DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> senzor turratie!?, pornire grea "va rog nu stergeti"

urduban
post 3 Sep 2005, 10:42
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 21 April 03
From: Bucuresti-Sebastian




am citit aproape toate topicurile legate de pronire grea , si printre care am aflat ca si senzorul de turatie poate fi o problema in plus!!


am deschis topicul pentru ca nu am gasit ce ma intereseaza!!!(rog nu stergeti)


de desfacut il desfac usor! nasol este ca nu trebuie sa-l dereglez...

in manual scrie ca trebuie strans cu o forta de 0.8 (cheie dinamometrica nu am )

are ceva daca este strans "la mana"??


cu ce se curata >> (spray contact )??

nu se poate curata fara al mai demonta??? am inteles ca si mufa lui trebuie demontata si curata??



Si pentru a nu mai deschide al topic :cum verific cataliatorul daca are ceva rupt in el (infundat)?? deoarece la plecarea de pe loc se aude un "harait ,uruit" in dreptul consolei centrale pe dedesupt, dar care tine cateva secunde pana la schimbarea treptei II...

Ar putea fi ceva de la toba intermediara??? mentionez ca am schimbat-o eu cand am antifonat masina ,la imbinare am folosit pasta 2+2 pentru temperaturi inalte ,am procedat bine??

mentionez ca suruburile la coliere le-am strans foarte bine!!

va multumesc anticipat!!


--------------------
Dacia Supernova ,Matiz - B-28-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaem
post 6 Sep 2005, 09:02
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 September 02
From: Bucuresti




Nu cred ca este asa de important cuplul de strangere. Ideea ar fi sa nu-l strangi nici exagerat, nici prea slab. Il poti curata cu orice solvent, iar contactele cu spray de contact.

Zi-mi si mie te rog unde este amplasat exact acest senzor. Este cumva in partea dreapta-jos (privind motorul din fatza).

O cauza foarte posibila a zgomotului de la pornire este scutul de sub motor ce atinge esapamentul sau altceva de pe acolo.


--------------------
Dacia DSN Confort - B-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urduban
post 6 Sep 2005, 09:41
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 21 April 03
From: Bucuresti-Sebastian




da in dreapta jos cum stai in fata masinii.

este amplasat pe cutia de viteze (corectati daca gresesc) si cred ca rolul lui este sa "citeasca" niste semne pe volanta!?



daca cauti vei gasi si poze !!!:D


--------------------
Dacia Supernova ,Matiz - B-28-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 6 Sep 2005, 10:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti






--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urduban
post 6 Sep 2005, 11:09
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 21 April 03
From: Bucuresti-Sebastian




utlima descoperire: in timp ce motorul mergea (au ralanti,nu stiu cum se scrie), am pus mana pe mufa la senzor si am miscat putin de ea >> turatia motorului a scazut aproape sa se opreasca si dupa 2-3 secunde si revenit!!

sa fie de la mufa??

am cumparat spray contact:D si o sa-l folosesc la toate mufele...

ma gandesc ca din cauza temperaturilor ridicate din dreptul senzorului mufa acestuia s-a dilatat ...S-ar putea izola aceasta cu ceva care sa reflecte caldura???


--------------------
Dacia Supernova ,Matiz - B-28-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 6 Sep 2005, 11:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




aluband dar nu s-a plins nimeni de asta pina acum; tu curat-o si mai vorbim


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 7 Sep 2005, 09:18
Post #7


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




aceeas problema la un prieten la Supernova dpa 3 ani

am curatat si mufa si senzorul - am strans un pic clemele (papucii) din mufe si merge brici


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highlander
post 9 Sep 2005, 14:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Huruitul aparuse si la mine. Parca exact intre 1800 si 200 de ture se simtea cel mai tare ... Aparea si in viteza1 si 2 si 3 si 4 ... inspecial daca era masina subturata.Sunetul aparuse imediat dupa ce am schimbat in fatza blok toba finala.

Am cautat pe forum si dupa ce am citit tot ce am gasi am ajuns la concluzia ca nu catalizatorul este de vina, dupa cum credeam eu.

M-am dus la service si am constatat ca dupa ce am schimbat toaba finala am modificat pozitia tobei intermediare care intra in rezonanta si lovea podeaua masinii. De asemenea mi-au bagat baietii si o ranga sub scut si au tras mai in exterior de el ca sa nu mai atinga motorul. Si el intra in rezonanta cand se subtura.

Zgomotul a disparut imediat si de atunci nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia SN Clima - B-20-DLN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 03:25
Forum Renault