carburator dublu corp
![]() ![]() ![]() |
carburator dublu corp
chiuariu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 April 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1999 gt
|
|||
b 45 bwy |
![]()
Post
#2
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
dak esti din buc dute in pantelimon la auto marcus grup langa cora,costa cam 150 ron sa iti faca un carbotest si sa iti monteze carburatorul pe masina.astfel o sa iasa si noxele bune. Si fi putin mai 'atent' cand mergi la itp.
This post has been edited by b 45 bwy: 20 May 2011, 21:54 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
G I M |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cu toate ca s-a mai discutat de o gramada de ori problema asta, mai iti explic o data. Deci pompa normala de nova are doar 2 stuturi ( intrare tur si iesire tur) si nu 3 ( intrare tur, iesire tur si returul) cum avea berlina.
Carburatorul dublu corp are returul pe el. Deci vi cu furtun din teava de tur in intrarea pompei de benzina, din iesirea pompei de benzina de duci in stutul gros de la carburator iar din stutul subtire te duci cu furtun la teava de retur. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
chiuariu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 April 11 ![]() |
nelamurirea mea e ca carburatorul dublu are 4 stiuturi 2 tur 2 retur cum fac legatura intreele ce tre sa fol ?
|
--------------------
dacia
nova
1999 gt
|
|
G I M |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Unde ai vazut tu ca are 4 stuturi nu stiu. Parerea mea e sa te duci la cineva care stie ceva mecanica sa nu iei naibii foc.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Pe carburator ai un stut de tur si unul de retur precum in imagine
Attached thumbnail(s) DSCN0039H.JPG ( Size: 108.01k ) Number of downloads: 1150 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
chiuariu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 April 11 ![]() |
da asai da mai are 2 stiuturi jos dupa cum se vede si in imagine alea ce fac cu ele???asta e nelamuriurea mea ....
![]() |
--------------------
dacia
nova
1999 gt
|
|
G I M |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
In cel din dreapta intra furtunul de la avansul vacumatic, iar cel din stanga intra un furtun care vine in capacul de la culbutori si filtrul de aur, e un fel de "T".
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#9
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
ionut este un fel de al 2-lea furtun de recirculare gaze? mereu m-am intrebat ce e cu al 2-lea stut.
as avea si eu o intrebare legata de carburatorul dublucorp. care e cea mai buna metoda de montare a GPL-ului pe el? prin gaurire sau prin flansa aia care se prinde la filtru la clapetele de soc? |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
G I M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Da, furtun recirculare gaze.
La a doua intrebare nu sunt in masura sa-ti raspund pentru ca nu am asa ceva, dar oricum trebuie alimentate ambele corpuri. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
marianbrb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 31 March 11 ![]() |
lasal frate pe ala monocorp eu asa am schimbat de mine si merge de rupe si am consum scos de mine 7 in oras
This post has been edited by marianbrb: 19 Jun 2011, 14:10 |
--------------------
dacia
nova
1996
- bz-02-flo
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
confirm cele spuse de tine la mine pe gpl, am facut 127km in oras cu 10litri de gaz si inca mai merge.
![]() recomand cu caldura carburator monocorp.(dar sa fie reglat corespunzator ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
vecinuu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Salutare tuturor. Am si eu o problema micuta, am motorul de 1.6, mi-a dat cineva carburatorul de 1.6 cu tot cu pompa de benzina, tot tot , carburatorul fiind dat jos de pe o berlina 1.6 de cand a fost cumparata, nefolosit deloc fiind inlocuit cu un monocorp. Micuta mea problema este, masina merge frumos, rotund , nu consuma mult dar trebuie tinut socul putin tras ca altfel intrerupe la anumite turatii....din ce cauza se intampla acest lucru? carburatorul are sigiliu la toate suruburile, pana si la capac e un sigiliu
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
corbex |
![]()
Post
#14
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Verifica daca nu trage aer fals pe undeva. Verifica bine, inclusiv talpa carburatorului, vacuumul servofrinei, etc.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
payty |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu m-am lovit de o problema similara si mi-a luat vreo 4 luni pana m-am prins care e treaba.
ideea e ca initial avea ceva intreruperi in sarcina. pe urma problema s-a agravat si a inceput sa faca urat cand apasam puternic acceleratia. am curatat carburatorul de vreo 5 ori, l-am suflat cu aer comprimat, am planat talpa, am schimbat garniturile, am incercat tot ce era omeneste posibil. asa ca fa un test simplu: masoara fisele de la bujii. Trebuie sa aiba 4ko cele de la distribuitor si 8k fisa centrala. explicatia la mine era asa: cand apasam puternic pe acceleratie, dadea mai multa benzina, si din cauza fiselor proaste, bujia nu reusea sa aprinda amestecul carburant. Fisele mele erau atat de "obosite" incat nu am reusit sa le masor rezistenta nici pe scala cea mai mare de la aparatul de masura. Iti ia 5 minute toata treaba si nu stai sa desfaci carburatorul sau alte chestii complicate. This post has been edited by payty: 30 Oct 2012, 09:23 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Am rezolvat. Problema era ca s-a desfacut jiglorul (gascan) si dadea benzina pe langa el. Multumesc foarte mult pentru ajutor
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
unde as putea sa gasesc jiglere pentru 28 cic? nu prea imi etanseaza deloc jiglorul de sprit , am incercat orice...va rog frumos sa ma ajutati
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
payty |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cauta oringul ala ca e ceva standard, nu special pt tipul asta de carburatoare.
set de reparatie nu cred ca gasesti nicaieri. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#19
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o mica problema,cu carburatorul.
In mersul pe gpl nu are nici un fel de problema,pe benzina merge ok si la relanti si in mers,doar la plecarea de pe loc sau chiar si la relanti daca o accelerez da sa moara(intai scade turatia apoi urca in ture normal). De la ce poate fi?Inainte nu facea asa (dupa ce am fost la carbotest)insa de atunci nu prea am mai mers pe benzina. |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
Janel |
![]()
Post
#20
|
![]() ;)) Group: Members Posts: 130 Joined: 15 May 08 ![]() |
Nu cred ca spriteaza cum trebuie; verifica incepand de la membrana pompei de sprit.
|
--------------------
Dacia
Nova GT GPL
'98
- AG 04 KJL Merge cu gaz, deci e aragaz!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:49 |