DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme dacia, bataie, busitura in partea stanga spate

valex19
post 5 Jan 2013, 22:12
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Salut , sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutoru cuiva sa gasesc si eu rezolvarea la problema mea
Am o dacia 1310 din 93 si de cateva luni aud o bataie, busitura in partea stanga spate , dacia are punte de break presupun ca si arcuri + inaltatoare nu stiu prea bine , din ce am citit eu pe aici ar putea fi amortizoarele , cand am greutate pe ea nu se mai aude bataia , doar cand este goala si cand merg pe drum de piatra sau cu denivelari. multumesc

This post has been edited by Ov: 11 Jan 2013, 13:11


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 5 Jan 2013, 22:46
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




dar tu teai uitat sa vezi ce este? poate ai amortizor rupt sau curs,pe acest forum mama omida sau vanesa nu este sa stie ce ai tu la masina

This post has been edited by nikuniku: 5 Jan 2013, 22:47


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 5 Jan 2013, 23:20
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




salut, m-am uitat si la bucsile de cauciuc de la punte si la cele de la portbagaj,la arc sa nu cumva sa fie rupt dar nu se vede nimic , din cauza asta am cerut ajutor la voi pt ca ati mai intalnit asemenea probleme , am mai spus ca nu ma pricep prea bine , multumesc


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 5 Jan 2013, 23:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




cel mai probabil e de la o bucsa, dar daca esti sigur ca-s bune cumpara inaltatoare pt telescop, e 5-10 bucata


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 6 Jan 2013, 00:40
Post #5


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




e posibil sa fie inlocuite arcurile,iar acestea fiind"mai destinse",sa duca amortizorul la capatul cursei,iar de acolo bataia...


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 6 Jan 2013, 15:30
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Am gasit problema,teurile d l amortizpar
e.multumesc pt ajutor off.topic


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Jan 2013, 15:43
Post #7


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




valex19 teuri la amortizor sunt pe fata!! pe spate la amortizoare nu are decat bucsi,asta daca nu ai pus inaltatoare


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 9 Jan 2013, 18:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pentru ca nu se pricepe, nici n-a identificat corect zona din care vine zgomotul. El a spus ca, daca e incarcata nu se mai aude. Pe spate, asta s-ar fi intamplat daca arcurile erau prea intinse (nu stiu ce inseamna destinse, cumva comprimate?), si cu masina goala, stand prea ridicata, amortizoarele erau la capatul cursei sau aproape, si-i trebuia foarte putin sa loveasca in interiorul amortizorului, bucsa limitatoare( care e de plastic), de capacul cilindrului interior. Daca arcurile tin masina prea sus, pentru ca sunt lungi sau au sub ele inaltatoare, si la amortizoare sa se puna inaltatoare, ca amortizorul sa lucreze putin mai sus de jumatatea cursei, ca la greutate mare sa nu se comprime maxim si sa loveasca in celalalt capat. O proba de adevar, prinde cu ambele maini de aripa, si ridica cat poti sau chiar balans. Daca la ridicare se simte capatul de cursa al amortizorului, prin lovitura sau saltarea rotii, la numai cativa cm (2-3 cm) de la pozitia de repaos, adica pozitia in care sta masina, inseamna ca trebuie inaltatoare. T-eurile daca nu le-ai strans cu masina pe roti, dupa cateva luni, iar va trebui sa le schimbi. Bucsile se stramg cu masina pe roti, in pozitia de lucru, nu suspendata. Daca sunt stranse cu masina suspendata, la lasarea pe roti se vor rupe imediat prin torsionare exagerata.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:14
Forum Renault