DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme bujii?

pellyx31
post 16 Feb 2013, 12:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 February 13




am o Dacia 1310 din 99 si am o problema cu prima bujie cea de linga radiator. Motorul merge bine cind schimb bujia asta merge ce merge si iara nu mai merge .Am scos fisa cind o apropii de bujie da sa mearga cind o fixez iara nu merge. Care o fii problema?


--------------------
dacia 1310L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 16 Feb 2013, 14:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




fisa


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 16 Feb 2013, 16:02
Post #3


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




compresia la motor


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Feb 2013, 16:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ce treaba are cu fisa ?daca zice omu ca merge cand aproprie ,si la fixare nu.
schimba fisa cu cea de langa dat si pe capac


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 16 Feb 2013, 16:34
Post #5


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca zici ca fisa nu are nimic de ce-i zici so schimbe cu cea de langa??
nu cumva este compresia sau reglaju incorect al tachetilor???


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 16 Feb 2013, 18:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




probabil ghita nu a citit ce a scris sau nu stie care este fisa


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Feb 2013, 19:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu zica ca nu stiu care este fisa e k?am zis(cine vrea sa inteleaga cine nu face caterinca) sa o schimbe cu cealalta sa vada daca este sigur fisa,ce treaba are compresia su fisa,ori ai compresie buna ori ba fisa tot lucreaza daca este buna


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Feb 2013, 20:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




se poate intampla ca sa fie nevoie de o tensiune mai mare pt a lucra corect(de ex compresie mai slaba ) , tinand departat putin fisa se mareste tensiunea de amorsare a scanteii. Masoara fisele , verifica sa nu fie capacul delco zgariat, regleaza culbutorii pe cilindrul ala; daca nu si nu, verifica si compresia


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 16 Feb 2013, 22:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Compresia mai slaba favorizeaza descarcarea intre electrozi care poate avea loc si la tensiune mai mica. Ceea ce poate impiedica formarea scanteii este consumul exagerat de ulei (ce se poate interpune la electrozi) care este legat de obicei de uzura peste masura a grupului piston-segmenti-cilindru. Incearca si alta bujie si alta fisa, daca spui ca functioneaza "cu paratraznet". Uita-te si prin capacul delco.

This post has been edited by B17XGG: 16 Feb 2013, 22:55


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Feb 2013, 22:14
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Adica , cum a spus niku, tot compresia. Avand segmentii praf, scade si compresia, dar si patrunde ulei in capul pistonului, depunand calamina pe bujie si intrerupand functionarea ei. Mai putin posibil sa nu fie culbutorii rglati bine, de indata ce, cu paratraznet se simte mersul normal. Daca era supapa deschisa, la relanti nu s-ar fi simtit mare diferenta, ci doar turata.
Cel mai simplu, faci o reductie care sa departeze si sa si piteasca electrozii bujiei, si vei merge asa, pana ti s-o albi barba. Am dat si eu p-aici desenul, dar poate intelegi din ce spun. O piesa filetata cu M14X1,25 care sa o montezi in locul bujiei, sa aiba o gaura de 10 pe lungimea filetului (la interior), si in continuare gaura se largeste pana la capatul de afara al piesei, unde se fileteaza cu acelasi pas, pentru a monta bujia in el. Dar cred ca mai bu e un desen:

Attached thumbnail(s)
reductie.JPG ( Size: 27.71k ) Number of downloads: 126


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 23:29
Forum Renault