DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> imi ploua in masina, pe la aeroterma

argon
post 6 Jun 2005, 06:48
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi va rog, cand ploua serioas vreo cateva ore in partea stanga in fata chiar unde incepe covorasul incepe sa siroiasca.
Am desfacut placa acea cu stropitoarele de parbriz si acolo in compartimentul cu radiatorul si aeroterma(nu compartimentul normal de scurgere, ca sunt doua) baltea apa.(am break '96)
Garniturile placii sunt cam coapte..eu m-am gandit sa pun niste silicon sanitar deala alb(nu bate soarele acolo) pe garnituri si sa o strang asa....cum o fii?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 6 Jun 2005, 07:25
Post #2


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(sandman @ 6 Jun 2005, 07:48)
ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi va rog, cand ploua serioas vreo cateva ore in partea stanga in fata chiar unde incepe covorasul incepe sa siroiasca.
Am desfacut placa acea cu stropitoarele de parbriz si acolo in compartimentul cu radiatorul si aeroterma(nu compartimentul normal de scurgere, ca sunt doua) baltea apa.(am break '96)
Garniturile placii sunt cam coapte..eu m-am gandit sa pun niste silicon sanitar deala alb(nu bate soarele acolo) pe garnituri si sa o strang asa....cum o fii?
*


Nu stiu ce sa pui , dar in nici un caz sa nu pui silicon sanitar pt ca ala e coroziv.
Eu am patit-o , am pus silicon din ala la niste piese metalice ( nu la masina ) si intr-o luna aparuse rugina .
De altfel mi se pare ca scrie si pe ambalaje !
Bafta


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2005, 07:44
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




uite da faza asta nu stiam..merci mult..da cred ca exista silicon special auto..nu-i asa?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2005, 11:21
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




revin..siliconul rosu merge? deala de garnituri 300 grade


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 7 Jun 2005, 08:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Cred ca ai observat ca in placa aia cu stropitoarele de parbriz ai si niste gauri mari prin care intra aerul. Poate vrei sa le astupi si p'alea cu niscaiva silicon laugh.gif
Garniturile de sub placa aia sunt puse ca sa nu zdrangane nu ca sa nu intre apa. Daca intr-adevar masina ia apa pe la aeroterma (presupun ca ai bord ca al meu, "scoica", nu CN) da-o jos da cu ceva pe marginea ei (as fi zis cu silicon sanitar dar daca body zice ca-i coroziv o stii el ce-o stii) si pune-o la loc. Inainte ar fi bine sa te asiguri ca pe acolo curge pentru ca e munca dracu s-o dai jos si mai ales s-o pui la loc. Eu n-am mai reusit sa prind toate suruburile ca sistemul e foarte tampit, are niste piulite pe partea cealalta la care nu poti ajunge dar care daca impingi un pic cu surubul in ele cad si la revedere.
M-am mai uitat odata la post-ul tau si vad ca tu zici ca ploua in partea stanga, ori aeroterma e in dreapta deci poate am cam scris pe langa subiect. Oricum, la cum e vremea afara ai toate conditiile sa cauti "izvorasul". Vezi sa nu cumva sa intre pe la parbriz (si daca e pe acolo e cam nasoala treaba ca poate sa ajunga pe sigurante). Ma rog, eu zic sa o iei pe firul apei, la propriu, si vezi cam cat de sus se umezeste ca poate asa afli si pe unde intra.


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 7 Jun 2005, 22:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




mie imi intra apa din praguri biggrin.gif ce e de facut? sa ma apuc sa dau gaura in prag ? biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 8 Jun 2005, 07:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 8 Jun 2005, 00:36)
mie imi intra apa din praguri  biggrin.gif ce e de facut?  sa ma apuc sa dau gaura in prag ? biggrin.gif
*


Aaaaa.... Da! Vb. serios. De fapt nu trebuie sa le dai tu ca exista deja. Asigura-te ca nu sunt infundate. Stiu pe cineva care a bagat ulei in praguri si a uitat sa scoata carpele din gaurile de scurgere asa ca la fiecare ploaie avea o mica piscina pe post de mijloc de locomotie.


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 8 Jun 2005, 12:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai zi-mi si mie unde sunt gaurile alea te rog biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 8 Jun 2005, 12:46
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Daca nu le gasesti inseamna ca-s infundate rau asa ca pune mana pe o dalta si da tu altele! rolleyes.gif


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stasi
post 9 Jun 2005, 11:56
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 3 December 03
From: Iasi




nu prea inteleg.. daca am apa pe covoras e posibil sa fie din praguri? sa fie acoperite gaurile alea desi stiu ca le-am eliberat?
azi dimineata cand am intrat in masina era sa ma inec. si nu era asa cu luni in urma.. putea ploua cat vroia, era uscat. acum, de vreo luna, doua, dimineata, cand intru in masina, daca seara a plouat, am si eu apa de-o baie. si nu gasesc pe unde intra. pare c-ar aparea de dedesubt. e jenant sa scoti apa cu buretele din masina.


--------------------
Dacia Berlina 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stasi
post 9 Jun 2005, 13:24
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 3 December 03
From: Iasi




am coborat mai devreme. am desfundat canalele de la praguri, a curs apa f multa. si parca le desfundasem totusi mai demult. acum astept sa ploua iar, sa vad ce se intampla.


--------------------
Dacia Berlina 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Jun 2005, 14:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




dar pe unde ar trebui sa fie gaurile alea de scurgere ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stasi
post 9 Jun 2005, 14:36
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 3 December 03
From: Iasi




eu am cate 3 pe fiecare prag... e tabla putin ondulata si se formeaza canalul... se afla in partea inferioara a pragurilor.


--------------------
Dacia Berlina 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 9 Jun 2005, 17:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




Una in fata, una la mijloc si una in spate. E putin ondulata tabla, daca te uiti de aproape le vezi. Nu cauta sub masina, ar trebui sa fie la vedere din lateral.
Vezi cu ocazia asta sa verifici si gaurile din usi, am inteles ca si alea se mai infunda.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Jun 2005, 21:25
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




asta e pe-o parte, ca deh apa in dacie intra prin multe parti...biggrin.gif
am vazut cum se scurgea apa in masina pe undeva de prin zona tabloului de sigurante... ati mai patit vreunu chestia asta ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 9 Jun 2005, 22:44
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




Vezi chederul, si asta are 2 scurgeri, in laterale (o sa vezi la unele dacii rugina cam la 10-15 cm de coltul geamului, Cauta si tu, baga ceva pe acolo si o sa simti undeva un sant. Acolo chederul trebuie sa fie departat de tabla.
S-ar putea sa fie pe acolo.
Tot asa, da tabla cu grila jos, si verifica pe acolo; e posibil sa fie infundate scurgerile (pt asta nu e nevoie sa dai tabla jos; o faci cu surubelnita pe sub aripi) dar eu am patit sa rugineasca pe acolo si sa apara o gaura.
Oricum, e bine sa ai sticle de apa si sa torni si sa bagi mana sau ceva hartie igienica ca sa vezi mai bine pe unde intra.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dorubarg
post 10 Jun 2005, 13:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 20 October 04
From: Galati




QUOTE(dragos.avramescu @ 9 Jun 2005, 22:44)
Vezi chederul, si asta are 2 scurgeri, in laterale (o sa vezi la unele dacii rugina cam la 10-15 cm de coltul geamului, Cauta si tu, baga ceva pe acolo si o sa simti undeva un sant. Acolo chederul trebuie sa fie departat de tabla.
S-ar putea sa fie pe acolo.
*


asa am avut eu.Cand ploua imi baga apa pe partea stanga.Chederul era imbatranit si bloca scurgerea prin santurile descrise de dragos.Apa intra pe sub el sus si se scurgea prin santul de sub el insa intra direct in masina in loc sa iasa afara."Noroc" ca am crapat parbrizul si am schimbat odata cu el si chederul.


--------------------
Dacia LOGAN 1.6 - GL 90 CAT
Dacia 1310 Berlina , 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 17 Jun 2005, 00:04
Post #18


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Si mie imi intra apa sub bord la sigurante, si nu am idee pe unde sad.gif Asta ca sa nu mai pomenesc de portbagaj ca am schimbat chederul, am indreptat tabla pe care se fixeaza chederul si tot ploua. Berlina 2000


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || 2000 / 2005 - B-08-LWJ / B-YY-XXX
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roberth
post 22 Jun 2005, 07:52
Post #19


Membru tamponat


Group: Members
Posts: 60
Joined: 1 March 04
From: spatele tau




QUOTE(Cristy @ 17 Jun 2005, 02:04)
Si mie imi intra apa sub bord la sigurante, si nu am idee pe unde sad.gif Asta ca sa nu mai pomenesc de portbagaj ca am schimbat chederul, am indreptat tabla pe care se fixeaza chederul si tot ploua. Berlina 2000
*



Am avut si eu aceasi problema acum un an si se pare ca am rezolvat-o biggrin.gif
Apa colectata in jgheabul de la grila din fata ar trebui sa se scurga prin lateral. Pe partea stanga in schimb, am observat ca de fapt apa lua alt curs ohmy.gif prelingandu-se pe contraaripa atat sub bord lateral stanga cat si pe stalp. Am pus un furtun mai gros ( ca sa nu se infunde cu mizerie ) pe gaura de scurgere, si am dat de jur imprejurul sau cu silicon. Acum apa se scurge pe aripa care este antifonata si imbibata cu vaselina. Nu stiu daca este cea mai buna solutie, mai ales ca visez de doi ani sa imi cumpar niste aparatori pentru roti ( din alea din targ ) asa cum vezi pe la masinile adevarate si atunci apa se va scurge exact pe ele...
O alta zona pe unde mai poate intra apa si nu ne dam seama prea usor este daca aveti antena pe capota ! excl.gif
Cat despre parbriz, sunt firme la care puteti apela, sau chiar in regie proprie tongue.gif , cu putina indemanare puteti introduce intre chedere si caroserie silicon negru in jumatetea partii superioare a chederului si intre geam si cheder in jumattatea inferioara.
Bafta !

This post has been edited by roberth: 22 Jun 2005, 08:00


--------------------
Dacia Nova T 1998 - B 66 COJ
“Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seb
post 22 Jun 2005, 08:24
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 4 March 04




la portbagaj am schimbat si eu chederul,dar pana la urma problema era de la stopuri,curgea apa pe langa garnitura de guma,le-am schimbat pe amandoua si de atunci nu mai am probleme cu apa in p.


--------------------
dacia 1397 L - BH 02 ZTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ucosmin2002
post 8 Jul 2005, 14:57
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 31 May 05




Hai salut!

Am o dacie din 87 , 1310 MLS....din aia pt export pt germania comunista. pana acum 2 ani am avut tablele pe fata originale(era cu 4 faruri). Intrase rugina rau de tot si m-am hotarat sa-i schimb toata fata. Zis si facut! Acum ara fata "zambetul lui Iliescu". Acum problemele pe care le am:
-cand ploua tare imi intra apa in torpedou; nu ma dernajeaza cand sta masina dar cand merg apa aia poatye sa-mi arda cd-playerul de sub torpedou;ce-i de facut?(mentionez ca am lasat grila veche cu stropitoare)
- tot cand ploua tare imi intra apa la motor din cauza contra aripilor noi, iar motorul nu mai merge bine in sarcina; am gasit alternatorul ud si cutia de la prinderea electronica; m-am apucat sa astup gaurile cu silicon dar .....cade dupa ceva km....

Va rog ajutati-ma!
Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1310 - MH-02-KCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 8 Jul 2005, 17:34
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




Sub gratarul prizei de aer (de sub parbriz) este un canal care are priza de aer pentru aeroterma. In mod normal acest canal are scurgeri prevazute pe ambele parti intre aripa si contraaripa. In mod frecvent aceste scurgeri se umplu cu praf si frunze si obtureaza orificiul respectiv partial sau total, iar in caz de ploaie, scurgerea nu se mai face corespunzator si priza de aer a aerotermei actioneaza ca o scurgere de supraplin - adica apa in curge in masina pe la aeroterma, torpedou etc.
In cazul tau se poate intampla si ca cel care a facut montajul contraaripilor sa fi bagat prea mult mastic si a obturat gaurile respective. Verifica.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 29 Aug 2005, 20:06
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




.Salut ,

Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de massa care e liber


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 2 Sep 2005, 15:59
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




QUOTE(B31AYZ @ 29 Aug 2005, 20:06)
.Salut ,

In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit
*



In principiu, firul de masa (care iese din aeroterma) se cupleaza cu papucul respectiv, cred. Atinge-le usor unul de altul si vezi ce se intampla (in afara de scantei). Daca se incing rapid inseamna ca e in scurt si trebuie cuplate separat.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 2 Sep 2005, 16:02
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Daccia @ 2 Sep 2005, 17:59)
In principiu, firul de masa (care iese din aeroterma) se cupleaza cu papucul respectiv, cred. Atinge-le usor unul de altul si vezi ce se intampla (in afara de scantei). Daca se incing rapid inseamna ca e in scurt si trebuie cuplate separat.
*



Asa este multumesc. Am rezolvat problema .M-a stresat destul .Acum ma gandesc cum sa izolez cat mai bine compartimentul caloriferului sa nu mai piarda din debitul de aer al aerotermei .Ceva sugestii ar prinde bine .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 5 Sep 2005, 11:06
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




Cineva sugera spuma poliuretanica, insa nu prea cred ca e asa simplu. Daca presiunea ei la umflare iti indoaie caloriferul sau ti-l sparge? (am vazut cum indoaie profile de termopan). Ma gandesc ca poate sa scoti caloriferul, sa pui spuma complet si apoi sa tai frumos cu un cutter lacas pentru calorifer si sa-l montezi la loc. Urmeaza sa fac si eu aceasta operatie in curand si poate atunci voi avea date certe.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dsf
post 13 Sep 2005, 00:06
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 12 September 05




Problema cu aeroterma este falsa. Nu va mai chinuiti sa dati jos aeroterma.
Am patit si eu la fel cu o dacie din 1989. Am dat tot jos, bord, aerotera etc, am pus in tub de silicon si la prima ploaie aveam lac inauntru.
Problema este de la chederul de parbriz. Acum cativa ani faceau chederele nu dintr-o bucata cum sunt astea noi, ci erau la metru.
Cand le monteaza se imbina perfect. In timp de la soare se scurteaza cu cativa milimetrii si dupa cativa ani ai o gaura bunicica la imbinare. Acolo e problema. Spuma sau silicon si se rezolva


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8v Fidji 2005 - BR-51-LUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 16:30
Forum Renault