schimbare carburator dublucorp->simplu, motor 1.6
![]() ![]() ![]() |
schimbare carburator dublucorp->simplu, motor 1.6
asmodeus_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-??? Constant compromise... Endless sacrifice...
|
|||
bertro |
![]()
Post
#2
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
s-a discutat. vezi intai aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6778 din forumistii care si-au pus monocorp pe nova, mentionez pe BMA (in vara asta) si paulp (nu mai are nova acum, dar cred ca o sa te ajute cu sfaturi). vezi ca era pe undeva un topic in care paul pusese poze cu felul in care a pus furtunele la monocorp si a adaptat filtrul de aer. si pe mine ma bate un gand, ca m-am saturat de 12% si nu prea m-ar afecta o mica scadere de putere, ca si-asa nu fac raliu cu ea pe strazile iasiului ![]() |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Asmodeu, daca vrei iti dau numarul meu (da un MP), ma suni si te ajut cu cate ceva, si eu l-am schimbat. A rezultat consum mai mic, pierdere de puteresi de viteza nu neaparat neglijabila... cu dublucorp mergea la 170kmh iar cu monocorp doar 145 kmh...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
asmodeus_ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
Va multumesc.
Merci frumos RIon, o sa iti cer nr de telefon, dar deocamdata studiez problema. Fii sigur ca-ti dau un PM daca se pune problema sa-l schimb. Cum sta problema... chestia cu schimbatu' ii apartine lu' taica-meu. El ii adeptu "teoriei"... conduc si io masina, da' nu ma pricep (nici el, dar tot aude ce-i zice unu' si altu'.) Sunt student la drept, asa ca iti dai seama ce mult ma pricep la motoare & stuff cand vine vorba de reparat. ![]() Eu pledez pentru cautarea unui cui pontou (el zice ca se gaseste destul de greu p'aci (sunt tin turda)) si rezolvarea problemei cu carbu actual, de care, sincer sa fiu sunt multumit. Am putere, consum bun (cam 6 in afara orasului), nu ma plang. El se sperie de reglajele care, da, sunt mai complicate decat la monocorp. Rugamintea mea mare ar fi in special la RIon, care stiu ca e din Cluj Napoca. RIon, in caz ca voi avea nevoie de ajutorul tau... ma refer la cui pontou sau alte piese/jicloare din astea (desi eu cred ca doar de cuiul pontou am nevoie), poti sa ma ajuti? Fie sa-mi zici unde as gasi sigur in CJ, fie daca ai tu ce-mi trebuie mie, sa-mi spui si vin in CJ, ne intalnim si facem exchange-ul. Platesc cuiul, nu-i problema, numa' sa-i dau odata de capat, sa termin cu circul asta. E singura problema care mi-o face. So, te rog sa-mi spui daca m-ai putea ajuta in sensul asta (cu cuiul). Eu o sa mai dau pe aici sa te/va tin la curent. Merci. |
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-??? Constant compromise... Endless sacrifice...
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eu am un dublucorp dezmembrat, o fi avand si poantou, insa nu e Weber. Oricum cu cel monocorp scapi de un sac de probleme. Eu zic sa mergi pe varianta asta.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BMA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
la fel te sfatuiesc si eu. pune monocorp si ai scapat de probleme, rezuta un consum de 6,5% afara si 8,x% in oras. plus ca scapi de multe probleme. puterea nu se simte foarte tare. e clar ca scade dar nu foarte mult. oricum nu cred ca mergi cu ea la raliu. si apoi daca nu-ti place poti pune inapoi dublucorpul. iar investitia pentru modificare pe mine m-a costat 2 mil. si ceva. sunt multumit acum. numai ce am venit din concediu. am facut un tur prin tara de 2700 km si mi-a iesit un consum de 7%. asta cu trafic si in oras si cu traversat de n ori muntii, si cu masina incarcate, 4 persoane si portbagaj ticsit + un rucsac in masina.
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asmodeus_ @ 4 Sep 2005, 16:59) Salut, am si eu o problema, cred ca s-a mai discutat pe aici, dar trebuie sa o rezolv destul de urgent si nu am putut cauta cu prea mare atentie. V-as ruga, daca nu puteti sa-mi raspundeti, macar sa-mi dati un link cu topicul unde s-a discutat. Din pricina unor problmeme pe care le am la carburatorul meu (Webber dublucorp) am primit mai multe sfaturi sa il schimb. Inainte de asta, vreau sa fiu sigur de niste chestii. Motorul meu e de 1600 si ma tem ca odata cu schimbarea carburatorului pe care-l am cu unul normal de 1400 motorul ar pierde mult din putere. Ce as putea sa fac sa evit asta? Sau ce as putea sa fac ca dupa ce pun carb simplu motorul sa nu-si piarda vlaga si sa nu consume foarte mult pentru a dezvolta puterea dorita? Se modifica in vreun fel jicloarele? Sunt cam pe dinafara cu problema. Multumesc. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16197 asta am facut eu la motorul 1600 , cu toate imbunatairile facute sa stii ca te apropii foarte mult de performantele dublului corp (eu compar cu dublul corp Ozon de Lada ca din ala am mai testat). Aproape ca nu imi mai vine sa schimb pe dublu. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:41 |