imi ploua in masina, pe la aeroterma
![]() ![]() ![]() |
imi ploua in masina, pe la aeroterma
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
body |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(sandman @ 6 Jun 2005, 07:48) ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi va rog, cand ploua serioas vreo cateva ore in partea stanga in fata chiar unde incepe covorasul incepe sa siroiasca. Am desfacut placa acea cu stropitoarele de parbriz si acolo in compartimentul cu radiatorul si aeroterma(nu compartimentul normal de scurgere, ca sunt doua) baltea apa.(am break '96) Garniturile placii sunt cam coapte..eu m-am gandit sa pun niste silicon sanitar deala alb(nu bate soarele acolo) pe garnituri si sa o strang asa....cum o fii? Nu stiu ce sa pui , dar in nici un caz sa nu pui silicon sanitar pt ca ala e coroziv. Eu am patit-o , am pus silicon din ala la niste piese metalice ( nu la masina ) si intr-o luna aparuse rugina . De altfel mi se pare ca scrie si pe ambalaje ! Bafta |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
uite da faza asta nu stiam..merci mult..da cred ca exista silicon special auto..nu-i asa?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
revin..siliconul rosu merge? deala de garnituri 300 grade
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
zax |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai observat ca in placa aia cu stropitoarele de parbriz ai si niste gauri mari prin care intra aerul. Poate vrei sa le astupi si p'alea cu niscaiva silicon
![]() Garniturile de sub placa aia sunt puse ca sa nu zdrangane nu ca sa nu intre apa. Daca intr-adevar masina ia apa pe la aeroterma (presupun ca ai bord ca al meu, "scoica", nu CN) da-o jos da cu ceva pe marginea ei (as fi zis cu silicon sanitar dar daca body zice ca-i coroziv o stii el ce-o stii) si pune-o la loc. Inainte ar fi bine sa te asiguri ca pe acolo curge pentru ca e munca dracu s-o dai jos si mai ales s-o pui la loc. Eu n-am mai reusit sa prind toate suruburile ca sistemul e foarte tampit, are niste piulite pe partea cealalta la care nu poti ajunge dar care daca impingi un pic cu surubul in ele cad si la revedere. M-am mai uitat odata la post-ul tau si vad ca tu zici ca ploua in partea stanga, ori aeroterma e in dreapta deci poate am cam scris pe langa subiect. Oricum, la cum e vremea afara ai toate conditiile sa cauti "izvorasul". Vezi sa nu cumva sa intre pe la parbriz (si daca e pe acolo e cam nasoala treaba ca poate sa ajunga pe sigurante). Ma rog, eu zic sa o iei pe firul apei, la propriu, si vezi cam cat de sus se umezeste ca poate asa afli si pe unde intra. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
mie imi intra apa din praguri
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
zax |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 8 Jun 2005, 00:36) Aaaaa.... Da! Vb. serios. De fapt nu trebuie sa le dai tu ca exista deja. Asigura-te ca nu sunt infundate. Stiu pe cineva care a bagat ulei in praguri si a uitat sa scoata carpele din gaurile de scurgere asa ca la fiecare ploaie avea o mica piscina pe post de mijloc de locomotie. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai zi-mi si mie unde sunt gaurile alea te rog
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
zax |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu le gasesti inseamna ca-s infundate rau asa ca pune mana pe o dalta si da tu altele!
![]() |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
stasi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
nu prea inteleg.. daca am apa pe covoras e posibil sa fie din praguri? sa fie acoperite gaurile alea desi stiu ca le-am eliberat?
azi dimineata cand am intrat in masina era sa ma inec. si nu era asa cu luni in urma.. putea ploua cat vroia, era uscat. acum, de vreo luna, doua, dimineata, cand intru in masina, daca seara a plouat, am si eu apa de-o baie. si nu gasesc pe unde intra. pare c-ar aparea de dedesubt. e jenant sa scoti apa cu buretele din masina. |
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
stasi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
am coborat mai devreme. am desfundat canalele de la praguri, a curs apa f multa. si parca le desfundasem totusi mai demult. acum astept sa ploua iar, sa vad ce se intampla.
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
dar pe unde ar trebui sa fie gaurile alea de scurgere ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
stasi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
eu am cate 3 pe fiecare prag... e tabla putin ondulata si se formeaza canalul... se afla in partea inferioara a pragurilor.
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
Una in fata, una la mijloc si una in spate. E putin ondulata tabla, daca te uiti de aproape le vezi. Nu cauta sub masina, ar trebui sa fie la vedere din lateral.
Vezi cu ocazia asta sa verifici si gaurile din usi, am inteles ca si alea se mai infunda. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
asta e pe-o parte, ca deh apa in dacie intra prin multe parti...
![]() am vazut cum se scurgea apa in masina pe undeva de prin zona tabloului de sigurante... ati mai patit vreunu chestia asta ? |
--------------------
-
-
-
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
Vezi chederul, si asta are 2 scurgeri, in laterale (o sa vezi la unele dacii rugina cam la 10-15 cm de coltul geamului, Cauta si tu, baga ceva pe acolo si o sa simti undeva un sant. Acolo chederul trebuie sa fie departat de tabla.
S-ar putea sa fie pe acolo. Tot asa, da tabla cu grila jos, si verifica pe acolo; e posibil sa fie infundate scurgerile (pt asta nu e nevoie sa dai tabla jos; o faci cu surubelnita pe sub aripi) dar eu am patit sa rugineasca pe acolo si sa apara o gaura. Oricum, e bine sa ai sticle de apa si sa torni si sa bagi mana sau ceva hartie igienica ca sa vezi mai bine pe unde intra. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
Dorubarg |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 20 October 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(dragos.avramescu @ 9 Jun 2005, 22:44) Vezi chederul, si asta are 2 scurgeri, in laterale (o sa vezi la unele dacii rugina cam la 10-15 cm de coltul geamului, Cauta si tu, baga ceva pe acolo si o sa simti undeva un sant. Acolo chederul trebuie sa fie departat de tabla. S-ar putea sa fie pe acolo. asa am avut eu.Cand ploua imi baga apa pe partea stanga.Chederul era imbatranit si bloca scurgerea prin santurile descrise de dragos.Apa intra pe sub el sus si se scurgea prin santul de sub el insa intra direct in masina in loc sa iasa afara."Noroc" ca am crapat parbrizul si am schimbat odata cu el si chederul. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.6
- GL 90 CAT Dacia 1310 Berlina , 1990
|
|
Cristy |
![]()
Post
#18
|
![]() Ghinion Group: Members Posts: 110 Joined: 31 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mie imi intra apa sub bord la sigurante, si nu am idee pe unde
![]() |
--------------------
Dacia 1310 /
Opel Astra GTC ||
2000 / 2005
- B-08-LWJ / B-YY-XXX Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
|
|
roberth |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
QUOTE(Cristy @ 17 Jun 2005, 02:04) Si mie imi intra apa sub bord la sigurante, si nu am idee pe unde ![]() Am avut si eu aceasi problema acum un an si se pare ca am rezolvat-o ![]() Apa colectata in jgheabul de la grila din fata ar trebui sa se scurga prin lateral. Pe partea stanga in schimb, am observat ca de fapt apa lua alt curs ![]() O alta zona pe unde mai poate intra apa si nu ne dam seama prea usor este daca aveti antena pe capota ! ![]() Cat despre parbriz, sunt firme la care puteti apela, sau chiar in regie proprie ![]() Bafta ! This post has been edited by roberth: 22 Jun 2005, 08:00 |
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ “Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens) |
|
seb |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 March 04 ![]() |
la portbagaj am schimbat si eu chederul,dar pana la urma problema era de la stopuri,curgea apa pe langa garnitura de guma,le-am schimbat pe amandoua si de atunci nu mai am probleme cu apa in p.
|
--------------------
dacia
1397 L
- BH 02 ZTV
|
|
ucosmin2002 |
![]() ![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 May 05 ![]() |
Hai salut!
Am o dacie din 87 , 1310 MLS....din aia pt export pt germania comunista. pana acum 2 ani am avut tablele pe fata originale(era cu 4 faruri). Intrase rugina rau de tot si m-am hotarat sa-i schimb toata fata. Zis si facut! Acum ara fata "zambetul lui Iliescu". Acum problemele pe care le am: -cand ploua tare imi intra apa in torpedou; nu ma dernajeaza cand sta masina dar cand merg apa aia poatye sa-mi arda cd-playerul de sub torpedou;ce-i de facut?(mentionez ca am lasat grila veche cu stropitoare) - tot cand ploua tare imi intra apa la motor din cauza contra aripilor noi, iar motorul nu mai merge bine in sarcina; am gasit alternatorul ud si cutia de la prinderea electronica; m-am apucat sa astup gaurile cu silicon dar .....cade dupa ceva km.... Va rog ajutati-ma! Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
1310
- MH-02-KCC
|
|
Daccia |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 9 December 04 ![]() |
Sub gratarul prizei de aer (de sub parbriz) este un canal care are priza de aer pentru aeroterma. In mod normal acest canal are scurgeri prevazute pe ambele parti intre aripa si contraaripa. In mod frecvent aceste scurgeri se umplu cu praf si frunze si obtureaza orificiul respectiv partial sau total, iar in caz de ploaie, scurgerea nu se mai face corespunzator si priza de aer a aerotermei actioneaza ca o scurgere de supraplin - adica apa in curge in masina pe la aeroterma, torpedou etc.
In cazul tau se poate intampla si ca cel care a facut montajul contraaripilor sa fi bagat prea mult mastic si a obturat gaurile respective. Verifica. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-10-CMW
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
.Salut ,
Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de massa care e liber |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Daccia |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 9 December 04 ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 29 Aug 2005, 20:06) .Salut , In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit In principiu, firul de masa (care iese din aeroterma) se cupleaza cu papucul respectiv, cred. Atinge-le usor unul de altul si vezi ce se intampla (in afara de scantei). Daca se incing rapid inseamna ca e in scurt si trebuie cuplate separat. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-10-CMW
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Daccia @ 2 Sep 2005, 17:59) In principiu, firul de masa (care iese din aeroterma) se cupleaza cu papucul respectiv, cred. Atinge-le usor unul de altul si vezi ce se intampla (in afara de scantei). Daca se incing rapid inseamna ca e in scurt si trebuie cuplate separat. Asa este multumesc. Am rezolvat problema .M-a stresat destul .Acum ma gandesc cum sa izolez cat mai bine compartimentul caloriferului sa nu mai piarda din debitul de aer al aerotermei .Ceva sugestii ar prinde bine . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Daccia |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 9 December 04 ![]() |
Cineva sugera spuma poliuretanica, insa nu prea cred ca e asa simplu. Daca presiunea ei la umflare iti indoaie caloriferul sau ti-l sparge? (am vazut cum indoaie profile de termopan). Ma gandesc ca poate sa scoti caloriferul, sa pui spuma complet si apoi sa tai frumos cu un cutter lacas pentru calorifer si sa-l montezi la loc. Urmeaza sa fac si eu aceasta operatie in curand si poate atunci voi avea date certe.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-10-CMW
|
|
dsf |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 September 05 ![]() |
Problema cu aeroterma este falsa. Nu va mai chinuiti sa dati jos aeroterma.
Am patit si eu la fel cu o dacie din 1989. Am dat tot jos, bord, aerotera etc, am pus in tub de silicon si la prima ploaie aveam lac inauntru. Problema este de la chederul de parbriz. Acum cativa ani faceau chederele nu dintr-o bucata cum sunt astea noi, ci erau la metru. Cand le monteaza se imbina perfect. In timp de la soare se scurteaza cu cativa milimetrii si dupa cativa ani ai o gaura bunicica la imbinare. Acolo e problema. Spuma sau silicon si se rezolva |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.4 8v Fidji 2005
- BR-51-LUK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 16:30 |