DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme reglare GPL ATIKER

krapcarasu
post 18 Feb 2013, 17:25
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cum am mai spus, exact din cauza gatuirii consumi mai mult, accelerezi mai mult, schimbi viteza mai greu. Trebuie reglat sa urce repede in ture.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 18 Feb 2013, 17:38
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




De desfacut nu ma apuc sa-l desfac; nu ma simt in stare. Problema e ca a mers, nu foarte bine dar a mers... Tind sa cred ca e tot din reglaje. O sa il iau iar la mana... Tre' sa bag iar gaz 022.gif

Iar ce e curios este ca reglarea plamanului am facut-o inainte de ultima alimentare cu gaz(10l), am facut-o spre inceputul alimentarii precedente si atunci nu a consumat nici pe departe in halul asta si nu am mai umblat la ea intre timp.
Chiar incepe sa imi dea de cap...

19 Feb 2013, 17:21:
Am rezolvat treaba cu reglatul, am dus-o la mecanic laugh.gif . Am stat si m-am gandit ca e mult mai ieftin asa (omu' imi lua 10lei). Pana la urma ii dadeam eu de cap dar gazul ce trebuia sa il bagam + nervii ca mi-i faceam... Tin sa va multumesc pentru sprijinul acordat. Numai bine!

This post has been edited by DJ-55-AMC: 19 Feb 2013, 17:21


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Feb 2013, 17:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu ne zici si noua ce a facut minitehnicus,bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 19 Feb 2013, 19:42
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Din cate vazui eu mai slabi surubul de mers in sarcina (cel maltratat) si mai umbla putin la cel de pe furtun. Acum sa vedem cu o fi consumul...


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Feb 2013, 20:12
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




o sa cresca iti spun sigur,si sigur relantiu ti asigurat si de supapa de sarcina ceea ce nu e bine


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 20 Feb 2013, 20:43
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




QUOTE(ghitza @ 19 Feb 2013, 20:12)
o sa cresca iti spun sigur,si sigur relantiu ti asigurat si de supapa de sarcina ceea ce nu e bine
*


Daca tot consuma mult ma duc peste ala iar sa mi-o regleze cum trebuie. Da' ceva imi spune ca nu va fi nevoie


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 16 Mar 2013, 10:34
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Am reusit sa ii scot un consum cat de cat bun, cam 10 l/100km.
Se pare ca toata treaba ar fi fost cauzata de o bujie slaba. Am ramas in drum fara gaz si am fost nevoit sa o trec pe benzina. Spre surprinderea mea nu mergea la fel de rotund.
Eu unul sunt multumit de acest consum avand in vedere la cum merg eu.
Nu vreau sa spun ca fac raliu prin oras, ci merg pe distante scurte; nu se incalzeste bine motorul bine si il si opresc.
Va multumesc inca o data pentru ajutorul dat. NUMAI BINE!


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Mar 2013, 15:02
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca mergi pe drumuri scurte, si motorul n-ajunge la temperatura optima, consumul e destul de mare.Asa ca 10, e bine.
Zilele trecute, la un tico care consuma si 20%, dupa ce am remediat acea rafinarie de carburator, dupa trei teste (primul cu 5,5 aldoi-lea cu 6,4), la ultimul am scos 3,7% la viteza de 60/h. Deci, numai intelegerea modului de functionare ajuta la un reglaj si consum optim. Faptul ca nu te credeai in stare sa-l demontezi, te face de doua ori mai slab, in a obtine ce-ti trebuie. Odata lipsa curajului, si alta , imposibila reusita.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 17 Mar 2013, 15:17
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Am toata viata inainte sa invat, am 19 ani. P
Puteam sa ma apuc sa fac experimente pe plamane dar nu aveam nici o certitudine ca si reusesc. In plus nici nu prea ma dau banii afara din casa...


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:05
Forum Renault