vopseaua se cojeste, doar cu poze/imagini, cazuri concrete!
![]() ![]() ![]() |
vopseaua se cojeste, doar cu poze/imagini, cazuri concrete!
Kramer |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
bomicabomic |
![]()
Post
#92
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(taangh @ 20 Sep 2005, 10:25) Vad ca trebuie sa tot repet... e luat din 27 iulie, problema a aparut la cca 2 sapt la vreo 2.000 km Acum are 6.000. Stimabile, am facut eu referire la masina dumneavoastra??? Aaa....?? Laureate 1.4, luat in 27 iulie, nu facea 8000 de euro, nici daca-i punea ESP. Eu vorbesc la general si vad ca o tii intr-una cu cazul tau. Parca ziceai ca mai sunt si altii??? Cum ramine? In al doilea rind, asa cum sustii ca DACIA are probleme cu vopseaua, tot asa pot sustine si eu contrariul. Vrei sa ti se faca dreptate, dar nu ai nici o parere avizata, data de niste specialisti in domeniu. Ce nu vrei sa intelegi este ca orice reclamatie este insotita de documente, nu dupa vorbe dupa ureche, dupa ce mi-a spus mie vecinul, florareasa de la colt, tinichigiul de la service....etc. Cind vei avea un buletin de analize care spune ca vopseaua e proasta atunci poti spune ca de vina e DACIA, pina atunci mai usor cu....zizania. De fapt, te asteptai ca noi astia 8000 de pe forum sa-ti dam dreptate din prima si sa-ti spunem : Te sustinem in demersul tau....pina la Mioveni si retur. Te cred ca ai problema, nu trebuie sa-mi arati mie, ca o vad si doar atit.....nu sunt specialist in lacuri si vopsele......si pina la urma parerile mele, ale lui Klaus, ale lui Vv....sunt egale cu zero. |
--------------------
x
x
- x
|
|
b1adi |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 August 05 ![]() |
Am citit si eu cu interes toata problema asta cu "exfolierea"(am citit pana nu am mai intels nimic
![]() Problema cu vopseaua la masinile Dacia este o problema veche, pe care si eu am avut-o cu fosta mea Dacie berlina(ma stresa ingrozitor). Din cate stiu problema la fosta berlina a aparut mai ales dupa anii '90 , atunci cand toate lucrurile in Romania au inceput sa se faca de mantuiala( ex. asfaltari, blocuri,canalizari,nu mai vorbesc de multe lucruri contrafacute etc.).Am anii in care au urmat, au venit firmele straine sa investeasca, sa faca lucruri bune cu mana de lucru si materiale eftine, deci de proasta calitate, in Romania. Prin urmare ca suntem la capitolul masini: - A venit daewoo in Romania.Lotul Korean de masini - super bune(intrebati toti taximetristii care au s-au au avut), ce sa facut in Romania - super proaste(intrebati aceeasi taximetristi). De ce??????? - Veni Renault in Romaina si scoase propria masina eftina Logan- dar in ce: pentru ca il plateste pe nea' cu 200-300 euro/luna , in loc sa-l plateasca cu 1-2 mii/luna euro ,in alta parte etc.(in nici un caz ca fac ei un sacrificiu pentru noi romanii , ca sa avem si noi masini noi). Asa ca trageti si voi concluzia si cu vopseaua de la Logan.(Ca doar se vopseste in Romania nu ![]() PS. 1.Daca dacia si-a dat seama ca exista totusi o problema cu vopseaua , o va rezolva pe parcurs(poate a si rezolvat-o intre timp) in nici un caz nu o sa recunoasca acum cand vanzarile nu fac fata. 2. Din start , stratu de vopsea a fost calculat la limita(acest lucru se vede si din pret) 3. Poate producatoru de vopsea are probleme cu produsu.(ma intreb si eu) 4. Nu cred ca afost ceva premeditat de catre cei de la Renault , in sensul ca: ce daca ma li se exfoliaza vopseau - noi tot ne luam bani.(risc mare de a-si nu amortiza investitia, sa nu uitam de concurenta care e cu ochii pe ei ). 5. Sa nu uitam ca totusi ca acelasi nea care vopsea berlina , vopseste si loganu. Concluzia: In Romania aceste lucruri sunt normale.(utativa in jur) ![]() |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- DJ07... Romanii isi complica singuri existenta.
|
|
taangh |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 August 05 ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 20 Sep 2005, 10:47) Laureate 1.4, luat in 27 iulie, nu facea 8000 de euro, nici daca-i punea ESP. Eu vorbesc la general si vad ca o tii intr-una cu cazul tau. Parca ziceai ca mai sunt si altii??? Cum ramine? Daca punem garantia extinsa, vopseaua metalizata si actele cam la 8.000 ajunge ![]() Altii... sint aici si continua sa apara. In forum nu mai fac altceva decit sa raspund la intrebari... cei interesati imi trimit mailuri sau mesaje personale.Cred ca nu vor sa fie balacariti cum am fost eu. Nu asta doreati? sa nu implicam forumul in actiunea noastra.Este un spatiu virtual in care ne intilnim ca apoi sa discutam privat. |
--------------------
Renault
Kangoo
2009
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#95
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Aha, sa inteleg ca DACIA sa-ti plateasca si inmatricularea? La CASCO, suma asigurata, este bineinteles si cu GE si cu acte....am inteles...sorry.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut cateva persoane care credeau cu tarie ca gainatul, insectele si cleiul cazut din copaci nu afecteaza vopseaua masinilor. Ia cititi voi ce scriu niste cercetatori despre acesta problema. E si cu poze.
http://www.touchbriefings.com/pdf/11/auto031_r_gaszner.pdf |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
body |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
C idee "cleiul " care cade din copaci , cade din rasinoase si se numeste rasina....
Conditiile de laborator sunt una , conditiile din teren altceva .Rasina nu ataca vopseaua .Meseria mea este de inginer protectie catodica la conducte si rezervoare avand doar partial tangenta cu partea de vopsitorie . NICI O VOPSEA APLICATA IN CONDITII NORMALE (temperatura , grosime , prelucrare corespunzatoare a stratului metalic , reteta ..etc) nu are voie sa fie atacata in timp asa de scurt de insecte , gainati etc.De altfel la masini prezenta lacului care in unele cazuri se mixeaza cu vopseaua iar in altele se aplica ulterior ar trebui sa confere rezistenta tocmai in cazuri cum ar fi cele enumerate mai sus. Parere personala , vopseaua este : 1 Posibil prost aplicata 2 Posibil strat prea subtire 3 Posibil reteta proasta 4 Posibil absenta a lacului 5 Posibil dar mai putin probabil vopsea expirata Nu cred ca exista o alta posibilitate |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
Codrin |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(body @ 20 Sep 2005, 12:27) Conditiile de laborator sunt una , conditiile din teren altceva .Rasina nu ataca vopseaua .Meseria mea este de inginer protectie catodica la conducte si rezervoare avand doar partial tangenta cu partea de vopsitorie . Sunt multe 4 pagini cu tot cu poze sa le citesti? Cam multa fermitate in afirmatii pentru cineva care are PARTIAL tangenta cu subiectul. Vezi persoanele care semneaza articolul si domeniul in care lucreaza. edit : '' Karin Gaszner - Assistant Head Of The Application Techniques Department Of The Forschunginstitut fur Pigmente und Lacke, Stuttgart (FPL) Hildegard Schmitz - joined the FPL in 1971, employed in the Application Techniques Department since 1997. The tests were carried out on six different automotive coating systems. This post has been edited by Codrin: 20 Sep 2005, 11:41 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Auzi, poate ar trebui sa-i contactezi pe omuletii aia sa nu se mai chinuie degeaba cu cercetari stiintifice, cu microscoape si alte elucubratii d-astea tembele. Pe bune, le caut numarul de telefon sa le zic ca e unul bogdan in ploiesti, Romania care stie el, desi nu are tangenta cu vopsitoria, ca ce fac ei acolo e frecangeala.
Sincer, nici nu cred ca ai citit complet documentul ala in 15 minute. |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
body |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Codrin @ 20 Sep 2005, 12:35) Sunt multe 4 pagini cu tot cu poze sa le citesti? Cam multa fermitate in afirmatii pentru cineva care are PARTIAL pangenta cu subiectul. Vezi persoanele care semneaza articolul si domeniul in care lucreaza. Mai omule nu vreau sa intru in detalii dar eu sunt autorizat MLPTL exact pt asa ceva !Sunteti imposibili !Cum vine unul cu ceva ce nu va convine imediat ziceti ca nu e asa !Tu stii cum se fac testele de laborator la asa ceva ca sa vorbesti? Si vezi ca se scrie tangenta nu pangenta... A si inca ceva ( daca ai vazut ieri pozele cu dulapul din libertatea) !VOPSEAUA SE EXFOLIA CA O COAJA !Asta tot de la Gainat e ?????????? Pentru ce cere Dacia 250 euro la vopseaua metalizata , poate pentru spor de exfoliere ( la alte masini , vopseaua e maxim 200) . Asta e , teapa e teapa , macar aveti tarie si admiteti chestia asta ! Bun si care e treaba cu cei de mai sus ( ia orice standard de dupa 1998 din seria 7335 legat de protectia anticorosiva ) si o sa vezi acolo la secretarul Comitetului Tehnic 334 numele meu iar seful comitetului e actualul meu director!Tu m-ai provocat , chiar nu aveam de gand sa scriu asta ! This post has been edited by body: 20 Sep 2005, 12:09 |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
Codrin |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
'' Damage to automotive coatings through environmental influencesis generally referred to as 'etching', ......''
Asta e in primele 2 randuri ale articolului. Pe care l-ai citit, nu? Acum discutam politica de preturi a Dacia? ![]() This post has been edited by Codrin: 20 Sep 2005, 11:49 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#102
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(body @ 20 Sep 2005, 12:39) Mai omule nu vreau sa intru in detalii dar eu sunt autorizat MLPTL exact pt asa ceva . Tu stii cum se fac testele de laborator la asa ceva ca sa vorbesti? Iti raspund eu la aceasta intrebarea, fara sa ai microscoape, fara sa vezi pe viu, doar dintr-o poza, data in Libertatea : QUOTE(body @ 20 Sep 2005, 12:27) Da-i in kilu' nostru de fraieri, pe aia care fac studii si incercari.....pierd vremea 'geaba, noi romanii le stim pe toate. |
--------------------
x
x
- x
|
|
klaus |
![]()
Post
#103
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Repetitio mater studiorum est: Noi nu negam calitatea proasta a vopselii pe ANUMITE loturi de logan (desi parerea mea este ca e vorba de calitatea lacului si aplicarea lui) ci noi sustinem ca nu este legala cererea de INLOCUIRE A MASINII, si ca o astfel de cerere are sanse de concretizare 0 (zero).
Si de asemnea suntem impotriva folosirii daciaclub pentru instigare la manifestatii NELEGALE. Este greu de inteles acest lucru? Sa facem o schema si niste desene pentru cei care nu inteleg vorba scrisa? PS: nu stiu de ce dar mi se pare mie ca noi, astia cei mai huliti si pe care toti ii injurat am fost SINGURII care am dat solutii LEGALE si am descris pasii de urmat pentru concretizarea dolenatelor celor cu probleme. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#104
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Sep 2005, 12:59) Ba, eu neg si asta, pina nu vad scris negru pe alb un buletin de analiza. Toma Necredinciosu' asta-s eu. ![]() M-am saturat sa vad cum posturi de pe forum sunt sursa de inspiratie pentru EVZ, Libertatea, etc. Ei fac stiri de senzatie si bani pe unele informatii aparute aici, neverificate si de multe ori nefondate. Vad ca unii din colegii nostri forumisti, tot aduc in discutie cazul de la ARAD, cu portfuzeta rupta, unde nea soferul chemase toate TV-urile si sustinea ca face si drege si......intr-adevar a facut liniste. LE : QUOTE(taangh @ 20 Sep 2005, 13:09) Nu...Dacia s-a acoperit prin certificatul de garantie, care e cu totul altceva. Cind ai semnat contractul cu ei, ai luat la cunostinta si acest lucru. Atunci, trebuia sa te dai la ei....sau sa nu iei masina. This post has been edited by bomicabomic: 20 Sep 2005, 12:13 |
--------------------
x
x
- x
|
|
taangh |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 August 05 ![]() |
![]() ![]() hai frate las-o balta cu kakatelu' de pasarele ca e de tot rahatu' ... arata-mi o alta masina care ramine fara vopsea intr-o zi sau doua de la bombele atomice zvirlite de zburatoarele autohtone. ![]() oricum Dacia s-a acoperit pe varianta kakatel din acele instructiuni de utilizare... cauta ceva si despre exfolieri... de ex: vinturile putenice cauzate de distrugerea stratului de ozon sau... viteza excesiva cu care ruleaza unii posesori de Logan ![]() cauta.... cauta.... ![]() |
--------------------
Renault
Kangoo
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#106
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
As putea sa cer si eu sa vad buletinul de analiza care atesta proasta calitate a vopselei? Ca sa discutam pe date stiintifice...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
taangh |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 August 05 ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 20 Sep 2005, 12:08) Ba, eu neg si asta, pina nu vad scris negru pe alb un buletin de analiza. Daca reusesti sa ii convingi pe aia de la Dacia sa iti dea vreun buletin de analiza in care sa zica ca e vopseaua proasta nu o sa mai cumperi bere toata viata ![]() ![]() ia uite ce ii tot bat la cap pe domnii de la Dacia sa imi dea... este mail trimis la VC.. Care analiza?Cum s-a efectuat aceasta analiza?In ce consta aceasta analiza?Care este rezultatul analizei?Care sunt cauzele care au dus la exfoliere?Cite tipuri de exfolieri sunt?Care factori exteriori? Am solicitat raspunsuri concrete insotite de o copie a acestui buletin de analize!!! Fara sa mai pomenesc faptul ca nici macar aceasta oferta de revopsire nu este clar formulata!!! Ce se revopseste? Zonele afectate? Tot plafonul? Tot autoturismul? Cum se face aceasta revopsire? Se curata vopseaua veche? Se vopseste pur si simplu peste? Care este tehnologia? Se acopera geamurile cu ziare si apoi se zvirle vopsea? Cum? .... Astept de la dumneavoastra raspunsuri la toate aceste intrebari. |
--------------------
Renault
Kangoo
2009
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#108
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Mai omule eu la origini nu sunt turc, sunt grec...mai rau si mai al dracu'
![]() Ce tot zic eu aici?? Du-te la o institutie independenta de DACIA sa-ti faca analiza vopselei si cu acel rezultat, faci comparatie cu ce zice DACIA. Ce dreaq mai....de la DACIA astepti rezultatul cel bun??? LE : Sa stii ca DACIA iti va transmite fisa operatiei de vopsire....ha ha ha, lucrezi in productie sau ai lucrat? sau iti este strain acest domeniu. Pe bune....nimeni, mai ales in auto nu-ti va spune ce ceri tu. This post has been edited by bomicabomic: 20 Sep 2005, 12:20 |
--------------------
x
x
- x
|
|
taangh |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 August 05 ![]() |
@bomicabomic
verifica-ti te rog mesajele personale ![]() |
--------------------
Renault
Kangoo
2009
|
|
lungan |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Va zic eu, Dacia n-o sa revopseasca nici una din masinile cu probleme. Ca dupa aia o sa fie luati cu asalt. Va dati seama cati or sa solicite revopsirea autoturismului...
Oricum, faza cu gainatul de pasare mi se pare cea mai mare aberatie. Din poze se vede clar ca vopseaua se decojeste. Nici daca gainatul ar fi 100% din acid sulfuric urmele n-ar trebui sa arate asa. E o diferenta clara inre coroziune si exfoliere. |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
taangh |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 August 05 ![]() |
QUOTE(lungan @ 20 Sep 2005, 12:29) Va zic eu, Dacia n-o sa revopseasca nici una din masinile cu probleme. Aici gresesti... au facut-o si nu o data |
--------------------
Renault
Kangoo
2009
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#112
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
|
--------------------
x
x
- x
|
|
andu911 |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Am si eu niste dubii:
1. Cine a vazut masina straina exfoliata ? Eu n-am vazut nici macar Tico si slava domnului ca in familie la mine toata lumea are masina...si niciuna n-are asemenea probleme. Niciuna nu e Dacie. 2. Cati dintre forumisti sunt angajati Dacia ? Hai sa nu dau exemple despre masini...Un amic de-al meu si-a luat o placa video mai demult, dupa care mi-am cumparat-o si eu...Dupa ceva timp lui i s-a stricat...si uitandu-ne pe net, am observat ca este o problema pe care o au multe. In momentul ala eu nu m-am comportat ca un angajat al ATI ci m-a pus pe ganduri calitatea unei placi video de 15 milioane la vremea aia. Nu i-am cerut amicului sa-mi demonstreze ca nu a stricat-o el, ci am fost constient ca asa ceva nu e voie sa se intample la o placa video noua. Evident magazinul s-a comportat cum trebuia si au schimbat-o. Nu vreau sa acuz pe nimeni, si nici sa fac afirmatii gratuite...dar observ pe ca aici pe forum cum spui ceva ce ar putea afecta vanzarile dacia, esti vazut cu ochi negrii. Daca Dacia facea lucru de calitate nu cerea nimeni alta masina. Si ar trebui sa ceara si altii alte masini...sa simta Renault ca asa ceva nu se face, mai ales de la prima masina. |
--------------------
-
-
-
|
|
Smudo |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 20 Sep 2005, 08:59) PS: Nicaieri in lumea asta, n-am auzit ca un producator sa schimbe masina, pentru un viciu de fabricatie. Si au fost cazuri in care problemele erau la sistemul de directie sau amortizoare. Iar te inseli la fel cum te-ai inselat si atunci cind mai aveai putin si bagai mina in foc din convingere ca in Germania nu se inmatriculeaza ORICE masina care vrei tu, indiferent de normele de poluare. Ca nu ai auzit tu e una, ca nu s-a intimplat e cu totul altceva. Am mai postat si altundeva: aici e vorba si de fondul legal al actiunii pe care Dl. Talangescu intentioneaza sa o faca. Daca in contract nu scrie (si sint sigur ca nu scrie) ca are dreptul sa i se schimbe masina sau sa-si primeasca banii, daca nu exista vreo lege in Romania in care sa scrie aceeasi chestie (si la fel cred ca nu exista vreo lege din asta), atunci omul nu prea e in legalitate cind cere schimbarea masinii sau restituirea banilor. Dupa logica mea omul nu are nici o sansa in Romania sa se judece cu Dacia pentru a ajunge la rezultatul dorit de el. Dacia a stiut ce vinde, a studiat legile inainte sa scoata un produs pe piata, si la fel a stiut ce contract de vinzare-cumparare sa le puna in fata clientilor. La fel cum am mai spus si alta data, e vorba de politica de vinzare-cumparare practicata de Dacia (si poate nu doar de Dacia) in Romania. Nu vreau sa spun ca asta e o forma corecta de politica, dar e legala. Si daca se va ajunge vreodata la o boicotare, poate va trebui mai intai boicotata forma contractului, a retelelor de service, si abia pe urma a produsului, cu toate ca lucrurile astea nu le prea poti separa. Spus mai pe romaneste, e vorba de cit ii mai pasa Daciei de LGN-uri dupa ce au fost vindute. Prin "cit ii mai pasa" inteleg: alegerea retelelor de dealeri, a service-urilor, standardele la care trebuie sa se ridice muncitorii din service, etc. E vorba de un intreg PACHET DE SERVICII, pentru ca am vazut pe forum ca multi au avut probleme cu LGN-uri in garantie si cind au mers cu ele la service au fost tratati ca "oamenii nimanui", de multe ori trebuie sa te certi ca sa primesti ceea ce ti se cuvine de fapt. Pina la urma ajung sa nu-l mai inteleg nici pe Dl. Talangescu, pentru ca omul probabil stie ce poate si ce nu poate obtine de la Dacia. Si nici schimbarea masinii nu il asigura ca urmatoarea masina va fi cu ceva mai buna, doar e acelasi producator. In locul lui as accepta vopsirea si as incerca sa scap de masina. Faza cu schimbarea masinii nu o pot intelege aproape deloc, adica dupa ce ti-ai luat teapa o data o mai CERI singur si a doua oara? Dupa ce ti-ai luat teapa o data incerci sa rezolvi problema in vreun fel si apoi te orientezi spre altceva, eu asa cred ca e logic. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Kramer |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Bomica, exista vreun institut (a carui expertiza sa conteze in justitie) in stare sa stabileasca cu precizie cauzele exfolierii vopselei?
@Smudo: probabil asta ar fi cea mai eficienta solutie, re-vopsirea intr-o vopsitorie ca lumea cu o vopsea de calitate, dar omul se pare ca vrea neaparat ca Dacia sa-si recunoasca vina. Eu il inteleg. ![]() This post has been edited by Kramer: 20 Sep 2005, 13:09 |
-------------------- |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#116
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(Smudo @ 20 Sep 2005, 14:00) Iar te inseli la fel cum te-ai inselat si atunci cind mai aveai putin si bagai mina in foc din convingere ca in Germania nu se inmatriculeaza ORICE masina care vrei tu, indiferent de normele de poluare. Ca nu ai auzit tu e una, ca nu s-a intimplat e cu totul altceva. Off-topic Da exemple si te cred. Ia zi-mi, pot inmatricula in Germania, o Dacie 1300 din 1970??? On-topic Crezi prea multe ca nu sunt in Romania in domeniul legislatiei, dar te anunt ca sunt cam aceleasi legi ca in Germania. Ce se intimpla in Germania cind sunt chemate la service nu stiu cite masini, pentru nu stiu ce problema?? Iti remediaza pe aceeasi masina, problema respectiva. Daca unul din cei chemati, nu vrea acest lucru si vrea o masina noua. O obtine??? Nu cred.... This post has been edited by bomicabomic: 20 Sep 2005, 13:10 |
--------------------
x
x
- x
|
|
body |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
In mod normal orice producator mare de vopseluri din tara ( fara a face reclama Policolor , Kober , Dufa ...etc) ar trebui sa aibe laboratoare autorizate ( de MLPTL)care sa poata face analize la vopseluri !Buletinele de verificare eliberate de laboratoare acreditate MLPTL pot fi folosite ca probe in justitie !
This post has been edited by body: 20 Sep 2005, 13:10 |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
Codrin |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Care buletine sunt valabile de ex pentru culoarea 'x', si nu nominal pentru modelul, sa zicem, Logan? Si nu rezolva nimic daca cere buletinul de verificare al vopselii.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
taangh |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 11 August 05 ![]() |
Orice fel de expertiza chimica recunoscuta in justitie sint dispus sa fac.Si cind spun asta stiu ca tarifele pot fi de la 20 euro/ora pina la 200 euro/ora ... si nu dureaza o ora in mod sigur dimpotriva... mult mai mult
Daca stiti asemenea institutii ramin dator cu bere ![]() This post has been edited by taangh: 20 Sep 2005, 13:22 |
--------------------
Renault
Kangoo
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:41 |