DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frana dreapta spate papuc, Vreau putin ajutor

Gabytza23
post 11 Feb 2013, 20:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 August 07




Buna ziua , am o problema pe care am intalnito la 4 Dacia papuc .... Cand pun frana blocheaza roata dreapta spate .La una dintre masini au fost schimbate , limitator , cilindrii de frana si conductele si tot blocheaza . Va rog sa imi spuneti ce poate fi .....4 masini ....aceeasi defectiune .... aceeasi roata .... blink.gif


--------------------
Dacia 1310 Break - AB 01 PRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Feb 2013, 00:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




S-a umblat la saboti? Adica li s-au schimbat ferodourile? Daca da, sunt puse cu tendinta de rotire inainte, adica sabotul din spate sa aiba ferodoul la capatul de sus al sabotului, iar cel din fata (a directiei de mers), sa fie jos cap la cap cu sabotul. Cauza precisa se poate determina numai studiind in amanunt modul de lucru: sa nu iasa prea mult pistoanele afara din cilindru si sa se incline (uzura mare la tambur si ferodouri, dar si capetele de contact cu pistoanele sa nu aiba tesitura, uzura mare sau prea scurte din fabrica). Tambur cu uzura conica, si inclina sabotul, alunecans catre interior sau exterior. Arcul de la reglajul automat fara joc (daca n-are joc de franare, la fiecare actionare el trage reglajul automat, si ramane franata roata). Nituri ruginite si blocate la parghii, care nu revin dupa franare. Sabotii aluneca de pe suportul de asezare de jos (nu prea ar avea cum, in mod normal). Ar mai fide spus, dar nu ai explicat cum ramane franata, cum o defranezi, poti sa scoti tamburul, cum il scoti daca e franata... Ar fi detalii care ar ajuta la elucidarea infractiunii de a interzice deplasarea libera. Ce este curios si uimitor, ca la toate patru, si la aceeasi roata, e la fel. Ia vezi, nu infractorul de lucraza, e "pornit" pe dreapta?

This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Feb 2013, 00:03


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 18 Feb 2013, 00:45
Post #3


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




masina mai slaba la frane ca dacia papuc nam intalnit nici eu, ai is uzate placute discuri tamburi saboti, dar sa franeze rotile dezechilibrat e de cacao

la 2 masini de firma am avut aceleasi experiente terifiante, altceva nu poti circula in siguranta cu masina aia fara frana de motor asa de bun si echilibrat ii sistemu de franare.!

problema majora este si va fi in continuare, mecanici fara chef de munca,experienta,cunostinte tehnice! ca sa fi mecanic trebuie sa sti cum functioneaza sistemu respectiv. dar fiecare mecanic cu teoria lui!
nici cu soferi nu mie frica, in loc sa verifice de ce nu mai are frane ,a curs ceva, el pune lichid de frana cu bidonuu ,si roata a plans grav sad.gif

si distribuirea maselor joaca un rol important, limitatorul/repartiorul trebuie reglat astfel inca, in momentul franari ,masina fiind goala spatele se ridica, aderenta scade dreastic, presiunea pe spate in momentul respective ar trebui sa fie foarte mica sa nu se piarda aderenta dintre roata si calea de rulare.!

This post has been edited by ct-03-tvy: 18 Feb 2013, 09:57


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 18 Feb 2013, 17:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




Toata problema e de la repartitor el trebue reglat cu masina pe roti sa vezi cit deschide repartitorul


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 18 Feb 2013, 19:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




La mine la papuc blocheaza ambele roti spate. Este farmecul ei.... Culmea ca la service mi-a iesit in limite sistemul de franare.
Daca tu ai observat la 4 Dacii ca blocheaza doar o roata pe dreapta spate... este alta poveste. Daca nu erau sabotii imbacsiti cu ulei (se intampla ca semeringurile sa cedeze si sa intre ulei de la planetare in tambur) nu stiu ce ar putea fi.


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Feb 2013, 21:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Stati, ca m-ati bagat in ceata. Ce inseamna "blocheaza"? Ca franeaza si merge taras, sau ca ramane blocata, franata, dupa eliberarea pedalei? Blocat inseamna, sa ramana intepenita dupa franare. Eu pentru asta am explicat mai sus. Tu te plangi ca traneaza dreapta, in loc sa te deranjeze cea de stanga care nu franeaza? O tratezi p-aia buna, in loc sa te intrebi de ce nu franeaza si cealalta? Repartitorul n-are nicio treaba aici, iar chestia cu ruptul aderentei, e de domeniul imaginatiei, nu al practicii. Golful 2, are repartitor? Nu. Mai ales ca pe papuc ai pe langa greutatea masinii, mai mereu incarcatura. Ca nu franeaza ca dreapta, fa-i toate remediile necesare unei roti care nu franeaza, si nu o impiedica pe calalta sa franeze (prin repartitor), ca ala are efect la ambele roti in aceeasi masura. Insasi lungimea conductelor , pot avea rol de repartitor, incetinind sau reducand ,intarziind franarea pe spate. Daca repartitorul ala, facea ceva util, de ce s-a mai marit diametrul tamburului pe spate in ultimii ani? Daca la franare, masina se ridica de spate, repartitorul o apasa? Hai, lasati gluma. Nu ca n-as sti rolul lui, dar nu sunt de acord cu el, mai ales ca unele masini nici nu-l au. Nu merg tot la fel? Deci, fa si roata stanga sa franeze (sa blocheze , cu spui tu), si nu va fi rau. De cate ori ai franat taras, in ultima suta de mii de Km?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 22 Feb 2013, 09:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




Eu ma refer ca se blocheaza rotile in momentul in care apas frana. Deh, nu am ABS smile.gif Cand dau drumul la pedala de frana totul este in regula. Are de-a face cu greutatea foarte mica a masinii pe puntea spate. Eu m-am dus la service pentru ca nu-mi placea chestia asta insa dupa ce mi-au verificat totul si pe stand au zis ca nu pot face ca frana sa "prinda mai putin" smile.gif
Probabil tot la acest fenomen s-a referit si colegul de mai sus insa se pare ca are probleme cu una dintre roti (cea stanga) pe care nu prea prinde frana.


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Feb 2013, 22:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca nu prinde deloc, e o problema. Daca prinde ceva mai putin (masurat la urma ramasa pe asfalt), e corect. Cu cat o conducta e mai lunga, cu atat la capatul ei vom avea o presiune mai mica, ca in oricare alt loc de pe parcursul ei. Deci si la roata stanga spate, presiune e mai mica datorita frecarii, si a repartitorului, care divizeaza si mai mult.
Rotile se pot face cum vrei, dar ala de la servis trebuie sa mai invete mult. Eu le-as lasa asa, si m-as ingrijora daca n-ar frana, nu ca franeaza tare.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 27 Mar 2013, 09:05
Post #9


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Dezgrop problema: CE diametru interior are cilindrul de frana spate de Dacie Papauc?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Apr 2013, 10:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Are 25mm la interior.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 5 Apr 2013, 10:54
Post #11


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Multumesc mult. Deci trebuie cautate garnituri cu diametrul de 25 sau 25 si ceva?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Apr 2013, 17:51
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai, nu sunt din cecime in zecime! Ori 25, ori 22 sau 20. Cum la papuc are 25, vei lua de 25. Ala care le-a facut, stie ca pentru cilindru de 25, garnitura sa aiba strangerea necesara (25 la baza).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 7 Apr 2013, 20:50
Post #13


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Ok, am inteles.

La pompa mea de frana am diametrul de 22 si trebuiau garnituri 22,2.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 1 Aug 2014, 14:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Sa dea faliment maine uzina si asamu , saboti asam impachetati in cutie de uzina , pun o frana aud o bocanitura si pedala la fund , rezultatu

Attached thumbnail(s)
bataie_de_joc_numita_asam_in_cutie_de_uzine_002.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 243
bataie_de_joc_numita_asam_in_cutie_de_uzine_001.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 253
bataie_de_joc_numita_asam_in_cutie_de_uzine_003.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 247


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 1 Aug 2014, 18:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




si aia de la magazin ii pot impacheta intr-o cutie albastra ..


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 1 Aug 2014, 18:29
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




asa e , dar oricum uzina ne uzina e bastaie de jos , la asa ceva nu se baga fier mort


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 1 Aug 2014, 20:33
Post #17


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Bine ca nu a fost mai rau!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 1 Aug 2014, 22:14
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Cel mai important , din pacate nu mai am bonul , si nici nu iam montat in sevice ca umblam mai departe


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 01:16
Forum Renault