Probleme pornire Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire Dacia 1300
CT-93-YUX |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|||
maru |
![]()
Post
#2
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
din ce deduc eu ai vrut sa faci o treaba buna, adica sa pui totu` nou, si le`ai schimbat pe toate odata si acu` iti face probleme.. parerea mea e ca tot din aprindere e problema deoarece jucandu`te cu delcoul pana la urma porneste, asa ca uite cum as proceda in locul tau:
1.as pune fiecare piesa veche (pe rand nu toate odata) inapoi si as da de fiecare data la automat sa vad daca s`a schimbat ceva (incepe cu bujiile,apoi cu fise,capac,platina etc) 2.daca ai scos delcoul verifica sa nu fi schimbat pozitia pinionului si distanta platinei facuta pe fiecare cama actionata 3.verifica pompita aceea de vacum daca lucreaza bine si cand e actionata sa nu impinga lamela platinei si sa dea la masa (uita`te si la condensator daca ai saiba aceea mica de textolit pusa) mai fa`i si cateva reglaje: bujii - o.7 / platina -o.4 / culbutori - 15A - 20E |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Nu le-am schimbat pe toate odata, le-am schimbat pe rand prin preliminarii, cate una si incercare etc.
|
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Vezi daca nu cumva ai (dimineata) condens pe interiorul capacului delco.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
Amestecul din spatele clapetei de accelerație l-ai reglat cum trebuie?
Dacă șurubul acela conic este prea strâns (debit foarte mic de amestec), pornește greu. w7BXads.png |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
r3d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
1 ia un aparat de masura si masura si vezi cati volti iti vine pa+ bobinei de inductie.sa nu fie sub 12 v
2 in timp ce dai la automat vezi sa iti dispara curentul de pe bobina de inductie. 3.verifica culbutori fai cu lera daca nu ai uzura la culbutori unde calca pa supapa,daca nu fai asa la simtu maini. This post has been edited by r3d: 19 Jul 2014, 13:04 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#7
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
r3d--culbutori reglati la simtu mainii---hai sa fim seriosi,o lera nu costa mai mult decat o sticla de bere,si poti regla culbutorii ca la carte nu in bataie de joc
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
madalin78 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 27 April 13 From: pitesti ![]() |
exista acel sa i spunem opritor de caldura sub carburator ? are un rol important ...in CNC se formeaza o perna de gaze ...care imping plutitorul ...de obicei se intampla la cald ...dar e bine sa existe acolo....
incerca cu un alt corp de carburator ....am patit o si eu ...defect de fabricatie verifica daca pe furtunul care vine din galerie in carburator are supapa la locul eu sau nu e cumva infundata This post has been edited by madalin78: 25 Jul 2014, 21:47 |
--------------------
dacia
sport
1986
- ag ygi
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Problema rezolvata, nici nu va puteti imagina problema care a avuto
![]() De ani buni tata facea rost de ulei de unde lucra el sofer pe raba si facea mereu schimbu cu ulei de diesel de raba, si acum in ultima vreme tot se ingreunase motoru, si zilele trecute s-a blocat de tot, l-am desfacut bucati, bolturile erau intepenite pe pistoane, segmentii la fel pe cilindri, si rampa de culbutori era gripata, culbutorii erau blocati pe ax, avea depunere de ulei intarit in tot motoru, problema ca nu pornea la prima pornire era din cauza culbutorilor in primu rand ca nu deschideau supapele, defapt cam in tot motoru avea depunere de ulei intarit, arborele si cuzinetii au scapat, am fost nevoit sa bag set motor nou si in rest toate piesele curatate bine, si acum motorul este ca nou si porneste la sfert mereu. N-ati prea intalnit asemenea bube, nu??? mai rar |
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
tu daca nu ai reparat motoare,sigur nu ai mai intalnit asa ceva,dar altii da
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Am mai reparat, nu foarte multe dar destule, majoritatea ori bateau, ori erau date pe ulei, omul cat traieste se loveste de lucruri noi...
|
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
darkavenger183 |
![]()
Post
#12
|
![]() Un fel de Decebal Group: Members Posts: 31 Joined: 17 April 08 From: Your Location ![]() |
Am folosit si eu ulei cred ca H44 (este ulei hidraulic ce se foloses la excavatoare) si T90 (de transmisi) si recuperat de la schimbul de ulei in VW-ul nou cumparat. Saraca nu i-a fost prea bine de la el. Motorul nu s-a gripat, dar s-au dus segmentii in timp record. In ultima perioada inainte de Rabla tot cam asa face. Trebuia sa dai la automat de iti iesea pe ochi, si pana la urma pornea in 2 pistoane cumva.. ambalai motoru' o lua in 3 pistoane... tineai mai mult ambalat incepea si al 4-lea. Cand se incalzea mergea OK (marog, ignorand fumul albastru.. si faptul ca toba de esamapent era si ea unsa de ulei). Acum parca imi pare rau ca am dat exemplarul ALA de dacie, care era de fapt Dacia mea
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1999 Dupa Hristos
- TM 11 YTV
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Cum sa bagi omule ulei hidraulic si de transmisie in motor???
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Eu la doua-trei schimburi, de regula fac cate o spalare.
Metoda cam asa: 2 litri de ulei mai grosut (20W40, am pus chiar si ceva de lagare odata) si unul de motorina, scos filtrul de ulei si pus in loc un capac care lasa uleiul sa circule liber. Unii se tem de metoda asta, dar decat sa pun uleiul sa se innegreasca instant, sau sa bag Motor Flush, care poate avea ca efect secundar trosnete (am pus la alta marca si incepuse sa trosneasca de am crezut ca s-a rupt vibrochenul), mi se pare mult mai ok. Il las cam 3 minute in relanti cu amestecul, apoi ii dau drumul. This post has been edited by daniel93: 1 Aug 2014, 22:00 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |