Turatie relanti, turatie variabila la relanti
![]() ![]() ![]() |
Turatie relanti, turatie variabila la relanti
vaally |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(vaally @ 30 Sep 2005, 07:24) . trag socul pina ajunge turatia la 1000rpm, accelerez si plec. dupa 5 Km am o intersectie pe care o traversezi mai greu, ma uit la relanti 1100rpm. Motorul l-am reglat la cald. din ce zici tu eu inteleg ca ai mers 5 km cu socul tras? nasol moment..la -25 de grade ce faci? Curata si tu carburatorul. Motorul se regleaza la cald...daca ti-a crecut relaltiul la cald inseamna ca e reglat la o temperatura mai mica decat cea normala... Cand motorul e cald..sa zicem dupa 15-20 min de functionare se regleaza relantiul..cartea zice 800+-25.dar e mai bine la 900-950 zic eu. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vaally |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(argon @ 30 Sep 2005, 07:48) din ce zici tu eu inteleg ca ai mers 5 km cu socul tras? nasol moment..la -25 de grade ce faci? Curata si tu carburatorul. Motorul se regleaza la cald...daca ti-a crecut relaltiul la cald inseamna ca e reglat la o temperatura mai mica decat cea normala... Cand motorul e cald..sa zicem dupa 15-20 min de functionare se regleaza relantiul..cartea zice 800+-25.dar e mai bine la 900-950 zic eu. Nu am mers cu socul tras. Dupa ce am plecat l-am bagat la loc si nu au fost probleme pentru ca accelerez. in carte scrie 750rpm plus/minus 50rpm dar si eu am vazut ca merge mai bine reglat la 900rpm. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
rtulea |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Variatia turatiei de ralanti poate avea loc si din cauza combustibilului cu care ai alimentat. Deoarece tu reglezi ralanti-ul cu masina stand pe loc este si normal ca acesta sa aiba mici cresteri in momentul in care motorul merge in sarcina, dar aceste cresteri trebuie sa scada dupa o perioada in care motorul merge la un regim de turatie mai scazut. Din cate spui tu aceasta crestere are loc dupa ce treci de intersectia respectiva. Pai se stie faptul ca in oras racirea motorului este mai deficitara acesta incalzindu-se mai pronuntat. Nu cred ca ai motive de ingrijorare, este oarecum un lucru normal.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
vaally |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(rtulea @ 30 Sep 2005, 08:23) Variatia turatiei de ralanti poate avea loc si din cauza combustibilului cu care ai alimentat. Deoarece tu reglezi ralanti-ul cu masina stand pe loc este si normal ca acesta sa aiba mici cresteri in momentul in care motorul merge in sarcina, dar aceste cresteri trebuie sa scada dupa o perioada in care motorul merge la un regim de turatie mai scazut. Din cate spui tu aceasta crestere are loc dupa ce treci de intersectia respectiva. Pai se stie faptul ca in oras racirea motorului este mai deficitara acesta incalzindu-se mai pronuntat. Nu cred ca ai motive de ingrijorare, este oarecum un lucru normal. Am vazut ca esti din Prahova, poate chiar din Ploiesti, intersectia de care vorbesc este la Barcanesti In fata la benzinaria Lukoil, eu vin dinspre rafinaria Brazi, acolo locuiesc si lucrez la Lukoil la Teleajen MISTO!!! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
avansul. un mecanic vechi spunea ca avansul se modifica la schimbarea tipului de benzina.
curata si carburatorul, foloseste un lichid 2+2. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
vaally |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
poate ai schimbat uleiul cu unu mai putin vascos....
sau mai poate fi din carburator..... sau poate s-o fi dereglat avansu...nu o fi surubu care tine delcou prea strans.... nu stiu daca am nimerit-o...dar mi-am dat cu parerea... ![]() |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Si verifica antretoza de sub talpa carbului sa nu ai surpriza sa fie crapata si sa-ti traga aer fals
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
vaally |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(RIon @ 30 Sep 2005, 10:34) avansul. un mecanic vechi spunea ca avansul se modifica la schimbarea tipului de benzina. curata si carburatorul, foloseste un lichid 2+2. Am facut reglajul avansului si totul s-a rezolvat. Reglarea avansaului am facut-o la cald vineri cind am venit de la serviciu. si am refacut reglarea si la rece simbata dimineata ca sa nu mai am trepidati si relantiul instabil si merge excelent. Am schimbat benzina de la fara plumb la ecopremium si asta a fost cauza. Intordeauna trebuie facuta reglarea si la rece eu asa fasc si merge ok. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
vick |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 7 September 05 From: Romania ![]() |
As vrea si eu sa adaug ca reglajele facute cu benzina premium nu se potrivesc cu cele de la fara plumb. In al doilea rand, cele doua benzine amestecate produc niste compusi care fac functionarea motorului instabila..Am patit eu. Deci trebuie sa te hotarasti cu ce tip de benzina mergi si sa ramai la ala.
|
--------------------
DACIA
1310L
- B01POL SAU NU ...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 03:16 |