tragi mai barbateste de volan, in special cand masina nu e in miscare. This post has been edited by robbie_ro: 25 Mar 2013, 13:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
vic24 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
pai io ce zic?
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
silviu_79 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 1.252 Joined: 27 June 06 ![]() |
Acum sunt directii asistate electric sau hidraulic, repet, asistate, adica daca se strica pompa electrica sau hidraulica, directia devine grea, chiar un pic mai grea decat la o masina fara servodirectie dar totusi utilizabila, nicidecum nu se blocheaza volanul din cauza pompei.
|
--------------------
mazda
3
2007 ...::zoom - zoom::...
|
|
SYL |
![]()
Post
#112
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Radel @ 25 Mar 2013, 12:05) As prefera servodirectia "infecta" si in continuare. Daca ar fi fost asistata electric si se defecta nu mai puteai invarti volanul. Un prienten are un Clio si asa a patit cu servodirectia asistata electric. Chiar daca pierzi tot lichidul hidraulic tot ajungi acasa. El a stat in soare 4 ore pana au venit cu rampa. Clioul din semnatura (Symbol 1.5dCi) are servo electrica (de fapt e elctro-hidraulica) si a avut mai demult o problema la partea de servo, dar evident ca puteai roti de volan, intr-adevar foarte greu (e si logic, la masinile cu servo sunt mai putine ture decat la una fara servo, si evident cand se strica servo efortul este muult mai mare). Pracric volanul merge la fel de greu ca cu motorul oprit...si sa nu imi zici mie ca cu motorul oprit (dar cu cheia in contact) se blocheaza volanul. Asa ca nu mai dezinformati lumea pe forumuri ! This post has been edited by SYL: 25 Mar 2013, 15:14 |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
2012 |
![]()
Post
#113
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 19 October 12 From: Iasi ![]() |
Si la aia pur-electrica e la fel, am patit-o sa-mi sara un fir si nu e nimic extraordinar. Se comporta ca o masina fara servo, in mers volanul se invarte destul de usor.
E si normal sa fie asa, acolo e un motor cuplat direct pe coloana de directie, daca ala nu primeste curent nu inseamna ca nu mai iei curba sau "stai 4 ore in soare sa vina rampa". Alea-s abureli de popa de tara. This post has been edited by 2012: 25 Mar 2013, 19:29 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
vijelie |
![]()
Post
#114
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca se stricase si umbra de la plafon.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
2012 |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 19 October 12 From: Iasi ![]() |
La Clio se poate, doar sunt pe acelasi fir conectate la mosorul de la can-bus.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Radel |
![]()
Post
#116
|
![]() Gata cu joaca Group: Members Posts: 159 Joined: 5 January 07 From: Voluntari ![]() |
Hai ca s-au incins spiritele. N-am niciun beneficiu sa indrug gogosi sau sa dezinformez. De fapt i-am telefonat prietenului meu...si e o mica diferenta. Nu conducea el, ci fie-sa. Deci fie-sa a stat 4 ore in soare ca nu putea sa traga de volan. Probabil i-a fost frica sa nu intre in ceva. Dar chiar asa i-a spus. "Nu pot invarti de volan". Masina era Renault Clio 16V. Masinile se mai conduc si de femei. Deci, trebuie sa fii Swartzy ca sa tragi de volan? Poate o mai fi avut si altceva. De la service i-au spus: servodirectie blocata.
Acum serios, aveam rezerve in a achizitiona o masina cu servo electrica. Daca voi ziceti ca nu-s probleme, ramane de vazut. |
--------------------
Renault
Megane
2014, GT-line, 1.2L TCe, 130 CP Domnia constă în ce știi, nu în ce deții.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
mda, poate pentru o fata care a sofat numai directii electrice este dificil sa mergi cand cade servo. dar pentru astia care am inceput pe 1310.....
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
silviu_79 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 1.252 Joined: 27 June 06 ![]() |
Stai linistit Vic, la 1310 era parfum pe langa logan ambiance diesel.
|
--------------------
mazda
3
2007 ...::zoom - zoom::...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#119
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Confirm si eu, este groaznic...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
spielbergl |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara ![]() |
Intrebare: Noul Logan2 are indicator temperatura lichid racire sau nu?
|
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 04:45 |