DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intarit telescoape!?, cum se face?

valy1233
post 5 Dec 2012, 21:28
Post #1


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




vreau sa imi intaresc telescoapele,in ce costa aceasta operatiune?care este procedeul?
nu vreau comentarii de genu: du-te la x,du-te la y


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 6 Dec 2012, 18:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




cauta in remat,amortizoare de 1300-1310 pana in '85 si te apuci si le faci cum vrei tu.am zis de amortizoarele alea pt ca sunt facute de fabrica sa se desfaca.poti sa umbli si la astea noi,dar te chinui.
Eu la amortizoarele mele pe fata (din categorica celor care sunt facute sa se desfaca din fabrica) am schimbat uleiul cu unul de servodirectie si am umblat la supapa.la prima vedere sunt exact ce vroiam,dar sa vad cum se comporta masina cu ele.


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 6 Dec 2012, 19:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(valy1233 @ 5 Dec 2012, 22:28)
vreau sa imi intaresc telescoapele,in ce costa aceasta operatiune?care este procedeul?
nu vreau comentarii de genu: du-te la x,du-te la y
*



Iti recomand niste amortizoare Bilstein pe gas, sunt foarta tari in combinatie cu arcurile taiate fata-spate. Ma gandesc ca vrei aceste amortizoare ptr masina de strada, eu am acest timp de amortizoare pe masina mea de vreo 6 ani si sunt foarte multumit.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
savu_florin93
post 6 Dec 2012, 21:30
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 December 11
From: Pitesti




Eu am "intarit" amortizoarele la berlina mea pe spate. Am dar amortizorul jos,era terminat ca miscam cu mana de el si in unele locuri scapa...e tipu care nu mergea desfacut asa ca am dat o gaura cu bormasina la 5cm de partea superioara pe unde am scos uleiul vechi si am bagat ulei de transmisie(parca t90 sau ceva de genu)apoi am astupat gaura cu aparat de sudura. Sa fi atent cand sudezi sa apuci sa il misti de cateva ori dupa ce il umpli ca e posibil sa nu ii dea voie sa coboare la maxim si sa ti telescopul incat sa nu ajunga ulei la gaura cand sudezi ca nu il mai poti suda ca incepe sa fiarba si iese de nu mai apuci tu sa etansezi in veci......Spor la treaba


--------------------
Dacia 1310 1997 - ......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 6 Dec 2012, 22:15
Post #5


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(Black%Snake @ 6 Dec 2012, 19:53)
Iti recomand niste amortizoare Bilstein pe gas, sunt foarta tari in combinatie cu arcurile taiate fata-spate. Ma gandesc ca vrei aceste amortizoare ptr masina de strada, eu am acest timp de amortizoare pe masina mea de vreo 6 ani si sunt foarte multumit.
*


am bilstein pe gaz si nu sunt multumit...cand am mers cu dacia mru prima data(care le are intarite) am ramas masca 173.gif


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 6 Dec 2012, 22:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(valy1233 @ 6 Dec 2012, 23:15)
am bilstein pe gaz si nu sunt multumit...cand am mers cu dacia mru prima data(care le are intarite) am ramas masca  173.gif
*



Eu am zis bilstein combinat cu arcuri taiate si cand zic taiate ma refer la vreo 2,5 spire pe fata si vreo 3-4 pe spate(cele de pe spate sa fie tot arcuri de fata).
La mine cand am mers prima data cu masina pe combinatia asta am vomitat cand am ajuns acasa (intelegi tu de ce)

Si ca sa-ti raspund la intrebarea ta... cauti 2-4 amortizoare pe ulei bune, sa nu curga si faci o gaura in partea de sus undeva... bagi ulei mai vascos ( nu stiu cantitatea) apoi ai 2 variante:
1. sudezi gaura si o acoperi bine
2. sudezi o piulita peste gaura(marime mica) si insurubezi un surub acolo, aici ai avantajul ca le poti intari ulterior daca nu esti multumit sau le poti face mai moi putin.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 6 Dec 2012, 22:59
Post #7


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Eu le am intarite fata /spate, le-am desfacut partea de sus am scos tija afara am schimbat garniturile si schimbat ulei cu unul mai gros dupa care am sudat inapoi partea de sus si montate pe masina.In conbinatie cu 1,5 spire taiat fata e rigida blush.gif

Attached thumbnail(s)
DSC00792.JPG ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 882
DSC00794.JPG ( Size: 2.27mb ) Number of downloads: 1006
DSC00797.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 994


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 17 Feb 2013, 21:25
Post #8


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




revin...am facut asa zisa operatie descrisa de voi...nu am reusit nimic

un telescop e tare(ca unul stock nou)
iar un telescop e moale...ca unul uzat

reteta folosita de mine...am umblat la supapa de pe tija amortizorului am dat tablitele alea in asa fel incat sa fie pe jumatate gaurile

nu le-am pus pe masina cand am vazut cum au iesit

am folosit ulei castrol 70w90



Attached thumbnail(s)
SNC03556.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 766
SNC03557.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 759


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 18 Feb 2013, 19:50
Post #9


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Dar inainte sa le desfaci erau amandoua la fel ? excl.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 18 Feb 2013, 21:24
Post #10


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(bv-08-fgm @ 18 Feb 2013, 19:50)
Dar inainte sa le desfaci erau amandoua la fel ? excl.gif
*


nu erau la fel,le-am luat de la masini diferite....
oricum la unu i-am schimbat tija ca era ruginita...am pus de la unul capsat (cu garnitura pe margine la supapa)


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 18 Feb 2013, 22:39
Post #11


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Parerea mea, dute cu ele la un atelier specializat... unele lucruri le poti face acasa si altele nu... Intaritu amortizoarelor este unu din lucrurile care nu se merita sa le faci acasa... in Bucuresti un atelier iti cere 60 70 de lei de amortizor sa-l scurteze si sa-l intareasca si iti da si un an garantie pt lucrare... asa ca de ce sa te chinui acasa


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 20 Feb 2013, 22:11
Post #12


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(b44dvl @ 18 Feb 2013, 22:39)
Parerea mea, dute cu ele la un atelier specializat... unele lucruri le poti face acasa si altele nu... Intaritu amortizoarelor este unu din lucrurile care nu se merita sa le faci acasa... in Bucuresti un atelier iti cere 60 70 de lei de amortizor sa-l scurteze si sa-l intareasca si iti da si un an garantie pt lucrare... asa ca de ce sa te chinui acasa
*


am rezolvat azi,au iesit exact cum vroiam eu "tun" icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 20 Feb 2013, 23:45
Post #13


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Daca sunt "tun" o sa le blestemi... ai sa vezi.. si ale mele sunt tari, le am de 3 ani si ma gandesc sa le mai "inmoi" putin ca ma seaca...


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 21 Feb 2013, 08:15
Post #14


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(b44dvl @ 20 Feb 2013, 23:45)
Daca sunt "tun" o sa le blestemi... ai sa vezi.. si ale mele sunt tari, le am de 3 ani si ma gandesc sa le mai "inmoi" putin ca ma seaca...
*


sunt exact cum vroiam...daca ma vor deranja...le voi da jos..si asa peste 2-3 luni masina va intra la doctor putin biggrin.gif si va fi chelita de tot,pana atunci voi vedea smile.gif


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:04
Forum Renault