Intarit telescoape!?, cum se face?
![]() ![]() ![]() |
Intarit telescoape!?, cum se face?
valy1233 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|||
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
cauta in remat,amortizoare de 1300-1310 pana in '85 si te apuci si le faci cum vrei tu.am zis de amortizoarele alea pt ca sunt facute de fabrica sa se desfaca.poti sa umbli si la astea noi,dar te chinui.
Eu la amortizoarele mele pe fata (din categorica celor care sunt facute sa se desfaca din fabrica) am schimbat uleiul cu unul de servodirectie si am umblat la supapa.la prima vedere sunt exact ce vroiam,dar sa vad cum se comporta masina cu ele. |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(valy1233 @ 5 Dec 2012, 22:28) vreau sa imi intaresc telescoapele,in ce costa aceasta operatiune?care este procedeul? nu vreau comentarii de genu: du-te la x,du-te la y Iti recomand niste amortizoare Bilstein pe gas, sunt foarta tari in combinatie cu arcurile taiate fata-spate. Ma gandesc ca vrei aceste amortizoare ptr masina de strada, eu am acest timp de amortizoare pe masina mea de vreo 6 ani si sunt foarte multumit. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
savu_florin93 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 December 11 From: Pitesti ![]() |
Eu am "intarit" amortizoarele la berlina mea pe spate. Am dar amortizorul jos,era terminat ca miscam cu mana de el si in unele locuri scapa...e tipu care nu mergea desfacut asa ca am dat o gaura cu bormasina la 5cm de partea superioara pe unde am scos uleiul vechi si am bagat ulei de transmisie(parca t90 sau ceva de genu)apoi am astupat gaura cu aparat de sudura. Sa fi atent cand sudezi sa apuci sa il misti de cateva ori dupa ce il umpli ca e posibil sa nu ii dea voie sa coboare la maxim si sa ti telescopul incat sa nu ajunga ulei la gaura cand sudezi ca nu il mai poti suda ca incepe sa fiarba si iese de nu mai apuci tu sa etansezi in veci......Spor la treaba
|
--------------------
Dacia
1310
1997
- ......
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#5
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(Black%Snake @ 6 Dec 2012, 19:53) Iti recomand niste amortizoare Bilstein pe gas, sunt foarta tari in combinatie cu arcurile taiate fata-spate. Ma gandesc ca vrei aceste amortizoare ptr masina de strada, eu am acest timp de amortizoare pe masina mea de vreo 6 ani si sunt foarte multumit. am bilstein pe gaz si nu sunt multumit...cand am mers cu dacia mru prima data(care le are intarite) am ramas masca ![]() |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(valy1233 @ 6 Dec 2012, 23:15) am bilstein pe gaz si nu sunt multumit...cand am mers cu dacia mru prima data(care le are intarite) am ramas masca ![]() Eu am zis bilstein combinat cu arcuri taiate si cand zic taiate ma refer la vreo 2,5 spire pe fata si vreo 3-4 pe spate(cele de pe spate sa fie tot arcuri de fata). La mine cand am mers prima data cu masina pe combinatia asta am vomitat cand am ajuns acasa (intelegi tu de ce) Si ca sa-ti raspund la intrebarea ta... cauti 2-4 amortizoare pe ulei bune, sa nu curga si faci o gaura in partea de sus undeva... bagi ulei mai vascos ( nu stiu cantitatea) apoi ai 2 variante: 1. sudezi gaura si o acoperi bine 2. sudezi o piulita peste gaura(marime mica) si insurubezi un surub acolo, aici ai avantajul ca le poti intari ulterior daca nu esti multumit sau le poti face mai moi putin. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#7
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Eu le am intarite fata /spate, le-am desfacut partea de sus am scos tija afara am schimbat garniturile si schimbat ulei cu unul mai gros dupa care am sudat inapoi partea de sus si montate pe masina.In conbinatie cu 1,5 spire taiat fata e rigida
![]() Attached thumbnail(s) DSC00792.JPG ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 882 DSC00794.JPG ( Size: 2.27mb ) Number of downloads: 1006 DSC00797.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 994 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
valy1233 |
![]()
Post
#8
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
revin...am facut asa zisa operatie descrisa de voi...nu am reusit nimic
un telescop e tare(ca unul stock nou) iar un telescop e moale...ca unul uzat reteta folosita de mine...am umblat la supapa de pe tija amortizorului am dat tablitele alea in asa fel incat sa fie pe jumatate gaurile nu le-am pus pe masina cand am vazut cum au iesit am folosit ulei castrol 70w90 Attached thumbnail(s) SNC03556.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 766 SNC03557.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 759 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Dar inainte sa le desfaci erau amandoua la fel ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
valy1233 |
![]()
Post
#10
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea, dute cu ele la un atelier specializat... unele lucruri le poti face acasa si altele nu... Intaritu amortizoarelor este unu din lucrurile care nu se merita sa le faci acasa... in Bucuresti un atelier iti cere 60 70 de lei de amortizor sa-l scurteze si sa-l intareasca si iti da si un an garantie pt lucrare... asa ca de ce sa te chinui acasa
|
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#12
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(b44dvl @ 18 Feb 2013, 22:39) Parerea mea, dute cu ele la un atelier specializat... unele lucruri le poti face acasa si altele nu... Intaritu amortizoarelor este unu din lucrurile care nu se merita sa le faci acasa... in Bucuresti un atelier iti cere 60 70 de lei de amortizor sa-l scurteze si sa-l intareasca si iti da si un an garantie pt lucrare... asa ca de ce sa te chinui acasa am rezolvat azi,au iesit exact cum vroiam eu "tun" ![]() |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca sunt "tun" o sa le blestemi... ai sa vezi.. si ale mele sunt tari, le am de 3 ani si ma gandesc sa le mai "inmoi" putin ca ma seaca...
|
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#14
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(b44dvl @ 20 Feb 2013, 23:45) Daca sunt "tun" o sa le blestemi... ai sa vezi.. si ale mele sunt tari, le am de 3 ani si ma gandesc sa le mai "inmoi" putin ca ma seaca... sunt exact cum vroiam...daca ma vor deranja...le voi da jos..si asa peste 2-3 luni masina va intra la doctor putin ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:04 |