Se tureaza singură când este cald motorul ., oscilatii ale motorului in relanti
![]() ![]() ![]() |
Se tureaza singură când este cald motorul ., oscilatii ale motorului in relanti
pician90 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
|
||
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|||
cosmin_2300 |
![]()
Post
#2
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Curata "motorasul pas-cu-pas" si n-o sa-ti mai faca asa
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
pician90 |
![]()
Post
#3
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
adica filtre consumabile chesti dinastea?
|
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Nu ... adica motorasul pas-cu-pas !
Este un motoras care-ti regleaza ralantiul ![]() Da search si o sa gasesti mai multe informatii ! Ca tot ai adus vorba de filtre ... cand ai schimbat ultima oara filtrele de aer si de benzina ? |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
pician90 |
![]()
Post
#5
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
am cumparat-o doar de o saptamana si ,..nu prea le am ..nu prea stiu unde sunt situate ..piesele acuma filtrul de aer stiu ..da benzina si motorasul acela.. unde il pot gasi
![]() 4 Jul 2009, 20:20: vreau sa schimb uleiul filtrul de ulei filtrul de aer..si benzina.. 4 Jul 2009, 20:53: am gasit motorasul...acuma trebe sa il curat...sa vedem daca rezolva problema ms de sfat This post has been edited by pician90: 4 Jul 2009, 20:53 |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
sub filtru de aer se gaseste este cilindric are cam vreo 4 cm lungime si scrie pe el VDO ,dupa ce dai carcasa filtrului de aer jos el este situat pe corpul clapeta in partea stanga (cum te uiti din fata masinii catre motor)
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
pician90 |
![]()
Post
#7
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
se vede o ..diferenta nu mai face figuri mersi de ajutor. apropo cati litri de ulei trebuie bagati in motor? numai 2.9?
This post has been edited by pician90: 5 Jul 2009, 13:42 |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
cum ai curatat motorasul pas cu pas?dat fiind faptul ca spui ca nu ai experienta
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
motorasul pas cu pas se curata foarte usor:
-se desfac cele coua suruburi de fixare -se trage de el inafara pana iese -se sterge cu o carpa "conul" si locul pe care calca conul -se monteaza la loc in ordinea inversa demontari This post has been edited by vladut88: 5 Jul 2009, 15:52 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
pician90 |
![]()
Post
#10
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
probabil maine ma bag si il mai curat odata...eu doar am suflat acolo putin ..nu am sters nimic. maine iau o carpa curata s isterg tot de pe acolo si inca o treaba am observat nu imi mai merge faza scurta si avariile oare este de la panoul de lumini?
This post has been edited by pician90: 5 Jul 2009, 18:40 |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
ti3sto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
QUOTE(pician90 @ 5 Jul 2009, 15:56) probabil maine ma bag si il mai curat odata...eu doar am suflat acolo putin ..nu am sters nimic. maine iau o carpa curata s isterg tot de pe acolo si inca o treaba am observat nu imi mai merge faza scurta si avariile oare este de la panoul de lumini? probabil daca nu gresec pe langa panoul de sigurante din stanga de sub volan mai sunt si niste sigurante langa baterie sa le verifici si pe acelea tinang cont ca masina e achizitioata de curand ![]() |
--------------------
Dsn
SuperNova
2000 1.4 -----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei Tel :0769797963 |
|
pician90 |
![]()
Post
#12
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
ok asa am sa fac si revin cu rezultate
![]() |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
pician90 |
![]()
Post
#13
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
am curatat din nou motorasul pas cu pas...cu o carpa..e ca nou, corpul clapeta tot asa ..dar tot se tureaza...oscileaza..nu ramane turata..oscileaza..am schimbat si uleiul si filtrul..nu stiu ce sa i mai fac........ce mai poate fi ..? cu sigurantele am rezolvat..am luat un set de sigurante..si le-am pus pe toate .totul functioneaza..excelent ramane problema cu oscilarea turatiei.............oare sa schimb si filtrul de aer..? nu se vede a fi murdar... cineva mi-a spus ca poate fi senzorul de turatie...ala unde ma e ? am cautat la search si nimik ...
This post has been edited by pician90: 9 Jul 2009, 17:38 |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
Laurentiu Suciu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 July 09 ![]() |
mie la un moment dat mi-au spus niste mecanici sa-mi schimb socul automat, care cica ar regla intr-un fel fluctuatiile la relanti ale motorului. n-am inteles nici eu prea bine. poate lumineaza careva
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Confort
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cauta pe forum dupa "motoras pas cu pas"
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
pician90 |
![]()
Post
#16
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
se pare ca avea nevoie de cv sute de km ..ca sa isi revina..merge perfect..
![]() |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
pician90 |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
am curatat motorasul pas cu pas...am curatat senzorul de turatie...corp clapeta curatat si el...si tot asa,...oscileaza de la 800 de ture la 1200..si tot asa..dar nu tot timpul ..cand nu oscileaza..ramane turata pe la aprox. 1300 de ture( e model europa nu am turometru)..navigand prin topicuri ..am dat peste o poza cu un corp clapeta..si surpriza..cel original..are un stut in care normal trebuie sa intre un furtunas si,,,sa faca legatura cu ceva..la mine in loc de stut am bagat un surub...deci este anulat .(stutul) acum ma gandesc...oare nu asta sa fie..cauza din care imi oscielaza turatia? unde vine acel furtunas..unde vine conectat?
Attached File(s) |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
valentin23 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 August 08 ![]() |
salut, eu am srn clima 2001, am desfacut corpul clapeta de ceva ori si nu are nici un stut, cel mai probabil stiutul ala din poza e o modificare facuta pentru a baga furtunul care iese de la capacul culbutorilor( nu sunt sigur) pentru a pune un filtru sport. daca ai pe cineva cu o srn incearca sa scimbi corpul clapeta sa vezi daca mai face asa. daca esti din bucuresti te pot ajuta eu. bafta
|
--------------------
dacia
supernova
2001
- IF 02 VLL
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pician90 schimba sonda lambda motorasul pas cu pas greu se defecteaza , eu zic niciodata mai degraba se deregleaza si daca nu il readuci din soft prin resetare il poti reseta punind si lund contactul pe M motor de 10 ori. Daca nici asa nu-si revine sonda lambda e bolnava sau alimentarea sondei de cele mai multe ori se defecteaza sonda. Ea daca nu functioneaza turatia sta la 1200-1300 de ture chiar si dupa ce motorul s-a incalzit .
Unde ai scris cu rosu ca iti iese din corpul clapeta acel stut el nu e pus de fabrica ci de cei care au montat instalatie gpl. Si da trebuie ca acel stut sa fie bine izolat ca poate sa traga aer fals si turatia sa creasca. This post has been edited by djasu82: 19 Jul 2009, 20:50 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
pician90 |
![]()
Post
#20
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
acuma ...ma apuc si mai dau jos odata corp clapeta..mai curat motorasul..ma uit si la acel surub pus..sa nu traga aer fals ,am sa resetez motorasul cu punerea contactului..pe M de 10 ori si apoi ..sa verific..sonda .apropo acea sonda este chestia aia ce iese de la galerie..? cu cv fir .
djasu82 mersi de sfaturi ..sunt cam novice intreburi dinastea..( sunt incepator o am doar de o luna)... si trebuie sa ma suportati:D ![]() This post has been edited by pician90: 20 Jul 2009, 08:48 |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
eddo72 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 March 08 ![]() |
salut,am o dsn 2001, de vreo 2 luni, nu de mult am observat ca ramane turata undeva pe la 2000,mentionez ca nu se intampla mereu, cand o apuca, nu ma pricep de asta cer si eu o parere, am mai citit despre probleme asemanatoare dar tot nu mi-am facut o idee,multumesc
|
--------------------
dacia supernova
berlina
2001
|
|
pician90 |
![]()
Post
#22
|
![]() fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului ![]() |
pict4321bs0.jpg ( Size: 107.95k )
Number of downloads: 1041
pict4274qg5.jpg ( Size: 231.27k ) Number of downloads: 1094 pict4278gr9.jpg ( Size: 165.4k ) Number of downloads: 1108 pict4279ta0.jpg ( Size: 198.23k ) Number of downloads: 1100 pict4280es4.jpg ( Size: 165.32k ) Number of downloads: 1090 ce am facut eu a fost urmatoarele: am demontat filtrul de aer impreuna cu carcasa de pe corp clapeta..si are acolo un surub cu cap de imbus. ce tine clapeta poti sa mai reduci.e un fel de relanti mecanic...la mine a functionat..dar prima data inainte sa faci ce zm zis..asigurate ca }{ cablul de acceleratie are o cursa lina si nu ramane blocat..daca ramane introdu cu siringa ulei pe camasa...pune pe cineva sa accelereze cu motorul oprit si uitate cum se comporta clapeta ..daca revine la loc:D eu cam atat te pot ajuta ..poate mai stie cineva ceva... si ..hai ca mai zic si de motorasul pas cu pas.sa il cureti si pe ala. 1.desfaci capacul de la filtrul de aer 2 .desfaci cele 4 suruburi ale carcasei filtrului de aer ce e asezat pe corp clapeta. ai grija cand trag ide corp ca are un furtun dedesupt langa corp tragel afara e in forma de L si e micut. 3. carcasa filtrului trebuie sa iese de pe corp clapeta usor.daca intampina rezistenta asigurate ca ai desfacut toate cele 4 suruburi .cu cap de 10' 4. scoate cele 2 mufe de la corp clapeta .vezi ca are cleme le ridici si scoate mufele. 5 .scoate tija de la acceleratie.bagi o surubelnita si faci o parghie.iese putin mai greu ..dar iese 6 .scoti corpul clapeta.afara . pict4294up8.jpg ( Size: 228.66k ) Number of downloads: 299 pict4293ym7.jpg ( Size: 276.01k ) Number of downloads: 267 pict4292gc7.jpg ( Size: 332.07k ) Number of downloads: 244 pict4291nv6.jpg ( Size: 257.29k ) Number of downloads: 239 pict4290nt5.jpg ( Size: 222.98k ) Number of downloads: 261 pict4284io0.jpg ( Size: 210.41k ) Number of downloads: 271 pict4281td3.jpg ( Size: 201.46k ) Number of downloads: 287 7.iei ,,motorasul pas cu pas" jos e prins cu 2 imbusuri mici..vezi ca motorasul e cel pe care scrie VDO si e mai lunguet.celalalt e potentiometru..la ala nu umbla.! 8. cureti cu spray de curatat clapeta..spreiezi. pe ea excesiv ..sa se curete murdaria 9 pe motorasul pas cu pas....dai si pe el.in varf are un cap ascutit de metal..da pe undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedel dar ai grija sa nu il dereglezi .invarti.. apoi stergel cu o carpa usorr..... fara sa i modifici pozitia. 10 .asamblezi totul la loc in ordinea inversa..pun si poze .. sa te ajute putin .. ps. pozele sunt luate de pe net..nu ar fi corect sa postez poze care nu sunt facute personal This post has been edited by pician90: 21 Aug 2009, 14:53 |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
florinalis18 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 28 January 13 ![]() |
salutare prieteni...am aceeasi problema......cand e motorul rece porneste imedia,insa cand se incalzeste porneste mai greu...invarte putin mai mult,iar cand e la ralanti turatia oscileaza intre 1500-1800rpm...am curatat corpul clapeta si mpp-ul insa tot asa face...care ar fi solutia de rezolvare?multumesc
|
--------------------
Dacia
Super-Nova
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:59 |