DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Relanti, Prea mic?

val2011
post 23 Jan 2013, 22:19
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Ai foarte mult ulei.


Attached thumbnail(s)
joja3.jpg ( Size: 227.83k ) Number of downloads: 309


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinpop
post 23 Jan 2013, 22:36
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 18 October 12




Asta credeam si eu...este nevoie neaparat sa fac schimbu de ulei pentru a pune cat trebuie? Schimbu de ulei a fost facut vara trecuta. Sau pot pur si simplu sa scot putin din el pana ajung la limita.
Daca nu ma insel la limita de sus a jojei este bine sa fie, corect?


--------------------
audi a4 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 23 Jan 2013, 22:45
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Trebuie sa fie la mijloc.

Attached thumbnail(s)
joja3....jpg ( Size: 417.55k ) Number of downloads: 332


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 23 Jan 2013, 22:51
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Daca ala chiar e ulei si nu sunt probleme, si in acelasi timp zici ca nu ai multi kilometri cu el, este de-ajuns sa dai afara din el.Ori te bagi sub ea si dai drumu la ulei, ceea ce poate fi destul de murdar si imprecis, sau pui un furtunas la o seringa si tragi frumos pe la joja exact cat ai nevoie fara nici o dezordine.Poate dura mai mult dar vad ca ai timp.
Nivelul trebuie sa fie maxim (dar nu neaparat) pana la partea de sus a partii plate.Acu iarna trage si tu pana ramane maxim la jumatate, cu verificari regulate bineinteles sa nu dai in altele, asta daca nu ai indicatorul bun in bord sau nu obisnuiesti sa te uiti la el!

This post has been edited by libarca: 23 Jan 2013, 22:51


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 23 Jan 2013, 22:53
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




si astea pot sa difere, la mine unde ai pus sageata sunt 2,5 l


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinpop
post 24 Jan 2013, 00:56
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 18 October 12




Timp da am din abundenta, indicatoarelor din bord chiar le dau o atentie sporta si functioneaza tot, mai putin benzina care parca danseaza acu... si se aprinde martoru galben...cand se opreste motoru si nu mai are deloc benzina ph34r.gif la asta nu am gasit solutie inca...
Este ulei schimbat in urma cu maxim 2-3 luni deci voi scoate din el pana va ramane la jumatate (unde a pus sageata val2011).
Presupun ca fiind ulei prea mult merge si motoru mai greu.


Multumesc foarte mult pentru raspunsuri tuturor.

This post has been edited by alinpop: 24 Jan 2013, 00:57


--------------------
audi a4 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 24 Jan 2013, 15:50
Post #37


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




alinpop-vad ca cu bujiile te-ai prins cum sta treaba!ia un set de bujii(ce vrei tu ca sint la fel toate,firma difera)verifica (tu sau taica-tu)cu lera sa fie la 0,7,platina la fel verificata la 0,4.cred ca la reglajul capsulei vacumatice nu a umblat nimeni(adica daca are vopsea rosie pe dintii aia e ok).citeste cum se face reglajul avansului static si fa cum scrie acolo(il faci la rece,cel putin dupa o ora de la oprirea motorului).da carburatorul jos(sau suflii aer pe stutul in care intra furtunul de vacum-sufli cu pompa de roti-si in acelasi timp umblii la surubul de turatie pina cind aerul se duce numai in jos) si potriveste clapeta de acceleratie sa fie pe ultima gaura de progresiune.acum la surubul CO(ala cu arc)il stringi usor pina se stringe maxim.dupa desfaci 2 ture jumate'.ppornesti motorul si pleci-incet pina se incalzeste.cind ajunge la temp optima de lucru-depinde de termostat in cit timp(daca ai elv atunci cind porneste)-te opresti si cu mot in relanti verifici sa vezi la ce turatie sta.dac sta intre 800 si 1000rpm,adica la 900rpm cu mot cald e ok.daca ai detonatii in esapament,umblii la surubul de CO sa il mai desfaci usor(cite o juma' de tura)pina nu mai face.dac a crescut turatia(si sigur o sa creasca)reduci din surubul oblic sa stea la 900 rpm.asta e tot.succes!
ai pe site o gramada de tutorialecu avansuri&carburatoare!


si uleiul tre' sa fie la linia de sus!dar tu ai prea mult!
iarna sa ai inchisa clapeta la filtrul de aer,iar cin temp e sub 0 grd sa pui un ecran(carton) in fata radiatorului pe jumatea din partea cu carb si filtrul de aer.explicatii,tot pe site dacia club.ro

This post has been edited by ct_71_ccl: 24 Jan 2013, 15:54


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuploiesti
post 25 Jan 2013, 13:24
Post #38


Un roman din Romania


Group: Members
Posts: 101
Joined: 22 December 12
From: Ploiesti




In legatura cu nivelul de ulei .
Poate stii dar nu ai specificat conditiile in care indica nivelul din poza
Cand il verifici :
Autoturimul trebuie sa fie orizontal (drumul sa nu aiba panta, sa nu fie cu 2 roti urcate pe bordura ...etc)
Uleiul il verifici daca ai avut motorul pornit , dupa o perioada de timp necesara scurgerii lui din sistemul de ungere , in carter).
Dupa ce ai facut schimbul era nivelul cum trebuie ?
Adica a crescut nivelul intre timp ?


--------------------
dacia 1310 TX break 1988 / 4 viteze - o dacie break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 25 Jan 2013, 13:56
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




esti culmea...

cumpara sinterom, brisk...ambele sunt bune.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinpop
post 25 Jan 2013, 19:09
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 18 October 12




Ulei verificat cu masina dreapta, nepornita de minim 24 ore. Acum ajunsei la tara (40 km) si cam dupa 15 km imi licarea butonul de ulei si cel de alte pericole (!) (stiu se aprinte cel de alte pericole dat celui de la ulei. Dar culmea.. Licare doar daca este motoru pornit si : este scoasa din viteza, este bagata in viteza si este ambreiajul calcat, licare scurt cand schimb viteza. Daca o accelerez cat de putin nu mai licare. Taicamiu spune ca sunt sanse mari sa fie un scurt. Oricum maine va fi revizuit nivelul la ulei si cand se incalzeste facut schimbul de ulei.
Scuzati eventualele greseli , sunt de pe telefon.

This post has been edited by alinpop: 25 Jan 2013, 19:12


--------------------
audi a4 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jan 2013, 21:47
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu e scurt, nu e presiunea buna la cald

25 Jan 2013, 22:48:
daca scoti din ulei ai sa observi ca se agraveaza

This post has been edited by krapcarasu: 25 Jan 2013, 21:48


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinpop
post 25 Jan 2013, 22:32
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 18 October 12




Si atunci ce sa fac? Dupa cum am spus mai sus am ulei peste limita. (taicamiu spune ca intradevar a pus ulei un pic peste limita dar nu foarte mult si ca se poate sa fi intrat benzina deasta este asa mult ulei) maine oricum o sa scoc din ulei pana ajunge la limita de sus si vad cum se comporta, oricum schimbul de ulei va fi facut.
Am verificat si am vazut ca am fise Urziceni, din ce am citit aici pe forum ar fi bune.


--------------------
audi a4 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 26 Jan 2013, 09:53
Post #43


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pai cand scoti din ulei, miroase-l, vezi daca miroase a benzina, sau daca sunt semne ca ar avea si altceva (amestec antigel) in el.
Daca are benzina, a mai pierdut mult din proprietatile de ungere, dar a spalat ceva mizerii din motor; il schimbi pe tot, inclusiv filtrul (preferabil pui Mann), si cu asta, basta.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jan 2013, 12:43
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




fisele de urziceni eu zic sa le masori, au prostul obicei sa-si creasca mult rezistenta(scanteie slaba), mai bine de cluj la 12 lei fara rezistenta


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinpop
post 27 Jan 2013, 22:40
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 18 October 12




Neata neata lume.
Ieri facut schimbul de ulei ( habar nu am de unde dar taicamiu avea 3 l de ulei de motor 40x20 (cred))
Am o nelamurire..la voi cat intra in motor?:| la mine..2 l si 900ml.
Puteam sa bag mana-n foc ca este prea mult..da nah.. el nu si nu, si spre marea mea uimire..azi masurai uleiu de 3-4 ori..si fix cat trebuie, adica pana unde se termina partea ingusta.
Filtru nu are 2 luni de cand a fost schimbat(odata cu schimbu de ulei) a zis taicamiu ca filtru nu este nevoie sa fie schimbat.
Uleiu scos ori avea o anumita tenta de miros de benzina ori mi se parea mie..
Azi am dat de alta problema.. de la un timp imi urla cam rau motoru(mai ales la turatii mari) azi ma bagai pe sub masina sa strang un surub la toba finala ca se slabise, vazui putin cam neagra teava intermediara, suspicios pornii motoru si jup ma bagai sub masina, :|:|:| imi iasa fum pe la am2 imbinari ale tobelor, deci nu sunt etansate bine, tobele au cam vreo 3 luni de cand au fost schimbate si gresala a mare dupa ce le-am schimbat nu m-am bagat sub masina sa vad daca sunt bine etansate.
Am vazut inntr-un supermarket ceva gen silicon sau ceva de genu special pentru etansat tobe cam pe la vreo 15 lei (super ieftin) ceva de genu ala trebuie luat presupun...


--------------------
audi a4 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 27 Jan 2013, 23:18
Post #46


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Sa stai linistit ca eu la o saptamana dupa ce am schimbat toata evacuarea am astupat de curiozitate teava de esapament si fasaia pe la intermediara. Deci nu iti face griji ca sunt lucrate prost. si am bagat si pasta de etansare.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:29
Forum Renault