DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> conservare, logan si berlina

horsewhisperer27
post 19 Nov 2005, 22:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




doua sfaturi/pareri de la cunoscatori:

-unde ar fi bine de bagat ulei in logan pentru iarna si PE unde anume?
-ce e mai bine de facut cu o berlina cu care nu se circula?pornit la 2-3 saptamani si mers un rulaj relativ scurt(mai mult nu are timp posesorul), sau ulei in capul pistoanelor(daca da cum se face treaba asta?) si pornita abia la primavara? si daca aceasta ultima varianta ar fi mai buna, ce ar mai presupune ea?(golire antigel, golire ulei motor...etc etc??)


va multumesc!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Nov 2005, 22:26
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mai bine.urcata pe capre.ulei peste tot,asa 10 gr de ulei in capul pistoanelor,asa rotita dupa ai 2-3 ture la manivela sau cu eletro da cu fia centrala scoasa;ar fi bine de pus un ulei nou asa ca ala vechi face multe lucruri proaste;asa ar fi bine daca s-ar puen un ulei nou ieftin si un filtru de ulei nous ia r fi schimbate la primavara duap 20-30 km:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 19 Nov 2005, 22:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




n-am inteles cum, si am intrebat si de logan ceva, dar mersi!
alte pareri?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 19 Nov 2005, 22:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




1. teoretic in LGN nu trebuie sa bagi nimic;
2. cu berlina ori circuli (din pacate un mers duminical s-ar putea sa nu fie suficient din punct de vedere al bateriei);
Daca o opresti de tot nu trebuie sa iei decit bateria in casa; uleului in cap pot sa-l pui abia la primavara inainte de pornire; parerea mea este ca mai bine lasi toate lichidele "inside": de racire, de ungere... Un garaj sau o husa impermeabila s-ar putea sa faca minuni


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 19 Nov 2005, 22:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




mersi costi, dar sa fim sinceri, cu loganul au mai avut si altii surprize...

cu berlina...nu e a mea, garaj nu exista, husa impermeabila nu stiu daca merita banii, e totusi veche masina...

si la primavara de ce sa ii mai bag ulei?la pistoane stiam ca se pune inainte de iarna, nu atunci cand o repornesti??!

bateria daca sta degeaba toata iarna, nu tot rau e??


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 19 Nov 2005, 22:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Nu conteaza cind pui uleiul; important este da dai citeva chei (manivele) iniante de pornirea pe benzina; ca pui uleiul toamna sau la primavara tot aia este;
LGN-ul este tratat si "parafinat" la interior; din cauza asta nu mai este nevoie de ulei in praguri.
Bateria o iei in casa dar o mai si incarci/descari de-al lungul iernii


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Nov 2005, 22:53
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Berlina:

se schimba uleiul motor deoarece un ulei deja folosit, in conditiile de umiditate din interiorul motorului da nastere in timp unor elemente puternic corozive.Se demonteaza bujiile si se injecteaza ulei de motor cam 10 cc pentru fiecare cilindru, cu ajutorul unei seringi.Cu bujiile demontate se roteste motorul cam de 10 ori cu manivela in scopul ungerii corespunzatoare a peretilor cilindrilor.Se monteaza bujiile dupa ce electrozii au fost unsi cu ulei de motor.Dupa aceste operatiuni este interzisa pornirea motorului inaintea deconservarii.

Logam:

NU necesita introduceri de ulei niciunde(cel putin teoretic).


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 20 Nov 2005, 00:02
Post #8


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Logan nu este Dacia 1300 , deci nu baga ulei pe niciunde .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 20 Nov 2005, 01:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 20 Nov 2005, 00:53)
Berlina:

se schimba uleiul motor deoarece un ulei deja folosit, in conditiile de umiditate din interiorul motorului da nastere in timp unor elemente puternic corozive.Se demonteaza bujiile si se injecteaza ulei de motor cam 10 cc pentru fiecare cilindru, cu ajutorul unei seringi.Cu bujiile demontate se roteste motorul cam de 10 ori cu manivela in scopul ungerii corespunzatoare a peretilor cilindrilor.Se monteaza bujiile dupa ce electrozii au fost unsi cu ulei de motor.Dupa aceste operatiuni este interzisa pornirea motorului inaintea deconservarii.

Logam:

NU necesita introduceri de ulei niciunde(cel putin teoretic).
*


si deconservarea cum se face??
uleiul din motor are cateva sute de km,,,trebuie sa fie absolut nou?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Nov 2005, 09:05
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(horsewhisperer27 @ 20 Nov 2005, 01:10)
si deconservarea cum se face??
uleiul din motor are cateva sute de km,,,trebuie sa fie  absolut nou?
*



Deconservare
Se desurubeaza bujiile si se spala cu benzina, se sufla pana la uscarea completa.
Se roteste motorum cam 10 rotatii la manivela ,Se verifica nivelul uleiului in motor, iar daca timpul de stocare a depasit 6 luni se inlocuieste dupa incalzirea motorului.

Si a doua intrebare..da are numai cateva sute de km nu cred ca necesita schimbarea...sa nu aiba peste 500 numai...

Eu ti-am expus procedura ca la carte ca sa spun asa...practic presupun ca sunt mai flexibile regulile acestea.De asemenea am prezentat strict cazul motorului, mai sunt si alte operatiuni de facut pentru conservare, dar daca nu ai garaj presupun ca sunt prea putin importante.
Bateria e bine sa se ia in casa pentru a exclude riscul unu scurtcircuit.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 20 Nov 2005, 11:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
un filtru de ulei nous ia r fi schimbate la primavara duap 20-30 km:)
blink.gif


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Nov 2005, 19:07
Post #12


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu imi mergea tastatura:deci filtrul de ulei la o masina care a fost conservata,ar fi bine de inlocuit dupa ce a fost deconservata si dupa parcurgerea a 20-30 km pt a retine toate particulele din uleiul "de conservare".e bine acuma?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 20 Nov 2005, 19:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




e perfectissim.multumiri.
in mare m-am lamurit.se poate inchide!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 20 Nov 2005, 19:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




p.s. ar mai fi ceva:la berlina, afara de pusul pe capre, ar mai fi ceva de protejat articulatiile,etc?
sau pneurile?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Nov 2005, 20:10
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(horsewhisperer27 @ 20 Nov 2005, 19:53)
p.s. ar mai fi ceva:la berlina, afara de pusul pe capre, ar mai fi ceva de protejat articulatiile,etc?
sau pneurile?
*




Pedala de ambreaj trebuie fixata apasata cu o bucata de lemn, pentru a prevenii lipirea lui...pneurile , daca masina e pe capre sau butuci trebuie desumflate la jumatate din presiunea normala.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 21 Nov 2005, 02:24
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




ziceam fara capre...


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Nov 2005, 12:04
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(horsewhisperer27 @ 21 Nov 2005, 02:24)
ziceam fara capre...
*



Fara capre pneurile raman umflate normal.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 22 Nov 2005, 00:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




ok...
se poate inchide!
multumiri celor ce au postat!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 11:29
Forum Renault