O fi normal
![]() ![]() ![]() |
O fi normal
luxcor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
|
||
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|||
...Roadrunner... |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
...pai ce ti se pare ciudat??? :shock: ...normal ca daca socul automat tine masina turata ...e la fel ca atunci cind o tii tu din acceleratie ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Nu e normal. La pornire turatia creste - imediat dupa pornire doar ! - pina la max.1500 ture dupa care isi revine in max 1 min - asta la cel mai al draq frig. asa e la mine, niciodata,si repet niciodata nu a stat peste 1500 ture singura asa fara sa apas pe acceleratie, la relanti. Citeste si in manual si ai sa vezi ca si acolo scrie acelasi lucru ce ti-am spus eu. Ai probleme pe senz turtie, motor pas cu pas ( cel mai probabil ) contacte oxidate senzori-uce injectie. Nu e ceva sa te ingrijoreze dar trebuie sa verifici.
|
-------------------- |
|
cata |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Eu cred ca este normal,asta cat timp e motorul rece.Comportamentul unui motor cu injectie e putin diferit de ceea ce te-a obisnuit D1310 la rece.
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
si eu am zis la fel ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Voi aveti manualul de reparatie ? Nu va suparati pe mine, dar manualul ala de-asta e scris, sa-l mai citeasca cite cineva ...
|
-------------------- |
|
AL |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
ESTE NORMAL !!!
mai mult de atat, va propun sa faceti un mic experiment: la viteza de cca. 20-30 km/h, cu motorul cald si masina mediu incarcata (de ex 2 persoane), sa cuplati treapta a IV-a si sa lasati comenzile libere.... masina va continua sa mearga atata timp cat drumul va fi drept (nu in rampa) si cat masina nu va fi franata explicatia: calculatorul va compensa.... experimentul reprezinta o metoda empirica de verificare a eficacitatii injectoarelor, a sistemului de injectie.... daca sistemul nu este eficient (de ex injectoare infundate), calculatorul care deja compenseaza functionarea ineficienta nu va avea suficient spatiu de manevra pentru a prelua si aceasta noua solicitare.... precizare: procedura a fost descrisa de un expert de la Dacia.... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE precizare: procedura a fost descrisa de un expert de la Dacia.... ....pun pariu ca stiu cum il cheama ... ![]() |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Wait wait wait wait wait wait wait WA-WAIT WAIT WAIT!!!
Am de pus urmatoarea intrebare: luxcor ai zis ca masina mergea neaccelerata. La ce turatie se intampla asta? Si la mine merge neaccelerata cand e rece, dar merge f. f. incet. Motorul sta pe la 1000-1100 de ture, nu mai sus. Daca era mai sus (adica, mult mai sus vreau sa zic) nu e bine. Altfel e normal. Mi se pare absurd cum se discuta (din partea lui gabe2000 si al celorlalti la fel) cand nu s-au dat cifre concrete (gabriel2000 - argumente cu cifre, dar cu ce compari? ![]() Sincer nu imi place ca pe toate topicurile s-a ajuns la cearta, in loc sa se discute problema pusa. Si eu am tendinta sa ma bag, si eu am ironiile pe buze (sau in degete, depinde cum privesti), dar as vrea (si cred ca nu sunt singurul) sa ramana forumul pentru scopul care a fost creat: DSN (ma rog... si SLZ pentru solenzari). BTW: sorry pentru partea off-topic! |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Sincer nu imi place ca pe toate topicurile s-a ajuns la cearta, in loc sa se discute problema pusa. ...pai tu ce ai vrea ma? ....sa fie un consens general... sa aiba doar unu' voie sa-si spuna parerea ...iar ceilalti sa aprobe bucurosi , chiar daca e vorba despre o prostie ?! |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
Marty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sergiu, ideea e simpla: motorul merge intr-adevar la 1100-1200 rpm, dar daca ii dai a-3-a, el va duce motorul la o turatie care sa nu se opreasca. De ce ? Pentru ca motorul fiind rece, calculatorul ii baga atita benzina cit sa nu se opreasca. Daca tu ii dai a 3-a, motorul va da in nas si va avea tendinta sa se opreasca, moment in care calculatorul compenseaza si duce motorul intr-un loc in care sa mearga rotund. Si toate astea fara ca tu sa apesi acceleratia.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE Sergiu, ideea e simpla: motorul merge intr-adevar la 1100-1200 rpm, dar daca ii dai a-3-a, el va duce motorul la o turatie care sa nu se opreasca. De ce ? Pentru ca motorul fiind rece, calculatorul ii baga atita benzina cit sa nu se opreasca. Daca tu ii dai a 3-a, motorul va da in nas si va avea tendinta sa se opreasca, moment in care calculatorul compenseaza si duce motorul intr-un loc in care sa mearga rotund. Si toate astea fara ca tu sa apesi acceleratia. This I know! Si eu am mers fara sa apas pe acceleratie, cred ca pana intr-a 4-a. Calculatorul compenseaza doar daca scazi sub turatia de relanti. De aia cand e rece motorul, va duce la 1100-1200 (si se pare ca trage mai bine relanti-ul) iar cand e cald da mai tare in nas. Dar! Gabriel2000 a zis ca nu e adevarat, ca doar la pornire urca la 1500 rpm - nimeni n-a zis ca in cazul luxcor a urcat la 1500 in viteza. Deci fiecare cu dreptatea lui (numai ca vorbind de lucruri oarecum diferite). De asta m-am legat si de certuri, categorisiri de genul un alt Marty sau afirmatii cu oltcit-ul. S-a discutat off-topic in mare parte. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
aless |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti ![]() |
La mine merge si la rece si la cald, fara acceleratie, in viteza a doua - 1000-1200. In a treia nu am incercat.
Atunci cand merg pe drumuri de tara chiar trebuie s-o tin din frana. Acum vreo cateva luni chiar ma speriasem ca incepuse sa mearga in smucituri. Ma gandeam sa curat injectoarele, dar intre timp am renuntat la benzina de la Petrom si am scapat de smucituri. Eu unul zic ca asa e normal. |
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
ashu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Normal ca e normal. Cum s-a zis mai sus, la orice motor pe injectie se intampla asa. Hai sa va zic cum e la Pejo (HDI): daca vreau sa merg foarte incet in a 2-a fara sa tin apasat ambreiaju, atunci tre sa calc un pic acceleratia. Daca nu calc nimik calculatoru ii da motorina si masina merge mai repede decat as vrea, asa ca calc un pic acceleratia moment in care calculatoru isi da seama ca vreau io controlu si se retrage din ecuatie, nemaisuplinind el cantitatea de carburant. Asa ca daca vreau sa merg mai incet decat viteza la care tine computatoru masina trebuie sa tin picioru pe acceleratie.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
luxcor |
![]()
Post
#15
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
Statea la aprox. 1000 rpm in ralanti ...
Stiu prea bine ca asta este normal la masini straine - in special japoneze TOYOTA de ex. Problema este ca am descoperit acest normal in sfarsit si la DSN. Fapt de care sunt multumit ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
Andu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni, motrul de DSN/SZ este motor cu spirit de conservare. El vrea sa traiasca /mearga si va face tot ce poate pentru asta. Astfel, daca tu nu-i depasesti viteza de reactie (ridici brusc piciorul de pe ambreiaj fara sa atingi acceleratia) el va ajusta cantitatea de aer/benzina in asa fel incat sa continue sa mearga la o turatie constanta. Bineanteles ca poate face asta atat cat ii permite clapeta de aer, nu poate accelera prea mult. Oricum, se poate pleca de pe loc fara sa atingi acceleratia si chiar urca pante in acest fel. Tu nu trebuie sa-i depasesti capacitatea de reactie.
|
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 06:12 |